>
Ontvangen bedankjes 1256
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Frank Salemans schreef : De Commissie Stadionverboden is uitgenodigd om samen met MVV-bestuur, Veiligheidscoördinator en andere betrokkenen donderdag aanstaande te komen praten over het incident van 4 augustus in Breda. Zodra ik hier meer over weet zal ik daarover berichten op dit Forum. Ik denk dat transparantie over de procedure van belang is voor alle betrokken partijen.
*kuch*Frank Salemans schreef : De Commissie Stadionverboden is uitgenodigd om samen met MVV-bestuur, Veiligheidscoördinator en andere betrokkenen donderdag aanstaande te komen praten over het incident van 4 augustus in Breda. Zodra ik hier meer over weet zal ik daarover berichten op dit Forum. Ik denk dat transparantie over de procedure van belang is voor alle betrokken partijen.
Ik had gehoopt op een update...Frank Salemans schreef : Kuch?
Ben ik ook wel benieuwd naar.MVV4life schreef :
Ik had gehoopt op een update...Frank Salemans schreef : Kuch?
Had even het bericht weer naar voren gehaald. Als het goed is, hebben jullie vandaag de evaluatie gehad.
Is er iets wat je kan vertellen?
Frank Salemans schreef : We hebben als Commissie Stadionverboden (helaas was de voorzitter verhinderd) gisteravond laat een onderhoud gehad met het Bestuur van MVV Maastricht en beide VC's over de incidenten en de gevolgde procedure rond de vriendschappelijke wedstrijd NAC Breda - MVV Maastricht van 4 augustus jl.
Wij hadden veel vragen waarom het bestuur en de Veiligheidscoördinator van MVV heeft doen besluiten om in te gaan op het verzoek van de Officier van Justitie en gemeente Maastricht om voorlopige stadionverboden op te leggen. Wij hebben op al onze vragen antwoorden gekregen.
Het is een zeer complexe zaak. Het bestuur van MVV heeft daarom besloten om hierover op zeer korte termijn een Praotkaffee te organiseren, zodat ze aan alle geïnteresseerden kunnen uitleggen hoe dit inhoudelijk en procedureel verlopen is. In dat Praotkaffee kunnen ook alle vragen gesteld worden aan het bestuur en zal tekst en uitleg gegeven worden. Het is echt te veel informatie en te complex om dat hier in een kort berichtje weer te geven. Het Bestuur ziet het als zijn eigen verantwoordelijkheid (en niet van de CSM) om hier tekst en uitleg over te geven en alle vragen te beantwoorden.
Ik zou zeggen: ieder die hier vragen bij heeft, kom ze stellen in het Praotkaffee en/of geef je mening.
Volgens de regel der wet: neeTee schreef : Zijn de jongens met stadionverbod welkom tijdens het Praotkaffee en kunnen zij wellicht eindelijk ook eens hun verhaal doen?
Klopt en bij overtreding van het SV kan dit tot zwaardere sancties ( lees hogere of zwaardere straffen leiden), dus in principe worden hier mensen bewust "uitgenodigd" de "wet" te overtreden, tenzij zij niet welkom en niet bedoeld zijn in deze oproep...Tee schreef : Volgens het schrijven van de CSM zijn zij namelijk niet meer welkom in zowel het Stadion alsook in de Gouden Ster.
De_Lange schreef : "Re: Homoacceptatie binnen het voetbal"
Waar gaat dit eindigen? Krijgen we vooortaan voor we het stadion ingaan een programmaboekje met de teksten die we moeten zingen met tevens de begin en eindtijd vermeld?
Op deze manier ga je deze bevolkigsgroep nog verder in een hokje duwen. Laat iedereen lekker zijn ding doen en probeer net als te reguleren.
Het lijkt soms alsof we in een democratisch communistisch land leven. Zelfs voor een demonstratie moet je al een vergunning hebbben en als de demonstratie de overheid niet aanstaat krijg je de vergunning al niet.
Nu dit weer over homo acceptatie, ik word er niet goe van. Dat ze zich eens bezighouden met de echte problemen in deze maatschappij. Nee, het enige wat de overheid doet is zich verstoppen achter zo genaamd belangrijke aspecten zodat de echte zaken lekker op de achtergrond blijven hangen. Bang dat ze echte keuzes moeten maken!
en mbt tot de SV's : www.limburger.nl/article/20120925/REGIONIEUWS01/120929357 tenzij deze laatste reactie voorbarig was of achterhaald is en dan gerectificeerd moet worden.
Want anders blijft Pinobel's conclusie nog steeds als een paal boven water staan...
pinobel schreef : Eigenlijk is 1 ding het belangrijkste Frank; zijn/worden de opgelegde stadionverboden teruggedraaid? Ik denk dat de situatie eerder niet normaliseerd bij MVV.
les rouges blancs schreef :
Volgens de regel der wet: neeTee schreef : Zijn de jongens met stadionverbod welkom tijdens het Praotkaffee en kunnen zij wellicht eindelijk ook eens hun verhaal doen?
Klopt en bij overtreding van het SV kan dit tot zwaardere sancties ( lees hogere of zwaardere straffen leiden), dus in principe worden hier mensen bewust "uitgenodigd" de "wet" te overtreden, tenzij zij niet welkom en niet bedoeld zijn in deze oproep...Tee schreef : Volgens het schrijven van de CSM zijn zij namelijk niet meer welkom in zowel het Stadion alsook in de Gouden Ster.
Ikzelf hoef nl geen uitleg, maar verwacht gewoon dat mijn medesupporters eerlijk behandeld worden volgens de regels:
zijn ze schuldig dan moeten die schuldig zijn gestraft worden,
zijn ze onschuldig dan volgt vrijspraak en excuses,
en zijn er procedurefouten gemaakt dan moet de zaak worden geseponeerd...
Niks meer en niks minder!
Iedere afwijking tast de integriteit van MVV aan en is dit niet ethisch handelen toch in strijd met hetgeen dit bestuur wil !
Zei dhr Rinkens zelf niet tijdens zijn aantreden dat MVV een slechte naam had in het Maastrichtse en dat er alles gedaan aan wordt om dit te veranderen ( vandaar dat maatschappijlijke aspect zo innig omarmt wordt)...
Of bin iech noe aon ut raaskalle en is dit allemaol kwatsj wat iech noe sjreif ...?