Stadionverboden

02 okt 2012 15:21 02 okt 2012 15:23 door Breur.
Breur
Bezoeker
Bezoeker
Stadionverboden #166

Audiowaste schreef :

Breur schreef : Ook zonder PV van de politie richting de OvJ waaruit dat en het beschreven gedrag zich uit?

Waar zijn die proces verbalen waaruit blijkt dat met Sv "beloonde" MVV fans zich zouden misdragen hebben of dat de retour M'tricht gestuurde zich zouden misdragen hebben??

Ik ga er dan ook gemakshalve van uit dat er geen proces verbaal is opgemaakt, maar dat is maar gissen aangezien ik er niet bij was. De betreffende supporters zouden zijn opgepakt omdat ze hun naam hebben moeten doorgeven. Enig bewijsmateriaal lijkt me ook niet voor handen, dus op dit moment zijn ze ook nog verdachten en geen schuldigen.
Laten we eerst de evaluatie en de uitkomst van de CSM afwachten, want daar hangt alles van af. Maar blijf er bij dat het hele proces van zowel de CSM als de KNVB er vaag is.

Als ik volgende week in Turkije in het zwembad schijt, zou ik zomaar eens een stadionverbod kunnen krijgen.

Dat zou ik maar niet doen, schijten in een Turks bad, voor hetzelfde geld wordt je bestraft voor iets in Turkijke en mag je "lokaal" de Geusselt niet meer in. ;)

Van de zotte.... maar...

Als betrokken supporters hun naam hebben doorgegeven is dat op basis van de ID-plicht... en daardoor hebben ze dit SV nu aan hun broek.

Maar... er waren er meer dan 17 waar is dat PV, en er zijn mensen terug gestuurd? Waar is dat PV?

Heeft de lokale driehoek en politie in Breda hen staande gehouden, hen gevraagd naar hen ID en daardoor geïdentificeerd als oorzakers van een strafbaar feit?

Nee.

Dat PV van de mensen met SV en de mensen die retour moesten (op basis van?) mis ik.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

02 okt 2012 15:54
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Stadionverboden #167
Daar ging het mij ook net op, schijt ik daar in het zwembad, mag ik hier niet meer het stadion in.
Waarom zou ik dan nog gaan? :lachen:

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”

02 okt 2012 15:59
Breur
Bezoeker
Bezoeker
Stadionverboden #168
Zijn de PV's al bekend?

02 okt 2012 16:02
Theo Claassen
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
Stadionverboden #169

Gohf schreef :

Theo Claassen schreef : at Tee,

Helaas gelden deze lokale sv's ook voor uitwedstrijden van MVV. Wist ik eerst ook niet maar ben daar vandaag op gewezen. Heb ook gevraagd de naam dan ook te veranderen want dat voorkomt vergissingen.

Aub don't shoot de messenger. Kan er ook niks (momenteel) aan doen.

Dat proberen ze je misschien wijs te maken, feit is dat een lokaal verbod gehandhaafd kan worden op basis van het huisrecht. MVV heeft niks meer dan ook niks te zeggen over andere stadions in Nederland en daarbuiten. Bij Fortuna mogen mensen met een lokaal verbod ook gewoon na uitwedstrijden, kunnen ze niks tegen beginnen.

Gohf dit verzin ik niet en is geen bangmakerij hier de pasage

Reglement commissie Stadionverboden. 4. GEDELEGEERDE BEVOEGDHEID De lokale Commissie Stadionverboden van MVV (hierna afgekort tot CSM) heeft van de KNVB een gedelegeerde bevoegdheid om lokale stadionverboden voor thuis- en uitwedstrijden van MVV uit te spreken. CSM (bij monde van de voorzitter) en KNVB Commissie Stadionverboden werken samen in nauw overleg.

momenteel kan ik er niet veel van maken.

02 okt 2012 16:08
Aswin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Stadionverboden #170

Theo Claassen schreef :

Gohf schreef :

Helaas gelden deze lokale sv's ook voor uitwedstrijden van MVV. Wist ik eerst ook niet maar ben daar vandaag op gewezen. Heb ook gevraagd de naam dan ook te veranderen want dat voorkomt vergissingen.

