Vocale Steun van supporters (uit en thuis)

11 aug 2012 14:38
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Onderwerp Auteur
Vocale Steun van supporters (uit en thuis) #1
Aangezien het nu een hot topic is bij deze a.u.b. de discussie over de (uitblijvende) vocale steun van de supporters in dit topic verder voeren.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983, Equinox

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 aug 2012 15:01 11 aug 2012 15:02 door Romadu.
Romadu
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 71
Meer
Vocale Steun van supporters (uit en thuis) #2

Bertocucci schreef :

Romadu schreef :

Bertocucci schreef :

Romadu schreef : Op het moment dat het erom gaat moet je er staan voor je ploeg & daar heeft 75% van het publiek collectief gefaald gisteren.


"Op het moment"? Welk moment? Het uitvak puilde uit voor de seizoensopening. Zoals olzie terecht opmerkt is dat schitterend! Over welk moment heb je het? Dat het na de 2-0 stil is kan ik heel goed begrijpen. Men heeft veel verwachtingen en de ploeg maakt die op dat moment niet waar. 75% van de supporters is op dat moment teleurgesteld en heeft geen zin omdat de jolige vent uit te hangen. Dat de ploeg op dat moment maar eens laat zien dat ze het waard zijn om voor zo'n vol uitvak te mogen voetballen. Waar het om gaat is dat iedereen op zijn eigen manier met die tegenslag omgaat en dat niet de ultras bepalen hoe dat moet.

Daarnaast schrijf je dat we er "moeten" staan. Ben je soms vergeten dat het uitvak al vanaf de aftrap al vol zat en al die mensen er al stonden. Bepalen de ultras wat moet? En wat "moet" dan?

Nogmaals respect voor de ultras en hun schitterende acties, maar men moet niet doordraven!


Zinloze discussie vriend, IK (nogmaals met hoofdletters geschreven) spreek voor mezelf. Je kunt met 6000 man in een uitvak gaan staan. Als je 0,0 toegevoegde waarde hebt, vraag IK me af waarom je je de moeite neemt om af te reizen. Voor de ambiance in Eindhoven hoef je het niet te doen, laat staan voor de catering.
Als van Hyfte na de aansluitingstreffer gebaard dat we erachter moeten gaan staan zodat ze kunnen doordrukken, dan moet je er staan. Dat is een wisselwerking die benut zou moeten worden. Heeft helemaal niets met de jolige vent uithangen te maken.
We verschillen van inzicht, even goede vrienden. Ik krijg gewoon nog altijd een naar gevoel van die misplaatste (in MIJN ogen) feestvreugde gisteren van een groot gedeelte van het publiek.


Jammer dat je inhoudelijk niet ingaat op mijn verhaal en mijn vragen.

Wat betreft van Hyfte. Hopelijk vraagt hij aan sommige van zijn medespelers waar zij "op het moment" dat ze er "moesten" staan waren. Het is dat Esajas ons nog red op het einde, want anders...


Heb je post 3x gelezen en volgens mij toch overal wel antwoord op gegeven. Alleen niet op die kleinerende opmerkingen richting de Ultras, simpelweg omdat ik niet namens hen spreek.

Nogmaals, je kunt 6000 man in een uitvak proppen. als ze dezelfde instelling als jou hebben, hebben ze 0,0 toegevoegde waarde voor de ploeg. En daar spreek IK, hier op dit forum, mijn diepe teleurstelling over uit.

Bertocucci schreef : Het is dat Esajas ons nog red op het einde, want anders...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 aug 2012 15:34
RiseOfTheSouth
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 21
Meer
Vocale Steun van supporters (uit en thuis) #3
Hadden gister mooi uitvakje vocaal had er veel meer in gezeten.. Jammer maar ieder persoon is anders. Maar je mag wel verwachten dat als er word gezongen staank op en zing veur mvv dat het hele uitvak dan ook gaat staan..
De volgende gebruiker (s) zei dank u Equinox

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 aug 2012 15:38
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
Vocale Steun van supporters (uit en thuis) #4
Het word steeds gekker met die ultras, of die jochies die zich ultras noemen. Ja, bij de 2-0 zag ik het inderdaad niet meer zitten. En dan word je vervolgens door zo'n -ik denk- 17 jarig jochie uitgeschreeuwd als succes-supporter....

We zullen het maar niet hebben over hoe de ultras vlaggetjes omlaag trekken als andere mensen daar de hele dag aan hebben gewerkt. Of waar de ultras zijn als er een derby op maandag word gespeeld. We moeten ons maar allemaal aanpassen aan de ultras.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Equinox, Romadu

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 aug 2012 15:45 11 aug 2012 15:47 door Equinox.
Equinox
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 359
Meer
Vocale Steun van supporters (uit en thuis) #5
Vin 't jaomer tot dees discussie überhaupt gevoord weurt/mot weure(?).

