>
Ontvangen bedankjes 420
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Danny 72 schreef : Wat is er uiteindelijk van het gesprek gisteren afgesproken met getroffen supporters ?
Aswin schreef : Ik heb me bewust ver van de inhoudelijke discussie gehouden m.b.t. de tijdelijke SV's. Maar na het lezen van het stuk van Jean (helaas was ik zelf gisteren verhinderd) en al wat eerdere berichten van MVV4Life moet ik zeggen dat ik best wel schrik van de ondernomen stappen (tekenen van documenten zonder de gevolgen te kennen, processen/procedures BEWUST negeren omdat er druk opgelegd wordt, etc).
Het bestuur bestaat uit een aantal doorgewinterde zakenmensen, ik mag toch hopen dat men in het zakelijke leven toch niet zomaar documenten ondertekend zonder de gevolgen te kennen! Waarom nu dan wel?
Inderdaad zoals Jean al zegt: "Schuldig tot het tegendeel bewezen is". Dit past niet in de rechtstaat die Nederland zou moeten zijn en waar ook MVV zich aan zal moeten commiteren.
Wat ik me vooral af vraag is het volgende:
- Wat als nu blijkt dat justitie besluit om geen straffen uit te delen; worden dan de tijdelijke SV's ingetrokken?
- In hoeverre hebben de betrokkenen FORMEEL bezwaar aangetekend tegen de, door MVV, ondernomen stappen?
- In hoeverre hebben de betrokkenen het advies (Bezwaar indienen, beroep aantekenen bij justitie, etc) dat eerder in het topic is aangedragen opgevolgd?
- Uit een bericht op Ultras Mestreech blijkt dat de betrokken deze week of volgende week een landelijk SV opgelegd zouden krijgen. Hoe kan dit als justitie nog geen besluit heeft genomen?
marke schreef : Weet tot dat klein bitje sympathie wat iech nog had veur Rinkens nao gisteraovend hielemoal weg is,bin nog steed giftig de kloof is allein mer groeter gewoore iech wel gewoen MVV truk met al zien passie mer Rinkens dink doar sjijnbaar aanders euver.
Nog ff daan heet heer ziene zin en zitte ver allemoal op un kinder steulke met un sjoen roed wit klepperke!!
Danny 72 schreef : Misschien is het sjus noe het moment te laoten zien, wie veer achter us mvv staon, door middel vaan sjus zoe fanatiek te zien es wie ver waore,wie bang us tegenstanders zien, weet nog good dat die speulers vaan fortuna nao de warmingup truk naar binnen gingen oonder een hels fluit concert vaan de angelside tribuun, de zaogs de angst in hun ogen,dat moot truk bij us.
Veur wee kaomen ver toch neet veur rinkens, mer veur de sfeer