Stadionverboden

21 okt 2012 21:39 21 okt 2012 21:42 door Sjraveleer.
Sjraveleer
Bezoeker
Bezoeker
Stadionverboden #316
Het bestuur zal een middenweg moeten vinden, en dat geldt ook voor de andere partijen. Het is erg jammer, dat de problemen nog niet opgelost zijn. Tja, volgens Rafael1967 zijn de problemen begonnen tegen Helmond, en dit is goed mogelijk. Het bestuur was toen +/- 15 maanden actief in het voetbal, en werd voor de eerste keer geconfronteerd met dit voorval. Scheidsrechter Lambregt nogmaals bedankt voor de geweldige arbitrage :thumbsdown: "foi foi foi...wat 'ne clown"

Trost en Smeets waren zijn slachtoffers, het is hem ook gelukt, de toeschouwers op de hoofdtribune in de hekken te krijgen.

OKAY, begrijp dat het bestuur schrikt als we fanatiek worden, maar zo is de "sjeng"nu eenmaal. "Zit in 't bieske"

Nogmaals , het is van belang dat het bestuur z.s.m volwassen wordt, en ons niet probeert te veranderen.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

22 okt 2012 21:46
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Onderwerp Auteur
Stadionverboden #317
Goonsdag um 20:30 is 't praotkaffee, iech bin hiel erreg benuijd.
Iech neum aon tot ut bestuur geit oetlegke veurwat ut geloupe is wie ut is geloupe, dat is neet mie terök te dreije.
Belangriekste is, wie geit ut weijer...
En dao hub iech nog gein idee wat te verwachte, iech hoop ut beste, mer bin erreg bang tot d'r niks zal verandere...

Wat dink geer?

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

22 okt 2012 22:15 22 okt 2012 22:16 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Stadionverboden #318
Ik zou vragen wat zijn vluchtwegen?...dit als supporter die vroeger altijd mee uit ging en in heel veel van in dit soort situaties terecht kwam noodgedwongen!...en dan maar rennen!...en ja wie kwam achter je aan...sjuust de tegen partij...gr opa ;).

....

22 okt 2012 22:51
Anita
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Stadionverboden #319
Ik verwacht dat MVV aangeeft dat er behoorlijke miscommunicatie is geweest doordat er druk op MVV is gelegd. Daarnaast leert deze zaak dat de voorzitters niet goed met hun achterban overleg hebben gepleegd. Natuurlijk zullen er 'bewijzen' geleverd worden dat enkele aanwezigen meer hebben gedaan dan verdedigend werk. Ik ben benieuwd en zal proberen om erbij te zijn.

22 okt 2012 23:22
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Stadionverboden #320
Waarschijnlijk wordt er weer vooral om de hete brij heen gedraait zoals altijd. Daarna gaan ze snel over tot de nieuwe voetbalwet en wordt er verteld dat er nieuwe maatregelen komen die wij als supporters maar moeten accepteren. Het bestuur kan er immers niks aan doen en wil maar al te graag voorop lopen in dit soort zaken. :puke:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, wsly

23 okt 2012 20:35
Anita
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Stadionverboden #321
Ben benieuwd of de voorzitter van de stadionverbodencommissie aanwezig is. Ik heb een vermoeden dat...hij zich bedankt heeft voor deze functie of anders dat hij gewipt wordt. P.s. dit is alleen gebaseerd op vrouwelijke intuïtie.

24 okt 2012 14:24 24 okt 2012 14:27 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Stadionverboden #322
misschien een voorbeeld uit het verleden en iets dat naar de toekomst toe een bijdrage kan leveren ?
Direct "face to face" aan tafel zitten van betrokkenen helpt soms beter en sneller...
( niet dat ik Theo overbodig wil maken, integendeel.. of dat Ultraas met de SC moeten fuseren)

Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

25 okt 2012 00:27
Anita
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Stadionverboden #323
Jammer. :(

25 okt 2012 00:33
Sjraveleer
Bezoeker
Bezoeker
Stadionverboden #324

Anita schreef : Jammer. :(

Vertel...???

Niks veranderd ?

25 okt 2012 08:00
Danny 72
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Stadionverboden #325
En wat is der gister avond oetgekaomen,kinnen ver weer us jongens met un gerust hart steunen.

25 okt 2012 08:26
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Stadionverboden #326
Door de week is voor mij niet te doen om naar Maastricht te komen dus hoop dat iemand die er wel de tijd voor heeft gehad iets meer kan vertellen wat er besproken is?

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

25 okt 2012 09:49
Jean
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Stadionverboden #327
Na de zin; 'Al zou ik de stadionverboden terugkunnen draaien zou ik dat niet doen want dat wil ik niet' ben ik vertrokken.
Rinkens luisterd totaal niet naar de supporters en is alleen bezig met zijn eigen 'visie'.
Die overigens te pas en te onpas verdraaid word..

