Vocale Steun van supporters (uit en thuis)

25 aug 2012 07:25
Boer1976
Bezoeker
Bezoeker
Vocale Steun van supporters (uit en thuis) #61
als schreurs aan de bal is, moet iedereen zoals vroeger bij psv bij Ellerman roepen: JUUUUUUUUUUUUL dat zouw unne sjieke zien

iech vin hum un bitsje utzelfde renne es Ellerman, maar DENNIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE is auch good es veer dat sjrieuwe :woohoo:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2012 08:24
damske
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 235
Meer
Vocale Steun van supporters (uit en thuis) #62
De vocale steun in Veendam was GOED te horen op de radio,
Ultra's en de res vaan de suporters 'nne groete MERCI
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, marke, kribbebieter, Skillz x Hypzz

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2012 11:37
marke
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 105
Meer
Vocale Steun van supporters (uit en thuis) #63

damske schreef : De vocale steun in Veendam was GOED te horen op de radio,
Ultra's en de res vaan de suporters 'nne groete MERCI




Dit klopt helelmaal Damske,het begon al met de beachparty in de bus en zette zich voort in het uitvak. Iin het sfeerloze stadion was er maar een tribune heer en meester. Toen het laatste fluitsignaal klonk, wat een ontlading bij de spelers die uitbundig mee feesten met de mee gereisde supporters. Vooral het bedanken met opgetrokken broeken was hilarisch :lol:. Gruuts op us jongens.

De lange terug reis naar us sjoene Mestreech was magnifique!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, damske, Mebwaster, wsly, Michael, kribbebieter

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2012 13:22
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Vocale Steun van supporters (uit en thuis) #64
Inderdaad zoals ik al in het wedstrijdtopic was het sfeertje in mijn ogen gisteren heerlijk. Bekoop dat vandaag met wat fysieke mankementen maar heb het er allemaal voor over. Ook de spelers die weer lekker los gingen voor het uitvak manjefiek ja. Hopelijk de volgende uitwedstrijd in Doetinchem weer een herhaling van dit feestje.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, marke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 okt 2012 23:48
Lummel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 491
Meer
Vocale Steun van supporters (uit en thuis) #65
Beste mede-supporters,

Sinds de ongelofelijk klote stadionverboden zijn gevallen, is de sfeer in een snelvaart omlaag gegaan. Ook tegen Almere City was het dramatisch. Er wordt vaker vermeld, kijk eerst naar je eigen, en zing zelf ook mee. In dit geval doe ik zelf ook altijd mee in Vak F.

Het aantal supporters dat überhaupt meedeed was ook weer benedenpeil, mede door het aantal gucci-girls en boys op het vak. Deze voelen zich blijkbaar te goed om überhaupt maar één woord over hun tong te laten glippen. Laten we de spreuk uit het clublied maar pakken, namelijk ''Noets de mood verloore heet''. Dit keer was ik de moed bijna verloren, triest gewoon. Overigens mijn complimenten naar Theo Claassen en de Ultra's die er in de 2e helft nog iets van sfeer wilden maken.

Ondanks de overwinning, ging ik toch met een teleurgesteld gevoel naar huis, dankzij de klote sfeer die er de laatste tijd hangt. Het volgende wat ik ga zeggen klinkt misschien bizar maar, doe mij maar een 9e klassering met een sfeervolle Geusselt, dan spelen om de top 3, met deze baggere sfeer.

Hopelijk komt alles weer snel op de rails, zodat we weer als één blok onze jongens in het Roet en Wit weer näö väöre kunnen zingen!

