Stadionverboden

18 okt 2012 08:29 18 okt 2012 08:34 door Sjraveleer.
Sjraveleer
Bezoeker
Bezoeker
Stadionverboden #286
Kan me sterk vergissen, maar zoals ik het bericht lees op mvv.nl , zal het praotkaffee weinig verandering brengen in de sv's.

www.mvv.nl/blocks/nieuws/extra-praotkaff...-woensdag-24-oktober

Er staat duidelijk, dat er een uitleg komt, dus mogelijke fouten worden niet herstelt?

Ze willen wel discussiëren over de nieuwe voetbalwet. (Verwacht dat de nieuwe voetbalwet ook hun verweer is, bij de sv's)

"Een thema dat ons allen raakt en waar wij gezamenlijk antwoorden op zullen moeten bedenken" : klinkt als een verweer, zich gelijk stellen met ons, en het overdragen aan hogere hand. In dit geval de nieuwe voetbalwet/justitie.

Jammer dat er weer een week voorbij moet gaan, met mogelijk dezelfde uitslag.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

18 okt 2012 08:40
Jean
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Stadionverboden #287
Aan die stadionverboden zal niets meer veranderen en daar kunnen wij toch niks aan doen.
Wel kunnen we op het praotcafe duidelijk maken dat MVV de band met hun fanatiekste en trouwste kern aan het verliezen is.
En al wil Rinkens liever deze fanatieke kern weg hebben zodat het een leuk familiestadion word zal hij moeten inzien dat bij het verdwijnen van deze fantatieke kern ook het algehele MVV gevoel in het stadion en in de stad zal verdwijnen.
Dan wil ik wel eens zien of het stadion nog vol loopt door allerhande aktie's..
Je kunt mensen wel met dergelijke aktie's naar het stadion lokken maar de geroemde sfeer in het stadion is juist iets waardoor mensen terugkomen. En dat is dan toch het belangrijkste, je vaste klantenkring vergroten, aan dagjesmensen heb je op lange termijn helemaal niets.
Ik kan buiten die sfeer en gezelligheid op de tribune zelfs niets anders bedenken waarom mensen na een eerste bezoek aan de geusselt terug zouden komen. Al helemaal als er slecht gevoetbalt word met slechte resultaten, of als het een keer koud is en regent, dan komen die dagjesmensen al helemaal niet achter de tv uit.

Wij als fantieke supporters, en de sfeer waar wij voor zorgen, is het belangrijkste wat MVV heeft.
En onze onvoorwaardelijke steun verdiend meer waardering!

Schei uit met keke en schudt me nog eent in!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Sjraveleer, opadiehard

18 okt 2012 09:45
Romadu
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Stadionverboden #288
Al komen in het beste geval de stadionverboden wel weer terug, daarmee is de kous nog lang niet af. Er geen vertrouwensband meer en die komt ook nooit meer terug.

18 okt 2012 09:49
Danny 72
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Stadionverboden #289
Er is nog een optie, naar al het goede werk van rinkens,hij heeft ons wel gezet waar we nu staan.
Maar als de mensen er echt genoeg van hebben van dit beleid, is er maar een optie : dat de supporters eisen dat hij vertrekt.
Wij zijn Mvv niet alleen dhr. Rinkens

18 okt 2012 10:28
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Stadionverboden #290
Ja, het zit er goed tussen in inderdaad, spelers in de steek laten of medesuppporters steunen. Ik vind dat er in ieder geval iets moet gebeuren, want er is in de afgelopen 4 weken dus geen reet veranderd.
Het gaat een beetje ver ja om met een leeg stadion te beginnen, maar als er niets wordt gedaan aan de sv's en de Ultras kappen ermee, dan zal het stadion wel leeg zijn in de toekomst als de resultaten weer eens een beetje achterblijven.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

18 okt 2012 14:52
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Stadionverboden #291
Wat een gedoe allemaal hier over een paar mensen die een SV gekregen hebben.
Als je naar uitwedstrijden gaat zonder bus combi weet je dat er een risico aan vast zit.
Als er dan ongeregeld heden ontstaan dien je weg te gaan ASAP. doe je dat niet dan zijn er helaas gevolgen.
Het gaat niet alleen om de supporters maar ook om de mensen in breda inwoners en eigenaren van winkels / cafe.
Die eventueel het dupe worden van dit gedoe.