'T is zoene onzin en onnuudig tot veer op onderling es MVV-supporters op mekaar aof aon 't geeve zien, puur en allein tot eine get röstiger is es d'n aandere, of d'n eine get mie fanatieker is es d'n ierste.

Equinox schreef : Iedereen met een rood/wit hart is MVV supporter, de één wat fanatieker dan de ander maar bottom line is de slogan toch:
VEER ZIEN MVV. Of niet soms?


....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 aug 2012 15:45
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
Vocale Steun van supporters (uit en thuis) #6

Sjotelsplak schreef : Het word steeds gekker met die ultras, of die jochies die zich ultras noemen. Ja, bij de 2-0 zag ik het inderdaad niet meer zitten. En dan word je vervolgens door zo'n -ik denk- 17 jarig jochie uitgeschreeuwd als succes-supporter....

We zullen het maar niet hebben over hoe de ultras vlaggetjes omlaag trekken als andere mensen daar de hele dag aan hebben gewerkt. Of waar de ultras zijn als er een derby op maandag word gespeeld. We moeten ons maar allemaal aanpassen aan de ultras.

Sjotelsplak & de rès, iech vin de opmerkinge riechting ultras neet (gans) terech. Ut waor iech dee begos euver de support en ut metzinge. Iech mos ut eve kwiet, ut waor neet mien bedoeling um ut wedstrijd topic zoe op die meneer te vervuile.
Dus neet mie praote euver de vlegskes, dat is verleije tied en oetgepraot. Noe veuroet kieke!

Laote veer in dit topic naodinke, op 'n positieve meneer, wie veer kinne zörreg tot ut enthoesiasme vaan de ultras euversleit op de res.

Beveerbeeld ultras motte ut liefs in ut midde goon stoon en luij die neet met wille zinge, estebleef aon de boetekaante goon zitte, boe ze rustig kinne kieke (niks verkierd met bedoelt).

Ut kin toch neet zoe zien tot Tom van Hyfte de supporters mot opjenne um te zinge, veer motte hun opjenne, dmv ut zinge tot sjus dat bitsje extra wat nuudig is!

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Equinox

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 aug 2012 17:09 11 aug 2012 17:18 door Maosbrögk.
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 898
Meer
Vocale Steun van supporters (uit en thuis) #7
Het is een zinloze discussie. Ieder supportert op zijn eigen manier. De één trekt bij -20 zijn shirt uit en staat in zijn blote pens de een naar de andere song uit te schreeuwen, de ander zit ingetogen op zijn stoeltje (maar geen seconde missend) naar het voetbal te kijken en heeft een enorme ontlading bij een doelpunt, goede sliding, prima redding van de keeper en na een overwinning. Weer aan ander zit liever thuis (of noodgedwongen) aan de radio gekluisterd en zijn nagels op te vreten. Iedereen beleeft het op zijn eigen manier. Er is geen goed, er is geen slecht. Alle meningen zijn subjectief.
Laat vooral ieder in zijn waarden en respecteer elkanders support, op wat voor een manier dan ook. Iedereen vult zelf in hoe hij supportert en dat is prima! Gelukkig zijn we geen eenheidsworsten.
Kijk alleen naar jezelf, want DAT heb je ZELF in de hand. Erger je niet aan anderen, want dat is zinloos.

We zijn allemaal MVV-fan. Dat is hetgeen ons ALLEN bindt. En laten we ook vooral niet vergeten dat het DAAR om gaat.
Dus: 3 punten gisteren uit geslagen positie: SUPER!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Punker73, MVV4life, Equinox, Schapendonk, Schnibble for MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 aug 2012 17:19
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
Vocale Steun van supporters (uit en thuis) #8
Volledig mee eens Maosbrögk. Alleen moeten sommige leren dat ze mensen met een andere supporters beleving niet gaan uitmaken voor nep of successupporters.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Equinox

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 aug 2012 17:21
marke
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 105
Meer
Vocale Steun van supporters (uit en thuis) #9

Sjotelsplak schreef : Het word steeds gekker met die ultras, of die jochies die zich ultras noemen. Ja, bij de 2-0 zag ik het inderdaad niet meer zitten. En dan word je vervolgens door zo'n -ik denk- 17 jarig jochie uitgeschreeuwd als succes-supporter....

We zullen het maar niet hebben over hoe de ultras vlaggetjes omlaag trekken als andere mensen daar de hele dag aan hebben gewerkt. Of waar de ultras zijn als er een derby op maandag word gespeeld. We moeten ons maar allemaal aanpassen aan de ultras.




