>
Ontvangen bedankjes 1705
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Bertocucci schreef :
Romadu schreef :
Bertocucci schreef :
Romadu schreef : Op het moment dat het erom gaat moet je er staan voor je ploeg & daar heeft 75% van het publiek collectief gefaald gisteren.
"Op het moment"? Welk moment? Het uitvak puilde uit voor de seizoensopening. Zoals olzie terecht opmerkt is dat schitterend! Over welk moment heb je het? Dat het na de 2-0 stil is kan ik heel goed begrijpen. Men heeft veel verwachtingen en de ploeg maakt die op dat moment niet waar. 75% van de supporters is op dat moment teleurgesteld en heeft geen zin omdat de jolige vent uit te hangen. Dat de ploeg op dat moment maar eens laat zien dat ze het waard zijn om voor zo'n vol uitvak te mogen voetballen. Waar het om gaat is dat iedereen op zijn eigen manier met die tegenslag omgaat en dat niet de ultras bepalen hoe dat moet.
Daarnaast schrijf je dat we er "moeten" staan. Ben je soms vergeten dat het uitvak al vanaf de aftrap al vol zat en al die mensen er al stonden. Bepalen de ultras wat moet? En wat "moet" dan?
Nogmaals respect voor de ultras en hun schitterende acties, maar men moet niet doordraven!
Zinloze discussie vriend, IK (nogmaals met hoofdletters geschreven) spreek voor mezelf. Je kunt met 6000 man in een uitvak gaan staan. Als je 0,0 toegevoegde waarde hebt, vraag IK me af waarom je je de moeite neemt om af te reizen. Voor de ambiance in Eindhoven hoef je het niet te doen, laat staan voor de catering.
Als van Hyfte na de aansluitingstreffer gebaard dat we erachter moeten gaan staan zodat ze kunnen doordrukken, dan moet je er staan. Dat is een wisselwerking die benut zou moeten worden. Heeft helemaal niets met de jolige vent uithangen te maken.
We verschillen van inzicht, even goede vrienden. Ik krijg gewoon nog altijd een naar gevoel van die misplaatste (in MIJN ogen) feestvreugde gisteren van een groot gedeelte van het publiek.
Jammer dat je inhoudelijk niet ingaat op mijn verhaal en mijn vragen.
Wat betreft van Hyfte. Hopelijk vraagt hij aan sommige van zijn medespelers waar zij "op het moment" dat ze er "moesten" staan waren. Het is dat Esajas ons nog red op het einde, want anders...
Bertocucci schreef : Het is dat Esajas ons nog red op het einde, want anders...
Equinox schreef : Iedereen met een rood/wit hart is MVV supporter, de één wat fanatieker dan de ander maar bottom line is de slogan toch:
VEER ZIEN MVV. Of niet soms?
Sjotelsplak & de rès, iech vin de opmerkinge riechting ultras neet (gans) terech. Ut waor iech dee begos euver de support en ut metzinge. Iech mos ut eve kwiet, ut waor neet mien bedoeling um ut wedstrijd topic zoe op die meneer te vervuile.Sjotelsplak schreef : Het word steeds gekker met die ultras, of die jochies die zich ultras noemen. Ja, bij de 2-0 zag ik het inderdaad niet meer zitten. En dan word je vervolgens door zo'n -ik denk- 17 jarig jochie uitgeschreeuwd als succes-supporter....
We zullen het maar niet hebben over hoe de ultras vlaggetjes omlaag trekken als andere mensen daar de hele dag aan hebben gewerkt. Of waar de ultras zijn als er een derby op maandag word gespeeld. We moeten ons maar allemaal aanpassen aan de ultras.
Sjotelsplak schreef : Het word steeds gekker met die ultras, of die jochies die zich ultras noemen. Ja, bij de 2-0 zag ik het inderdaad niet meer zitten. En dan word je vervolgens door zo'n -ik denk- 17 jarig jochie uitgeschreeuwd als succes-supporter....
