Stadionverboden
14 nov 2012 17:51
14 nov 2012 17:52 door Snuf.
Ik heb nog steeds de grootste twijfel bij dit verhaal. Ik zie zelf bedreigingen niet als oplossing, maar zolang het voor mij niet duidelijk is of deze hebben plaatsgevonden, doe ik niet mee aan deze stigmatisering van MVV supporters. Mijn gevoel zegt dat de politie deze maatregel wel erg makkelijk heeft genomen om MVV supporters in een kwaad daglicht te stellen en wat angst te zaaien.
MVV loop imago schade op, waardoor MVV nog strenger zal gaan optreden tegen supporters
Voetbalsupporters komen weer negatief in het nieuws; handig in het kader van een verscherpte voetbalwet.
Er wordt een link gelegd naar het verhaal van Breda. Dit is natuurlijk 'geweldig' nieuws voor die jongens die nog voor moeten komen. Volgens mij is de politie nogal bang dat deze jongens vrijgesproken gaan worden.
Daarbij is ook Rinkens slachtoffer, zijn gezin heeft een weekend in angst geleefd, omdat de politie het nodig achtte om de brak te bewaken.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
19 nov 2012 23:16
MVV4life
Platinum Boarder
Onderwerp Auteur
Iech mot nog get kwiet euver de aofgeloupe oetwedstrijd tege Dordrech.
Beij ut incident in de rus, lepe eve de gemoedere hoeg op, wat te begiepe waor, stelletje idiote dao.
Iech hub same met twie aandere hiel get luij aon hun brook vaan de keet aofgetrokke en met die twie denao eederein achteroet geduijd.
Vreuger waor de tied aanders en waore dit soort aonvalle e startsein um neet euver diech heen te laote loupe.
Noe hubbe veer eederein kinne bedaare en is d'r aon uzze kaant niks gebeurt, gelökkig.
Boerum sjrief iech get d'r euver daan? Umtot ut miech vaan de eine kaant dweers zit tot eederein mot kinne doen en laote wat heer wil. Mer vaan de aandere kaant, iech wil neet tot de repressie neet nog groeter weurt, kiek nao de verkoup vaan de kaarte tege GAE en VEURAL: Iech wil neet tot d'r nog luij 'n SV hadde gekrege.
Want let mer op, die vaan Dordrech, dao weurt gein SV oetgedeild, hadde veer get terök gedoon, waore veer weer tig supporters kwiet gewees.
Dus sorry es eine voont tot iech miech met uuch bemeuijde, iech deech dat umtot iech neet wil tot geer 'n SV kreeg.
Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon:
www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Sjireke
20 nov 2012 01:06
20 nov 2012 01:09 door sjoen-mestreech.
sjoen-mestreech
Gold Boarder
MVV4life schreef : Iech mot nog get kwiet euver de aofgeloupe oetwedstrijd tege Dordrech.
Beij ut incident in de rus, lepe eve de gemoedere hoeg op, wat te begiepe waor, stelletje idiote dao.
Iech hub same met twie aandere hiel get luij aon hun brook vaan de keet aofgetrokke en met die twie denao eederein achteroet geduijd.
Vreuger waor de tied aanders en waore dit soort aonvalle e startsein um neet euver diech heen te laote loupe.
Noe hubbe veer eederein kinne bedaare en is d'r aon uzze kaant niks gebeurt, gelökkig.
Boerum sjrief iech get d'r euver daan? Umtot ut miech vaan de eine kaant dweers zit tot eederein mot kinne doen en laote wat heer wil. Mer vaan de aandere kaant, iech wil neet tot de repressie neet nog groeter weurt, kiek nao de verkoup vaan de kaarte tege GAE en VEURAL: Iech wil neet tot d'r nog luij 'n SV hadde gekrege.
Want let mer op, die vaan Dordrech, dao weurt gein SV oetgedeild, hadde veer get terök gedoon, waore veer weer tig supporters kwiet gewees.
Dus sorry es eine voont tot iech miech met uuch bemeuijde, iech deech dat umtot iech neet wil tot geer 'n SV kreeg.
Ik vind tot je goed en terecht heb gehandeld. Dit had veel erger kunnen worden als iedereen zijn gang was gegaan.De stewards aan de dordrecht zijde hadden niet eens iets door.Waarom ben je dan steward?
