Stadionverboden
13 nov 2012 11:12
Wat een stemmingmakerij van Wiche, waarschijnlijk heeft iemand iets geroepen op facebook en DLL maakt er weer meteen een cowboy verhaal van. Het wordt tijd om deze man eens aan te spreken op zijn belachelijke riooljournalistiek!
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
13 nov 2012 11:22
Voor de mensen die zich niet kunnen voorstellen dat een mvv-supporter bedreigingen uit richting de voorzitter, wil ik er even aan herinneren dat dit in het verleden heeft plaatsgevonden richting onze toenmalige voorzitter Benoit Wesly. Zijn in aanbouw zijnde villa werd beklad en hij werd bedreigd. Pas na afloop van een zeer emotionele vergadering met supporters hielden die bedreigingen op. De kwestie toen was volgens mij FC Limburg. De berichten hierover zijn volgens mij nog wel te lezen op de website van sfm.
13 nov 2012 11:32
Mooi stukje politiek weer dit artikel
13 nov 2012 11:36
Klomeleer schreef : Wat een stemmingmakerij van Wiche, waarschijnlijk heeft iemand iets geroepen op facebook en DLL maakt er weer meteen een cowboy verhaal van. Het wordt tijd om deze man eens aan te spreken op zijn belachelijke riooljournalistiek!
Jean schreef : Tegenwoordig word iedere idioot die iets roept op de welbekende socialmedia veel te serieus genomen.
Volgens mij heeft Rinkens hier wederom van een mug een olifant gemaakt en is de limburger hier natuurlijk zeer welwillend in meegegaan.
Het begint naar mijn mening iets weg te hebben van de verdeel en heers techniek.
Zeg het maar, moet de politie dit niet serieus nemen? En dan achteraf (als het leed geschied is) roepen, hadden we maar iets gedaan......
Nee, prima optreden en prima dat dit naar buiten wordt gebracht.
13 nov 2012 11:41
glowwie schreef : Ga zo door en maak de club maar kapot,vroeger had je in Maastricht een 5 de kolone die er wel voor zorgde dat MVV niet kon door groeien,nu zijn het een stel huillebalken de echt menen dat zo iets bereiken op deze manier.
Ze kunnen in ieder geval lezen want ze zullen wel gedacht hebben wat in Doetichem kan zal hier ook kunnen.
Hier wordt ik nu echt razend van,voor alle goedwillende supporters wordt het tijd om eens iets tegen deze gasten te doen.
En nu niet aankomen van er is nog niks bewezen,we weten allemaal hoe het werkt.
gelukkig hebben we een voorzitter met door zettings vermogen en verstand anders waren wij er al lang niet meer geweest en Dhr Rinkens al weg.
Glowwie maak je daden waar ga de conversatie aan in plaats van provocerende teksten te posten op het forum.
13 nov 2012 12:24
Schnibble for MVV
Junior Boarder
Als je goed leest Spreek ik enkel mensen aan die hier evt bij betrokken zijn. Dus niemand wordt beschuldigd die het niet verdient. Indien het niet waar blijkt te zijn is er ook niemand die zich aangesproken hoeft te voelen. Indien het wel waar is ..,(vul het zelf maar in).
13 nov 2012 13:39
Klomeleer schreef : Wat een stemmingmakerij van Wiche, waarschijnlijk heeft iemand iets geroepen op facebook en DLL maakt er weer meteen een cowboy verhaal van. Het wordt tijd om deze man eens aan te spreken op zijn belachelijke riooljournalistiek!
Deze keer is er wel een bronvermelding aangezien Rinkens zelf meer uitleg geeft. Het zal dus best kloppen dat er politiebewaking nodig is geweest.
Dieptriest dit. Sommige individuen vinden zichzelf veel belangrijker dan de club. Ze brengen de hele club in deskrediet op deze manier.
13 nov 2012 13:49
Frapante passage van Glowwie: "wat bij Doetichem kan, moet hier ook kunnen"
Bij De Graafschap zijn supporters gechanteerd geworden en zwartgemaakt in de media...
Ik kan mij niet voorstellen dat er "bedreigingen" geuit zijn van een aard dat deze politie bewaking nodig was. Ik doe dan ook niet mee aan het veroordelen van de persoon of groep die verantwoordelijk voor deze dreigementen zou zijn. Natuurlijk heeft deze bewaking (nodig of niet) indruk gemaakt op Rinkens, maar om hem nu als gevolg hiervan als geweldige voorzitter op een voetstuk te plaatsen gaat mij veel te ver na die jaren vol wandaden.
Misschien zijn er geen bedreigingen geweest en spelen er andere motieven bij de politie?
13 nov 2012 14:04
Oaktree schreef : Voor mij zijn alle 5500 (vaste supporters) even belangrijk namelijk!!
helemaal mee eens! ALLE 5500! Wat mij betreft zijn gezinnen, sponsors etc. welkom. Ik vind het dan ook onbegrijpelijk hoe Rinkens met de fanatiekelingen omgaat. Ik ben zijn woorden op het praatkaffee niet vergeten: "Voor passie en traditie is geen plaats bij het nieuwe MVV. Als ik 50 fanatieke supporters eruit moet gooien en daar 50 gezinnen voor terug krijg doe ik dat graag."
13 nov 2012 14:05
Ik zie het als smerige politiek, maar door wie? Door deze stemmingmakerij worden een aantal nog niet (maar door MVV en KNVB wel) veroordeelde supporters in een hoek gedreven van tuig en uitschot. "Kijk maar eens tot wat ze in staat zijn", dat is in mijn ogen de strekking van het verhaal. Daarmee wordt het perspectief van het voorval compleet verdraaid en gekleurd. Laat staan dat het nog maar de vraag is of het op waarheid gebasseerd is!
