>
Ontvangen bedankjes 39
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
En dan wil ik ook nog eens benadrukken dat op die avond iedere mening werd geapprecieerd en dat er gezonde discussies waren. Niets is zo goed om samen te komen als een mening die tegendraads is, gevolgd door de discussie. Dit kan alleen maar leiden tot wederzijds begrip.Klomeleer schreef : Pascal bij deze nodig ik je van harte uit om op de volgende forum avond eens te komen babbelen, wellicht begrijp je het dan wel i.p.v. alleen maar met je vingertje te wijzen richting anderen.
Sjotelsplak schreef : Kan iemand zich nog herinneren wat de laatste wedstrijd was waar de geusselt een echte heksenketel was? (Dus niet 10 minuten op het einde)
Volgens mij moeten we dan terug naar het jaar Maaskant....
Sjotelsplak schreef : Kan iemand zich nog herinneren wat de laatste wedstrijd was waar de geusselt een echte heksenketel was? (Dus niet 10 minuten op het einde)
Volgens mij moeten we dan terug naar het jaar Maaskant....
les rouges blancs schreef : kan het zijn dat het wat "slappe" support gewoon een teken van deze tijd is ?
(het Feyenoord Legioen uitgezonderd)
Nadat ik gisteren Vitessse zag, waarbij Bony zonder resultaat de fans opriep tot steun?
Zag ik net Barca tegen Getafe (Sport 1 vandaag gratis bij Ziggo) en nu Ajax - *Oda
...daar zie je ook maar een gezapig afwachtend en stil publiek...terwijl er best iets op de grasmat te zien is
Nu weet ik wel, we zijn niet met die clubs te vergelijken, maar toch....
Ook tegen Voldendam vroeg Veldmate (voor een groot deel tevergeefs) om steun...
(slechts een beetje rond trepke B en een klein deel van vak F op de Angelside)
Peter Pan schreef :
les rouges blancs schreef : kan het zijn dat het wat "slappe" support gewoon een teken van deze tijd is ?
(het Feyenoord Legioen uitgezonderd)
Nadat ik gisteren Vitessse zag, waarbij Bony zonder resultaat de fans opriep tot steun?
Zag ik net Barca tegen Getafe (Sport 1 vandaag gratis bij Ziggo) en nu Ajax - *Oda
...daar zie je ook maar een gezapig afwachtend en stil publiek...terwijl er best iets op de grasmat te zien is
Nu weet ik wel, we zijn niet met die clubs te vergelijken, maar toch....
Ook tegen Voldendam vroeg Veldmate (voor een groot deel tevergeefs) om steun...
(slechts een beetje rond trepke B en een klein deel van vak F op de Angelside)
Vak 410 etc. 90 minuten stil wegens protest tegen de uitgedeelde stadionverboden vorige week bij VVV-Ajax