Stadionverboden

25 okt 2012 11:21
Gohf
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Stadionverboden #331
Gaat helaas vaker zo in de voetballerij tegenwoordig, door Fortuna zijn er op last van de politie 4/5 maanden geleden ook aantal lokale SV's uitgedeeld, alleen geen landelijk omdat de politie/justitie simpelweg geen bewijs hebben, maar onder tussen kun je mooi wel al die tijd niet na je club kijken. Kom eens op voor je eigen fans denk ik dan en laat justitie eerst oordelen voor dat je dat als club zelf gaat doen.

Om dat gebied is Rinkens gewoon een eikel mbt supporters. Over de financiele en sportieve kant zul je mij niet horen dat heeft hij dik en dik voor elkaar.

Dadelijk word het bij MVV ook zo'n dooie bedoeling als bij menig andere clubs. MVV is juist zo sterk in de thuisduels vanwege de sfeer die er hangt en die gemaakt word. Ik zou als ik Rinkens was toch maar eens iets anders omgaan met de fans die er zijn voor sfeer te maken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983, wsly

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

25 okt 2012 11:24
Aswin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Stadionverboden #332
Ik heb me bewust ver van de inhoudelijke discussie gehouden m.b.t. de tijdelijke SV's. Maar na het lezen van het stuk van Jean (helaas was ik zelf gisteren verhinderd) en al wat eerdere berichten van MVV4Life moet ik zeggen dat ik best wel schrik van de ondernomen stappen (tekenen van documenten zonder de gevolgen te kennen, processen/procedures BEWUST negeren omdat er druk opgelegd wordt, etc). :ohmy:

Het bestuur bestaat uit een aantal doorgewinterde zakenmensen, ik mag toch hopen dat men in het zakelijke leven toch niet zomaar documenten ondertekend zonder de gevolgen te kennen! Waarom nu dan wel? :S

Inderdaad zoals Jean al zegt: "Schuldig tot het tegendeel bewezen is". Dit past niet in de rechtstaat die Nederland zou moeten zijn en waar ook MVV zich aan zal moeten commiteren.

Wat ik me vooral af vraag is het volgende:

- Wat als nu blijkt dat justitie besluit om geen straffen uit te delen; worden dan de tijdelijke SV's ingetrokken?
- In hoeverre hebben de betrokkenen FORMEEL bezwaar aangetekend tegen de, door MVV, ondernomen stappen?
- In hoeverre hebben de betrokkenen het advies (Bezwaar indienen, beroep aantekenen bij justitie, etc) dat eerder in het topic is aangedragen opgevolgd?
- Uit een bericht op Ultras Mestreech blijkt dat de betrokken deze week of volgende week een landelijk SV opgelegd zouden krijgen. Hoe kan dit als justitie nog geen besluit heeft genomen?

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Geen donateur, maar toch willen bijdragen?
www.veerzienmvv.nl/doneer/

25 okt 2012 11:35
Juupkemestreech
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Meer
Stadionverboden #333
De bekerwedstrijd was voor de oefenwedstrijd al bekend, maar zo met je trouwe supportes omgaan kan der bij mij niet in.
Dus de geusselt blijft zoals al een paar weken sfeerloos. Bedank bedank

25 okt 2012 11:45
Danny 72
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Stadionverboden #334
Wat is er uiteindelijk van het gesprek gisteren afgesproken met getroffen supporters ?

25 okt 2012 11:49
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Stadionverboden #335

Danny 72 schreef : Wat is er uiteindelijk van het gesprek gisteren afgesproken met getroffen supporters ?

Wat ik uit het bericht van Jean opmaak:

Het verhaal van Rinkens is;
Dat hij onder druk is gezet om de stadionverboden uit te delen, moest dit geheim houden, en binnen 3uur afhandelen.

Rinkens wist, en weet nog steeds niet wat er heeft af gespeeld in Breda.
En hoeft het ook niet te weten, volgens Rinkens is het aan justitie. Maar MVV heeft de stadionverboden uitgedeelt terwijl justitie nog helemaal geen uitspraak heeft gedaan. Dus het tijdelijk stadionverbod wat door MVV is gegeven kan door MVV worden opgeheven maar dat wil Rinkens niet, hij wil eerst het oordeel van justitie afwachten. Dus hij deelt tijdelijke stadionverboden uit terwijl justitie niets heeft beslist, maar wil ze niet terugdraaien omdat justitie nog niets heeft beslist.
Schuldig tot het tegendeel bewezen is dus.

