Stadionverboden

28 sept 2012 14:40
Snuf
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 206
Meer
Stadionverboden #16

Snuf schreef : Ik weet trouwens alleen dat het uitgerijkte stadionverbod gedrukt was op MVV briefpapier. Was dit wel afkomstig van de CSM? Tee, als vader van een van de slachtoffers zul jij weten wie deze brief heeft ondertekend. Kun jij hier duidelijkheid over verschaffen? Voor zover ik weet is CSM de enige partij bij MVV die lokale stadionverboden mag opleggen, maar dit kan ik niet met zekerheid zeggen.


Het stadionverbod is ondertekend door de voorzitter van de CSM. Het moge duidelijk zijn dat de procedure niet gevolgd is en daarmee het stadionverbod onterecht. Hoewel de CSM geen mogelijkheid tot beroep kent adviseer ik een ieder met dit stadionverbod te reageren richting de CSM. Dit stadionverbod is ten onrechte opgelegd en moet daarom worden ingetrokken!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 sept 2012 15:12
Anita
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 183
Meer
Stadionverboden #17
ik snap er nu helemaal niks van. Hoe kan de voorzitter (is toch Frank?) ondertekend hebben? Ik kreeg de indruk dat frank van niks wist. Of zijn er nu mensen verstoppertje aan het spelen? Help. Ik wil duidelijkheid. Hoe gaat MVV met haar supporters om?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 sept 2012 15:15
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
Stadionverboden #18
nl.linkedin.com/pub/harrie-berg/26/56a/3b5

Bekijk het verleden,en ik denk dat alles duidelijk word.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 sept 2012 15:34
Jean
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 209
Meer
Stadionverboden #19

Sjotelsplak schreef : nl.linkedin.com/pub/harrie-berg/26/56a/3b5

Bekijk het verleden,en ik denk dat alles duidelijk word.


Dit ziet er wel heel slecht uit, sinds wanneer zit deze man daar? Ik heb hem nog nooit gezien.
Van een gepassioneerde fan naar een voormalig brigadecommandant van de marechaussee als voorzitter van de CSM.

Hoe kan het dat deze persoon deze functie bekleed binnen MVV?
Mischien kan Frank ons hier meer over vertellen hoe dit in zijn werk gaat?
Lijkt me dat er nu wel heel eenzijdig naar bepaalde incidenten word gekeken binnen het CSM.

Schei uit met keke en schudt me nog eent in!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 sept 2012 15:35
Anita
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 183
Meer
Stadionverboden #20
Oeps, ik kreeg al een email van een mede-forummer en nu zie ik deze link. Vond het al een rare zaak. ik begrijp nu dat Frank geen voorzitter meer is. Nu kan ik Frank zijn reactie plaatsen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 sept 2012 15:58
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
Stadionverboden #21
Nee, ik ben niet de voorzitter van CSM, maar wel lid van de Commissie, net als Herman Klingestijn. Omdat we eerst intern (binnen CSM en in overleg met MVV) deze hele kwestie (m.n. over gevolgde procedures) willen bespreken, kan ik nu niet veel melden op het Forum. Laat ik het zo zeggen: er is wel een en ander te bespreken. Zo gauw ik meer weet, laat ik het weten, maar niet voordat ik met betrokkenen overleg gevoerd heb.

Overigens wordt de suggestie gedaan dat ten tijde van het Praotkaffee al bij het bestuur (Pijpers/ Andrien/ Rinkens) bekend was dat dit ging gebeuren. Neem van mij aan dat dit hele gedoe pas na het Praotkaffee in gang gezet is (ik ben goed geïnformeerd). Op deze manier wordt de integriteit van de daar aanwezige bestuursleden ter discussie gesteld en dat vind ik kwalijk. Wellicht zijn er fouten gemaakt, maar dit bestuur staat in het Praotkaffee mensen niet voor te liegen aangaande deze kwestie. Het was ten tijde van het Praotkaffee NIET bekend dat deze SV's, taakstraffen, geldboetes gingen vallen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983, Fabrice, damske, Anita

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 sept 2012 17:37
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Stadionverboden #22
Zullen we als supporters bij elkaar pakken en gewoon zondag niet in het stadion gaan maar erbuiten blijven staan misschien gaat er dan een belletje klinken bij het bestuur??
Want in het stadion gaan zitten en dan niet zingen ofwat dat helpt niet of er moet een spandoek komen maar daarvoor heb je de spullen voor nodig.

Las trouwens vandaag een mooi stukje in de krant klopt het ook dat de mvv fans ook naar de politie heeft gebeld om te komen en die niet kwamen opdagen want dan vind ik het al helemaal schandalig van het MVV bestuur dat ze SV geven?
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 sept 2012 18:37
aait wief
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 215
Meer
Stadionverboden #23
Als lid van de CSM onderschrijf ik de reactie van Frank Salemans voor de volle 100%.

Herman
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 sept 2012 18:52
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Stadionverboden #24
Ik had een mail naar MVV geschreven om mijn verontwaardiging te uiten over de gang van zaken. Ik ben naar aanleiding van die mail uitgenodigd voor een gesprek bij MVV. Hebben anderen die uitnodiging ook gekregen?
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 sept 2012 19:05 28 sept 2012 19:07 door Jean.
Jean
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 209
Meer
Stadionverboden #25

aait wief schreef : Als lid van de CSM onderschrijf ik de reactie van Frank Salemans voor de volle 100%.

