>
Ontvangen bedankjes 179
Ik heb zo'n gevoel dat dit allemaal maar schijn evaluaties zijn. En mijn gevoel zegt ook dat men wel degelijk wist van de procedure fouten. En dat de stadionverboden niet zullen worden opgeheven.Anita schreef : Ik ben ook benieuwd naar de resultaten van het interne overleg van het bestuur van MVV. Daarnaast lijkt het me goed dat de Commissie Stadionverboden MVV ook spoedig de gebeurtenis evalueert. Mij lijkt dat juist haar voorzitter cruciale rol heeft gespeeld. Mogelijk dat ze eerst wachten op wat het resultaat is van het overleg van het bestuur van MVV maar het moet wel heel spoedig daarna zijn want dat er grove fouten misschien mogelijk door miscommunicatie zijn gemaakt is toch wel duidelijk.
p.s. ik vind dit geen item om op te fleuren met allerlei icoontjes en om over vroeger te praten. Daar zijn toch andere items voor?
Ik ben als fansupporter erg onzeker geworden over de veiligheid van alle supporters en de wijze waarop je als fansupporter dus in een probleemsituatie kan komen en je hierop afgerekend wordt. Ik vind dit een heel serieus item en heb dus niets met het opleuken van teksten bij dit item.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Ja 10 minuten voor tijd gebeurd dat pas ( dat hij uit het uitvak werd gehaald) was weer lekker geregeld...Anna D. schreef : MVV-supporter aangehouden voor belediging
Emmen - De politie heeft vrijdagavond tijdens de wedstrijd van de FC Emmen tegen MVV een 26-jarige MVV-supporter uit Maastricht aangehouden. Tijdens aankomst en uitstappen uit de supportersbus beledigde hij een ME’er. De man werd enige tijd later in het supportersvak van de club uit Maastricht aangehouden en overgedragen aan de begeleidende politie van de regio Limburg Zuid.
Zet het maar even hier neer. Dit was ook de reden waarom we zo lang moesten wachten in het uitvak na de wedstrijd.
Danny1983 schreef :
Ja 10 minuten voor tijd gebeurd dat pas ( dat hij uit het uitvak werd gehaald) was weer lekker geregeld...Anna D. schreef : MVV-supporter aangehouden voor belediging
Emmen - De politie heeft vrijdagavond tijdens de wedstrijd van de FC Emmen tegen MVV een 26-jarige MVV-supporter uit Maastricht aangehouden. Tijdens aankomst en uitstappen uit de supportersbus beledigde hij een ME’er. De man werd enige tijd later in het supportersvak van de club uit Maastricht aangehouden en overgedragen aan de begeleidende politie van de regio Limburg Zuid.
Zet het maar even hier neer. Dit was ook de reden waarom we zo lang moesten wachten in het uitvak na de wedstrijd.
jeoff schreef : ik heb gehoord dat we niet 3 kwartier zijn vastgehouden door de politie/beveiliging maar door onze eigen supporters die het niet eens waren met de arrestatie. Onder het mom van 'als deze persoon niet met ons mee mag dan vertrekt niemand uit het stadion'.
Kan iemand dit bevestigen? Ik zal mijn mening voor me houden tot ik het zeker weet.
Anna D. schreef : Dit is inderdaad zo verteld door de Ultras, had dit maar niet bij het nieuwsbericht erbij gezet ivm met vervelende reacties die dit zou kunnen opleveren.
Theo Claassen schreef :
Anna D. schreef : Dit is inderdaad zo verteld door de Ultras, had dit maar niet bij het nieuwsbericht erbij gezet ivm met vervelende reacties die dit zou kunnen opleveren.
Door de naam Ultras expliciet te noemen suggereer ja dat de Ultras hiermee iets te maken hebben. Het was geen Ultra en het waren niet de Ultras! .
Feit is wel dat achteraf bleek dat de aanhouding niet rechtsgeldig was verlopen. De jongen verleende alle medewerking maar moest zonodig toch gearresteerd worden. Dus met andere woorden Hadden zijn vrienden niet gewacht had deze jongen maar moeten zien hoe hij thuisgekomen was.