Stadionverboden
13 nov 2012 16:13
13 nov 2012 16:28 door jeoff.
Jean schreef :
Welke bedoeling zou Rinkens hebben gehad met het plaatsen van dit misleidend stuk?
Helemaal geen bedoeling.. want de verslaggever heeft Rinkens vragen gesteld waar hij antwoorden op heeft gegeven. Vervolgens heeft die verslaggever er een mooi verhaal van gemaakt voor de krant - En niet Rinkens zelf!
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
13 nov 2012 16:37
Het gaat om beeldvorming, de publieke opinie op de hand krijgen en de nodige werkverschaffing creeëren. Rinkens is in deze net zo goed slachtoffer en hij krijgt mijn steun wat betreft de bedreiging richting hem en zijn familie. Het is falend politie beleid dat over lijken gaat. En dat beleid hebben we de voorbije weken vaker aan de kaak gesteld.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life
13 nov 2012 18:19
MVV Maastricht-voorzitter Paul Rinkens staat niet langer onder bewaking van de politie. Volgens de bestuurder van de Limburgse club is de surveillance niet meer nodig.
Na de wedstrijd tegen Sparta Rotterdam (0-1) nederlaag kreeg Rinkens te maken met politiebewaking. Ook werd bij zijn huis gesurveilleerd door agenten. Een groep fans zou verhaal willen halen bij de voorzitter vanwege een aantal stadionverboden, bericht L1.
MVV is dit seizoen bezig aan een sterke opmars. Met 29 punten uit twaalf wedstrijden staat de club bovenaan in de Jupiler League. De achtervolgers staan op minimaal vijf punten.
Sukkeltjes, laat onze voorzitter met rust en ga vooral niet bij zijn huis langs. Die man heeft ook zijn prive leven. Stelletje zielepoten, ik zou ze nog een stadionverbod erbovenop knallen vanwege dit gezeik.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983
13 nov 2012 18:40
Wat een stelletje sukkels die denken dat ze met bedreigingen iets bereiken. Dit zijn geen MVV supporters. Dit zijn mensen die alleen maar op zoek zijn naar rottigheid. Laten we het huidige bestuur dankbaar zijn voor hetgene dat ze voor ons gedaan hebben: HET REDDEN VAN ONS CLUBJE !!
Ik sluit me volledig bij Graasvraete aan: Staank op veur MVV .....staank op veur Paul Rinkens en zien besteur!
13 nov 2012 18:45
MVV4life
Platinum Boarder
Onderwerp Auteur
Persoenlik dink iech neet tot de manne met 'n SV heij achter zitte, die zien slummer es dit.
Iech betwiefel zellefs of ut ech woer is en of de pliesie get heet gebruuk (get wat urreges on-line stoont) um ut erreger te maake es ut is.
In eeder geval moch ut woer zien en ze kome d'r achter wee ut is, dee maag 'n SV veur ut leve kriege!
Welke discussie d'r ouch is, bedreiginge weure d'r neet gedoon! De hoofs ut neet eins te zien met alle aksies vaan Rinkens, mer de discussie geis diech aon met heum, op basis vaan e gesprek. De hoofs ut neet met heum eins te zien, mer heer steit ope um discussies aon te goon (heer zal neet gaw vaan zien meining aof te bringe, mer heer dörref in eeder geval altied de discussie aon te goon).
Degene wat dat gedoon heet, is in mien ouge geine MVV-supporter. (Es d'r bedreiginge zien geuit)
Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon:
www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, marke, Ekstertjj
13 nov 2012 19:22
Tja, je kunt er lang over nadenken, maar als dit bericht waar is hoop ik dat de daders gepakt worden.
Twijfel soms aan de berichtgeving van de limburger, maar bedreigingen richting Rinkens & familie is "not done"
Het lijkt mij niet iets dat je zo maar gaat verzinnen?
"Rinkens is gelukkig niet bang uitgevallen, dat is een groot voordeel"
13 nov 2012 19:57
Ik weet wat anonieme bedreigingen doen. Vooral als je familie hebt. Juist het anonieme maakt je 'lam'.
Hoop ook dat de anonieme bedreiger snel opgepakt wordt als er een bedreiging is gedaan, maar ik heb ook een gevoel dat er ook andere zaken meespelen.
13 nov 2012 20:03
Anita schreef : maar ik heb ook een gevoel dat er ook andere zaken meespelen.
Wat bedoel je precies Anita? Denk je dat de politie zijn eigen agenda heeft, MVV-fans in een kwaad daglicht stellen (over de rug van Rinkens in dit geval) om het eigen falen te maskeren of om later als argument bij hard ingrijpen te gebruiken?
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
13 nov 2012 20:10
Waar of niet waar dat er bedreigingen zijn geuit richting Rinkens....
Complot of geen complot dat de politie of Rinkens MVV fans zelfs op deze manier in een kwaad daglicht probeert te stellen....
