Vocale Steun van supporters (uit en thuis)
- Boer1976
-
- Visitor
-
Re: Re: Vocale Steun van supporters (uit en thuis)
25 Aug 2012 07:25iech vin hum un bitsje utzelfde renne es Ellerman, maar DENNIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE is auch good es veer dat sjrieuwe :woohoo:
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- damske
-
- Elite Member
-
25 Aug 2012 08:24Ultra's en de res vaan de suporters 'nne groete MERCI
- marke
-
- Premium Member
-
25 Aug 2012 11:37damske wrote: De vocale steun in Veendam was GOED te horen op de radio,
Ultra's en de res vaan de suporters 'nne groete MERCI
Dit klopt helelmaal Damske,het begon al met de beachparty in de bus en zette zich voort in het uitvak. Iin het sfeerloze stadion was er maar een tribune heer en meester. Toen het laatste fluitsignaal klonk, wat een ontlading bij de spelers die uitbundig mee feesten met de mee gereisde supporters. Vooral het bedanken met opgetrokken broeken was hilarisch :lol:. Gruuts op us jongens.
De lange terug reis naar us sjoene Mestreech was magnifique!!
- Anna D.
-
- Platinum Member
-
25 Aug 2012 13:22Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Lummel
-
- Platinum Member
-
22 Oct 2012 23:48Sinds de ongelofelijk klote stadionverboden zijn gevallen, is de sfeer in een snelvaart omlaag gegaan. Ook tegen Almere City was het dramatisch. Er wordt vaker vermeld, kijk eerst naar je eigen, en zing zelf ook mee. In dit geval doe ik zelf ook altijd mee in Vak F.
Het aantal supporters dat überhaupt meedeed was ook weer benedenpeil, mede door het aantal gucci-girls en boys op het vak. Deze voelen zich blijkbaar te goed om überhaupt maar één woord over hun tong te laten glippen. Laten we de spreuk uit het clublied maar pakken, namelijk ''Noets de mood verloore heet''. Dit keer was ik de moed bijna verloren, triest gewoon. Overigens mijn complimenten naar Theo Claassen en de Ultra's die er in de 2e helft nog iets van sfeer wilden maken.
Ondanks de overwinning, ging ik toch met een teleurgesteld gevoel naar huis, dankzij de klote sfeer die er de laatste tijd hangt. Het volgende wat ik ga zeggen klinkt misschien bizar maar, doe mij maar een 9e klassering met een sfeervolle Geusselt, dan spelen om de top 3, met deze baggere sfeer.
Hopelijk komt alles weer snel op de rails, zodat we weer als één blok onze jongens in het Roet en Wit weer näö väöre kunnen zingen!
Met vriendelijke groet,
Lummel.
- Danny 72
-
- Premium Member
-
23 Oct 2012 07:55De sfeer is hielemoil naor de kloete, weurt tied dat het weer truk kump, dat heit gebakkerd sfeertje daor kwaomen de letste jaoren aoch speulers veur naor de geuselt, wie het slechter ging.
Dus pak het ezzebleef op.
- damske
-
- Elite Member
-
23 Oct 2012 15:07Was leuk altijd als een back vd tegenstander de bal had en de Boschpoort ging tekeer :thumbsup:
Sommige backs wist niet wat hun overkwam
- Lummel
-
- Platinum Member
-
10 Nov 2012 14:00Er zit een kern van waarheid in, met uitzondering van een kleine groep mensen op de Angel-Side die er altijd voor zullen gaan.
- Maosbrögk
-
- Platinum Member
-
10 Nov 2012 14:10Lummel wrote: Bij Maastrichtaktueel.nl knallen ze er meteen vol op. www.maastrichtaktueel.nl/veel-mvv-suppor...redicaat-waardeloos/
Er zit een kern van waarheid in, met uitzondering van een kleine groep mensen op de Angel-Side die er altijd voor zullen gaan.
En de 2500-3000 man die er in de slechtste tijden ook waren? Een jaar of 6-7 geleden toen we onderaan in de eerste divisie stonden en met 1-7 thuis van Excelsior verloren?
Niet iedereen steunt zijn club op vocale wijze, maar gewoon door er te zijn. Het is super dat er fanatieke fans zijn die vocaal zeer aanwezig zijn, maar er zijn genoeg fans die er altijd zijn en zich vocaal iets minder of niet laten horen. Zijn dat waardeloze fans?
