Stadionverboden

01 okt 2012 14:59
Aswin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Stadionverboden #76

Jean schreef :

Jim Cemint schreef : Je opmerking over het hard nodig zijn van ANTI acties om PRO MVV te blijven vind ik wat kort door de bocht. Die redenatie kan ik volgen als het gaat om fusie en zelfs RJO. Maar in gevallen van bijvoorbeeld combi of wedstrijden op maandag gaat me dat iets te ver .

Als er op de maandag een uitwedstrijd is kan ik deze niet bezoeken i.v.m. mijn merk.
Dus kan ik niet PRO MVV supporteren. Dat maakt me dus bijna automatisch ANTI maandagavondvoetbal. Want ik wil graag MVV supporteren maar dat word me onmogelijk gemaakt.
Hetzelfde met combi's, daardoor worden voor een groot aantal personen de mogelijkheid om een wedstrijd te bezoeken en dus MVV te supporteren moeilijk gemaakt. Soms zelfs onmogelijk.
Lijkt me dus duidelijk dat deze anti-acties nodig zijn om het pro MVV gedeelte te bevorderen.

En zo, Jean, geld voor anderen dat de vrijdagavond ook geen fijne speelavond is (die hebben liever de zaterdag of zondag). En voor wat betreft de combi's; tsja daarover verschillen de meningen. Ik woon in Maastricht dus voor mij is het makkelijk. Voor anderen is het hooguit wat lastiger te noemen (en wat meer reizen) maar om nou te zeggen het wordt je onmogelijk gemaakt.....

Wat ik me in deze afvraag is het volgende:
- Ik snap dat er mensen zijn die tegen combi's zijn (ja het is ophokken en ja het kost meer tijd dan vrij reizen en ja je bent gebonden aan de bus/auto etc), maar waar gaat het om? We willen MVV toch steunen?

Ik betaal liever ook geen belasting, maar ik zal wel moeten. Ik kan er tegen protesteren in Den Haag, maar het zet geen zoden aan de dijk.
Zolang men bij de KNVB niet van plan is omdat af te schaffen en wedstrijden op basis van risico's te calculeren zal de combi blijven bestaan.

Ik zou in het algemeen zeggen: "Pick your battles". De niet volgens de procedures verstrekte SV's is z'n battle.....

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Geen donateur, maar toch willen bijdragen?
www.veerzienmvv.nl/doneer/

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

01 okt 2012 15:11
Snuf
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Stadionverboden #77

Tee schreef : Ik denk persoonlijk dat andere groepen of vakken zich ook solidair zouden verklaren als een groot deel van hun kameraden onterecht niet meer welkom blijken te zijn. De zin om te zingen en vrolijk te zijn is dan ver te zoeken. Het is waar dat de spelersgroep hier helemaal niets aan kan doen. Zij verdienen gewoon veel respect en support. Het geeft echter de emoties van het moment aan dat onze fanatiekste fans op dit moment niet in staat blijken om deze support te geven.
Mocht het overigens tot een landelijk stadionverbod komen, dan heeft dit bovendien nog mogelijke gevolgen voor Ultra deelname tijdens uitwedstrijden. Zullen zij zwaar gereduceerd nog zin hebben in de uittrips of wordt de stekker er uitgetrokken? Dit zal dan weer de sfeer en wellicht zelfs de resultaten tijdens uitwedstrijden beinvloeden. In deze situatie zijn er jammer genoeg alleen verliezers.

Goede post! Ik heb getwijfeld om gisteren naar de wedstrijd te gaan en zelfs bijna de gehele tweede helft in de ster gezeten. Je kijkt om je heen in het stadion en ziet dat een aanzienlijk deel van je vrienden er niet bij is. Continu denk je aan het onrecht wat geschiedt. Dan maak je je weer kwaad over het schepje wat MVV erboven op heeft gedaan. Een bijdrage leveren aan de wedstrijd zat er voor mij echt niet in, iets wat ik zelfs doe als ik ziek op tribune sta...

Ik hoop dat de jongens krijgen wat ze verdienen: vrijspraak!

