Stadionverboden

17 okt 2012 11:32
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Stadionverboden #271
Of we gaan gewoon pas 20:15 naar binnen. Wil dat gezicht van Rinkens wel zien als er wordt gespeeld voor lege tribunes :evil:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

17 okt 2012 11:38
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Stadionverboden #272

Peter Pan schreef : Of we gaan gewoon pas 20:15 naar binnen. Wil dat gezicht van Rinkens wel zien als er wordt gespeeld voor lege tribunes :evil:

Ik ben hier wel voor maar denk niet dat je de meeste mensen zover krijgt

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

17 okt 2012 13:15 17 okt 2012 13:16 door omnisciens.
omnisciens
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Stadionverboden #273
Ach wat een onzinnige acties weer, net als de "ik hou mijn vak vrij, uit protest actie"tegen excolsior, ik snap de intentie, maar echt dat is precies wat hij wil, fijn zo een leeg vak, zijn zij ook al weg, wat schiet je er nou mee op.

En ik vind het ook beledigend tegenover de spelers, die kunnen hier ook niks aan doen, en dan winnen ze wat, staan ze voor een lege tribune, nee ik denk niet dat dit de juiste oplossing is.

Mss juist laten zien dat we er wel zijn, er voor sfeer zorgen, en je zo onmisbaar maakt.

Ik ben er in ieder geval lekker op tijd

Zonder inzet, geen waardering
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

17 okt 2012 14:21
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Stadionverboden #274

omnisciens schreef : Ach wat een onzinnige acties weer, net als de "ik hou mijn vak vrij, uit protest actie"tegen excolsior, ik snap de intentie, maar echt dat is precies wat hij wil, fijn zo een leeg vak, zijn zij ook al weg, wat schiet je er nou mee op.

En ik vind het ook beledigend tegenover de spelers, die kunnen hier ook niks aan doen, en dan winnen ze wat, staan ze voor een lege tribune, nee ik denk niet dat dit de juiste oplossing is.

Mss juist laten zien dat we er wel zijn, er voor sfeer zorgen, en je zo onmisbaar maakt.

Ik ben er in ieder geval lekker op tijd

Als je het zo stelt heb je helemaal gelijk en kom ik terug op mijn vorige post.

17 okt 2012 14:36
Danny 72
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Stadionverboden #275
als je echt wat wil doen voor de mensen met een sv moet je vrijdag aan de pport hantekeningen ophalen en die bij het praotkaffee overhandigen aan rinkens dan laat je zien dat mensen het oneens met hem zijn
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983

17 okt 2012 14:49
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Stadionverboden #276

Danny 72 schreef : als je echt wat wil doen voor de mensen met een sv moet je vrijdag aan de pport hantekeningen ophalen en die bij het praotkaffee overhandigen aan rinkens dan laat je zien dat mensen het oneens met hem zijn

Ja daarom hink ik ook op 2 gedachtes wil inderdaad wat betekenen voor de mensen met een Sv.
Maar vind ook dat de spelers hier niks aan kunnen doen en door weg te lijven of later te komen heb je meer de spelers dan onze V Rinkens :thinking:

17 okt 2012 16:28
sjoen-mestreech
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Stadionverboden #277
Als ik het zo opmerk dan is het volgens de meeste hier op het forum de bedoeling van rinkens om van mvv een club zonder sfeer te maken?

Zorg ervoor tot tegen almere city vrijdag het stadion op zijn grondveste trilt.

Nog 1 opmerking.
De 17 of 19 man hebben een sv gekregen ivm noodweer tijdens rellen op een uitwedstrijd.
Ze mogen nu niet meer in eigen stadion komen, maar wel uitwedstrijden bezoeken.

Wil dit zeggen tot mvv haar eigen supporters niet in bedwang zou kunnen houden tijdens thuiswedstrijden,
Maar wel op uitwedstrijden.

17 okt 2012 17:39
Lummel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Stadionverboden #278

Danny1983 schreef :

Danny 72 schreef : als je echt wat wil doen voor de mensen met een sv moet je vrijdag aan de pport hantekeningen ophalen en die bij het praotkaffee overhandigen aan rinkens dan laat je zien dat mensen het oneens met hem zijn

Ja daarom hink ik ook op 2 gedachtes wil inderdaad wat betekenen voor de mensen met een Sv.
Maar vind ook dat de spelers hier niks aan kunnen doen en door weg te lijven of later te komen heb je meer de spelers dan onze V Rinkens :thinking:

Heb jij nou net een nieuw account aangemaakt, en je eigen hierin gequoteerd? Precies dezelfde schrijfstijl. Zo ja, begint het erge vormen aan te nemen.

