Stadionverboden

05 okt 2012 14:05
peter ruiver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Stadionverboden #211
p.s. ik vind dit geen item om op te fleuren met allerlei icoontjes en om over vroeger te praten. Daar zijn toch andere items voor?
:oops:

Draan wie verkes Wullem !!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

05 okt 2012 14:14
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Stadionverboden #212

Anita schreef : Ik ben ook benieuwd naar de resultaten van het interne overleg van het bestuur van MVV. Daarnaast lijkt het me goed dat de Commissie Stadionverboden MVV ook spoedig de gebeurtenis evalueert. Mij lijkt dat juist haar voorzitter cruciale rol heeft gespeeld. Mogelijk dat ze eerst wachten op wat het resultaat is van het overleg van het bestuur van MVV maar het moet wel heel spoedig daarna zijn want dat er grove fouten misschien mogelijk door miscommunicatie zijn gemaakt is toch wel duidelijk.

p.s. ik vind dit geen item om op te fleuren met allerlei icoontjes en om over vroeger te praten. Daar zijn toch andere items voor?

Ik ben als fansupporter erg onzeker geworden over de veiligheid van alle supporters en de wijze waarop je als fansupporter dus in een probleemsituatie kan komen en je hierop afgerekend wordt. Ik vind dit een heel serieus item en heb dus niets met het opleuken van teksten bij dit item.

Ik heb zo'n gevoel dat dit allemaal maar schijn evaluaties zijn. En mijn gevoel zegt ook dat men wel degelijk wist van de procedure fouten. En dat de stadionverboden niet zullen worden opgeheven.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

08 okt 2012 17:46
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Stadionverboden #213
MVV-supporter aangehouden voor belediging

Emmen - De politie heeft vrijdagavond tijdens de wedstrijd van de FC Emmen tegen MVV een 26-jarige MVV-supporter uit Maastricht aangehouden. Tijdens aankomst en uitstappen uit de supportersbus beledigde hij een ME’er. De man werd enige tijd later in het supportersvak van de club uit Maastricht aangehouden en overgedragen aan de begeleidende politie van de regio Limburg Zuid.

Zet het maar even hier neer. Dit was ook de reden waarom we zo lang moesten wachten in het uitvak na de wedstrijd.

08 okt 2012 18:13
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Stadionverboden #214

Anna D. schreef : MVV-supporter aangehouden voor belediging

Emmen - De politie heeft vrijdagavond tijdens de wedstrijd van de FC Emmen tegen MVV een 26-jarige MVV-supporter uit Maastricht aangehouden. Tijdens aankomst en uitstappen uit de supportersbus beledigde hij een ME’er. De man werd enige tijd later in het supportersvak van de club uit Maastricht aangehouden en overgedragen aan de begeleidende politie van de regio Limburg Zuid.

Zet het maar even hier neer. Dit was ook de reden waarom we zo lang moesten wachten in het uitvak na de wedstrijd.

Ja 10 minuten voor tijd gebeurd dat pas ( dat hij uit het uitvak werd gehaald) was weer lekker geregeld...

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

08 okt 2012 19:39 08 okt 2012 19:40 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Stadionverboden #215

Danny1983 schreef :

Anna D. schreef : MVV-supporter aangehouden voor belediging

Ja 10 minuten voor tijd gebeurd dat pas ( dat hij uit het uitvak werd gehaald) was weer lekker geregeld...

Verplaats je in de gedachte van de politie,men zal nooit een supporter arresteren tussen een menigte van mede fans,en normaal nooit in een vol uitvak.
Ok de wedstrijd was nog niet voorbij, maar men zal toch gekozen hebben voor deze handels wijze ivm de uitgelaten sfeer :thumbsup: was dit misschien het meest ,,veilige,, moment.
Ik weet vanuit de tijd dat ik steward was dat de politie altijd een psychologisch moment uit zocht om een,,dader,,te arresteren zonder zich zelf in gevaar te brengen.
Neem dus van mij aan dat dus de hele rataplan rondom het ,,nodeloos,,wachten van bijna 3 kwartier in het gebeuren stond van het incident van deze,,supporter,,...gr opa ;).

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

08 okt 2012 21:48
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
Stadionverboden #216
ik heb gehoord dat we niet 3 kwartier zijn vastgehouden door de politie/beveiliging maar door onze eigen supporters die het niet eens waren met de arrestatie. Onder het mom van 'als deze persoon niet met ons mee mag dan vertrekt niemand uit het stadion'.

Kan iemand dit bevestigen? Ik zal mijn mening voor me houden tot ik het zeker weet.

