>
Ontvangen bedankjes 1128
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
dreekemvvke schreef : jullie zullen wel weer denken daar heb je hem ook weer ,maar wat ik niet wil zoek ik ook niet op .je weet nu eenmaal dat dit kan gebeuren helaas.
Ikke schreef : Beste Jean,
Ik weet niet goed hoe ik je bericht moet beoordelen. Ik ben er niet bij geweest in Breda en kan en wil daar dus ook geen mening over hebben. Maar duidelijk is dat als supporters fout zijn geweest ze ook gestraft moeten worden. Ik schrok van de straffen die werden uitgedeeld. Ik hoop dat mvv heeft geweten wat ze deden en niet emotie voorop aan het verstand hebben laten gaan.
Verder niks dan lof over de fanatieke supporters van MVV, ik geniet elke week weer van die jongens en voor mvv echt iets om trots op te zijn. Ook de spelers genieten hier weer elke week van. Maar waarom een heel stadion stil.......... Als jullie stil zijn is het toch al stil........
Wat ik mij afvraag dat is of het niet mogelijk is dat een kleine afvaardiging van de desbetreffende supporters een gesprek aanvraagt met het bestuur om op een nette manier hun uitleg te geven over wat er heeft plaatsgevonden in breda. Dat moet toch mogelijk zijn en ik denk ook dat het bestuur deze fanatieke aanhangers van mvv ook die kans moet geven. Misschien is men wel te snel geweest met straffen, maar als de straffen terecht zijn dan moet iedereen ze wel accepteren want anders blijven we hierin hangen. Is die vraag al eens gesteld aan het bestuur?
MVV4life schreef : Als ik dit document lees, hadden de MVV supporters, die nu een stadionverbod hebben gekregen van MVV, helemaal geen stadionverbod kunnen krijgen van MVV.
1. Volgens mij mag de CSM helemaal geen uitspraak doen over wat er in Breda gebeurd is.
2. Volgens mij wordt er gesproken over forumulieren, die zijn ook niet van toepassing (niets over gehoord)
3. Volgens mij moet er gesproken worden met iedere supporter (en ouder afhankelijk van zijn leeftijd. Ook niet gedaan)
4. Volgens mij dient er consensus te zijn binnen de CSM (volgens mij is er dat niet)
En zo kan ik, bij wijze van spreken, met vrijwel iedere regel in dit document aantonen dat MVV NIET zijn eigen processen heeft gevolgd.
En met name de eerste regel klopt al, dan hoef je al niet meer verder te lezen, MVV had in deze geen SV's mogen uitdelen!
Waarom hebben ze dat dan wel gedaan? Ik hoop nog steeds antwoord te krijgen van het bestuur!
ouwe rot schreef : gerucht bij mvv.Paul Rinkens stop ermee?
Snuf, je hebt gelijk, iets te voorzichtig geformuleerd, herstel:Snuf schreef :
MVV4life, fijn dat je de pdf hier geplaatst hebt. Ik kies er zelf niet voor om in de "volgens mij"-vorm te schrijven.MVV4life schreef : ...
1. Volgens mij mag de CSM helemaal geen uitspraak doen over wat er in Breda gebeurd is.