Als iedereen meteen ASAP weg gegaan was en dergelijke dan lijkt me niet dat er SV werden uitgedeeld.
Zoals andere ook zeggen er waren meerdere mensen aanwezig als die 17 man. dat betekent dat de overige wel weg konden of een manier gevonden hadden om geen gevaar te zijn voor anderen.

Uiteraard blijft een SV vervelend en is het gewoon rond uit kut.
De meeste hadden dit niet gewild maar hebben zich misschien te veel ingeleefd in de situatie,

Om nou te roepen dat een club hieraan kapot gaat is zo kinderachtig, Wellicht had er een andere straf geboden kunnen worden daar ben ik het mee eens.

OM nou te roepen we gaan het stadion leeg laten slaat ook nergens op. Ten eerste zal je dat nooit lukken. Er zitten meestal 4000 + man in het stadion en hier op het forum wellicht 200. Tevens laat je dan je club alleen en steun je niet de spelers.
Het gaat hier om de spelers en om het succes wat mvv op dit moment heeft.
We staan 1ste en hebben de periode gepakt. Hoe triest kun je dan zijn om je club in de steek te laten omdat een 17 tal mensen een stadion verbod heeft. En ja ik vind dat je club in de steek laten.
Hierop zal het gros gaan denken wat een trieste actie van de ultra's.

De enigste mensen die je hier ee pakt ( niet zingen , geen sfeer en dergelijke ) zijn de spelers. Juist nu hebben ze de supporters hard nodig. en dan zouden een aantal het willen laten afweten.
Dan zou ik haast roepen nep supporters.

Maar als dat jullie besluit is mogen jullie dat zeker doen, een leeg stadion ga je toch niet krijgen. Als het zo blijft doorgaan word het juist alleen maar voller en voller ( tot dat het erg koud gaat worden )

Gelukkig is er nog de andere kant van de angelside Trepke B en dergelijke die wel zingen en sfeer maken. Deze zullen iets meer hun best moeten doen om de gehele wedstrijd voor sfeer te zorgen maar dat zal wel lukken.
Beter dat dan 50 man die hele tijd roepen Rinkens rot op.
De laatste x dat het gros het met jullie eens was was toen cappa weg moest, Cappa rot staat nog steeds in de mvv top 100 ;)

Kom op mensen gedraag je eens wat volwassener, en denk eens na.
Moet een hele club leiden onder een SV van 17 man. Hoe egoïstisch kun je zijn.
Over 5 jaar denken jullie wat waren we kinderachtig:

Laten we gewoon doen wat we moeten doen, onze club steunen en naar de winst schreeuwen.
Tot nu toe ongeslagen en op de 1ste plek.
Dit is overbodig gezeiks wat weer compleet de toren in geblazen word.

Ik hoop jullie vrijdag te zien en te horen!!!!!!!

18 okt 2012 15:26
Snuf
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Stadionverboden #292
Ben ik de enige die opvalt dat dit soort waanideeën altijd geplaatst worden door "nieuwe gebruikers"?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Audiowaste, MVV4life, Sjraveleer, Danny1983, Aswin, Sjotelsplak, wsly, De_Lange, marke, mvv1902

18 okt 2012 15:29
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Stadionverboden #293
Als MVV de supporters in de steek laat zal dit andersom ook gebeuren zo klaar als een klontje. Om dit kinderachtig en egoistisch te noemen is natuurlijk zeer triest. De enige reden dat er wordt gezongen is om passie te uiten voor je club. Als die passie op welke manier dan ook kapot wordt gemaakt dan wordt er niet meer gezongen. Als jij vind dat het allemaal lekker gaat binnen de club ga je toch lekker wel zorgen voor een mooie ambiance! Of is het toch zo dat het merendeel van de fanatieke supporters helemaal niet meer het gevoel heeft dat MVV nog hun club is?? En verdwijnt daardoor alle passie?? Sportieve resultaten maken in dit opzicht geen kloot uit.

Ps. Weet je wat pas echt egoistisch is? Met zijn allen kijken naar een klein groepje dat super veel doet voor de club en dan gaan zeiken als ze het niet meer willen doen. Er zitten toch zoveel man in het stadion??