08 okt 2012 21:51
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Stadionverboden #217

jeoff schreef : ik heb gehoord dat we niet 3 kwartier zijn vastgehouden door de politie/beveiliging maar door onze eigen supporters die het niet eens waren met de arrestatie. Onder het mom van 'als deze persoon niet met ons mee mag dan vertrekt niemand uit het stadion'.

Kan iemand dit bevestigen? Ik zal mijn mening voor me houden tot ik het zeker weet.

Als dit zo was dan was dit lang niet bij iedereen bekend...

08 okt 2012 22:06
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
Stadionverboden #218
denk je echt? ik ben benieuwd..

08 okt 2012 23:05
jasonke7
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Stadionverboden #219
dit heb ik ook vernomen van een politie agent uit maastricht

09 okt 2012 10:24
Boschpoort
Administrator
Administrator
Meer
Stadionverboden #220
Vanuit mijn positie in het stadion kreeg ik er niks van mee maar dit is het verhaal zoals ik het na afloop, terug bij de Geusselt hoorde. Als het niet klopt mag iemand met meer kennis van zaken dit corrigeren.

Een MVV supporter zou bij het uitstappen van de bus een politieagent beledigd hebben. Even voor het einde van de wedstrijd is hij uit het uitvak gehaald en zou hij mee moeten naar het bureau in Emmen. Daarop zouden zijn vrienden bepaald hebben dat als hij niet mee mocht, niemand het uitvak zou verlaten en hebben ze de trap (de enige trap in het vak) geblokkeerd. Uiteindelijk heeft de Maastrichtse politie bemiddeld bij hun Emmense collega's en is betrokkene duidelijk zichtbaar in de auto van de Maastrichtse agenten gezet. Daarmee was de angel uit het conflict en kon iedereen vertrekken.

09 okt 2012 11:24
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Stadionverboden #221
Dit is inderdaad zo verteld door de Ultras, had dit maar niet bij het nieuwsbericht erbij gezet ivm met vervelende reacties die dit zou kunnen opleveren.

09 okt 2012 11:39
Theo Claassen
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
Stadionverboden #222

Anna D. schreef : Dit is inderdaad zo verteld door de Ultras, had dit maar niet bij het nieuwsbericht erbij gezet ivm met vervelende reacties die dit zou kunnen opleveren.

Door de naam Ultras expliciet te noemen suggereer ja dat de Ultras hiermee iets te maken hebben. Het was geen Ultra en het waren niet de Ultras! .
Feit is wel dat achteraf bleek dat de aanhouding niet rechtsgeldig was verlopen. De jongen verleende alle medewerking maar moest zonodig toch gearresteerd worden. Dus met andere woorden Hadden zijn vrienden niet gewacht had deze jongen maar moeten zien hoe hij thuisgekomen was.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Mebwaster, wsly

09 okt 2012 13:45
Anita
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Stadionverboden #223
Ik ben op een reactie aan het wachten op reactie van bestuur MVV en stadionverboden commissie van MVV. Indien er nog geen standpunt is, nog geen overleg is geweest of dat er een andere reden is voor de 'radiostilte'graag een mededelingen hierover.

09 okt 2012 13:51
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Stadionverboden #224

Theo Claassen schreef :

Anna D. schreef : Dit is inderdaad zo verteld door de Ultras, had dit maar niet bij het nieuwsbericht erbij gezet ivm met vervelende reacties die dit zou kunnen opleveren.

Door de naam Ultras expliciet te noemen suggereer ja dat de Ultras hiermee iets te maken hebben. Het was geen Ultra en het waren niet de Ultras! .
Feit is wel dat achteraf bleek dat de aanhouding niet rechtsgeldig was verlopen. De jongen verleende alle medewerking maar moest zonodig toch gearresteerd worden. Dus met andere woorden Hadden zijn vrienden niet gewacht had deze jongen maar moeten zien hoe hij thuisgekomen was.

Bedoelde enkel dat ik die informatie via de Ultras had dat supporters zelf hebben gewacht. Maar goed anders haal die reactie van mij maar weg moderator als hier zo op wordt gereageerd.

09 okt 2012 14:18
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Stadionverboden #225
Nou wij konden gewoon de trap af naar beneden ik werd door niemand tegen gehouden.
Maar toen eenmaal dus bleek dat degene met eigen vervoer ook niet de poort uit mochten ben ik terug naar boven gelopen....
Ik zeg niet dat het niet waar is wat hier boven gezegd word maar ik ben toch echt tegen gehouden door politie en stewards en niet door MVV supporters/Ultras.

Tijd voor maken pagina: 0.308 seconden