Stadionverboden
01 okt 2012 22:44
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
MVV4life schreef : Oproep aan het bestuur!
Beste bestuur,
Iedereen vindt het onrechtvaardig wat er gebeurd is, echter fouten kunnen gemaakt worden.
Maar het gaat er nu om hoe met die fouten omgegaan wordt.
De mannen die nu gestraft worden hebben MVV altijd gesteund uit en thuis!
Zorg dat ze a.s. vrijdag kunnen meereizen om met eigen ogen te zien hoe US
MVV-ke de eerste periodetitel pakt!
Zet die SV's om in een SV alleen voor de wedstrijd tegen NAC.
De rest komt later wel!
Laat zien dat we 1 familie zijn en neem actie!
MVV4life
Allen, mail bovenstaande naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
super idee meteen gedaan hoop dat iedereen dit doet!!
Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anita
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
01 okt 2012 23:23
Meteen een mailtje met dit bericht naar MVV gestuurd, kom op mensen, en doe mee!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983
01 okt 2012 23:23
Gedaan. Hoop dat er snel een oplossing komt. Kom op MVV, kom op voor je supporters en de 12de mannen (en vrouwen). Zorg dat we samen 1 zijn!
02 okt 2012 00:59
sjoen-mestreech
Gold Boarder
zo Heb het bericht met mijn beide e-mail adressen gestuurd. hopelijk doet iedereen het.
02 okt 2012 07:38
Peter Pan
Platinum Boarder
Ook gestuurd, maar betwijfel of het veel nut zal hebben, als je kijkt naar het nieuwe stukje in de limburger vandaag.
02 okt 2012 08:13
Peter Pan schreef : Ook gestuurd, maar betwijfel of het veel nut zal hebben, als je kijkt naar het nieuwe stukje in de limburger vandaag.
Kun je dat artikel scannen zodat andere die de limburger niet hebben het ook kunnen lezen?
02 okt 2012 08:26
MVV4life
Platinum Boarder
Onderwerp Auteur
Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon:
www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Aswin
02 okt 2012 08:41
02 okt 2012 08:46 door Anita.
Dit stuk geef het vorige week snel weggehaalde stukje op de site van de Limburger weer. Ik baal hier ontzettend van. Na bedenktijd toch weer publiceren? Is dus niet zomaar een slip of de tong. En dat terwijl hij weet dat er binnen het bestuur en de SVC van MVV verschillende meningen zijn.
Dhr. Rinkens zet zijn offensief door terwijl er zoveel onrust is. Plank voor de kop? Opnieuw worden alle fans door dhr. Rinkens aangevallen (ik voel me ook aangevallen) en aanwezige supporters in Breda veroordeeld door 'rechter' Rinkens.
Misschien beter dat hij langs de deur gaat om zijn 'geloof' (de Geusselt moet een theater worden waarin voorstellingen worden gegeven waarbij het publiek alleen mag reageren volgens vooraf afgesproken en codes) te verkondigen. Opzij opzij opzij, maak plaats maak plaats maak plaats......daar komt Rinkens aan.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jean
02 okt 2012 08:51
Rinkens heeft werkelijk geen flauw idee hoe het er aan toe gaat als je voetbalsupporter bent in een vreemde stad. Hij heeft een ideaalbeeld en alles wat daar enigzins van af wijkt is fout in zijn ogen. De man moet zich toch wel kapot schrikken als we ooit in de eredivisie uitkomen en tweewekelijks te maken krijgen met grote supportersaantallen van vele eredivisieclubs. Die voldoen allemaal niet aan hem zijn ideaalbeeld. Helaas, ik schat in dat hij voet bij stuk houdt en dat de kans dat ze de stadionverboden terugdraaien nihilm is. Triest. Hij maakt zichzelf hoe langer hoe meer onmogelijk bij de fans.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jean
02 okt 2012 09:07
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Niet te geloven wat een ..... heb er geen woorden voor
Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
02 okt 2012 09:11
Ik zou graag zien dat de leden van de commissie stadionverboden, en dan vooral Frank en Herman, de beelden ook zouden bekijken. Ik denk dat zij wat objectiever naar het geheel kunnen kijken. Als zij de stellingen van Rinkens onderschrijven wordt het misschien een beetje geloofwaardig. Zelfs als het waar is dat er voldoende vluchtwegen waren, dan is het maar de vraag of dat voor de supporters die in het nauw gedreven waren op dat moment wel kenbaar was. Achteraf (ver)oordelen is altijd makkelijk.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983, DJ-MARCO
02 okt 2012 09:16
Het is geen Rinkens
Het is het bestuur van MVV bij monde van Rinkens
Scheelt een hoop frustratie en dus ook een hoop gewijs/gedreig naar de persoon Paul Rinkens.
