Stadionverboden

02 okt 2012 18:58
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Stadionverboden #181
Had begrepen dat de Ultras geen bus zouden laten rijden uit onvrede met de stadionverboden kwestie. Weet niet of dit groene licht van Marcel Andrien er alsnog voor zorgt dat er wordt afgereisd naar Emmen. Zou het jammer vinden maar ik kan begrijpen dat dit een principiële zaak is om niet te gaan.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983, les rouges blancs

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

02 okt 2012 19:03
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Stadionverboden #182
Toch handig dit forum. Je zou maar iedereen apart een email moeten gaan sturen dat je fout zat in je communicatie.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

02 okt 2012 19:03
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Stadionverboden #183

Anna D. schreef : Had begrepen dat de Ultras geen bus zouden laten rijden uit onvrede met de stadionverboden kwestie. Weet niet of dit groene licht van Marcel Andrien er alsnog voor zorgt dat er wordt afgereisd naar Emmen. Zou het jammer vinden maar ik kan begrijpen dat dit een principiële zaak is om niet te gaan.

Dit zou heel erg jammer zijn mischien handig om dit bericht van Marcel Andrien even te melden op het forum van de ultras?

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

02 okt 2012 19:04
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Stadionverboden #184

Sjotelsplak schreef : Toch handig dit forum. Je zou maar iedereen apart een email moeten gaan sturen dat je fout zat in je communicatie.

Hahaha hopelijk zien ze nu in dat ze op deze manier meer mensen bereiken ook via de sociaale media

02 okt 2012 19:10
Anita
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Stadionverboden #185
Nou, ik denk dat het nieuws van Marcel als een wervelwind door 'supportersland van MVV gaat.

02 okt 2012 19:14
Ikke
Bezoeker
Bezoeker
Stadionverboden #186
Ik heb een vraag:

Als ZE van CSM nu ook concluderen dat een aantal supporters zich hebben schuldig gemaakt aan geweld in Breda..... Accepteren WIJ de straf dan ook....??? En anders om.... Draait HET bestuur de de straffen terug als de commissie anders concludeert?

Het gaat nu allemaal over de procedure en niet meer over de inhoud.

02 okt 2012 19:16
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Stadionverboden #187

Anita schreef : Nou, ik denk dat het nieuws van Marcel als een wervelwind door 'supportersland van MVV gaat.

Ja dat hoop ik ook heb het voor de zekerheid even geplaats de brief van de voorzitter stond er ook nog niet heb ik ook maar even geplaatst :)

02 okt 2012 19:23 02 okt 2012 19:23 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Stadionverboden #188

Marcel Andrien schreef : Beste supporters,

het tijdelijke lokale stadionverbod geldt voor thuiswedstrijden van MVV Maastricht. Met andere woorden; de supporters die dit opgelegd hebben gekregen zijn vrij om vrijdag naar Emmen af te reizen. Ik hoop dat dit discussiepunt hiermee is opgelost.

Groet

Marcel Andrien

Prachtige directe reactie!

Dit numt metein 'ne houp onrös weg dee veer allemaol ( geer inkluusief) neet kinne gebruuke.
Chapeau dus veur uuch en 'n groete merci ! :applaus:

Hoop tot geer (es bestuur) dees meneer vaan kommuunikaasie blijf aon houwwe ! :thumbsup:

02 okt 2012 20:00
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Onderwerp Auteur
Stadionverboden #189

Marcel Andrien schreef : Beste supporters,

het tijdelijke lokale stadionverbod geldt voor thuiswedstrijden van MVV Maastricht. Met andere woorden; de supporters die dit opgelegd hebben gekregen zijn vrij om vrijdag naar Emmen af te reizen. Ik hoop dat dit discussiepunt hiermee is opgelost.

Groet

Marcel Andrien

:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

02 okt 2012 21:49
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Stadionverboden #190
Ik lees dus dat het tijdelijk is, blijft dit ook een tijdelijk stadionverbod of wordt er onder tijdelijk ook 3 jaar lang verstaan?

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”

02 okt 2012 22:09
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Stadionverboden #191
Zal wel tijdelijk zijn tot dat er een landelijk stadionverbod van de KNVB komt.

03 okt 2012 00:44
Snuf
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Stadionverboden #192
Fijn dat beide bestuursleden hier hebben gereageerd. Ik ben blij om te horen dat het betreffende interview vrijdag gegeven is. Na een schuldbekentenis over de gang van zaken (communique van zaterdag jl.) was ik woedend over de berichtgeving in de krant van vandaag.

Over het bezoeken van de wedstrijd vrijdag door onze supporters heb ik niet getwijfeld, maar gelukkig is alle onzekerheid nu uit de wereld.

03 okt 2012 03:16
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Meer
Stadionverboden #193
Woede is begrijpelijk, maar zelden een goede raadgever. Ik heb in de loop der jaren geleerd om mijn (impulsieve) woede om te buigen naar een milder kwaad zijn. Woede verblindt namelijk, geeft oogkleppen. Kwaad zijn is haast hetzelfde als woedend zijn, maar laat wel enige ruimte voor de tegenstander die, hoe onwaarschijnlijk het misschien ook is, zijn kant van het verhaal heeft. Kwaad zijn houdt de communicatielijnen nog enigszins open. Woede niet en dat leidt zelden tot iets positiefs; kijk maar rond in de wereld waarin blinde woede leidt tot onvoorstelbare ellende...

Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Artikel over MVV en de gemeente Maastricht: bit.ly/salemans-over-mvv-en-gemeente-9-april-2024

03 okt 2012 09:41
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Stadionverboden #194
Ik vind het voorstel van Roei Baank best OK. Gooi even een slot op deze discussie zodat we ons op de wedstrijd van vrijdag kunnen focussen. Mieljaar... we staan bovenaan, kunnen periodekampioen worden en er wordt alleen maar over deze vervelende kwestie gesproken. Enerzijds begrijpelijk, maar in mijn ogen is er maar 1 ding waar we nu over zouden moeten spreken: Emmen-MVV. Die topic zou moeten uitpuilen!

03 okt 2012 09:48
Boschpoort
Administrator
Administrator
Meer
Stadionverboden #195
Ik vind het een verantwoordelijkheid van de forum leden of ze hier wel of niet over willen discussieren.
Het is niet aan ons censuur toe te passen op dit onderwerp zolang de forumregels niet overtreden worden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983, damske, Sjotelsplak, San Marco

Tijd voor maken pagina: 0.317 seconden