>
Ontvangen bedankjes 28
MVV4life schreef : Quote vaan Dave1902 oet ut wedstrijdtopic gehaold.
En zoonder dee megafoon waar d'r e stök minder sfeer!Dave1902 schreef :
Snuf schreef : ONVOORSTELBAAR! wat een uitvak. "iedereen is supporter op zijn eigen manier" Al eens gekeken naar de betekenis van support? Het leek wel of het overgrote deel van het uitvak al de mvv begrafenis had besteld, wat een stel dooien. Als het uitvak zijn plicht gad gedaan waren we nooit op achterstand gekomen.
Met een megafoon de gehele wedstrijd met je rug naar het veld staan,waar leg jij dan de prioriteit?
Van mij mag je,maar veroordeel anderen niet,ieder zijn eigen.
Sorry, mer dit hellep neet in 'n gooij verstandhawwing tusse alle supporters.
Iech bin geine ultra en keur zeker neet alles good vaan de ultras, mer niemand kin oontkinne tot zie zörrege veur sfeer, niemand kin oontkinne tot zie gein sjoen acties hubbe. Sterker nog, ze zowwe op ut OS vaan de ultras e gouwwe medaille hole!
Laote veer allemaol noe ophawwe met deze discussie en respek höbbe veur elkaar!
De kiere dat de ultras oet protes stil zien gewees, heet eederein heij zitte klaoge euver de sfeer?
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Kom op zeg, hier sla je toch echt wel in door. Wat wil je, een ‘Ultras got talent’, dat je auditie moet doen op je zang- en supportkwaliteiten voor je in het uitvak mag plaatsnemen?!Romadu schreef : Je kunt met 6000 man in een uitvak gaan staan. Als je 0,0 toegevoegde waarde hebt, vraag IK me af waarom je je de moeite neemt om af te reizen.
mvvke4life schreef : Of je nu 50 ,17, 100 jaar bent iedereen weet in zijn hart of dat rood wit voor mvv is of je nu mee zingt of niet! Ik had voor de wedstrijd last van mijn keel en na de wedstrijd al helemaal niet meer! En ik heb niet de hele wedstrijd gezongen nee! Boeie! Wat maakt het uit! En wees blij dat die supporters hun kinderen mee nemen dat is de toekomstige ultra wie weet! En ja een oudere springt en zingt wat minder dan als jeugdige fitte mennekes van 17 die nog lekker bij pap en mam wonen! Denk daar maar eens aan als je in het uitvak zit( als je dan nog kunt) op je 50/60e!
Juist, hoe meer van dit soort opmerkingen hoe meer jullie de sympathie van het overige publiek verliezen. En dan krijg je mensen helemaal niet meer mee in een geforceerde sfeerAnna D. schreef : Zou me wel niet teveel als über-supporter hier profileren, want dat wekt irritatie op.
Sjotelsplak schreef : Welke supportersgroep krijgt het wel voor elkaar om bij een 2-0 achterstand 90% van de mensen aan het zingen te krijgen? In Nederland zou ik niemand weten. Het is logisch dat men bij een 2-0 achterstand teleurgesteld is en dat men geen behoefte/drang heeft om blij te gaan zingen. De ultras wel. Prima. Maar andere mensen weer niet. (Iedereen is verschillend) Overal zie je dat wanneer het voetbal slecht is de mensen weglopen. Er blijft altijd wel een vaste kern over. (+-3500 in de slechtste tijden van MVV ooit) En dat wanneer het goed gaat de mensen weer ineens allemaal fan zijn. Ik denk niet dat dit iets typisch Maastrichts is.
Jean schreef : Volgens mij is deze discussie begonnen omdat een aantal mensen teleurgesteld was over het feit dat de spelers onze steun niet kregen toen ze deze hard nodig hadden.
Zelfs toen er door spelers nadrukkelijk gevraagd werd om een steuntje in de rug bleef een groot deel van de supporters apathisch voor zich uit staren.
En dat er personen zijn die daar absoluut geen vrede mee hebben is toch te begrijpen?
Zeker steunt iedereen MVV op zijn eigen manier, logisch want niemand is hetzelfde.
Maar als het nog teveel moeite kost om met z'n alle achter de ploeg te staan als ze om onze hulp vragen?
Er word toch nergens gevraagd om 90min te springen en te zingen, in je blote pens?
Er word nota bene door de spelers zelf gevraagd om steun omdat zij aanvoelen dat, wanneer ze door onze hulp over het 'dooie' punt heen komen, ze de wedstrijd volledig naar zich toe trekken.
Dat is toch een van de sterke punten van MVV, de twaalfde man op de kolkende tribunes?
Daar waar we allemaal zo trots op zijn? Maar zelf een hand in de lucht steken?
Op die manier worden we nooit kampioen....
Iedereen heeft het over 17-jarige jongens die menen dat ze blablabla.
Daar trek je je toch zeker niets van aan? En als je echt zo'n last hebt dan kun je toch zeggen;
Kom jong, iech ging al naor MVV toen waors diech blablabla..
Maar daar hebben we geen ballen voor ofwat? En dan wel hier op internet je beklag doen?
Spreek zo'n gamin aan, waar ben je bang voor? Leg m uit dat jij wel 40uur hard hebt gewerkt deze week.
Dat je 20jaar geleden minstens zo fanatiek was maar dat dat allemaal wat minder is geworden.
Al die frustraties kunnen zo makkelijk uit gepraat worden.
Frustraties voor de 17jarige en frustraties door de 17jarige.
Die jonges hebben waarschijnlijk ook nog niets met de ultras te maken, wat hier zo hard word geroepen..