Het verhaal van Rinkens is;
Dat hij onder druk is gezet om de stadionverboden uit te delen, moest dit geheim houden, en binnen 3uur afhandelen.

Rinkens wist, en weet nog steeds niet wat er heeft af gespeeld in Breda.
En hoeft het ook niet te weten, volgens Rinkens is het aan justitie. Maar MVV heeft de stadionverboden uitgedeelt terwijl justitie nog helemaal geen uitspraak heeft gedaan. Dus het tijdelijk stadionverbod wat door MVV is gegeven kan door MVV worden opgeheven maar dat wil Rinkens niet, hij wil eerst het oordeel van justitie afwachten. Dus hij deelt tijdelijke stadionverboden uit terwijl justitie niets heeft beslist, maar wil ze niet terugdraaien omdat justitie nog niets heeft beslist.
Schuldig tot het tegendeel bewezen is dus.

Rinkens wist niet waar hij voor heeft getekend. Het bestuur van MVV had na het incident van NAC via diverse, ook officiële, kanalen te horen gekregen dat de MVV supporters geen schuld hadden aan de ongeregeld heden. En hierdoor is er ook geen verdere aktie ondernomen.
Maar nadat MVV NAC had geloot in de beker zijn er diverse onderzoeken gestart en is Rinkens gebeld met de mededeling dat er stadionverboden moesten worden uitgedeeld. Rinkens heeft de beelden niet gezien, NIEMAND binnen MVV heeft de beelden gezien. Omdat Rinkens zo snel moest handelen, volgens hem zelf had hij maar 3uur de tijd gekregen om in te stemmen met de stadionverboden, heeft Rinkens het snel en niet volgens de richtlijnen afgehandeld. Dat er al een omgevingsverbod was voor deze personen en dat hierdoor deze personen sowieso niet in de buurt van het stadion konden komen vond Rinkens niet relevant.
Een wit voetje halen bij justitie, gemeente en de KNVB vond Rinkens belangrijker dan de eigen supporters. Dit is niet wat ik er zelf van maak. Dit is ook gezegd geworden.
Rinkens wist helemaal niet waar hij voor heeft getekend, hij wist niet wat een tijdelijk stadionverbod inhoud en heeft zich ook niet de moeite genomen om uit te zoeken wat hij liet tekenen en ook niet de moeite genomen om andere opties te bekijken. Terwijl die er wel degelijk zijn!

Rinkens heeft dus iets laten ondertekenen waarvan hij helemaal niet wist waarvoor, wat het inhoud, of het überhaupt terecht is, en zonder de richtlijnen te volgen die binnen MVV zijn vastgelegd. En heeft zich ook niet de moeite gedaan om dit allemaal helder te krijgen want het is een zeer 'complexe' zaak.
Hopelijk ligt dit niet in zijn visie hoe je een club bestuurt..

Wat mischien niet relevant is maar waar ik me persoonlijk ontzettend aan erger is dat wij nog steeds klant van het merk MVV genoemd worden. Als het bestuur op deze manier met deze woorden en met dit uitgangspunt wil werken is dat hun goed recht. Maar er is al zo vaak aangegeven dat wij dit niet appreciëren, hoezo blijf je ons dan zo noemen vraag ik me af.
Ik vind dat erg respectloos en het toont ook weer aan dat er helemaal niet word geluisterd naar de 'klanten' en meneer alleen met zijn eigen visie bezig is.

Ik ben niet tot het einde van de avond aanwezig geweest dus weet niet of er verder nog iets uitgekomen is.
Wel kan ik vertellen dat de relatie tussen het bestuur en de supporters er absoluut niet op vooruit is gegaan na deze avond.

Schei uit met keke en schudt me nog eent in!

25 okt 2012 10:24
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Stadionverboden #328
Aller eerst bedankt voor het plaatsen van dit gedeelte alvast,had gehoopt dat na gisteravond alles weer wat beter zou worden maar wat ik hier lees word ik niet vrolijk van :( .
En dat net nu het zo goed gaat met MVV.
Weet niet wat ik hier verder nog op moet zeggen als het klopt vind ik Rinkens wel erg ver gaan met zijn eigen visie :thinking:
Ik ben er niet bij geweest maar snap wel waarom niemand dit wil vertellen want leuk is anders :thumbsdown:

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

25 okt 2012 11:04
damske
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Stadionverboden #329
Wij leven toch in een rechtstaat of niet?

Normaal ben je onschuldig tot het tegendeel bewezen is maar bij rinkens en co is het precies omgekeerd :thumbsdown:
SCHANDALIG
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

25 okt 2012 11:20
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Stadionverboden #330
Aanklacht indienen tegen rinkens wegens smaad.

Tijd voor maken pagina: 0.521 seconden