Stadionverboden

02 okt 2012 13:31
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Stadionverboden #136
Ja, dat snap ik dus ook niet. Goede vraag, Punker.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

02 okt 2012 13:32
Jean
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Stadionverboden #137

αναρχος schreef : Rinkens heeft het al vaker voor elkaar gekregen om nog meer onrust te creeeren door de media op te zoeken. Ik vraag me af of hij daar nu op kickt of dat hij gewoon niet snapt dat het dom is.

Mijnheer Rinkens heeft moeite te accepteren dat er belangrijkere factoren binnen onze club zijn dan hemzelf.
Hij moet maar eens leren dat er 5000 supporters een mening over 'hun' club hebben en als deze mening niet strookt met zijn ideologie van een famillieclub hoeft dat niet te betekenen dat deze meningen onjuist zijn,
Ook heeft hij moeite met dit forum, als je de afgelopen tijd het forum hebt gevolgd kan ik me dat voorstellen.
Maar dat is nou eenmaal de kracht van een forum als dit, er worden hier problemen besproken die anders aan de meeste voorbij zouden gaan.
Daarbij komt nog Rinkens zelf de aanstichter is van de recente onrust hier op het forum.
Verdeel en heers??

Al 108 jaar Maastrichtse Voetbal Vereniging + 2 jaar Maatschappelijke Voetbal Vereniging maar toch meent Rinkens dat hij zonder slag of stoot de angel uit onze club kan halen.
Paul, om in jou eigen taal te spreken; je werkt het UNIQUE SELLING POINT van MVV weg!!!

Schei uit met keke en schudt me nog eent in!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

02 okt 2012 13:38
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Stadionverboden #138
Rinkens oprotten aub. Het is wat mij betreft duidelijk waar de weg met Rinkens naar toe gaat.

Ik bedank hem zeer voor zijn werk in de moeilijke periode, en met het maatschappelijk gedoe kan ik ook nog wel vrede hebben. Echter slaat Rinkens totaal door. MVV is binnenkort geen volksclub meer. MVV is binnenkort een club als VVV.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

02 okt 2012 13:47
Gohf
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Stadionverboden #139

Theo Claassen schreef : at Tee,

Helaas gelden deze lokale sv's ook voor uitwedstrijden van MVV. Wist ik eerst ook niet maar ben daar vandaag op gewezen. Heb ook gevraagd de naam dan ook te veranderen want dat voorkomt vergissingen.

Aub don't shoot de messenger. Kan er ook niks (momenteel) aan doen.

Dat proberen ze je misschien wijs te maken, feit is dat een lokaal verbod gehandhaafd kan worden op basis van het huisrecht. MVV heeft niks meer dan ook niks te zeggen over andere stadions in Nederland en daarbuiten. Bij Fortuna mogen mensen met een lokaal verbod ook gewoon na uitwedstrijden, kunnen ze niks tegen beginnen.

02 okt 2012 13:50 02 okt 2012 13:50 door Danny1983.
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Stadionverboden #140

Gohf schreef :

Theo Claassen schreef : at Tee,

Helaas gelden deze lokale sv's ook voor uitwedstrijden van MVV. Wist ik eerst ook niet maar ben daar vandaag op gewezen. Heb ook gevraagd de naam dan ook te veranderen want dat voorkomt vergissingen.

Aub don't shoot de messenger. Kan er ook niks (momenteel) aan doen.

Dat proberen ze je misschien wijs te maken, feit is dat een lokaal verbod gehandhaafd kan worden op basis van het huisrecht. MVV heeft niks meer dan ook niks te zeggen over andere stadions in Nederland en daarbuiten. Bij Fortuna mogen mensen met een lokaal verbod ook gewoon na uitwedstrijden, kunnen ze niks tegen beginnen.

Dit klopt wat je zegt dus iedereen naar Emmen verder geen woorden aan vuil maken, dit moet wel opgelost worden begrijp me niet verkeerd...

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

02 okt 2012 13:50
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Stadionverboden #141

Sjotelsplak schreef : Rinkens oprotten aub. Het is wat mij betreft duidelijk waar de weg met Rinkens naar toe gaat.

Ik bedank hem zeer voor zijn werk in de moeilijke periode, en met het maatschappelijk gedoe kan ik ook nog wel vrede hebben. Echter slaat Rinkens totaal door. MVV is binnenkort geen volksclub meer. MVV is binnenkort een club als VVV.

Wat is mis met VVV ? VVV is een club met een prima beleid (een voorbeeld voor Limburg) zonder schulden spelen nog altijd eredivisie met binnenkort een nieuw stadion.Wie zou dit niet willen in Maastricht.

02 okt 2012 13:53 02 okt 2012 13:55 door Danny1983.
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Stadionverboden #142

ouwe rot schreef :

Sjotelsplak schreef : Rinkens oprotten aub. Het is wat mij betreft duidelijk waar de weg met Rinkens naar toe gaat.