Ik word zo schijtziek van de discussies over "echte" fans. Als iedereen eens alleen naar zich zelf zou kijken en over zich zelf zou oordelen...
- Gohf
-
- Platinum Member
-
10 Nov 2012 14:50Fluitconcerten, gejoel en ander ongenoegen kreeg het team over zich heen. De prachtige start van het seizoen, de fiere eerste positie in de competitie en het bijna iedere week fiere enthousiaste spel ten spijt was een groot deel van het publiek worst.
- opadiehard
-
- Platinum Member
-
11 Nov 2012 21:59 - 11 Nov 2012 22:02Lummel wrote: Bij Maastrichtaktueel.nl knallen ze er meteen vol op. www.maastrichtaktueel.nl/veel-mvv-suppor...redicaat-waardeloos/
Er zit een kern van waarheid in, met uitzondering van een kleine groep mensen op de Angel-Side die er altijd voor zullen gaan.
LAURENS BOUVRIE(maastricht actueel) waardeloos commentaar...waarop bazeer je dit...je bent jong onervaren als media,,deskundige,,?
Waarop bazeer ik dit nl op het volgende ...volg je wel eens een wedstrijd in de eredivisie?
Vanavond zeker geen psv-heerenveen gezien?
Man lief bij die 0-1 van heerenveen direct een fluit concert en wegwerp gebaren van die psv supporters om dan vervolgens met 5-1 te winnen?
Ook keuning op jupiler samenvattingen uit maastricht vult dit met het zelfde negatief commentaar...er zijn uitzonderingen kwa publiek bij feyenoord zijn ze anders gemotiveerd als bij een gemiddelde eredivisieclub!
Ik zeg nog steeds dat wij in maastricht niet negatief zijn...maar positief ingesteld zijn...ok de hoofdtribuun is wat minder...maar noord doet mee...en boschpoort iets minder, maar de angelside is zeer actief en ik krijg regelmatig complimenten over de sfeer!
Maar laurens bouvrie en keuning laat die hollanders over ons oordelen maar ga niet als,,maastrichtenaar,,je op voorhand negatief uitlaten over je eigen stadsgenoten want...veer zien vaan mestreech en dat welle veer hure!
Ik heb vrijdag weer genoten van spelers en publiek nu jullie nog :daag:...gr opa

- Nao Väöre
-
- Platinum Member
-
11 Nov 2012 22:44 - 11 Nov 2012 22:48Je hoeft niet je de longen uit het lijf te schreeuwen om het predikaat: superfan opgeplakt te krijgen.
Iedereen mag us matadoren aanmoedigen op zijn eigen manier: roepen, zingen, klapen en noem maar op.
Ik vraag mij werkelijk af of Laurens Bouvrie wel in het stadion was. Heeft hij loze kreten als waarheid bestempeld ?
Weet hij exact welke supporters gefloten hebben ? Heeft hij ze het persoonlijk gevraagd ?
Je hebt altijd van die figuren die bij de eerste de beste mislukte aanval al foi, foi, foi roepen.
Nee meneer Bouvrie dit zijn nu de bekende successupporters.
Ik hoop dat Bouvrie eens een aantal keren mee gaat naar uitwedstrijden, dan schrijft hij nooit meer zo'n onzin.
- MVV4life
-
- Platinum Member
-
- Kom op die roeie!
11 Nov 2012 22:51D'r is 'ne kern vaan woerheid. D'r is veul geflote en gezeik wie ut eve get minder waor.Lummel wrote: Bij Maastrichtaktueel.nl knallen ze er meteen vol op. www.maastrichtaktueel.nl/veel-mvv-suppor...redicaat-waardeloos/
Dat had iech ouch al gemeld in ut wedstrijdtopic.
Mer toch, iech mis zien artikele euver alle positieve zake...
Es journalis deit heer dus utzellefde es wat heer e deil vaan ut publiek verwit....
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
- Schnibble for MVV
-
- Junior Member
-
12 Nov 2012 01:34Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Punker73
-
- Administrator
-
12 Nov 2012 09:45 - 12 Nov 2012 10:15I want to be a fan again!!!