>
Ontvangen bedankjes 4991
αναρχος schreef : Rinkens heeft het al vaker voor elkaar gekregen om nog meer onrust te creeeren door de media op te zoeken. Ik vraag me af of hij daar nu op kickt of dat hij gewoon niet snapt dat het dom is.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Theo Claassen schreef : at Tee,
Helaas gelden deze lokale sv's ook voor uitwedstrijden van MVV. Wist ik eerst ook niet maar ben daar vandaag op gewezen. Heb ook gevraagd de naam dan ook te veranderen want dat voorkomt vergissingen.
Aub don't shoot de messenger. Kan er ook niks (momenteel) aan doen.
Dit klopt wat je zegt dus iedereen naar Emmen verder geen woorden aan vuil maken, dit moet wel opgelost worden begrijp me niet verkeerd...Gohf schreef :
Theo Claassen schreef : at Tee,
Helaas gelden deze lokale sv's ook voor uitwedstrijden van MVV. Wist ik eerst ook niet maar ben daar vandaag op gewezen. Heb ook gevraagd de naam dan ook te veranderen want dat voorkomt vergissingen.
Aub don't shoot de messenger. Kan er ook niks (momenteel) aan doen.
Dat proberen ze je misschien wijs te maken, feit is dat een lokaal verbod gehandhaafd kan worden op basis van het huisrecht. MVV heeft niks meer dan ook niks te zeggen over andere stadions in Nederland en daarbuiten. Bij Fortuna mogen mensen met een lokaal verbod ook gewoon na uitwedstrijden, kunnen ze niks tegen beginnen.
Sjotelsplak schreef : Rinkens oprotten aub. Het is wat mij betreft duidelijk waar de weg met Rinkens naar toe gaat.
Ik bedank hem zeer voor zijn werk in de moeilijke periode, en met het maatschappelijk gedoe kan ik ook nog wel vrede hebben. Echter slaat Rinkens totaal door. MVV is binnenkort geen volksclub meer. MVV is binnenkort een club als VVV.
ouwe rot schreef :
Sjotelsplak schreef : Rinkens oprotten aub. Het is wat mij betreft duidelijk waar de weg met Rinkens naar toe gaat.
Ik bedank hem zeer voor zijn werk in de moeilijke periode, en met het maatschappelijk gedoe kan ik ook nog wel vrede hebben. Echter slaat Rinkens totaal door. MVV is binnenkort geen volksclub meer. MVV is binnenkort een club als VVV.
Wat is mis met VVV ? VVV is een club met een prima beleid (een voorbeeld voor Limburg) zonder schulden spelen nog altijd eredivisie met binnenkort een nieuw stadion.Wie zou dit niet willen in Maastricht.
Ben Salemans schreef : Duidelijk is dat als de normale procedures worden gevolgd, supporters die mogelijk een stadionverbod aan hun broek krijgen eerst door de Commissie Stadionverboden van MVV Maastricht worden gehoord. Die supporters hebben recht op hoor en wederhoor. Dat is nu niet gebeurd.
Ben Salemans schreef : Had ik het goed begrepen dat Rinkens komende donderdag een of twee gesprekken heeft met een of twee supporters? Nog zinniger lijkt het mij als de Commissie Stadionverboden eerst intern en aansluitend met Rinkens over deze vervelende kwestie gaat vergaderen.
Volgens mij vergadert de Commissie Stadionverboden a.s. donderdagavond. (Klopt toch, he Frank?) Duidelijk is dat als de normale procedures worden gevolgd, supporters die mogelijk een stadionverbod aan hun broek krijgen eerst door de Commissie Stadionverboden van MVV Maastricht worden gehoord. Die supporters hebben recht op hoor en wederhoor. Dat is nu niet gebeurd. De Commissie moet bekijken of het terecht was dat het recht op hoor en wederhoor niet is toegepast én wat de precieze status is van de voorlopige stadionverboden. In de Commissie Stadionverboden hebben o.a. Herman en Frank zitting. Ik weet zeker dat beide heren de kwestie uiterst kritisch zullen bekijken.
De communicatie van Rinkens lijkt ongelukkig. Het komt me allemaal wat IJzeren Hein-achtig over, en doet me een beetje denken aan de manier waarop burgemeester Leers af en toe communiceerde. Maar, zeg ik er heel vlug bij: ik wil niet de zo vaak gemaakte fout maken om wie dan ook te veroordelen zonder dat ik precies weet waarom bijv. Rinkens en de voorzitter van de Stadionverbodencommissie handelden zoals ze gehandeld hebben. Hopelijk bestaat daar a.s. donderdagavond na de vergadering van de Commissie Stadionverboden meer duidelijkheid over. Dat belooft een spannende avond te worden.
Hehe, wat vervelend dat deze kwestie nu speelt, terwijl MVV op de eerste plaats staat...
Aha, goed en slecht nieuws dus.Tee schreef :
De SVs zijn gisteren schijnbaar in een vergadering van het bestuur besproken. Deze week zal er een evaluatie plaatsvinden en derhalve is mijn persoonlijk gesprek met Dhr. Rinkens van a.s. donderdag verzet tot na afronding van de evaluatie. Tijdens dit gesprek zal Dhr. Andrien, verantwoordelijk voor de veiligheid, eveneens aanwezig zijn.
Punker73 schreef :
manmetpet schreef : Die beelden zullen wij hier niet te zien krijgen. De enigen die daar wel recht op hebben zijn de direct betrokkenen.
Ik hoop het beste voor ze !
MMP
En waarom krijgt Rinkens ze dan wel te zien? Is hij direct betrokken bij een vechtpartij in het centrum van een andere stad??
Breur schreef :
Aha, goed en slecht nieuws dus.Tee schreef :
De SVs zijn gisteren schijnbaar in een vergadering van het bestuur besproken. Deze week zal er een evaluatie plaatsvinden en derhalve is mijn persoonlijk gesprek met Dhr. Rinkens van a.s. donderdag verzet tot na afronding van de evaluatie. Tijdens dit gesprek zal Dhr. Andrien, verantwoordelijk voor de veiligheid, eveneens aanwezig zijn.
Goed?: MVV bestuur is zich bewust van de ontstane situatie en is nu aan het bekijken eea recht te breien?
Slecht: Snap niet waarom jouw gesprek dan verplaatst is, dit zou net voeding kunnen zijn voor hun evaluatie. Zijn ze tijd aan het rekken?
Jij noemt nu het sportief en financieel beleid. Daar heb ik geen opmerkingen over.ouwe rot schreef :
Wat is mis met VVV ? VVV is een club met een prima beleid (een voorbeeld voor Limburg) zonder schulden spelen nog altijd eredivisie met binnenkort een nieuw stadion.Wie zou dit niet willen in Maastricht.