Stadionverboden

13 nov 2012 07:57
manmetpet
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Stadionverboden #421

J.P. Ler schreef : DDL:

De politie had aanwijzingen dat een groep MVV-fans van plan was om verhaal te gaan halen bij Rinkens, nadat de KNVB een aantal stadionverboden had uitgedeeld.
.

Als hier al een kleine kern van waarheid in zit : DIEP TRIEST !!! Alleen al voor zulke dreigementen zou je een SV verdienen

MMP

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

13 nov 2012 08:04
glowwie
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Stadionverboden #422
Ga zo door en maak de club maar kapot,vroeger had je in Maastricht een 5 de kolone die er wel voor zorgde dat MVV niet kon door groeien,nu zijn het een stel huillebalken de echt menen dat zo iets bereiken op deze manier.
Ze kunnen in ieder geval lezen want ze zullen wel gedacht hebben wat in Doetichem kan zal hier ook kunnen.
Hier wordt ik nu echt razend van,voor alle goedwillende supporters wordt het tijd om eens iets tegen deze gasten te doen.
En nu niet aankomen van er is nog niks bewezen,we weten allemaal hoe het werkt.
gelukkig hebben we een voorzitter met door zettings vermogen en verstand anders waren wij er al lang niet meer geweest en Dhr Rinkens al weg.

13 nov 2012 08:05
Schnibble for MVV
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
Stadionverboden #423
Diep en diep triest! Indien dit waar is verdienen deze mensen niet om MVV supporter te zijn! Een stadion verbod voor het leven zou het enige passende antwoord zijn als blijkt dat dit verhaal klopt! Stelletje malloten! Ga iedere veijdagavond naar kinderland ipv MVV! Ik heb hier geen woorden voor! Onderontwikkelde 15 jarige pubers!!

Bah bah en nog eens bah

13 nov 2012 08:53
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Stadionverboden #424
Eens met de vorige schrijvers. Dit is te gek voor woorden. Diep en diep triest. Waar rook is, is vuur dus er zal wel een kern van waarheid inzitten. En dat zouden dan MVV supporters zijn? Pffff... Ik weet niet of het hier gaat over de personen die daadwerkelijk dat stadionverbod hebben gekregen of om andere malloten die er toevallig ook een mening over hebben. Als er harde bewijzen zijn dat er leden van de Ultra’s bij zijn betrokken, lijkt het me goed dat deze personen geroyeerd worden als lid.

13 nov 2012 09:07 13 nov 2012 09:08 door wsly.
wsly
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Stadionverboden #425
Ik kan jullie verzekeren dat niemand van de stadionverboden, nog van de Ultras, nog van de directe vriendenkring van al deze mensen hier iets mee te maken hebben. Mocht dit bericht überhaupt al waar zijn.

Dus stop met direct mensen te beschuldigen. Rinkens is in het diskrediet bij deze mensen maar deze mensen zijn geen 'onderontwikkelde 15 jarige pubers' die mensen gaan bedreigen of verhaal gaan halen aan huis. Dit verhaal is al gehaald in het Praotkaffee. Als je daar was geweest had je geweten dat iedereen daar was om het verhaal van Rinkens aan te horen en te kijken of de tijdelijke stadionverboden teruggedraaid konden worden of dat er iets anders geregeld kon worden (bijv. toegang tot de wedstrijd maar dan allemaal samen in een vak ergens).

Een tijd geleden was er ook een bericht naar buiten gebracht dat de dochter van Rinkens bedreigd zou zijn geworden? Wat was hier van waar, volgens mij ook 0,0. Ook toen had iemand iets op Facebook geplaatst, iemand die totaal niks met Ultras, HK of wat dan ook te maken heeft, maar toch kregen de Ultras de schuld ervan.

Nooit eraan gedacht dat dit ook weer een typisch bericht kan zijn om bepaalde mensen nog meer zwart te maken? Ik kan zo direct iemand bedenken die maar al te graag mensen wil oppakken en een sv wil aansmeren en dan heb ik het NIET over Rinkens.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

13 nov 2012 09:28
glowwie
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Stadionverboden #426
ik kan me niet voorstellen dat er echt mensen rondlopen die andere willens en wetens in discrediet willen brengen,mocht dat wel zo zijn moet het mogelijk zijn deze personen op te sporen,want dit soort berichten dragen niet bij aan het imago van MVV.
Ga er ook echt wel vanuit dat de mensen die een SV hebben dit ook niet doen,want dat is niet echt nuttig in hun zaak.
Het zijn alleen weer berichten die je echt niet meer wil lezen over MVV in al die jaren hebben we geneog over ons heen gekregen.