Bestuurders/Spelers zijn passanten! Supporters niet!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

18 okt 2012 16:14
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Stadionverboden #294

no comment...
Bijlagen:

18 okt 2012 19:31
Mestreech72
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
Stadionverboden #295

Vluuzak schreef : ....of het nou zelfverdediging was of niet , maar hoe naïef kun je zijn om in de binnenstad van Breda op een terrasje gaan te zitten, iedereen weet dat NAc een actieve harde kern heeft, dan moet je ook niet zeuren dat je aangevallen word.Ik ben in de jaren 80 en begin 90 veel mee naar uitwedstrijden geweest en we waren meestal al uren voor de wedstrijd aanwezig om te kijken of er wat te vechten/rellen was.Ik zal nu wel een emmer stront over me heen krijgen, maar vind dit allemaal hypocriet gelul nu er SV zijn uitgedeeld, ga je daar zitten dan weet je dat dit kan gebeuren en moet je ook de consequenties aanvaarden.

Dat waore aandere en leukere tije :evil:

Gebore en Getoge in Mestreech

18 okt 2012 19:41
glowwie
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Stadionverboden #296
Nou als ik alle verhalen hier zo lees dan moeten wij(ongeveer 4000 vaste supporters),maar weg blijven en zorgen de ultras voor een fantastische sfeer in het stadion......tja. Alle stadion verboden ten spijt,ik voel me na meer dan 45 jaar trouwe supporter geen gram minder MVV supporter met of zonder ultra's,langzaam aan begin ik het gevoel te krijgen dat die gasten aan overdreven grootheid waan leiden.Ik vind het prachtig wat ze doen,maar we bestaan al meer dan 100 jaar ook zonder ultra's.
Na de ultras komt er wel weer wat anders wat MVV maakt wat het is een fantastische beleving uit onze stad maastricht.
En wat betreft Rinkens.....dit is het beste wat MVV ooit heeft kunnen overkomen en alleen door de inzet van deze heer en zjjn mede bestuurders bestaan we nog en nergens anders door.
Stadion verboden zijn vervelend maar wil je ooit alle gezeik,en inderdaad families weer naar het voelbal terug krijgen,dan moeten deze zaken aangepakt worden.
begin maar te schieten want iedereen die hier iets zegt voor het bestuur en tegen de ultras is heeft schijnbaar geen verstand.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Punterke

18 okt 2012 19:59
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Stadionverboden #297
Ik denk dat schieten niet nodig is want je verhaal raakt kant noch wal.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

18 okt 2012 20:24
Vluuzak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Stadionverboden #298
Wat een gezeik, als je daar op de markt gaat zitten weet je dat dit gaat gebeuren, dus niet naderhand huilie huilie doen omdat de politie niet kwam opdagen en men zogenaamd niet meer weg kwam, waarom is de rest dan wel weg gekomen, wat een tegestrijdigheden allemaal.Vroeger werden er aan de lopende band sv uitgedeeld, dan had je gewoon pech gehad, hoorde er nu eenmaal bij als je ging rellen/vechten.
Dus Rinkens moet aftreden om deze sv's................................... :lachen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Punterke

18 okt 2012 20:42
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Stadionverboden #299

Vluuzak schreef : Wat een gezeik, als je daar op de markt gaat zitten weet je dat dit gaat gebeuren, dus niet naderhand huilie huilie doen omdat de politie niet kwam opdagen en men zogenaamd niet meer weg kwam, waarom is de rest dan wel weg gekomen, wat een tegestrijdigheden allemaal.Vroeger werden er aan de lopende band sv uitgedeeld, dan had je gewoon pech gehad, hoorde er nu eenmaal bij als je ging rellen/vechten.
Dus Rinkens moet aftreden om deze sv's................................... :lachen:

Beter stop je met onzin praatjes. Mafkees.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

18 okt 2012 20:50
Anita
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Stadionverboden #300
Vreemde reactie om de sv aan de Ultra's te koppelen. Misschien zijn er toevallig een aantal Ultra's betrokken maar de sv zijn volgens mij niet gekoppeld aan de Ultra's. Dat is nu mijn onvrede/angst: het kan iedere supporter gebeuren.

Tijd voor maken pagina: 0.343 seconden