Wat is mis met VVV ? VVV is een club met een prima beleid (een voorbeeld voor Limburg) zonder schulden spelen nog altijd eredivisie met binnenkort een nieuw stadion.Wie zou dit niet willen in Maastricht.

Pff wat is er niet mis met VVV dat nieuwe stadion komt er al 20 jaar eerst zien dan geloven.
En al komt er een nieuw stadion HET ZIT NOOIT VOL het is nu alleen maar uitverkocht tegen Ajax Feyenoord en Psv en dan zitten er meer supporters van die club als van VVV
Prima beleid?? Als je in Afrika woont wel mischien..
Een voorbeeld voor Limburg? Welke jongens uit limburg voetballen daar dan?
Geen schulden,(als wij ieder jaar een speler uit Afrika voor een paar miljoen verkopen hebben wij ook geld genoeg)
Ik wil geen VVV in Maastricht ;)

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jesfen

02 okt 2012 13:54
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Stadionverboden #143
Liever een volksclub in de jupilerleague dan een kutjesclub als VVV in de eredivisie!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Hibbo

02 okt 2012 14:01
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Meer
Stadionverboden #144
Had ik het goed begrepen dat Rinkens komende donderdag een of twee gesprekken heeft met een of twee supporters? Nog zinniger lijkt het mij als de Commissie Stadionverboden eerst intern en aansluitend met Rinkens over deze vervelende kwestie gaat vergaderen.

Volgens mij vergadert de Commissie Stadionverboden a.s. donderdagavond. (Klopt toch, he Frank?) Duidelijk is dat als de normale procedures worden gevolgd, supporters die mogelijk een stadionverbod aan hun broek krijgen eerst door de Commissie Stadionverboden van MVV Maastricht worden gehoord. Die supporters hebben recht op hoor en wederhoor. Dat is nu niet gebeurd. De Commissie moet bekijken of het terecht was dat het recht op hoor en wederhoor niet is toegepast én wat de precieze status is van de voorlopige stadionverboden. In de Commissie Stadionverboden hebben o.a. Herman en Frank zitting. Ik weet zeker dat beide heren de kwestie uiterst kritisch zullen bekijken.

De communicatie van Rinkens lijkt ongelukkig. Het komt me allemaal wat IJzeren Hein-achtig over, en doet me een beetje denken aan de manier waarop burgemeester Leers af en toe communiceerde. Maar, zeg ik er heel vlug bij: ik wil niet de zo vaak gemaakte fout maken om wie dan ook te veroordelen zonder dat ik precies weet waarom bijv. Rinkens en de voorzitter van de Stadionverbodencommissie handelden zoals ze gehandeld hebben. Hopelijk bestaat daar a.s. donderdagavond na de vergadering van de Commissie Stadionverboden meer duidelijkheid over. Dat belooft een spannende avond te worden.

Hehe, wat vervelend dat deze kwestie nu speelt, terwijl MVV op de eerste plaats staat...

Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Artikel over MVV en de gemeente Maastricht: bit.ly/salemans-over-mvv-en-gemeente-9-april-2024

02 okt 2012 14:02 02 okt 2012 14:07 door Breur.
Breur
Bezoeker
Bezoeker
Stadionverboden #145

Ben Salemans schreef : Duidelijk is dat als de normale procedures worden gevolgd, supporters die mogelijk een stadionverbod aan hun broek krijgen eerst door de Commissie Stadionverboden van MVV Maastricht worden gehoord. Die supporters hebben recht op hoor en wederhoor. Dat is nu niet gebeurd.

-

Nou bestuur... maak jullie eigen slogan eens waar en maak contact met die mensen met een door jullie opgelegd SV en maak contact ipv straffen op afstand!

02 okt 2012 14:13
Tee
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
Stadionverboden #146

Ben Salemans schreef : Had ik het goed begrepen dat Rinkens komende donderdag een of twee gesprekken heeft met een of twee supporters? Nog zinniger lijkt het mij als de Commissie Stadionverboden eerst intern en aansluitend met Rinkens over deze vervelende kwestie gaat vergaderen.

Volgens mij vergadert de Commissie Stadionverboden a.s. donderdagavond. (Klopt toch, he Frank?) Duidelijk is dat als de normale procedures worden gevolgd, supporters die mogelijk een stadionverbod aan hun broek krijgen eerst door de Commissie Stadionverboden van MVV Maastricht worden gehoord. Die supporters hebben recht op hoor en wederhoor. Dat is nu niet gebeurd. De Commissie moet bekijken of het terecht was dat het recht op hoor en wederhoor niet is toegepast én wat de precieze status is van de voorlopige stadionverboden. In de Commissie Stadionverboden hebben o.a. Herman en Frank zitting. Ik weet zeker dat beide heren de kwestie uiterst kritisch zullen bekijken.