Met vriendelijke groet,

Lummel.
De volgende gebruiker (s) zei dank u mvv1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 okt 2012 07:55
Danny 72
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 94
Meer
Vocale Steun van supporters (uit en thuis) #66
Hubs geliek lummel,

De sfeer is hielemoil naor de kloete, weurt tied dat het weer truk kump, dat heit gebakkerd sfeertje daor kwaomen de letste jaoren aoch speulers veur naor de geuselt, wie het slechter ging.
Dus pak het ezzebleef op.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 okt 2012 15:07
damske
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 235
Meer
Vocale Steun van supporters (uit en thuis) #67
Dat mag voor mij ook weer terug komen.
Was leuk altijd als een back vd tegenstander de bal had en de Boschpoort ging tekeer :thumbsup:
Sommige backs wist niet wat hun overkwam
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs, kribbebieter

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 nov 2012 14:00
Lummel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 491
Meer
Vocale Steun van supporters (uit en thuis) #68
Bij Maastrichtaktueel.nl knallen ze er meteen vol op. www.maastrichtaktueel.nl/veel-mvv-suppor...redicaat-waardeloos/

Er zit een kern van waarheid in, met uitzondering van een kleine groep mensen op de Angel-Side die er altijd voor zullen gaan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 nov 2012 14:10
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 901
Meer
Vocale Steun van supporters (uit en thuis) #69

Lummel schreef : Bij Maastrichtaktueel.nl knallen ze er meteen vol op. www.maastrichtaktueel.nl/veel-mvv-suppor...redicaat-waardeloos/

Er zit een kern van waarheid in, met uitzondering van een kleine groep mensen op de Angel-Side die er altijd voor zullen gaan.


En de 2500-3000 man die er in de slechtste tijden ook waren? Een jaar of 6-7 geleden toen we onderaan in de eerste divisie stonden en met 1-7 thuis van Excelsior verloren?
Niet iedereen steunt zijn club op vocale wijze, maar gewoon door er te zijn. Het is super dat er fanatieke fans zijn die vocaal zeer aanwezig zijn, maar er zijn genoeg fans die er altijd zijn en zich vocaal iets minder of niet laten horen. Zijn dat waardeloze fans?
Ik word zo schijtziek van de discussies over "echte" fans. Als iedereen eens alleen naar zich zelf zou kijken en over zich zelf zou oordelen...
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 nov 2012 14:50
Gohf
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 676
Meer
Vocale Steun van supporters (uit en thuis) #70
Ik denk dat het hier om gaat, je niet positief laten horen maar zodra het even niet loopt je wel negatief laten horen :

Fluitconcerten, gejoel en ander ongenoegen kreeg het team over zich heen. De prachtige start van het seizoen, de fiere eerste positie in de competitie en het bijna iedere week fiere enthousiaste spel ten spijt was een groot deel van het publiek worst.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 nov 2012 21:59 11 nov 2012 22:02 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2381
Meer
Vocale Steun van supporters (uit en thuis) #71

Lummel schreef : Bij Maastrichtaktueel.nl knallen ze er meteen vol op. www.maastrichtaktueel.nl/veel-mvv-suppor...redicaat-waardeloos/

Er zit een kern van waarheid in, met uitzondering van een kleine groep mensen op de Angel-Side die er altijd voor zullen gaan.


LAURENS BOUVRIE(maastricht actueel) waardeloos commentaar...waarop bazeer je dit...je bent jong onervaren als media,,deskundige,,?
Waarop bazeer ik dit nl op het volgende ...volg je wel eens een wedstrijd in de eredivisie?
Vanavond zeker geen psv-heerenveen gezien?
Man lief bij die 0-1 van heerenveen direct een fluit concert en wegwerp gebaren van die psv supporters om dan vervolgens met 5-1 te winnen?
Ook keuning op jupiler samenvattingen uit maastricht vult dit met het zelfde negatief commentaar...er zijn uitzonderingen kwa publiek bij feyenoord zijn ze anders gemotiveerd als bij een gemiddelde eredivisieclub!
Ik zeg nog steeds dat wij in maastricht niet negatief zijn...maar positief ingesteld zijn...ok de hoofdtribuun is wat minder...maar noord doet mee...en boschpoort iets minder, maar de angelside is zeer actief en ik krijg regelmatig complimenten over de sfeer!
Maar laurens bouvrie en keuning laat die hollanders over ons oordelen maar ga niet als,,maastrichtenaar,,je op voorhand negatief uitlaten over je eigen stadsgenoten want...veer zien vaan mestreech en dat welle veer hure!
Ik heb vrijdag weer genoten van spelers en publiek nu jullie nog :daag:...gr opa ;).

