>
Ontvangen bedankjes 1691
Merci Forlaajf veur dien ierlikke reaksie !MVV4life schreef : Sjus LRB!
Iech hub ut metein geleeze venmiddag en bin d'r nog neet good vaan! Dit deit ech peijn!
Heij kreijg iech letterlik traone vaan in mien ouge! En eederein dee miech kint, wèt tot iech ut daan mein en dat iech neet leeg.
LRB, nao *oda? De hubs ech 'n sjrouf los!
Veur de jongere: Zwijn buigde sjus wie iech veur Pinobel!
LRB: Iech snap ut bestuur in deze ech neet! Dat praotkaffee had al gepland motte zien!
Veur ut bestuur: In dees 3 reaksies zitte mie MVV jaore es tot geer oets es leeftied zal bereike! Pakweg > 120 jaor
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Tee schreef : A.s. Vrijdag de huldiging van onze trots. Helaas is weer een deel van onze aanhang niet welkom omdat op 24 september j.l. een voorlopig stadionverbod werd uitgereikt.
We zijn nu ruim 3 weken verder. Het bestuur heeft inmiddels aangegeven dat dit stadionverbod werd opgelegd om het gemeentelijk gebiedsverbod te completeren. Dit gebiedsverbod liep af op 27 September!
Betrokkenen zijn nog steeds niet gehoord en worden nu buitengesloten op basis van een proces dat uitgevoerd werd buiten alle geldende regels om.
De zaak wordt complex genoemd. De evaluatie die vorige week plaats vond repte over een Praotkaffee op zeer korte termijn, details echter nog steeds niet bekend.
Afspraken tussen voorzitter en individuen werden verschoven tot na de evaluatie. Ook in dit opzicht geen nadere berichten ontvangen.
Worden de supporters hier soms aan het lijntje gehouden? De communicatie strategie van MVV laat in ieder geval te wensen over, tenzij MVV er alles aan gelegen is om dit onderwerp zacht te laten inslapen.
Het zou het bestuur juist sieren om de betrokken jongens het voordeel van de twijfel te geven en toegang tot de wedstrijden te verlenen totdat definitief wordt bepaald hoe deze zaak wordt afgehandeld. Dat zou pas getuigen van een maatschappelijk beleid waarin de supporters zich wellicht ook nog zullen herkennen.
Ik stel ook voor als er niks bekend is om niet te gaanAnita schreef : Je hebt helemaal gelijk T.
MVV was te snel met straffen maar het duurt o zo lang eer er een officiele reactie komt. Hoelang nog?
Wat mij betreft moet ik a.s. vrijdag uitstel van feestje, want feesten doen we met zijn al de MVV supporters.
Jean schreef : Ik denk ook dat 'ze' niet konden wachtten met een handtekening onder de betreffende brieven te zetten.
En dat er in al het enthousiasme is vergeten om een aantal regels en richtlijnen te volgen.
Het is bekend dat Rinkens bepaalde personen, of eigenlijk een groep en iedereen weet welke, liever vandaag dan morgen weg heeft.
Mijnheer Rinkens duldt geen tegenspraak, vooral niet van een paar simpele zielen die nooit van hun leven dezelfde status als Mister Rinkens himself zullen bereiken...
En nog steeds wacht iedereen met smacht op een reactie van het bestuur, op een uitnodiging voor het praotcafe over dit onderwerp. Ondertussen moeten ze toch een mooi verwarrend verhaal klaar hebben bedacht waarbij het bestuur zelf geen blaam treft?
Ik ben bang van wel...Anita schreef : Eindelijk.
Vraag: betekent dit dat de stadionverboden voor thuiswedstrijden van MVV die gerelateerd zijn aan de gebeurtenis in Breda gehandhaafd blijven?
Ikke schreef : Ik ben zo een supporter die op de sponsortribune zit. Kan jullie zeggen dat het heel erg saai is als de angel side stil is, hebben wij laats tegen excelsior wel gemerkt. Ik kom juist voor die sfeer van de angels en zonder de angel side zal ik niet meer komen.