Vocale Steun van supporters (uit en thuis)

11 aug 2012 18:10 11 aug 2012 18:11 door Sjotelsplak.
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
Vocale Steun van supporters (uit en thuis) #16

marke schreef :

Sjotelsplak schreef :

marke schreef :

Sjotelsplak schreef : Het word steeds gekker met die ultras, of die jochies die zich ultras noemen. Ja, bij de 2-0 zag ik het inderdaad niet meer zitten. En dan word je vervolgens door zo'n -ik denk- 17 jarig jochie uitgeschreeuwd als succes-supporter....

We zullen het maar niet hebben over hoe de ultras vlaggetjes omlaag trekken als andere mensen daar de hele dag aan hebben gewerkt. Of waar de ultras zijn als er een derby op maandag word gespeeld. We moeten ons maar allemaal aanpassen aan de ultras.




We zullen het er ook maar niet over hebben als de ultras eens een keertje rustiger zijn dan normaal op de tribune dan vliegt iedereen er onmiddelijk overheen,maar ja dat mag dan wel natuurlijk.Dan heeft dat 17 jarige jongetje meer supporters gevoel dan jij.
Wil je het niets snappen?






En voetbal hoort in het weekend en niet op een Maandag ! Zie alle "tegen het moderne voetbal" actie's

Spreek aub voor je eigen.

Edit: Jij bent waarschijnlijk ook zo iemand die zang gaat koppelen aan ''een echtere supporter zijn''. Gezien je ''dan heeft dat 17 jarig jongetje meer supporters gevoel dan jij''. Wat mij betreft houd de discussie dan op.
Iedereen is MVV supporter. Dat begrijp jij dus ook niet. Gezien je achter dat 17-jarig jongetje staat die mensen als succes of nep supporters bestempelen.

Tot in Veendam??

Ik ga niet naar Veendam.

Ik ben geen echte, ik ben een neppe successupporter. Jij bent wel een echte. Proficiat.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 aug 2012 18:12
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
Vocale Steun van supporters (uit en thuis) #17

Romadu schreef : Sjotelsplak is op deze manier de aandacht niet waard. Denk dat het forum niet gedient is van dit kinderachtige geblaat. Wil je toch een discussie, stuur me dan maar een PM.

Nee,mensen als successupporter bestempelen (ze reizen met jullie mee in de bus) is inderdaad geen kinderachtig geblaat.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 aug 2012 18:22
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
Vocale Steun van supporters (uit en thuis) #18
Of je nu 50 ,17, 100 jaar bent iedereen weet in zijn hart of dat rood wit voor mvv is of je nu mee zingt of niet! Ik had voor de wedstrijd last van mijn keel en na de wedstrijd al helemaal niet meer! En ik heb niet de hele wedstrijd gezongen nee! Boeie! Wat maakt het uit! En wees blij dat die supporters hun kinderen mee nemen dat is de toekomstige ultra wie weet! En ja een oudere springt en zingt wat minder dan als jeugdige fitte mennekes van 17 die nog lekker bij pap en mam wonen! Denk daar maar eens aan als je in het uitvak zit( als je dan nog kunt) op je 50/60e!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 aug 2012 18:33
Romadu
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 71
Meer
Vocale Steun van supporters (uit en thuis) #19

Sjotelsplak schreef :

Romadu schreef : Sjotelsplak is op deze manier de aandacht niet waard. Denk dat het forum niet gedient is van dit kinderachtige geblaat. Wil je toch een discussie, stuur me dan maar een PM.

Nee,mensen als successupporter bestempelen (ze reizen met jullie mee in de bus) is inderdaad geen kinderachtig geblaat.


is het ook, verdiend geen schoonheidsprijs. Gelukkig kun jij wel het onderscheid maken tussen meereizende mensen & leden. Jammer dat je in je eerdere berichten ondanks dat toch op die manier de aanval kiest.