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 nov 2012 22:44 11 nov 2012 22:48 door Nao Väöre.
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 986
Meer
Vocale Steun van supporters (uit en thuis) #72
Ik ga al heel lang naar MVV zowel uit als thuis ben ik aanwezig. Ik kan stellen dat het aanmoedigen bij onze club goed is
Je hoeft niet je de longen uit het lijf te schreeuwen om het predikaat: superfan opgeplakt te krijgen.
Iedereen mag us matadoren aanmoedigen op zijn eigen manier: roepen, zingen, klapen en noem maar op.

Ik vraag mij werkelijk af of Laurens Bouvrie wel in het stadion was. Heeft hij loze kreten als waarheid bestempeld ?
Weet hij exact welke supporters gefloten hebben ? Heeft hij ze het persoonlijk gevraagd ?
Je hebt altijd van die figuren die bij de eerste de beste mislukte aanval al foi, foi, foi roepen.
Nee meneer Bouvrie dit zijn nu de bekende successupporters.
Ik hoop dat Bouvrie eens een aantal keren mee gaat naar uitwedstrijden, dan schrijft hij nooit meer zo'n onzin.

Aon de géng
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 nov 2012 22:51
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
Vocale Steun van supporters (uit en thuis) #73

Lummel schreef : Bij Maastrichtaktueel.nl knallen ze er meteen vol op. www.maastrichtaktueel.nl/veel-mvv-suppor...redicaat-waardeloos/

Er zit een kern van waarheid in, met uitzondering van een kleine groep mensen op de Angel-Side die er altijd voor zullen gaan.

D'r is 'ne kern vaan woerheid. D'r is veul geflote en gezeik wie ut eve get minder waor.
Dat had iech ouch al gemeld in ut wedstrijdtopic.
Mer toch, iech mis zien artikele euver alle positieve zake...
Es journalis deit heer dus utzellefde es wat heer e deil vaan ut publiek verwit....

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 nov 2012 01:34
Schnibble for MVV
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 36
Meer
Vocale Steun van supporters (uit en thuis) #74
Laurens Bouvrie. Wat een ongelofelijk belachelijk stuk. Hoe kun je in godsbaam de conclusies trekken die hij trekt in zijn verhaal. Volgens mij als zijn vrouw haar stem verheft belt hij de politie ivm huiselijk geweld! Een dergelijke journalist verdient het predikaat 'waardeloos'!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Punker73, Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 nov 2012 09:45 12 nov 2012 10:15 door Punker73.
Punker73
Administrator
Administrator
Berichten: 423
Meer
Vocale Steun van supporters (uit en thuis) #75
Waardeloos stuk op een nog waardelozer tijdstip .... Om nu te roepen dat iedereen maar achter MVV moet staan en alleen positief mag gaan staan juichen dan heeft hij toch het verkeerde beeld van de volksclub MVV. Het is hier nu eenmaal geen AZ of Heerenveen waar iedereen met zijn klapper van de sponsor op de tribune zit op commando te klappen en te juichen. Het is hier een club waar het publiek zijn mening geeft (en als het voetbal waardeloos is komt die mening ook naar boven). Hij vergeet dan wel even te vermelden dat al die boe roepende uitfluitende waardeloze kut fans er ook nog steeds zitten in de slechte tijden ....... over waardeloss gesproken. :puke:

I'm fed up of being a customer...
I want to be a fan again!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Nao Väöre, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.388 seconden