Ik heb als supporter al veel bestuurders meegemaakt. Rinkens overleven wij ook wel.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

01 okt 2012 15:22
glowwie
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Stadionverboden #78
De fanatiekste fans waren gisteren gewoon aanwezig in het stadion en beleven de wedstrijd op hun manier.
Om de mensen die een stadion verbod hebben als enige fanatieke supporters te bestempelen doet veel onrecht aan de mensen die er elke wedstrijd zijn en misschien niet zingen en springen.
verder hoop ik dat de onschuldige ook zo behandeld worden en gewoon weer daar na toe kunnen waar ze horen bij us MVV-ke

01 okt 2012 15:30
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Onderwerp Auteur
Stadionverboden #79

Theo Claassen schreef : at Tee,

Helaas gelden deze lokale sv's ook voor uitwedstrijden van MVV. Wist ik eerst ook niet maar ben daar vandaag op gewezen. Heb ook gevraagd de naam dan ook te veranderen want dat voorkomt vergissingen.

Aub don't shoot de messenger. Kan er ook niks (momenteel) aan doen.

Klopt. Het lokale in deze slaat op waar de SV is uitgeschreven, maar geldt evengoed voor alle wedstrijden van MVV.

100% veur de eige club!

01 okt 2012 15:56
DJ-MARCO
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Stadionverboden #80
Voor zover ik kan concluderen zijn deze stadionverboden onterecht uitgedeeld en dienen ze zo snel mogelijk terug gedraaid worden. Het is belachelijk dat alle vastgestelde procedures en regels zo maar aan de kant worden geschoven op verzoek van het Openbaar Ministerie ten goede van het "algemeen belang". Ik vraag me af, hoe groot de druk is op MVV om mee te werken aan zo'n belachelijk verzoek. Ik snap de woede van de Ultras en ik heb hun, als sfeermakers enorm gemist. De bal ligt bij het MVV bestuur/CSM: herstel deze fout, onafhankelijk van de druk van het Openbaar Ministerie.

FORZA MVV MESTREECH !!!!!!!!!!!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Boer458

01 okt 2012 16:06 01 okt 2012 17:36 door Mr Sjaan. Reden: Is niet relevant en onnodig
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Stadionverboden #81

Snuf schreef :

Tee schreef : Ik denk persoonlijk dat andere groepen of vakken zich ook solidair zouden verklaren als een groot deel van hun kameraden onterecht niet meer welkom blijken te zijn. De zin om te zingen en vrolijk te zijn is dan ver te zoeken. Het is waar dat de spelersgroep hier helemaal niets aan kan doen. Zij verdienen gewoon veel respect en support. Het geeft echter de emoties van het moment aan dat onze fanatiekste fans op dit moment niet in staat blijken om deze support te geven.
Mocht het overigens tot een landelijk stadionverbod komen, dan heeft dit bovendien nog mogelijke gevolgen voor Ultra deelname tijdens uitwedstrijden. Zullen zij zwaar gereduceerd nog zin hebben in de uittrips of wordt de stekker er uitgetrokken? Dit zal dan weer de sfeer en wellicht zelfs de resultaten tijdens uitwedstrijden beinvloeden. In deze situatie zijn er jammer genoeg alleen verliezers.

Goede post! Ik heb getwijfeld om gisteren naar de wedstrijd te gaan en zelfs bijna de gehele tweede helft in de ster gezeten. Je kijkt om je heen in het stadion en ziet dat een aanzienlijk deel van je vrienden er niet bij is. Continu denk je aan het onrecht wat geschiedt. Dan maak je je weer kwaad over het schepje wat MVV erboven op heeft gedaan. Een bijdrage leveren aan de wedstrijd zat er voor mij echt niet in, iets wat ik zelfs doe als ik ziek op tribune sta...

Ik hoop dat de jongens krijgen wat ze verdienen: vrijspraak!

Ik heb als supporter al veel bestuurders meegemaakt. Rinkens overleven wij ook wel.

Hey Snuf,

als je MVV bedoelt dan bedoel je natuurlijk het huidige bestuur waar Paul Rinckes voorzitter van is , in hoevere is dit een algemeen bestuur besluit geweest ?