Maar nogmaals, hier zit de rest van het forum niet op te wachten. Wil je verder gaan, graag! Maar dan wel via PM.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 aug 2012 18:35
omnisciens
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 279
Meer
Vocale Steun van supporters (uit en thuis) #20
Ach kom op, De ultraas dichten zichzelf een belangrijkere rol toe dan ze daadwerkelijk heeft,

Echt zonder de Ultraas valt of staat het niet hoor, en iedereen heef inderdaad een rood wit hart, en je hoeft je niet door een stelletje snotneuzen van 16 de les te laten lezen.

dat ze zichzelf lekker opheffen!

Zonder inzet, geen waardering

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 aug 2012 18:46
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 539
Meer
Vocale Steun van supporters (uit en thuis) #21
Kerel hef jij jezelf lekker op! Het gaat niet om ultras of niet-ultras.

sup·por·ter [supportər] (de; m,v; meervoud: supporters) iemand die een sportclub aanmoedigt; aanhanger.

Duidelijk zo!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 aug 2012 19:23
vuurbal
Bezoeker
Bezoeker
Vocale Steun van supporters (uit en thuis) #22

omnisciens schreef : Ach kom op, De ultraas dichten zichzelf een belangrijkere rol toe dan ze daadwerkelijk heeft,

Echt zonder de Ultraas valt of staat het niet hoor, en iedereen heef inderdaad een rood wit hart, en je hoeft je niet door een stelletje snotneuzen van 16 de les te laten lezen.

dat ze zichzelf lekker opheffen!


De ultras zijn wel degelijk een onderdeel van het avondje MVV! Ik durf hier zelf te stellen dat door de ultra's MVV substantiële inkomsten hebben bezorgd omdat er bij thuiswedstrijden zeker ook mensen komen voor t sfeertje en de acties. Dus ze hebben wel degelijk een belangrijke rol binnen het hele MVV! Wees blij dat de ultras bij sommige uitwedstrijden aanwezig zijn om onze jongens aan te moedigen en hart onder de riem steken waar de gewone supporters alleen van hun gat komen als er wat te winnen valt!!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 aug 2012 19:26
Armand
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 410
Meer
Vocale Steun van supporters (uit en thuis) #23

vuurbal schreef :

omnisciens schreef : Ach kom op, De ultraas dichten zichzelf een belangrijkere rol toe dan ze daadwerkelijk heeft,

Echt zonder de Ultraas valt of staat het niet hoor, en iedereen heef inderdaad een rood wit hart, en je hoeft je niet door een stelletje snotneuzen van 16 de les te laten lezen.

dat ze zichzelf lekker opheffen!


De ultras zijn wel degelijk een onderdeel van het avondje MVV! Ik durf hier zelf te stellen dat door de ultra's MVV substantiële inkomsten hebben bezorgd omdat er bij thuiswedstrijden zeker ook mensen komen voor t sfeertje en de acties. Dus ze hebben wel degelijk een belangrijke rol binnen het hele MVV! Wees blij dat de ultras bij sommige uitwedstrijden aanwezig zijn om onze jongens aan te moedigen en hart onder de riem steken waar de gewone supporters alleen van hun gat komen als er wat te winnen valt!!!!


Klopt Maar dat De ultras ook blij zijn dat er ook mensen gaan kijken zonder te zingen of te schreeuwen en gewoon naar het voetbal komen kijken ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 aug 2012 19:31
DeBlieser
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 9
Meer
Vocale Steun van supporters (uit en thuis) #24
De Ultras zijn niet meer weg te denken uit het beeld van het Nieuwe MVV ( en een deel Oud MVV ).

Zonder de Ultras zou er zonder meer minder sfeer zijn zowel vocaal als hun schitterende doeken en vlaggen.
Ieder individu moedigt MVV op zijn eigen manier aan, persoonlijk zing ik af en toe een paar woordjes mee maar geen 90 minuten, maakt me dit een mindere supporter ondanks seizoenskaart en lid Veer Zien MVV.

