>
Ontvangen bedankjes 233
Snuf schreef : Ik weet trouwens alleen dat het uitgerijkte stadionverbod gedrukt was op MVV briefpapier. Was dit wel afkomstig van de CSM? Tee, als vader van een van de slachtoffers zul jij weten wie deze brief heeft ondertekend. Kun jij hier duidelijkheid over verschaffen? Voor zover ik weet is CSM de enige partij bij MVV die lokale stadionverboden mag opleggen, maar dit kan ik niet met zekerheid zeggen.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Sjotelsplak schreef : nl.linkedin.com/pub/harrie-berg/26/56a/3b5
Bekijk het verleden,en ik denk dat alles duidelijk word.
aait wief schreef : Als lid van de CSM onderschrijf ik de reactie van Frank Salemans voor de volle 100%.
Herman
mvv4ever schreef : Zullen we als supporters bij elkaar pakken en gewoon zondag niet in het stadion gaan maar erbuiten blijven staan misschien gaat er dan een belletje klinken bij het bestuur??
Want in het stadion gaan zitten en dan niet zingen ofwat dat helpt niet of er moet een spandoek komen maar daarvoor heb je de spullen voor nodig.
Las trouwens vandaag een mooi stukje in de krant klopt het ook dat de mvv fans ook naar de politie heeft gebeld om te komen en die niet kwamen opdagen want dan vind ik het al helemaal schandalig van het MVV bestuur dat ze SV geven?
Frank Salemans schreef : Beste Jean, wel aardig van je, maar die excuses zijn wat mij betreft helemaal niet nodig. Niemand heeft over mij een onheuse opmerking gemaakt. En dat supporters boos zijn over de gang van zaken en met vragen zitten (ik ook!) kan ik goed begrijpen. Ik vind de meeste vragen en opmerkingen dan ook volkomen legitiem. Wordt vervolgd.
Frank Salemans schreef :
Frank Salemans schreef : Beste Jean, wel aardig van je, maar die excuses zijn wat mij betreft helemaal niet nodig. Niemand heeft over mij een onheuse opmerking gemaakt. En dat supporters boos zijn over de gang van zaken en met vragen zitten (ik ook!) kan ik goed begrijpen. Ik vind de meeste vragen en opmerkingen dan ook volkomen legitiem. Wordt vervolgd.
Als je bedoelt dat je een opmerking maakte over het bestuur in het Praotkaffee, dan vind ik het wel okay van je dat je daar je excuses over aanbiedt, want dergelijke onterechte aantijgingen verdienen deze mensen niet.