Sprak gister vooraf nog aan de wedstrijd oud MVV veiligheidcoordinator die het ook een belachelijk Politie voorstelling vond tijdens de laatste match tegen NAC ( 150 man+heli)....

01 okt 2012 16:33
Tee
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
Stadionverboden #82

MVV4life schreef :

Theo Claassen schreef : at Tee,

Helaas gelden deze lokale sv's ook voor uitwedstrijden van MVV. Wist ik eerst ook niet maar ben daar vandaag op gewezen. Heb ook gevraagd de naam dan ook te veranderen want dat voorkomt vergissingen.

Aub don't shoot de messenger. Kan er ook niks (momenteel) aan doen.

Klopt. Het lokale in deze slaat op waar de SV is uitgeschreven, maar geldt evengoed voor alle wedstrijden van MVV.

Sorry boys, maar dit wordt te gek voor woorden. De brief betreffende het Stadionverbod van MVV vermeld specifiek dat een voorlopig stadionverbod voor de THUISWEDSTRIJDEN van MVV Maastricht wordt opgelegd. Is dit verbod voor uitwedstrijden iets dat we maar moeten begrijpen, ondergaan of op zijn juiste hoedanigheid moeten interpreteren??? Donderdag ben ik uitgenodigd voor een gesprek met Dhr. Rinkens, genoeg stof voor discussie zou ik zo zeggen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, damske

01 okt 2012 17:06 02 okt 2012 04:39 door Ben Salemans.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Stadionverboden #83

Napoleon schreef :
Hey Snuf,

als je MVV bedoelt dan bedoel je natuurlijk het huidige bestuur waar Paul Rinckes voorzitter van is (WEGGEHAALD)

Vind het totaal ONGEPAST (en is in deze discussie bovendien irrelevant) om :

a. de relatie(s) van Snuf te vermelden en hem daarop aan te spreken !

b. vooral als de schrijver ( Snuf dus) zelf een pseudoniem wenst te gebruiken !
(en de relatie totaal niets met zijn activiteiten & gedachtewereld te maken hebben)

Schaam je diep ! :thumbsdown:

Bovendeen "hey " ....? Dat zeet 'ne boer es heer gesjeete heet..
Pas de normale fatsoensnormen die je ook gebruikt als je je klanten aanspreekt ook hier toe ...;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Aswin

01 okt 2012 17:23 01 okt 2012 17:24 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Stadionverboden #84

100% mee eens: er zijn jammer genoeg alleen verliezers ( het team, de club, het bestuur, de supproters en de Ultra's).

Klopt wat je zegt: alle andere groepen en ook individuele supporters zijn diep geschokt en verontwaardigd door de SV's aan alle "betrokkenen"( dus niet alleen Ultra's) en willen dat recht wordt gesproken!
Wie je er maar ook over aanspreekt is ontzettend gefrustreerd en boos hierover.

Ook ik vind het jammer, dat de Ultra's zich niet laten horen! Want ze zijn toch een factor van invloed als het om sfeer gaat.
(een zeer grote zelfs)Maar respecteer hun beslissing, ondanks dat ik er anders over denkt.

but life goes one...dan is het aan ons ( de andere supporters dus) om leven in de brouwerij te brengen ! ;)
zonder dat we deze SV zaak moeten vergeten of uit onze aandacht laten verdwijnen!!!

01 okt 2012 18:44
Anita
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Stadionverboden #85
Beste Napoleon
Ik lees dat je gisteren met de vorige vc hebt gesproken en dat hij tegen je verteld heeft dat hij aanwezigheid van politie tegen NAC overdreven vond. Het kan zo zijn dat hij tegen de volgend persoon die met hem praat b.v. iemand van de politie weer heel anders praat. Dat is mijn ervaring.

