>
Ontvangen bedankjes 1128
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Iech bin ut eins mèt Anita, ut geit neet allein um ultras, d'r zaot vaan alles op ut terras en d'r waore beij de sv's, iech gok, 'ne ulltra of 6. Dit kin us allemaol gebeure!Anita schreef : Vreemde reactie om de sv aan de Ultra's te koppelen. Misschien zijn er toevallig een aantal Ultra's betrokken maar de sv zijn volgens mij niet gekoppeld aan de Ultra's. Dat is nu mijn onvrede/angst: het kan iedere supporter gebeuren.
glowwie schreef : Eerst het bestuur de hemel in prijzen voor hun goed werk en nou krijgen 17 man een stadion verbod en kan het bestuur niks meer goed doen.
Waar waren al deze mensen toen andere terecht of onterecht een stadion verbod kregen?ik heb toen geen lege stoelen gezien.
laten we vooral Rinkens weg jagen ten koste van 17 man en begin al maar weer een graf te graven want daar zal MVV dan in belanden.
Zolang we alleen de gebeurtenissen belicht hebben gekregen van de kant van de supporters kunnen we eigenlijk niet eens oordelen,want logisch dat als je een stadion verbod krijgt dat je je gelijk wil halen.
Denk dat bij het proatkaffee wel een ander duidelijk zal worden.
middenstip schreef : Ik snap niet dat jullie zoveel kritiek hebben op Dhr Rinkens, hij handeld in naam van het gehele bestuur.
Dus Rinkens moet aftreden om deze sv's
houtengerard schreef : Als de supporters van Roda JC en PSV geen stadionverbod krijgen voor een georganiseerde kloppartij, dan moet er wel iets 'ernstigs' aan de hand zijn wat deze stadionverboden rechtvaardig. Ik ben benieuwd naar de uitkomst van het praotcafe.
Tot dan, laat alsjeblieft niet hetgeen wat je als sfeermaker in het stadion hebt opgebouwd verzieken. (zeker op een moment dat het sportief ook nog eens allemaal waar is waar je voor zingt). En wacht dat tweede verklarende verhaal af. Dan vind ik pas dat je het recht hebt om te spreken dat er 'onrecht' is aangedaan. Kom op jullie zijn het peper en het zout vanavond.