>
Ontvangen bedankjes 319
Jean schreef :
Jim Cemint schreef : Je opmerking over het hard nodig zijn van ANTI acties om PRO MVV te blijven vind ik wat kort door de bocht. Die redenatie kan ik volgen als het gaat om fusie en zelfs RJO. Maar in gevallen van bijvoorbeeld combi of wedstrijden op maandag gaat me dat iets te ver .
Als er op de maandag een uitwedstrijd is kan ik deze niet bezoeken i.v.m. mijn merk.
Dus kan ik niet PRO MVV supporteren. Dat maakt me dus bijna automatisch ANTI maandagavondvoetbal. Want ik wil graag MVV supporteren maar dat word me onmogelijk gemaakt.
Hetzelfde met combi's, daardoor worden voor een groot aantal personen de mogelijkheid om een wedstrijd te bezoeken en dus MVV te supporteren moeilijk gemaakt. Soms zelfs onmogelijk.
Lijkt me dus duidelijk dat deze anti-acties nodig zijn om het pro MVV gedeelte te bevorderen.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Tee schreef : Ik denk persoonlijk dat andere groepen of vakken zich ook solidair zouden verklaren als een groot deel van hun kameraden onterecht niet meer welkom blijken te zijn. De zin om te zingen en vrolijk te zijn is dan ver te zoeken. Het is waar dat de spelersgroep hier helemaal niets aan kan doen. Zij verdienen gewoon veel respect en support. Het geeft echter de emoties van het moment aan dat onze fanatiekste fans op dit moment niet in staat blijken om deze support te geven.
Mocht het overigens tot een landelijk stadionverbod komen, dan heeft dit bovendien nog mogelijke gevolgen voor Ultra deelname tijdens uitwedstrijden. Zullen zij zwaar gereduceerd nog zin hebben in de uittrips of wordt de stekker er uitgetrokken? Dit zal dan weer de sfeer en wellicht zelfs de resultaten tijdens uitwedstrijden beinvloeden. In deze situatie zijn er jammer genoeg alleen verliezers.
Klopt. Het lokale in deze slaat op waar de SV is uitgeschreven, maar geldt evengoed voor alle wedstrijden van MVV.Theo Claassen schreef : at Tee,
Helaas gelden deze lokale sv's ook voor uitwedstrijden van MVV. Wist ik eerst ook niet maar ben daar vandaag op gewezen. Heb ook gevraagd de naam dan ook te veranderen want dat voorkomt vergissingen.
Aub don't shoot de messenger. Kan er ook niks (momenteel) aan doen.
Snuf schreef :
Tee schreef : Ik denk persoonlijk dat andere groepen of vakken zich ook solidair zouden verklaren als een groot deel van hun kameraden onterecht niet meer welkom blijken te zijn. De zin om te zingen en vrolijk te zijn is dan ver te zoeken. Het is waar dat de spelersgroep hier helemaal niets aan kan doen. Zij verdienen gewoon veel respect en support. Het geeft echter de emoties van het moment aan dat onze fanatiekste fans op dit moment niet in staat blijken om deze support te geven.
Mocht het overigens tot een landelijk stadionverbod komen, dan heeft dit bovendien nog mogelijke gevolgen voor Ultra deelname tijdens uitwedstrijden. Zullen zij zwaar gereduceerd nog zin hebben in de uittrips of wordt de stekker er uitgetrokken? Dit zal dan weer de sfeer en wellicht zelfs de resultaten tijdens uitwedstrijden beinvloeden. In deze situatie zijn er jammer genoeg alleen verliezers.
Goede post! Ik heb getwijfeld om gisteren naar de wedstrijd te gaan en zelfs bijna de gehele tweede helft in de ster gezeten. Je kijkt om je heen in het stadion en ziet dat een aanzienlijk deel van je vrienden er niet bij is. Continu denk je aan het onrecht wat geschiedt. Dan maak je je weer kwaad over het schepje wat MVV erboven op heeft gedaan. Een bijdrage leveren aan de wedstrijd zat er voor mij echt niet in, iets wat ik zelfs doe als ik ziek op tribune sta...
Ik hoop dat de jongens krijgen wat ze verdienen: vrijspraak!
Ik heb als supporter al veel bestuurders meegemaakt. Rinkens overleven wij ook wel.
MVV4life schreef :
Klopt. Het lokale in deze slaat op waar de SV is uitgeschreven, maar geldt evengoed voor alle wedstrijden van MVV.Theo Claassen schreef : at Tee,
Helaas gelden deze lokale sv's ook voor uitwedstrijden van MVV. Wist ik eerst ook niet maar ben daar vandaag op gewezen. Heb ook gevraagd de naam dan ook te veranderen want dat voorkomt vergissingen.
Aub don't shoot de messenger. Kan er ook niks (momenteel) aan doen.
Napoleon schreef :
Hey Snuf,
als je MVV bedoelt dan bedoel je natuurlijk het huidige bestuur waar Paul Rinckes voorzitter van is (WEGGEHAALD)
Weet je dat zeker Tee?Tee schreef : ...
Sorry boys, maar dit wordt te gek voor woorden. De brief betreffende het Stadionverbod van MVV vermeld specifiek dat een voorlopig stadionverbod voor de THUISWEDSTRIJDEN van MVV Maastricht wordt opgelegd. Is dit verbod voor uitwedstrijden iets dat we maar moeten begrijpen, ondergaan of op zijn juiste hoedanigheid moeten interpreteren??? Donderdag ben ik uitgenodigd voor een gesprek met Dhr. Rinkens, genoeg stof voor discussie zou ik zo zeggen.
MVV4life schreef :
Weet je dat zeker Tee?Tee schreef : ...
Sorry boys, maar dit wordt te gek voor woorden. De brief betreffende het Stadionverbod van MVV vermeld specifiek dat een voorlopig stadionverbod voor de THUISWEDSTRIJDEN van MVV Maastricht wordt opgelegd. Is dit verbod voor uitwedstrijden iets dat we maar moeten begrijpen, ondergaan of op zijn juiste hoedanigheid moeten interpreteren??? Donderdag ben ik uitgenodigd voor een gesprek met Dhr. Rinkens, genoeg stof voor discussie zou ik zo zeggen.
Ik heb geen brief en kan hem dus niet lezen (wellicht dat je hem hier kan plaatsen?).
Als ik het goed heb, staat er dat je een lokaal SV hebt. Daarmee bedoelen ze dat je dit SV lokaal hebt gekregen, maar geldt voor alle wedstrijden van MVV.
Weet je echt zeker dat daar thuiswedstrijd staat?