De communicatie van Rinkens lijkt ongelukkig. Het komt me allemaal wat IJzeren Hein-achtig over, en doet me een beetje denken aan de manier waarop burgemeester Leers af en toe communiceerde. Maar, zeg ik er heel vlug bij: ik wil niet de zo vaak gemaakte fout maken om wie dan ook te veroordelen zonder dat ik precies weet waarom bijv. Rinkens en de voorzitter van de Stadionverbodencommissie handelden zoals ze gehandeld hebben. Hopelijk bestaat daar a.s. donderdagavond na de vergadering van de Commissie Stadionverboden meer duidelijkheid over. Dat belooft een spannende avond te worden.

Hehe, wat vervelend dat deze kwestie nu speelt, terwijl MVV op de eerste plaats staat...

De SVs zijn gisteren schijnbaar in een vergadering van het bestuur besproken. Deze week zal er een evaluatie plaatsvinden en derhalve is mijn persoonlijk gesprek met Dhr. Rinkens van a.s. donderdag verzet tot na afronding van de evaluatie. Tijdens dit gesprek zal Dhr. Andrien, verantwoordelijk voor de veiligheid, eveneens aanwezig zijn.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Breur

02 okt 2012 14:18 02 okt 2012 14:22 door Breur.
Breur
Bezoeker
Bezoeker
Stadionverboden #147

Tee schreef :
De SVs zijn gisteren schijnbaar in een vergadering van het bestuur besproken. Deze week zal er een evaluatie plaatsvinden en derhalve is mijn persoonlijk gesprek met Dhr. Rinkens van a.s. donderdag verzet tot na afronding van de evaluatie. Tijdens dit gesprek zal Dhr. Andrien, verantwoordelijk voor de veiligheid, eveneens aanwezig zijn.

Aha, goed en slecht nieuws dus.

Goed?: MVV bestuur is zich bewust van de ontstane situatie en is nu aan het bekijken eea recht te breien?

Slecht: Snap niet waarom jouw gesprek dan verplaatst is, dit zou net voeding kunnen zijn voor hun evaluatie. Zijn ze tijd aan het rekken?

Als men al eea besproken heeft gisteren verwacht ik aanstonds een bericht van het MVV bestuur tot de evaluatie achter de rug is dat de SV's tot nader order worden opgeschort/omgezet in een tijdelijk en dus voorwaardelijk SV.

Deze jongens mogen dus a.s. vrijdag gewoon naar Emmen.

02 okt 2012 14:20
Aswin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Stadionverboden #148

Punker73 schreef :

manmetpet schreef : Die beelden zullen wij hier niet te zien krijgen. De enigen die daar wel recht op hebben zijn de direct betrokkenen.
Ik hoop het beste voor ze !

MMP

En waarom krijgt Rinkens ze dan wel te zien? Is hij direct betrokken bij een vechtpartij in het centrum van een andere stad??

Ik weet dat je in het geval een verkeersovertreding (bijvoorbeeld door rood of snelheid) de foto c.q. camerabeelden via een WOB procedure kunt opvragen (meest krijg je dan een foto toegestuurd waarop de overtreding te zien is).
Geen idee in hoeverre dit ook mogelijk is voor de camerabeelden die van het lichamelijk contact in Breda zijn gemaakt.

Normaal gesproken kan dit alleen maar wanneer je aan 1 van de volgende punten voldoet:
  • belast zijn met uitvoering van de beveiliging,
  • leiding geven aan deze uitvoerders,
  • noodzakelijk zijn betrokken bij de beveiliging,
  • ambtenaren van de politie bij incidenten, indien de gegevensverstrekking noodzakelijk is voor de goede vervulling van hun publiekrechtelijke taak.

Aangezien ik zo'n flauw vermoeden heb dat dit niet voor onze jongens geldt (;)), moet er dus gebruik gemaakt worden van onderstaande uitzondering:

"de gegevensverwerking noodzakelijk is vanwege een vitaal belang van de betrokkene (bijvoorbeeld een dringende medische noodzaak)"

Het vitale belang kan dus medisch zijn in het geval van diegene die letsel hebben opgelopen (hebben zij wel aangifte gedaan?) anderszins het belang van de betrokkene ansicht.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Geen donateur, maar toch willen bijdragen?
www.veerzienmvv.nl/doneer/

02 okt 2012 14:22
Tee
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
Stadionverboden #149

Breur schreef :

Tee schreef :

Aha, goed en slecht nieuws dus.

Goed?: MVV bestuur is zich bewust van de ontstane situatie en is nu aan het bekijken eea recht te breien?

Slecht: Snap niet waarom jouw gesprek dan verplaatst is, dit zou net voeding kunnen zijn voor hun evaluatie. Zijn ze tijd aan het rekken?

Ik heb er wijselijk voor gekozen om publiekelijk nog geen conclusies uit deze ontwikkeling te trekken. Dit zou mijn discussie met de MVV bestuurders negatief kunnen beinvloeden.

02 okt 2012 14:24
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Stadionverboden #150

ouwe rot schreef :

Jij noemt nu het sportief en financieel beleid. Daar heb ik geen opmerkingen over.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Tijd voor maken pagina: 0.333 seconden