Jammer tot er de laatste uitwedstrijden en thuiswedstrijden zoveel gebeurt is. (agovv- vuurwerk incident) (Fc emmen- arrestatie ) (cambuur- vuurwerk+ arrestatie) mvv-den bosch (aanval richting den bosch fans aan achterzijde van het stadion) (fc dordrecht- aanval van dordtse fans op uitvak) 5 wedstrijden oprij waar het misgaat. wat niet altijd onze schuld was. Maar toch. Dit zijn er 5 teveel.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life
20 nov 2012 10:24
Vuurwerk dat niet op het veld of richting de thuisvakken gegooid wordt, beschouw ik niet als incident. Ik weet dat de meningen daarover verschillen, maar ik persoonlijk vind dat het vermelden niet waard.
Verder MVV4life heb je goed gehandeld. Sociale controle en respect onderling is wat ons in deze tijde bij elkaar moet houden. Het ophitsen van- en dramatische gebrek aan realiteitsbesef van de lokale driehoek ten opzichte van de MVV-supporters kost ons alleen maar slachtoffers en stevend af op een breekpunt. Ik hoop dat een invloedrijke partij opstaat en inziet wat voor vieze spelletjes er gespeeld worden.
Bedreigingen de wereld in helpen, de voorzitter onder valse voorwenselen onder druk zetten voorafgaand aan de bekerwedstrijd tegen NAC, beperkingen tegen Eagels, bewuste escalatie in Breda, kinderlijke fouten maken bij aftocht Den Bosch.. Het moet een ieder toch wel duidelijk zijn dat hier een dubbele agenda gehanteerd wordt. En MVV maar alles slikken in het belang van een goede relatie met deze zelfde driehoek? Ik hoop niet dat het straks te laat is.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983, Klomeleer, Maosbrögk, wsly, marke, kribbebieter
22 nov 2012 00:21
Is het niet mogelijk om samen met Fortuna supporters te onderzoeken of we een adviesgroep van supporters kunnen oprichten die handelingswijze van club/KNVB/politie en lokale driehoek m.b.t. MVV en Fortuna kritisch volgt? Dit eventueel in samenwerking met een deskundig advocaat en onafhankelijk rechercheur? Samen zijn we sterk(er).
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983
22 nov 2012 00:54
Eigenlijk moet ik stiekem gewoon best vaak lachen als we worden behandeld als een stelletje criminelen,
Weet nog paar jaar geleden VVV uit, (de befaamde Honda 2-2 de boerenlul maar dit terzijde) waren we met 5 bussen, reden we LANGS een tankstation, stond er een volledig peloton met knuppels en schilden in een linie, terwijl wij langs reden. Hahah.
Dan denk ik, dat heb ik zonder een strafblad of enige veroordeling, volledige accreditatie en functie bij de overheid toch knap voor elkaar gekregen.
Maar na een tijdje verdwijnt dan mijn cynisme helaas ook voor verontwaardiging en ergernis. De politie en KNVB is blijkbaar al bang als ze de naam MVV horen vallen.
Achja, dan stralen we dat tenminste nog wel uit
Zonder inzet, geen waardering
24 nov 2012 01:11
Sjotelsplak
Platinum Boarder
De tekortkomingen van de lokale driehoek zijn vandaag weer bewezen. Bij 20 pet en sjaal supporters (vooraf bekend bij GAE) een risico wedstrijd instellen.....
Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
17 dec 2012 16:27
MVV4life
Platinum Boarder
Onderwerp Auteur
Is d'r nuijts te melde euver de SV's?
Es iech miech good rappeleer waore veurige week de ierste rechzake?
www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
17 dec 2012 16:44
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Ja daar ben ik ook heel erg benieuwd naar.
Zou mooi zijn als ze allemaal worden ingetrokken zodat iedereen op een legale manier van dit seizoen kan genieten
Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
17 dec 2012 17:42
MVV4life schreef : Is d'r nuijts te melde euver de SV's?
Mörge zien de rechzake.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983
17 dec 2012 21:16
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, webmastersfm
17 dec 2012 22:13
opadiehard
Platinum Boarder
Gohf schreef : Succes morgen!
OPA ZEET
OOCH naomes opa
...gr opa
.
....
17 dec 2012 22:18
Audiowaste
Platinum Boarder
Succes morgen heren, hopelijk kunnen jullie positief nieuws melden.
“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
17 dec 2012 22:22
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Ja hoop op een positieve uitkomst goodluck
Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
17 dec 2012 22:52
MVV4life
Platinum Boarder
Onderwerp Auteur
wsly schreef :
MVV4life schreef : Is d'r nuijts te melde euver de SV's?
Mörge zien de rechzake.
Hiel veul succes hiere!!!!
www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u webmastersfm
Tijd voor maken pagina: 0.361 seconden