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

25 okt 2012 11:52
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Stadionverboden #336

Aswin schreef : Ik heb me bewust ver van de inhoudelijke discussie gehouden m.b.t. de tijdelijke SV's. Maar na het lezen van het stuk van Jean (helaas was ik zelf gisteren verhinderd) en al wat eerdere berichten van MVV4Life moet ik zeggen dat ik best wel schrik van de ondernomen stappen (tekenen van documenten zonder de gevolgen te kennen, processen/procedures BEWUST negeren omdat er druk opgelegd wordt, etc). :ohmy:

Het bestuur bestaat uit een aantal doorgewinterde zakenmensen, ik mag toch hopen dat men in het zakelijke leven toch niet zomaar documenten ondertekend zonder de gevolgen te kennen! Waarom nu dan wel? :S

Inderdaad zoals Jean al zegt: "Schuldig tot het tegendeel bewezen is". Dit past niet in de rechtstaat die Nederland zou moeten zijn en waar ook MVV zich aan zal moeten commiteren.

Wat ik me vooral af vraag is het volgende:

- Wat als nu blijkt dat justitie besluit om geen straffen uit te delen; worden dan de tijdelijke SV's ingetrokken?
- In hoeverre hebben de betrokkenen FORMEEL bezwaar aangetekend tegen de, door MVV, ondernomen stappen?
- In hoeverre hebben de betrokkenen het advies (Bezwaar indienen, beroep aantekenen bij justitie, etc) dat eerder in het topic is aangedragen opgevolgd?
- Uit een bericht op Ultras Mestreech blijkt dat de betrokken deze week of volgende week een landelijk SV opgelegd zouden krijgen. Hoe kan dit als justitie nog geen besluit heeft genomen?

Van Het forum Ultrasmestreech Hurmen:

op mvvfans stelde Aswin deze vragen:

Mocht justitie ons vrij spreken dan worden alle straffen teruggedraait.

Zo ver ik weet gaan alle jongens die in breda aanwezig waren in beroep bij justitie-

Uit een bericht op Ultras Mestreech blijkt dat de betrokken deze week of volgende week een landelijk SV opgelegd zouden krijgen. Hoe kan dit als justitie nog geen besluit heeft genomen?

Volgens mij kunnen ze je in dit land een sv geven als je al verdachte bent. Daarbij melde rinkens heel mooi dat we deze of volgende week een landelijk sv zullen krijgen van de KNVB.

Zo blijkt maar weer dat er geen plaats is voor fanatieke supporters binnen het nieuwe Mvv.

25 okt 2012 11:57
Romadu
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Stadionverboden #337
Tja hoe was het.. Frustrerend.. Maar goed, we weten nog steeds niet wat we ermee aan moeten en dat zal voorlopig wel zo blijven. Het bestuur had de kans om haar fouten toe te geven en de intentie uit te spreken zaken in de toekomst anders aan te pakken. De fouten hebben ze bevestigd, de goede wil hebben ze geweigerd te tonen door om de keutel heen te blijven draaien. Een gemiste kans en voor mijn gevoel een afsluiting van een tijdperk in het bestaan van MVV.
Dit was de mogelijkheid om een vertrouwensbasis te leggen voor eventuele samenwerking in de toekomst. Ik heb daarentegen na gisterenavond nog meer het gevoel gekregen dat hetzelfde mes in de toekomst net zo makkelijk in iemands anders rug belandt. Misschien niet uit kwade wil zoals ze zelf beweren, maar dan wat mij betreft door het stellen van "andere" prioriteiten boven je eigen achterban.
Ze hebben bevestigd dat ze niet wisten dat de lokale stadionverboden voor onbepaalde termijn waren op het moment van tekenen, in plaats van enkel voor de bekerwedstrijd tegen breda. Hoe serieus neem je je achterban dan? Pure onkunde, wanbeleid en een fatale blunder! Excuses hoef ik niet, maar een intentie in de richting van "dat zouden we in de toekomst anders doen" was voor nu al genoeg geweest. Dat heeft Rinkens in persoon geweigerd, omdat hij zegt achter zijn beslissing te staan.
Dat er naar aanleiding van de strafrechtelijk proces geen weg meer terug is en dat de verkeerde beslissing genomen is onder druk is absoluut niet relevant. Hij loopt met een stalen gezicht te pretenderen dat hij wil leren van deze situatie, maar blijft echter met de oogkleppen op zijn "visie" doordrammen.
Ook diep en diep teleurgesteld ben ik in de voorzitter van de commissie stadionverboden die opnieuw geschitterd heeft door zijn afwezigheid. Ik mag daarmee concluderen dat zijn positie onhoudbaar is geworden?