01 okt 2012 18:52
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Onderwerp Auteur
Stadionverboden #86

Tee schreef : ...
Sorry boys, maar dit wordt te gek voor woorden. De brief betreffende het Stadionverbod van MVV vermeld specifiek dat een voorlopig stadionverbod voor de THUISWEDSTRIJDEN van MVV Maastricht wordt opgelegd. Is dit verbod voor uitwedstrijden iets dat we maar moeten begrijpen, ondergaan of op zijn juiste hoedanigheid moeten interpreteren??? Donderdag ben ik uitgenodigd voor een gesprek met Dhr. Rinkens, genoeg stof voor discussie zou ik zo zeggen.

Weet je dat zeker Tee?
Ik heb geen brief en kan hem dus niet lezen (wellicht dat je hem hier kan plaatsen?).
Als ik het goed heb, staat er dat je een lokaal SV hebt. Daarmee bedoelen ze dat je dit SV lokaal hebt gekregen, maar geldt voor alle wedstrijden van MVV.
Weet je echt zeker dat daar thuiswedstrijd staat?

100% veur de eige club!

01 okt 2012 20:00
Tee
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
Stadionverboden #87

MVV4life schreef :

Tee schreef : ...

Weet je dat zeker Tee?
Ik heb geen brief en kan hem dus niet lezen (wellicht dat je hem hier kan plaatsen?).
Als ik het goed heb, staat er dat je een lokaal SV hebt. Daarmee bedoelen ze dat je dit SV lokaal hebt gekregen, maar geldt voor alle wedstrijden van MVV.
Weet je echt zeker dat daar thuiswedstrijd staat?

Er staat letterlijk
QUOTE Op zaterdag 4 augustus 2012 hebben ongeregeldheden plaatsgevonden in Breda voorafgaande aan de wedstrijd NAC - MVV Maastricht.
Naar aanleiding daarvan is door de politie een onderzoek ingesteld. Door de Officier van justitie Mr. Drs. van den Bold van het regio parket Limburg in Maastricht is ons medegedeeld dat u verdacht wordt van overtreding van artikel 141 van het Wetboek van Strafrecht. Om die reden is tegen u een strafrechtelijk onderzoek ingesteld.
Op grond van bovenstaande wordt u met onmiddellijke ingang een voorlopig lokaal stadionverbod voor de thuiswedstrijden van MVV opgelegd.
Zodra het strafrechtelijk onderzoek is afgerond en uw aandeel bekend is wordt bezien of deze zaak al dan niet aan de CSV van de KNVB wordt voorgelegd.
Dat betekent dat u met ingang van de volgende wedstrijd van MVV op 26 september 2012 voorlopig niet meer welkom bent in Stadion de Geusselt (incl cafe de Gouden Ster) tot nader bericht UNQUOTE
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983

01 okt 2012 20:25
Aswin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Stadionverboden #88
Tsja Tee, lijkt me dan een duidelijk verhaal. Er staat Thuiswedstrijden.... Wat m.i. zou betekenen dat je zoon wel naar uitwedstrijden mag.

100% veur de eige club!

Geen donateur, maar toch willen bijdragen?
www.veerzienmvv.nl/doneer/

01 okt 2012 20:26
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Onderwerp Auteur
Stadionverboden #89
Best Tee, dit is wel erg tegenstrijdig...
Lijkt me inderdaad een mooi onderwerp om a.s. donderdag te bespreken!

100% veur de eige club!

01 okt 2012 22:32 01 okt 2012 22:33 door MVV4life.
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Onderwerp Auteur
Stadionverboden #90
Oproep aan het bestuur!

Beste bestuur,

Iedereen vindt het onrechtvaardig wat er gebeurd is, echter fouten kunnen gemaakt worden.
Maar het gaat er nu om hoe met die fouten omgegaan wordt.

De mannen die nu gestraft worden hebben MVV altijd gesteund uit en thuis!
Zorg dat ze a.s. vrijdag kunnen meereizen om met eigen ogen te zien hoe US MVV-ke de eerste periodetitel pakt!
Zet die SV's om in een SV alleen voor de wedstrijd tegen NAC.

De rest komt later wel!

Laat zien dat we 1 familie zijn en neem actie!

MVV4life

Allen, mail bovenstaande naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Anita, αναρχος, Peter Pan

Tijd voor maken pagina: 0.313 seconden