>
Ontvangen bedankjes 158
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Vluuzak schreef : ....of het nou zelfverdediging was of niet , maar hoe naïef kun je zijn om in de binnenstad van Breda op een terrasje gaan te zitten, iedereen weet dat NAc een actieve harde kern heeft, dan moet je ook niet zeuren dat je aangevallen word.Ik ben in de jaren 80 en begin 90 veel mee naar uitwedstrijden geweest en we waren meestal al uren voor de wedstrijd aanwezig om te kijken of er wat te vechten/rellen was.Ik zal nu wel een emmer stront over me heen krijgen, maar vind dit allemaal hypocriet gelul nu er SV zijn uitgedeeld, ga je daar zitten dan weet je dat dit kan gebeuren en moet je ook de consequenties aanvaarden.
Beter stop je met onzin praatjes. Mafkees.Vluuzak schreef : Wat een gezeik, als je daar op de markt gaat zitten weet je dat dit gaat gebeuren, dus niet naderhand huilie huilie doen omdat de politie niet kwam opdagen en men zogenaamd niet meer weg kwam, waarom is de rest dan wel weg gekomen, wat een tegestrijdigheden allemaal.Vroeger werden er aan de lopende band sv uitgedeeld, dan had je gewoon pech gehad, hoorde er nu eenmaal bij als je ging rellen/vechten.
Dus Rinkens moet aftreden om deze sv's...................................