Verder is dit artikel olie op het al fel brandende vuur... Beetje onhandig (op z'n zachtst gezegd).
02 okt 2012 09:19
RiseOfTheSouth
Junior Boarder
Weet niet waar rinckens mee bezig is maar om zo naar je supporters tedoen is niet bepaald slim.. Hij heeft duidelijk geen idee waar die mee bezig is.
02 okt 2012 09:20
Ik vraag me af waar de heer Rinkens mee bezig is. Je moet naar het totaalbeeld kijken wat er in Breda is gebeurd en niet een klein stukje op videobeelden.
Deze jongens wat nu een stadionverbod hebben gekregen zijn geen hooligans, hebben ook niets uitgelokt maar moesten zich verdedigen en ook uitdelen in deze situatie. Deze Mvv-supporters steunen altijd onze club dik door dun en staan als een man achter Mvv en nu worden ze afgeserveerd door onze voorzitter. De Rinkens heeft alle realiteit verloren, straks braaf op ons stoeltje zitten en niet te hard juichen want dat kan storend zijn voor de andere toeschouwers wat een rij voor je zitten.
Rinkens is aan de verkeerde kant doorgeslagen, weet niet wat hij deze jongens aandoet, je kunt nooit boven de club staan.
Wees een kerel en maakt een einde aan dit stadionverbod en geef ze desnoods een proeftijd van een jaar. Die mannen verdienen dit niet!
Zelfs binnen de gelederen van Mvv en bij de politie vindt men deze straffen buiten proporties en te gek voor woorden.
02 okt 2012 09:28
02 okt 2012 09:31 door Punker73.
Na het zien van onderstaande artikel begin ik me toch echt af te vragen wat dfe rol van het VOLTALLIG bestuur van MVV is binnen onze club. er zijn volgens mij 2 opties en dat is 1 Rinkens heeft het voor het zeggen en doet precies waar hij zelf zin in heeft of 2 Rinkens werpt zich op als spreekbuis voor het voltallige bestuur en daar mag dan uit geconcludeerd worden dat het volledige bestuur het eens is met de gang van zaken.
Bij optie 1 snap ik niet dat de rest van het bestuur dan niet ingrijpt en bij optie 2 moeten we hier eens ophouden met constant Rinkens van alles en nog wat te beschuldigen en ons beschuldigend vingertje naar het HELE bestuur te richten.
Waar ik mij absoluut trouwens wel aan stoor is de uitspraak "Wij willen een fatsoenlijke club zijn waar iedereen zich veilig voelt."
Ik voel mij niet veilig in een stadion als ik bij ALLES wat ik doe mij moet afvragen of ik morgen niet ineens de politie aan mijn deur heb staan en ik een stadion verbod krijg voor het het minste of geringste .. wat zijn dit voor een Oostblok praktijken?
Overigens wederom (na het moffen stuk in de DDL) weer een knap staaltje domme communicatie van MVV .......
I'm fed up of being a customer...
I want to be a fan again!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Maosbrögk
Tijd voor maken pagina: 0.332 seconden