13 nov 2012 09:34
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Stadionverboden #427
En weer happen we op een bericht uit DDL. Wie kent het trost steunt roda verhaal nog? ... Laten we dit verhaal niet de kans geven een eigen leven te leiden! Geef DDL niet de kans MVV supporters uit elkaar te drijven! En last but not least laat elke verwijzing naar supporters of supportersgroepen achterwege, dat is voor de politie.

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Jean

13 nov 2012 09:57
Jean
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Stadionverboden #428

J.P. Ler schreef : Lees uitgebreid nieuws hierover in de dinsdageditie van de deze krant.

Iemand die het bijbehorende stuk uit de papieren versie kan en wil plaatsen?

Schei uit met keke en schudt me nog eent in!

13 nov 2012 10:01
Graasvrete
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Stadionverboden #429
Te triest voor woorden dit te lezen over je club.

De enige goede actie zou zijn: een groot spandoek te maken met steun voor Rinkens en het bestuur. Hij is een van de vele die de club uit een zeer diep dal hebben gehaald. We staan bovenaan in de JL dit is niet alleen door de supporterssteun aan MVV maar vooral de stabiele fundering waar MVV nu op staat die te danken is aan Rinkens en consorten.

Dit soort dwaasheden zullen er echt niet toe bijdragen dat er schuurtjes in deze MVV fundering komen uiteindelijk komt het grootste deel van het supporterslegioen niet op de gedachte om zulke ziekelijke acties te bedenken en uit te voeren.

resumé: Staank op veur MVV .....staank op veur Paul Rinkens en zien besteur!

13 nov 2012 10:07
Oaktree
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Stadionverboden #430

Graasvrete schreef : Te triest voor woorden dit te lezen over je club.

De enige goede actie zou zijn: een groot spandoek te maken met steun voor Rinkens en het bestuur. Hij is een van de vele die de club uit een zeer diep dal hebben gehaald. We staan bovenaan in de JL dit is niet alleen door de supporterssteun aan MVV maar vooral de stabiele fundering waar MVV nu op staat die te danken is aan Rinkens en consorten.

Dit soort dwaasheden zullen er echt niet toe bijdragen dat er schuurtjes in deze MVV fundering komen uiteindelijk komt het grootste deel van het supporterslegioen niet op de gedachte om zulke ziekelijke acties te bedenken en uit te voeren.

resumé: Staank op veur MVV .....staank op veur Paul Rinkens en zien besteur!

Precies!!!
In plaats van deze man op een voetstuk zetten dat hij (mede) de club van de ondergang heeft gered krijgt hij dit als dank.
Ik begrijp het niet!!
En ik denk vele met mij in het stadion niet!
Ik hoor steeds meer afkeurende geluiden mbt klein groepje supporters die weliswaar belangrijk (kunnen) zijn, maar zich teveel eer toedichten door te denken dat MVV alleen maar om hun draait!
Voor mij zijn alle 5500 (vaste supporters) even belangrijk namelijk!!

Natus et suscitavit in Marsana

13 nov 2012 10:27
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
Stadionverboden #431

Jean schreef :
Iemand die het bijbehorende stuk uit de papieren versie kan en wil plaatsen?