On topic: Vandaag in De Leugeneer dat PSV supporters een taakstraf van 80 uur hadden gekregen, i.v.m. rellen met Oda supporters. Ik snap dan niet waarom onze supporters SV's krijgen. Ongelofelijk! Draai die SV's toch terug. :sick:
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

17 okt 2012 17:49
Vluuzak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Stadionverboden #279
....of het nou zelfverdediging was of niet , maar hoe naïef kun je zijn om in de binnenstad van Breda op een terrasje gaan te zitten, iedereen weet dat NAc een actieve harde kern heeft, dan moet je ook niet zeuren dat je aangevallen word.Ik ben in de jaren 80 en begin 90 veel mee naar uitwedstrijden geweest en we waren meestal al uren voor de wedstrijd aanwezig om te kijken of er wat te vechten/rellen was.Ik zal nu wel een emmer stront over me heen krijgen, maar vind dit allemaal hypocriet gelul nu er SV zijn uitgedeeld, ga je daar zitten dan weet je dat dit kan gebeuren en moet je ook de consequenties aanvaarden.

17 okt 2012 18:22
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Stadionverboden #280

Lummel schreef :

Danny1983 schreef :

Heb jij nou net een nieuw account aangemaakt, en je eigen hierin gequoteerd? Precies dezelfde schrijfstijl. Zo ja, begint het erge vormen aan te nemen.

On topic: Vandaag in De Leugeneer dat PSV supporters een taakstraf van 80 uur hadden gekregen, i.v.m. rellen met Oda supporters. Ik snap dan niet waarom onze supporters SV's krijgen. Ongelofelijk! Draai die SV's toch terug. :sick:

Haha nee zo erg is het nou ook weer niet ik ben niet Danny 72

17 okt 2012 18:29
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Onderwerp Auteur
Stadionverboden #281

Ik ben van mening dat we iets moeten doen, zodat we laten weten dat we als supporter één zijn.
Of dat nu handtekeningen zijn, of iets anders, maakt me niet uit.
Laten we in ieder geval zorgen dat we iets doen!

De vorige mail actie heeft in ieder geval iets bereikt. Wellicht zoiets opstarten of een on-line petitie?

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anita

17 okt 2012 22:21 17 okt 2012 22:29 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Stadionverboden #282

Peter Pan schreef : Of we gaan gewoon pas 20:15 naar binnen. Wil dat gezicht van Rinkens wel zien als er wordt gespeeld voor lege tribunes :evil:

Vreemd verhaal...vandaar je naam...sorrie...peter pan...tijdens de huldiging om 19.30...wil jij een leeg stadion?
Klinkt dat niet als...en laat je club maar in de steek!...denkt men nu echt met bepaalde acties justitie in verlegenheid te brengen?
Ik denk...tenminste dat is mijn gedachte dat van die svs allang beklonken is...alleen dat het bestuur dit probeert te ,,promoten,,zodat iedereen gestaag achter het nieuwe mvv aan loopt?
Ik vind buiten het voetbal om dat we te zeer op een padvindersclub gaan gelijken,met paul als akela!
Ik wil nog steeds het tegendeel bewezen zien dat alle mensen die nu een sv hebben ook daadwerkelijk in de fout zijn gegaan!
Ik denk ook op de man af dat er fouten zijn en worden gemaakt als men de groep collectief gaat ,,schorsen,,!
Maar met dit soort acties lukt dat niet,ik vraag mij af is er dan zoveel beeld materiaal dat de supporters terecht een veroordeling verdienen?...bram mosk...moet toch te porren zijn voor een zaak no cure now pay :daag:...gr opa ;).

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anita

17 okt 2012 23:53
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Stadionverboden #283
Terecht of onterecht. Laat het aan de rechter over! Als dat was gebeurd dan was er nu geen zeik geweest. Maarja Rinkens en co. wilden perse laten zien dat ze hun eigen supporters maar al te graag een mes in de rug steken.

18 okt 2012 00:46
Anita
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Stadionverboden #284
Soms doet het lezen van dit forum me goed:
Ik vind buiten het voetbal om dat we te zeer op een padvindersclub gaan gelijken,met paul als akela!
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

18 okt 2012 08:01
RiseOfTheSouth
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
Stadionverboden #285
Ik ben bang dat onze jongens teleur worden gesteld met een uitstel of een slap excuus.. Samen zijn we mvv gaat schijnbaar niet op voor ons opperhoofd. Hopen op een goed einde!

Tijd voor maken pagina: 0.357 seconden