We zullen het er ook maar niet over hebben als de ultras eens een keertje rustiger zijn dan normaal op de tribune dan vliegt iedereen er onmiddelijk overheen,maar ja dat mag dan wel natuurlijk.Dan heeft dat 17 jarige jongetje meer supporters gevoel dan jij.
Wil je het niets snappen?

En voetbal hoort in het weekend en niet op een Maandag ! Zie alle "tegen het moderne voetbal" actie's

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 aug 2012 17:21
Equinox
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 359
Meer
Vocale Steun van supporters (uit en thuis) #10
Zoe is dat Maosbrögk: VEER ZIEN MVV. En geine eine is beter MVV fan es de aandere umtot heer towvallig leedsjes metzeengk of weet iech wat. En al die MVV supporters höbbe dezelfde rechte/pliechte.

E roet wit hertsje met 'n staar derop dat telt. Niks mie, niks minder.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 aug 2012 17:23 11 aug 2012 17:28 door Sjotelsplak.
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
Vocale Steun van supporters (uit en thuis) #11

marke schreef :

Sjotelsplak schreef : Het word steeds gekker met die ultras, of die jochies die zich ultras noemen. Ja, bij de 2-0 zag ik het inderdaad niet meer zitten. En dan word je vervolgens door zo'n -ik denk- 17 jarig jochie uitgeschreeuwd als succes-supporter....

We zullen het maar niet hebben over hoe de ultras vlaggetjes omlaag trekken als andere mensen daar de hele dag aan hebben gewerkt. Of waar de ultras zijn als er een derby op maandag word gespeeld. We moeten ons maar allemaal aanpassen aan de ultras.




We zullen het er ook maar niet over hebben als de ultras eens een keertje rustiger zijn dan normaal op de tribune dan vliegt iedereen er onmiddelijk overheen,maar ja dat mag dan wel natuurlijk.Dan heeft dat 17 jarige jongetje meer supporters gevoel dan jij.
Wil je het niets snappen?

En voetbal hoort in het weekend en niet op een Maandag ! Zie alle "tegen het moderne voetbal" actie's

Spreek aub voor je eigen.

Edit: Jij bent waarschijnlijk ook zo iemand die zang gaat koppelen aan ''een echtere supporter zijn''. Gezien je ''dan heeft dat 17 jarig jongetje meer supporters gevoel dan jij''. Wat mij betreft houd de discussie dan op.
Iedereen is MVV supporter. Dat begrijp jij dus ook niet. Gezien je achter dat 17-jarig jongetje staat die mensen als succes of nep supporters bestempelen.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Equinox, Mars

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 aug 2012 17:23 11 aug 2012 17:24 door Equinox.
Equinox
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 359
Meer
Vocale Steun van supporters (uit en thuis) #12

marke schreef :

Sjotelsplak schreef : Het word steeds gekker met die ultras, of die jochies die zich ultras noemen. Ja, bij de 2-0 zag ik het inderdaad niet meer zitten. En dan word je vervolgens door zo'n -ik denk- 17 jarig jochie uitgeschreeuwd als succes-supporter....

We zullen het maar niet hebben over hoe de ultras vlaggetjes omlaag trekken als andere mensen daar de hele dag aan hebben gewerkt. Of waar de ultras zijn als er een derby op maandag word gespeeld. We moeten ons maar allemaal aanpassen aan de ultras.




We zullen het er ook maar niet over hebben als de ultras eens een keertje rustiger zijn dan normaal op de tribune dan vliegt iedereen er onmiddelijk overheen,maar ja dat mag dan wel natuurlijk.Dan heeft dat 17 jarige jongetje meer supporters gevoel dan jij.
Wil je het niets snappen?

En voetbal hoort in het weekend en niet op een Maandag ! Zie alle "tegen het moderne voetbal" actie's

Vriedaag is volges miech ouch gein weekend. Weekend is zaoterdaag en zoondaag, toch ;)

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 aug 2012 17:31 11 aug 2012 17:31 door Anna D..
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Vocale Steun van supporters (uit en thuis) #13
Uit het wedstrijd topic:

Romadu schreef : Wat hebben al die mensen die nu roepen dat na de 2-0, MVV geen stuiver meer waard was, zich laten kennen gisteren.