We zullen het maar niet hebben over hoe de ultras vlaggetjes omlaag trekken als andere mensen daar de hele dag aan hebben gewerkt. Of waar de ultras zijn als er een derby op maandag word gespeeld. We moeten ons maar allemaal aanpassen aan de ultras.
Spreek aub voor je eigen.marke schreef :
Sjotelsplak schreef : Het word steeds gekker met die ultras, of die jochies die zich ultras noemen. Ja, bij de 2-0 zag ik het inderdaad niet meer zitten. En dan word je vervolgens door zo'n -ik denk- 17 jarig jochie uitgeschreeuwd als succes-supporter....
We zullen het er ook maar niet over hebben als de ultras eens een keertje rustiger zijn dan normaal op de tribune dan vliegt iedereen er onmiddelijk overheen,maar ja dat mag dan wel natuurlijk.Dan heeft dat 17 jarige jongetje meer supporters gevoel dan jij.
Wil je het niets snappen?
En voetbal hoort in het weekend en niet op een Maandag ! Zie alle "tegen het moderne voetbal" actie's
Vriedaag is volges miech ouch gein weekend. Weekend is zaoterdaag en zoondaag, tochmarke schreef :
We zullen het er ook maar niet over hebben als de ultras eens een keertje rustiger zijn dan normaal op de tribune dan vliegt iedereen er onmiddelijk overheen,maar ja dat mag dan wel natuurlijk.Dan heeft dat 17 jarige jongetje meer supporters gevoel dan jij.
En voetbal hoort in het weekend en niet op een Maandag ! Zie alle "tegen het moderne voetbal" actie's
Romadu schreef : Wat hebben al die mensen die nu roepen dat na de 2-0, MVV geen stuiver meer waard was, zich laten kennen gisteren.
Sjotelsplak schreef :
Spreek aub voor je eigen.marke schreef :
Edit: Jij bent waarschijnlijk ook zo iemand die zang gaat koppelen aan ''een echtere supporter zijn''. Gezien je ''dan heeft dat 17 jarig jongetje meer supporters gevoel dan jij''. Wat mij betreft houd de discussie dan op.
Iedereen is MVV supporter. Dat begrijp jij dus ook niet. Gezien je achter dat 17-jarig jongetje staat die mensen als succes of nep supporters bestempelen.
Anna D. schreef : Uit het wedstrijd topic:
Romadu schreef : Wat hebben al die mensen die nu roepen dat na de 2-0, MVV geen stuiver meer waard was, zich laten kennen gisteren.
Fout aanname die je daar doet Romadu. Ik gaf ook aan in mijn stukje dat ik het na de 2-0 zeker niet meer had verwacht. Heb ik me daardoor uit het veld laten slaan? Nee, ik (verre van Ultra) heb ook nog alles gegeven vocaal ondanks mijn verkoudheid. Tuurlijk mag je je verbijten dat de grote meerderheid zich al gewonnen geeft. Zelf kan ik dat ook als frustrerend ervaren, echter ik zal net als jij moeten accepteren dat iedereen anders in elkaar zit. De meeste uiten die teleurstellende gang van zaken nou eenmaal door stil te blijven zitten. Ik zou me maar niet teveel gaan ergeren aan dit gegeven anders kan je nooit meer met plezier naar MVV toegaan. Blijft altijd een beperkte groep die bij tegenslag het team alsnog probeert op te peppen. Ik heb ondanks de matige sfeer na de achterstand en aansluitingstreffer genoten gisteren, zou jou aanraden om hetzelfde te doen. Hoe vaak komt dit bij MVV voor dat je met dit wedstrijdscenario nog wint? Dan kun je beter maar niet al te lang stil staan bij het feit dat de meerderheid alleen zingt bij succes of puur voor het voetbal komt. Zou me wel niet teveel als über-supporter hier profileren, want dat wekt irritatie op.