Herman


Ook ik heb dit geschreven in een eerder bericht, dus een excuses aan jullie lijkt me wel op zijn plaats.

Het word wel een erg vreemde zaak zo.
Binnen 5 werkdagen is er over 23 supporters beslist dat zij een voorlopig stadionverbod krijgen omdat ze verdacht zijn van een overtreding.
Terwijl de KNVB het onderzoek afwacht geeft MVV haar eigen supporters een (ongeldig?)stadionverbod.

Schei uit met keke en schudt me nog eent in!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 sept 2012 19:16
Aswin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 521
Meer
Stadionverboden #26

mvv4ever schreef : Zullen we als supporters bij elkaar pakken en gewoon zondag niet in het stadion gaan maar erbuiten blijven staan misschien gaat er dan een belletje klinken bij het bestuur??
Want in het stadion gaan zitten en dan niet zingen ofwat dat helpt niet of er moet een spandoek komen maar daarvoor heb je de spullen voor nodig.

Las trouwens vandaag een mooi stukje in de krant klopt het ook dat de mvv fans ook naar de politie heeft gebeld om te komen en die niet kwamen opdagen want dan vind ik het al helemaal schandalig van het MVV bestuur dat ze SV geven?


Toevallig dit stukje? alturl.com/gtkcb

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Geen donateur, maar toch willen bijdragen?
www.veerzienmvv.nl/doneer/
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 sept 2012 19:23
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
Stadionverboden #27
Beste Jean, wel aardig van je, maar die excuses zijn wat mij betreft helemaal niet nodig. Niemand heeft over mij een onheuse opmerking gemaakt. En dat supporters boos zijn over de gang van zaken en met vragen zitten (ik ook!) kan ik goed begrijpen. Ik vind de meeste vragen en opmerkingen dan ook volkomen legitiem. Wordt vervolgd.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, damske

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 sept 2012 21:01
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
Stadionverboden #28

Frank Salemans schreef : Beste Jean, wel aardig van je, maar die excuses zijn wat mij betreft helemaal niet nodig. Niemand heeft over mij een onheuse opmerking gemaakt. En dat supporters boos zijn over de gang van zaken en met vragen zitten (ik ook!) kan ik goed begrijpen. Ik vind de meeste vragen en opmerkingen dan ook volkomen legitiem. Wordt vervolgd.


Als je bedoelt dat je een opmerking maakte over het bestuur in het Praotkaffee, dan vind ik het wel okay van je dat je daar je excuses over aanbiedt, want dergelijke onterechte aantijgingen verdienen deze mensen niet.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 sept 2012 23:15 28 sept 2012 23:16 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Stadionverboden #29

Frank Salemans schreef :

Frank Salemans schreef : Beste Jean, wel aardig van je, maar die excuses zijn wat mij betreft helemaal niet nodig. Niemand heeft over mij een onheuse opmerking gemaakt. En dat supporters boos zijn over de gang van zaken en met vragen zitten (ik ook!) kan ik goed begrijpen. Ik vind de meeste vragen en opmerkingen dan ook volkomen legitiem. Wordt vervolgd.


Als je bedoelt dat je een opmerking maakte over het bestuur in het Praotkaffee, dan vind ik het wel okay van je dat je daar je excuses over aanbiedt, want dergelijke onterechte aantijgingen verdienen deze mensen niet.


Ik heb los van alles nog steeds veel respect voor het bestuur en dat is incl...paul rinkens...jeetje laten we toch eerst eens de volgende stappen afwachten,en zeker kijken of onze voorzitter zelf zover is gegaan om deze beslissing te nemen of te ondersteunen?
En ik ga zeker niet zover als snuf...ok hij zal een andere kijk en versie hebben op het geheel...maar ik heb de voorzitter, onze voorzitter nog bijzonder hoog zitten...eigenlijk nog hoger als toen bij de redding vaan die vaan us...paul gaank zoe door :thumbsup:...dien visie zal neet altied kloppe of sjus zien mer thats is live...maar dat zul je wel weten in het dagelijkse zaken leven.
En het is gewoon zo eerst is er victorie(overleven)...dan een fase om de zaak op te bouwen(1ste jaar)...en nu zit je in de fase dat alles heel krities bekeken word.
Ok ook ik vind het hele gebeuren rondom de wedstrijd nac -mvv heel vaag door de uitspraken van die stadion verboden?
Maar toch paul :thumbsup:...zolang als ik naar mvv ga kijken heb ik al heel wat bestuurlijke missers meegemaakt...en juist nu vind ik dat er een bestuur staat die er voor gaat,de zaak opgebouwd heeft,en hopenlijk nog even door gaat.
Als ik dan zoeen flits zie van ouwe rot dat paul zou stoppen???...alleen het gerucht al?...zou dat eerste bouwsteen zijn die wankelt?...ja mensen ik ben nog steeds huiverig dat we terug vallen en weer in de shit belanden.
Kijk nu naar fortuna kun je nog dieper zakken :thumbsdown:...gr opa ;).

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 sept 2012 23:59
Frensz
Bezoeker
Bezoeker
Stadionverboden #30

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.404 seconden