25 okt 2012 12:15
Lummel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Stadionverboden #338
Ik word hier langzamerhand schijtziek van. Hebben we eindelijk eens een heel mooi seizoen, wordt het door beste meneer Rinkens ons door de neus geboord, omdat hij blijkbaar niet de ballen heeft om op te staan tegen de druk van de KNVB. Goed gedaan Paul, chapeau.

Je hebt, of had de afgelopen 2-3 jaar zoveel crediet bij me opgebouwd met o.a. het zeer goede financiele beleid. Maar nu is al dit crediet afgebroken in een mum van tijd, dankzij deze debiele manier van omgaan met je eigen achterban. Schaam je! Beter kom je nu je de tijd nog hebt op voor je eigen achterban, of ik voorzie nog meer drama de komende tijd. De sfeer in De Geusselt is de laatste tijd al ''nao de kloete''. Allemaal dankzij deze SV's.

Gaank zoe door..
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

25 okt 2012 12:41
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Stadionverboden #339
Hoort zich aan als "my way or the highway"...

25 okt 2012 12:43
marke
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Stadionverboden #340
Weet tot dat klein bitje sympathie wat iech nog had veur Rinkens nao gisteraovend hielemoal weg is,bin nog steed giftig de kloof is allein mer groeter gewoore iech wel gewoen MVV truk met al zien passie mer Rinkens dink doar sjijnbaar aanders euver.
Nog ff daan heet heer ziene zin en zitte ver allemoal op un kinder steulke met un sjoen roed wit klepperke!!

25 okt 2012 12:54
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Stadionverboden #341

marke schreef : Weet tot dat klein bitje sympathie wat iech nog had veur Rinkens nao gisteraovend hielemoal weg is,bin nog steed giftig de kloof is allein mer groeter gewoore iech wel gewoen MVV truk met al zien passie mer Rinkens dink doar sjijnbaar aanders euver.
Nog ff daan heet heer ziene zin en zitte ver allemoal op un kinder steulke met un sjoen roed wit klepperke!!

Rettekettete AZ

25 okt 2012 12:57
Danny 72
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Stadionverboden #342
Misschien is het sjus noe het moment te laoten zien, wie veer achter us mvv staon, door middel vaan sjus zoe fanatiek te zien es wie ver waore,wie bang us tegenstanders zien, weet nog good dat die speulers vaan fortuna nao de warmingup truk naar binnen gingen oonder een hels fluit concert vaan de angelside tribuun, de zaogs de angst in hun ogen,dat moot truk bij us.
Veur wee kaomen ver toch neet veur rinkens, mer veur de sfeer
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Jean

25 okt 2012 13:03
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Stadionverboden #343
Het bestuur zal moeten vertrekken klaar! Dat ze goede zaken mensen zijn dat is duidelijk maar dit is een voetbalclub!!!

25 okt 2012 13:10
Jean
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Stadionverboden #344

Danny 72 schreef : Misschien is het sjus noe het moment te laoten zien, wie veer achter us mvv staon, door middel vaan sjus zoe fanatiek te zien es wie ver waore,wie bang us tegenstanders zien, weet nog good dat die speulers vaan fortuna nao de warmingup truk naar binnen gingen oonder een hels fluit concert vaan de angelside tribuun, de zaogs de angst in hun ogen,dat moot truk bij us.
Veur wee kaomen ver toch neet veur rinkens, mer veur de sfeer

Als jij zo gemakkelijk kan schakelen moet je dat zeker doen!
Ik denk dat het veel mensen een stuk meer moeite zal kosten om enthousiast op de tribune te staan.
Passie die kun je niet aan en uit schakelen, dat zit van binnen en is op dit moment flink afgekoeld.

Schei uit met keke en schudt me nog eent in!

25 okt 2012 13:15
Danny 72
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Stadionverboden #345
Beste jean,

Ik kom voor mvv en niet voor dhr. Rinkens

Tijd voor maken pagina: 0.314 seconden