>
Ontvangen bedankjes 339
Peter Pan schreef : Of we gaan gewoon pas 20:15 naar binnen. Wil dat gezicht van Rinkens wel zien als er wordt gespeeld voor lege tribunes
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
omnisciens schreef : Ach wat een onzinnige acties weer, net als de "ik hou mijn vak vrij, uit protest actie"tegen excolsior, ik snap de intentie, maar echt dat is precies wat hij wil, fijn zo een leeg vak, zijn zij ook al weg, wat schiet je er nou mee op.
En ik vind het ook beledigend tegenover de spelers, die kunnen hier ook niks aan doen, en dan winnen ze wat, staan ze voor een lege tribune, nee ik denk niet dat dit de juiste oplossing is.
Mss juist laten zien dat we er wel zijn, er voor sfeer zorgen, en je zo onmisbaar maakt.
Ik ben er in ieder geval lekker op tijd
Ja daarom hink ik ook op 2 gedachtes wil inderdaad wat betekenen voor de mensen met een Sv.Danny 72 schreef : als je echt wat wil doen voor de mensen met een sv moet je vrijdag aan de pport hantekeningen ophalen en die bij het praotkaffee overhandigen aan rinkens dan laat je zien dat mensen het oneens met hem zijn
Heb jij nou net een nieuw account aangemaakt, en je eigen hierin gequoteerd? Precies dezelfde schrijfstijl. Zo ja, begint het erge vormen aan te nemen.Danny1983 schreef :
Ja daarom hink ik ook op 2 gedachtes wil inderdaad wat betekenen voor de mensen met een Sv.Danny 72 schreef : als je echt wat wil doen voor de mensen met een sv moet je vrijdag aan de pport hantekeningen ophalen en die bij het praotkaffee overhandigen aan rinkens dan laat je zien dat mensen het oneens met hem zijn
Maar vind ook dat de spelers hier niks aan kunnen doen en door weg te lijven of later te komen heb je meer de spelers dan onze V Rinkens
Lummel schreef :
Heb jij nou net een nieuw account aangemaakt, en je eigen hierin gequoteerd? Precies dezelfde schrijfstijl. Zo ja, begint het erge vormen aan te nemen.Danny1983 schreef :
Maar vind ook dat de spelers hier niks aan kunnen doen en door weg te lijven of later te komen heb je meer de spelers dan onze V Rinkens
On topic: Vandaag in De Leugeneer dat PSV supporters een taakstraf van 80 uur hadden gekregen, i.v.m. rellen met Oda supporters. Ik snap dan niet waarom onze supporters SV's krijgen. Ongelofelijk! Draai die SV's toch terug.
Ik ben van mening dat we iets moeten doen, zodat we laten weten dat we als supporter één zijn.Danny 72 schreef : als je echt wat wil doen voor de mensen met een sv moet je vrijdag aan de pport hantekeningen ophalen en die bij het praotkaffee overhandigen aan rinkens dan laat je zien dat mensen het oneens met hem zijn
Peter Pan schreef : Of we gaan gewoon pas 20:15 naar binnen. Wil dat gezicht van Rinkens wel zien als er wordt gespeeld voor lege tribunes