Vind het maar triest wat er de laatste tijd allemaal speelt. Het sportieve succes krijgt op deze manier een wrange nasmaak. Denk dat ik dit topic voorlopig maar even mijd, want hier word ik niet goed van.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Eepke
13 nov 2012 20:17
vette sajs
Expert Boarder
Ten eerste wil ik afstand nemen van deze bedreigingen. dat slaat nergens op, ik ben het ook niet met alles wat onze voorzitter doet eens maar om dan iemand of zijn gezin te gaan bedreigen dat mij veeeeeel te ver.
Als kant tekening wil ik wel hierbij zetten dat ik vraagtekens bij de politie informatie heb.
Ze hebben info binnen gekregen dat onze voorzitter bedreigd is( dit moet je serieus nemen).
Ze hadden ook info dat het tegen NAC uit de hand zou lopen, er was een giga politie macht op de been.( 50 uit supp.)
Ze hadden schijnbaar GEEN info(er liepen 6 petten en later zijn er honden bijgehaald) dat het tegen FCBD uit de hand kon lopen. Terwijl hier op het forum al berichten waren geplaatst dat de FCDB "supporters" zich niets van de combi regeling zouden aantrekken. En deze jongens hebben nou niet een hele goede reputatie.
Ik weet niet waar de politie de info vandaan haalt maar het lijkt niet altijd te kloppen.
Jammer dat MVV en de supporters weer zo in het nieuws komen.
13 nov 2012 20:43
voor de wedstrijd al reden er diverse luidruchtige fcdb supporters in hun autootjes voor de mac donalds.. Uitdagend....geen politie te zien.... Slechte zaak. dan schopt er eentje een deuk in een wagen en zijn de poppen aan het dansen. Ik hoor de coordinator zeggen dat ze niet op de hoogte waren.... yeah right... dat behoor je te weten...
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, opadiehard, Ekstertjj
13 nov 2012 21:51
Jean schreef : @Aswin, die circel van jou klopt niet.
Ergens moet ook nog een stuk komen waar Rinkens heel graag het verhaal nog wat wilde aandikken.
„Van vrijdag tot zondag is er gesurveilleerd bij mijn woning”, bevestigt de voorzitter, die even buiten Maastricht woont. „Bovendien heeft er tijdens de wedstrijd tegen Sparta ook een politiewagen in onze straat gestaan. Er was vrees dat mensen dat duel zouden gebruiken om naar mijn huis te gaan. Heel triest dat het zover moet komen, zeker ook voor mijn gezin.” Volgens Rinkens hebben gebrek aan kennis van zaken en ‘het elkaar ophitsen via de sociale media’ een grote rol gespeeld bij het escaleren van deze zaak. „Mensen denken dat MVV voor rechter heeft gespeeld, maar dat is helemaal niet het geval. De KNVB heeft de definitieve stadionverboden uitgedeeld. En het is Justitie die zich bezighoudt met de strafrechterlijke kant van de zaak.”
Welke bedoeling zou Rinkens hebben gehad met het plaatsen van dit misleidend stuk?
Nee Jean, dat stuk moet er niet bij.... Dat is alleen nodig voor mensen die iets zoeken om te zeiken, te zeveren en te zeuren.
13 nov 2012 22:25
Beste Jacques
Deze gedachte heb ik, helaas.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques
13 nov 2012 23:55
Eerst werd de dochter van Rinkens bedreigd--> Uiteindelijk niet waar.
Toen werd Trost bedreigd--> Uiteindelijk niet waar.
En nu dit...
Als het waar is, is het natuurlijk een zeer trieste zaak. Maar ik heb het gevoel dat er de hele tijd vieze spelletjes worden gespeeld. Als ik het bericht lees lijkt het me dat Rinkens hier dan ook slachtoffer is van vuile politie spelletjes. Waarschijnlijk om een bepaald beeld in de publieke opinie te creeren tegen de jongens die binnenkort een rechtzaak tegemoet zien.
Ps. Waarom zou iemand verhaal moeten gaan halen bij Rinkens thuis terwijl dit ook een week eerder op het praotkaffee kon. Daar waren volgens mij ook alle jongens met stadionverbod aanwezig.
14 nov 2012 10:54
Sukkeltjes, laat onze voorzitter met rust en ga vooral niet bij zijn huis langs. Die man heeft ook zijn prive leven. Stelletje zielepoten, ik zou ze nog een stadionverbod erbovenop knallen vanwege dit gezeik.[/quote]
Wat slecht dit, ik wil niet te snel oordelen maar dit lijkt op kortzichtigheid/denkvermogen van een goudvis..
Waarom direct ervan uit gaan dat mensen met sv dit op hun geweten hebben, en of dit uberhaupt waar is? Of hebben we hier een nieuwe Peter R de Vries voor ons? Op deze manier ontstaan vooroordelen en onnodige discussies en wijzende vingertjes.. Niemand hier schijnt te weten of het inderdaad waar is, zoals al zovele hier aangeven zijn er vaker publicaties geweest die niet waar bleken te zijn!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans
Tijd voor maken pagina: 0.613 seconden