Bij Deze. Dagblad de Limburger, 13 nov 2012

MAASTRICHT – Agenten hebben vier dagen het huis van MVV-voorzitter Paul Rinkens bewaakt in de aanloop naar de wedstrijd tegen Sparta, vorige week maandag. De politie had aanwijzingen dat een groep MVV-fans van plan was om verhaal te halen bij Rinkens, nadat de KNVB een aantal stadionverboden had uitgedeeld. De Maastrichtse preses zegt niet te willen wijken voor dreigementen.
De politiebewaking is het voorlopige dieptepunt in een langslepende kwestie, waarin de MVV-top lijnrecht staat tegenover een aantal fans. Het begon allemaal met hevige rellen voor de oefenwedstrijd NAC-MVV, begin augustus. Naar aanleiding daarvan werden enkele weken later, aan de vooravond van de bekerwedstrijd MVV-NAC, zeventien Maastrichtse fans en zes aanhangers van de eredivisionist uit Breda opgepakt. De politie vreesde opnieuw een massale knokpartij. Op dringend verzoek van Justitie vaardigde MVV zeventien tijdelijke stadionverboden uit. Dit tot woede van een deel van het Maastrichtse legioen, dat meent dat de MVV-fans in Breda in het nauw gedreven werden. Toen op de vrijdag voor de wedstrijd tegen Sparta de KNVB een aantal definitieve en langdurige stadionverboden had uitvaardigd, kreeg de politie signalen dat Rinkens bedreigd werd.
„Van vrijdag tot zondag is er gesurveilleerd bij mijn woning”, bevestigt de voorzitter, die even buiten Maastricht woont. „Bovendien heeft er tijdens de wedstrijd tegen Sparta ook een politiewagen in onze straat gestaan. Er was vrees dat mensen dat duel zouden gebruiken om naar mijn huis te gaan. Heel triest dat het zover moet komen, zeker ook voor mijn gezin.” Volgens Rinkens hebben gebrek aan kennis van zaken en ‘het elkaar ophitsen via de sociale media’ een grote rol gespeeld bij het escaleren van deze zaak. „Mensen denken dat MVV voor rechter heeft gespeeld, maar dat is helemaal niet het geval. De KNVB heeft de definitieve stadionverboden uitgedeeld. En het is Justitie die zich bezighoudt met de strafrechterlijke kant van de zaak.” Een deel van de fans heeft de stadionverboden aangevochten. De rechtbank zal zich hier volgende maand over buigen.
De MVV-preses zegt zich grote zorgen te maken over intimidatie van bestuurders in de voetbalwereld. Niettemin weigert hij om het hoofd te laten hangen. Tijdens de wedstrijd tegen FC Den Bosch afgelopen vrijdag ging hij zelf de tribunes op om te voorkomen dat er een dreigende sfeer zou ontstaan tussen beide supporterskampen.
„Het kan niet zo zijn dat de vrijdagavond een verzamelpunt wordt voor maatschappelijke frustratie. Ik hoop dat iedereen dat nu eindelijk eens gaat beseffen. MVV staat bovenaan, we draaien een geweldig seizoen. En dan zijn er toch dit soort toestanden. Je zou er bijna een psycholoog op loslaten."
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs, Jean

13 nov 2012 10:36
Boschpoort
Administrator
Administrator
Meer
Stadionverboden #432
"De politie had aanwijzingen dat een groep MVV-fans van plan was om verhaal te halen bij Rinkens"

Tja, ik ben dan wel benieuwd waar die "aanwijzingen" dan op gebaseerd waren. Ik kan me niet voorstellen dat er bij MVV mensen rondlopen die de voorzitter gaan bedreigen of van plan zijn hem of zijn bezittingen iets aan te doen. Zo ontzettend stom kan toch geen enkele supporter zijn?

Ik ben er klaar mee. Het wordt tijd dat we massaal de club gaan steunen en dit verhaal achter ons laten.
Heel vervelend voor die zestien man als ze onterecht zijn aangepakt maar moeten zesduizend man daar de dupe van worden?
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

13 nov 2012 10:46 13 nov 2012 10:53 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Stadionverboden #433
Dit stukje is te triest voor woorden...

Iemand kan het totaal niets eens zijn met het bestuur of een bepaald bestuurslid, zelfs wensen dat deze verdwijnt ...
maar het is totally not done om maar iets in de richting van deze mensen te doen dat op enige manier van bedreiging lijkt !!! :thumbsdown:

Ook ik heb al eens direct of indirect, laconiek of hard soms mijn mening gegeven over het handelen van deze of gene,
maar ik roep hierbij iedereen op, inclusief de SV-ers en hardste kritikasters van "Rinkens en Co" om hier meteen een duidelijk geluid af te geven en afstand te nemen van deze intimidatie, geweld en bedreiging naar deze mensen toe.
DIT IS ONACCEPTABEL EN HOORT NIET BIJ MESTREECH EN DE BELEVING VAN US-MVVKE

Sta op en spreek je uit voor MVV (en dus niet voor intimidatie) !!! ;)

13 nov 2012 11:02
elneik
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Stadionverboden #434
Doe eens even rustig aan.

Iedereen weet hoe de media is tegen over dit soort dingen. Sensatie, sensatie en nog eens sensatie. Het nog groter willen maken dan dat het is.

Politie Maastricht en DDL dan noem je me ook even 2 partijen op he.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

13 nov 2012 11:02
Jean
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Stadionverboden #435
Tegenwoordig word iedere idioot die iets roept op de welbekende socialmedia veel te serieus genomen.
Volgens mij heeft Rinkens hier wederom van een mug een olifant gemaakt en is de limburger hier natuurlijk zeer welwillend in meegegaan.
Het begint naar mijn mening iets weg te hebben van de verdeel en heers techniek.

Schei uit met keke en schudt me nog eent in!

Tijd voor maken pagina: 0.322 seconden