Tijdens de bekerwedstrijd waren er ook "signalen" waardoor de voltallige Nederlandse strijdkracht opgetrommeld werd. Was ook ABSOLUUT NIETS van waar. Nu worden er wederom "signalen" opgevangen die ongegrond bleken, want er is niets voorgevallen. Toch is het blijkbaar de moeite waard om (naderhand) de media hiermee op te zoeken. Ik weet niet wie dit doet, maar de club wordt ernstige schade toegebracht. Rinkens zelf is hier inmiddels ook slachtoffer van.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983
13 nov 2012 14:55
Aswin schreef :
Jean schreef : Tegenwoordig word iedere idioot die iets roept op de welbekende socialmedia veel te serieus genomen.
Volgens mij heeft Rinkens hier wederom van een mug een olifant gemaakt en is de limburger hier natuurlijk zeer welwillend in meegegaan.
Het begint naar mijn mening iets weg te hebben van de verdeel en heers techniek.
Zeg het maar, moet de politie dit niet serieus nemen? En dan achteraf (als het leed geschied is) roepen, hadden we maar iets gedaan......
Er is nu toch niks voorgevallen? Waarom dan toch dit sensatie nieuws naar buiten brengen en wederom onrust zaaien rondom de club wat volslagen nutteloos is en MVV opnieuw in een kwaad daglicht zet! Juist daar waar iedereen roept om de rust rondom de club te laten terugkeren, gaat lekker zo met dit soort berichten waar van een mug een olifant wordt gemaakt.
13 nov 2012 15:11
13 nov 2012 15:14 door Sjotelsplak.
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Ik kan me absoluut niet voorstellen dat de 17- personen met een stadionverbod Rinkens zouden willen bedreigen of bij zijn huis verhaal zouden willen halen. Mocht er toch 1 iemand zijn geweest,binnen of buiten deze groep,dan moet die persoon aangepakt worden,maar nogmaals,dit kan ik me nauwelijks voorstellen. Ik vraag me wel af wat de bedreiging inhoud. Een persoonlijke brief aan Rinkens? Een uitspraak op internet? etc etc Waarom geen duidelijkheid hierover?
Dit hele artikel zorgt er wel voor dat de 17 personen met stadionverboden hieraan worden gelinkt en MVV supporters weer in kwaad daglicht worden gezet. Een extra veroordeling erbovenop.
De vorige keer moest Rinkens onder druk van politie binnen 3 uur beslissen over de wedstrijd MVV-NAC. (Ook belachelijk daar er weken vooraf tijd is geweest).
Duidelijkheid AUB!
Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983
13 nov 2012 15:22
Iemand bedreigen is ATIJD fout !
Ben blij met het standpunt dat sc mvv maastricht heeft ingenomen !
Staat op facebook !
13 nov 2012 15:32
Klomeleer schreef :
Aswin schreef :
Er is nu toch niks voorgevallen? Waarom dan toch dit sensatie nieuws naar buiten brengen en wederom onrust zaaien rondom de club wat volslagen nutteloos is en MVV opnieuw in een kwaad daglicht zet! Juist daar waar iedereen roept om de rust rondom de club te laten terugkeren, gaat lekker zo met dit soort berichten waar van een mug een olifant wordt gemaakt.
Er is NU idd niets voorgevallen. Waarom? Was het een loos dreigement? Zijn ze geschrokken van het feit dat er een politiewagen in de straat stond? Dat zullen we niet weten.
Waar het hier om gaat is dat er aanleiding was voor de politie om die bedreigingen serieus te nemen. Ze gaan echt niet zomaar voor de bok z'n kloten (sorry de bok) een politiewagen ergens rond laten rijden.
Het is van de zotte dat er iemand het nodig vind om ergens iets neer te kalken wat deze hele actie tot gevolg heeft! En dat dit daarna in de pers komt, tjsa... Zo vreemd is dat niet als je de voorgeschiedenis kent.
Ik kan me zomaar voorstellen dat de pers getipt is over het feit dat er een politiewagen bij Rinkens in de straat stond. En dat de pers dan gaat informeren bij een vriendje binnen de politie wat de reden is, dan kan ik me ook zomaar voorstellen. En dat er dan uitleg komt ook.
Dan is de cirkel rond en het nieuwsitem staat in de krant.
13 nov 2012 15:56
@Aswin, die circel van jou klopt niet.
Ergens moet ook nog een stuk komen waar Rinkens heel graag het verhaal nog wat wilde aandikken.
„Van vrijdag tot zondag is er gesurveilleerd bij mijn woning”, bevestigt de voorzitter, die even buiten Maastricht woont. „Bovendien heeft er tijdens de wedstrijd tegen Sparta ook een politiewagen in onze straat gestaan. Er was vrees dat mensen dat duel zouden gebruiken om naar mijn huis te gaan. Heel triest dat het zover moet komen, zeker ook voor mijn gezin.” Volgens Rinkens hebben gebrek aan kennis van zaken en ‘het elkaar ophitsen via de sociale media’ een grote rol gespeeld bij het escaleren van deze zaak. „Mensen denken dat MVV voor rechter heeft gespeeld, maar dat is helemaal niet het geval. De KNVB heeft de definitieve stadionverboden uitgedeeld. En het is Justitie die zich bezighoudt met de strafrechterlijke kant van de zaak.”
Welke bedoeling zou Rinkens hebben gehad met het plaatsen van dit misleidend stuk?
Schei uit met keke en schudt me nog eent in!
Tijd voor maken pagina: 0.321 seconden