Respecteer ieder individu wat de poorten van De Geusselt betreed, ongeacht vocale bijdrage, leeftijd etc.
Uiteindelijk komen we allemaal voor 1 ding, onze club steunen en naar de winst tillen!

I am not fat, I am fluffy!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Equinox

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 aug 2012 20:13
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
Vocale Steun van supporters (uit en thuis) #25
Quote vaan Dave1902 oet ut wedstrijdtopic gehaold.

Dave1902 schreef :

Snuf schreef : ONVOORSTELBAAR! wat een uitvak. "iedereen is supporter op zijn eigen manier" Al eens gekeken naar de betekenis van support? Het leek wel of het overgrote deel van het uitvak al de mvv begrafenis had besteld, wat een stel dooien. Als het uitvak zijn plicht gad gedaan waren we nooit op achterstand gekomen.


Met een megafoon de gehele wedstrijd met je rug naar het veld staan,waar leg jij dan de prioriteit?
Van mij mag je,maar veroordeel anderen niet,ieder zijn eigen.

En zoonder dee megafoon waar d'r e stök minder sfeer!
Sorry, mer dit hellep neet in 'n gooij verstandhawwing tusse alle supporters.

Iech bin geine ultra en keur zeker neet alles good vaan de ultras, mer niemand kin oontkinne tot zie zörrege veur sfeer, niemand kin oontkinne tot zie gein sjoen acties hubbe. Sterker nog, ze zowwe op ut OS vaan de ultras e gouwwe medaille hole!

Laote veer allemaol noe ophawwe met deze discussie en respek höbbe veur elkaar!

De kiere dat de ultras oet protes stil zien gewees, heet eederein heij zitte klaoge euver de sfeer?

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Equinox

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 aug 2012 20:16
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
Vocale Steun van supporters (uit en thuis) #26

omnisciens schreef : Ach kom op, De ultraas dichten zichzelf een belangrijkere rol toe dan ze daadwerkelijk heeft,

Echt zonder de Ultraas valt of staat het niet hoor, en iedereen heef inderdaad een rood wit hart, en je hoeft je niet door een stelletje snotneuzen van 16 de les te laten lezen.

dat ze zichzelf lekker opheffen!

En es zie volgende week stil zien, bis diech waorsjeinlik ouch eine vaan de klaogers, sjus wie miech, tot d'r geine sfeer waor...
Die snotneuze zien gein ultras, die stoon wel in de buurt, mer zien ut neet.
Dus haw eve op met dien "opheffen".

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Equinox

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 aug 2012 20:17
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
Vocale Steun van supporters (uit en thuis) #27

MVV4life schreef : Laote veer allemaol noe ophawwe met deze discussie en respek höbbe veur elkaar!

Eens. Deze discussie zal alleen maar verliezers kennen.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983, Equinox

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 aug 2012 20:49 11 aug 2012 20:50 door Nao Väöre.
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 986
Meer
Vocale Steun van supporters (uit en thuis) #28
Ederein in 't oetvak / of boe daan ouch in het stadion: lede vaan de supportersclub, Ultra's of aander geledinge is op zien / häör meneer supporter.

Gisteraovend woord gezag, dat er dit sezoen 'n pries oetgereik weurt veur 't bèste legioen in de Jup-league.
Ein dink weet iech noe al, vaan dee oet Eindhove hubbe veer niks te vreze.

Aon de géng
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 aug 2012 21:04
Equinox
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 359
Meer
Vocale Steun van supporters (uit en thuis) #29

Sjotelsplak schreef :

MVV4life schreef : Laote veer allemaol noe ophawwe met deze discussie en respek höbbe veur elkaar!

Eens. Deze discussie zal alleen maar verliezers kennen.

Kin dit topic dus de ieskas/deepvriezer in!

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 aug 2012 21:19
Equinox
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 359
Meer
Vocale Steun van supporters (uit en thuis) #30

Einde discussie!

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, sjoen-mestreech

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.451 seconden