Fout aanname die je daar doet Romadu. Ik gaf ook aan in mijn stukje dat ik het na de 2-0 zeker niet meer had verwacht. Heb ik me daardoor uit het veld laten slaan? Nee, ik (verre van Ultra) heb ook nog alles gegeven vocaal ondanks mijn verkoudheid. Tuurlijk mag je je verbijten dat de grote meerderheid zich al gewonnen geeft. Zelf kan ik dat ook als frustrerend ervaren, echter ik zal net als jij moeten accepteren dat iedereen anders in elkaar zit. De meeste uiten die teleurstellende gang van zaken nou eenmaal door stil te blijven zitten. Ik zou me maar niet teveel gaan ergeren aan dit gegeven anders kan je nooit meer met plezier naar MVV toegaan. Blijft altijd een beperkte groep die bij tegenslag het team alsnog probeert op te peppen. Ik heb ondanks de matige sfeer na de achterstand en aansluitingstreffer genoten gisteren, zou jou aanraden om hetzelfde te doen. Hoe vaak komt dit bij MVV voor dat je met dit wedstrijdscenario nog wint? Dan kun je beter maar niet al te lang stil staan bij het feit dat de meerderheid alleen zingt bij succes of puur voor het voetbal komt. Zou me wel niet teveel als über-supporter hier profileren, want dat wekt irritatie op.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983, Equinox, Maosbrögk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 aug 2012 17:37
marke
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 105
Meer
Vocale Steun van supporters (uit en thuis) #14

Sjotelsplak schreef :

marke schreef :

Sjotelsplak schreef : Het word steeds gekker met die ultras, of die jochies die zich ultras noemen. Ja, bij de 2-0 zag ik het inderdaad niet meer zitten. En dan word je vervolgens door zo'n -ik denk- 17 jarig jochie uitgeschreeuwd als succes-supporter....

We zullen het maar niet hebben over hoe de ultras vlaggetjes omlaag trekken als andere mensen daar de hele dag aan hebben gewerkt. Of waar de ultras zijn als er een derby op maandag word gespeeld. We moeten ons maar allemaal aanpassen aan de ultras.




We zullen het er ook maar niet over hebben als de ultras eens een keertje rustiger zijn dan normaal op de tribune dan vliegt iedereen er onmiddelijk overheen,maar ja dat mag dan wel natuurlijk.Dan heeft dat 17 jarige jongetje meer supporters gevoel dan jij.
Wil je het niets snappen?






En voetbal hoort in het weekend en niet op een Maandag ! Zie alle "tegen het moderne voetbal" actie's

Spreek aub voor je eigen.

Edit: Jij bent waarschijnlijk ook zo iemand die zang gaat koppelen aan ''een echtere supporter zijn''. Gezien je ''dan heeft dat 17 jarig jongetje meer supporters gevoel dan jij''. Wat mij betreft houd de discussie dan op.
Iedereen is MVV supporter. Dat begrijp jij dus ook niet. Gezien je achter dat 17-jarig jongetje staat die mensen als succes of nep supporters bestempelen.



Tuurlijk sjotelsplak je hebt helemaal gelijk!
Een open discussie is lastig te voeren hier.

Tot in Veendam??

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 aug 2012 17:58
Romadu
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 71
Meer
Vocale Steun van supporters (uit en thuis) #15

Anna D. schreef : Uit het wedstrijd topic:

Romadu schreef : Wat hebben al die mensen die nu roepen dat na de 2-0, MVV geen stuiver meer waard was, zich laten kennen gisteren.


Fout aanname die je daar doet Romadu. Ik gaf ook aan in mijn stukje dat ik het na de 2-0 zeker niet meer had verwacht. Heb ik me daardoor uit het veld laten slaan? Nee, ik (verre van Ultra) heb ook nog alles gegeven vocaal ondanks mijn verkoudheid. Tuurlijk mag je je verbijten dat de grote meerderheid zich al gewonnen geeft. Zelf kan ik dat ook als frustrerend ervaren, echter ik zal net als jij moeten accepteren dat iedereen anders in elkaar zit. De meeste uiten die teleurstellende gang van zaken nou eenmaal door stil te blijven zitten. Ik zou me maar niet teveel gaan ergeren aan dit gegeven anders kan je nooit meer met plezier naar MVV toegaan. Blijft altijd een beperkte groep die bij tegenslag het team alsnog probeert op te peppen. Ik heb ondanks de matige sfeer na de achterstand en aansluitingstreffer genoten gisteren, zou jou aanraden om hetzelfde te doen. Hoe vaak komt dit bij MVV voor dat je met dit wedstrijdscenario nog wint? Dan kun je beter maar niet al te lang stil staan bij het feit dat de meerderheid alleen zingt bij succes of puur voor het voetbal komt. Zou me wel niet teveel als über-supporter hier profileren, want dat wekt irritatie op.


Kan me prima vinden in je post. Ga het hier ook bij laten, mijn teleurstelling is duidelijk. De fanatieke beleving die MVV uniek maakte en waar ik verliefd op werd, lijkt nagenoeg verdwenen. Tot aan de 87ste minuut werd ik even met mijn neus keihard op die feiten gedrukt.

Sjotelsplak is op deze manier de aandacht niet waard. Denk dat het forum niet gedient is van dit kinderachtige geblaat. Wil je toch een discussie, stuur me dan maar een PM.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.376 seconden