Dat proberen ze je misschien wijs te maken, feit is dat een lokaal verbod gehandhaafd kan worden op basis van het huisrecht. MVV heeft niks meer dan ook niks te zeggen over andere stadions in Nederland en daarbuiten. Bij Fortuna mogen mensen met een lokaal verbod ook gewoon na uitwedstrijden, kunnen ze niks tegen beginnen.

Reglement commissie Stadionverboden. 4. GEDELEGEERDE BEVOEGDHEID De lokale Commissie Stadionverboden van MVV (hierna afgekort tot CSM) heeft van de KNVB een gedelegeerde bevoegdheid om lokale stadionverboden voor thuis- en uitwedstrijden van MVV uit te spreken. CSM (bij monde van de voorzitter) en KNVB Commissie Stadionverboden werken samen in nauw overleg.

Theo, maar in de brief die de zoon van Tee heeft ontvangen wordt alleen aangegeven dat hij een verbod heeft voor thuiswedstrijden. Dus niet voor uitwedstrijden. Was dit wel het geval geweest, dan had dit volmondig in de brief moeten staan.
Het staat er niet in, dus kan men "gewoon" mee naar uitwedstrijden.....

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Geen donateur, maar toch willen bijdragen?
www.veerzienmvv.nl/doneer/

02 okt 2012 16:10
Theo Claassen
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
Stadionverboden #171

Jean schreef : Ik lees hier dat de lokaal opgelegde stadionverboden absoluut niet geldig zijn tijdens uitwedstrijden.
Daar is het bestuur/Rinkens te snel geweest, dat zal hij jammer vinden..

Wat mij wel verbaasd is dat in een eerder bericht Theo aangaf dat hij dus te horen had gekregen dat de sv's landelijk gelden.
Dit is absoluut geen aanval op jou Theo maar ik vraag me dan af, is dit via een officieel kanaal gecommuniceerd?
Is jou ook opdracht gegeven dit op dit forum of aan de betreffende personen kenbaar te maken?

Nee geen opdracht maar meer omdat ik mee leef met de betroffene en dat ik wil voorkomen dat zij nog harder gestraft worden.
Als je meer wil weten bel je mij maar.

Grt,
Theo

02 okt 2012 16:12
Theo Claassen
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
Stadionverboden #172

Aswin schreef :

Theo Claassen schreef :

Gohf schreef :

Theo, maar in de brief die de zoon van Tee heeft ontvangen wordt alleen aangegeven dat hij een verbod heeft voor thuiswedstrijden. Dus niet voor uitwedstrijden. Was dit wel het geval geweest, dan had dit volmondig in de brief moeten staan.
Het staat er niet in, dus kan men "gewoon" mee naar uitwedstrijden.....

De VC heeft aangegeven van niet. Ben het aan het uitzoeken

02 okt 2012 16:30
the king
Bezoeker
Bezoeker
Stadionverboden #173

MVV4life schreef : Het artikel staat wel in DDL, ook het verhaal van Trost klopte van geen kant.

Het bestuur heeft ons op het laatste praotkaffee gevraagd om aan hen te vragen wat nu de waarheid is. Dat heb ik gedaan, echter we baseren ons nog steeds op krantenartikels. Ik hoop dan ook dat dit weer een opgeblazen artikel is.
Feit blijft dat het onrechtvaardig voelt wat hier allemaal gebeurt. En jammer dat we zo lang op duidelijkheid van het bestuur moeten wachten. De enige communicatie van het bestuur, stemt mij in ieder geval hoopvol.

Ik hoop op snelle duidelijkheid van ons bestuur in de openbaarheid. Dit is niet goed voor niemand, niet voor de club, niet voor de spelers, niet voor de supporters, niet voor de medewerkers, niet voor het bestuur, niet voor de vrijwilligers, niet voor de jeugd, niet voor de sponsors, etc.

Let wel, ik ben niet tegen stadionverboden, ook ik wil een veilig stadion en wil veilig met mijn kinderen naar de Geusselt kunnen. Ik heb mij de laatste jaren nog nooit onveilig gevoeld, dat is vroeger wel eens anders geweest.
Als iemand iets fout doet, mag dat van mij bestraft worden. En gaat iemand echt over de schreef, dan is die persoon niet meer gewenst bij MVV.
Alleen moeten dan wel de processen gevolgd worden, die we met elkaar hebben afgesproken.

Bah, net nu het zo goed gaat met MVV, hebben we dit aan de hand. We zouden met ons allen feest moeten vieren over de resultaten!

zijn ook nog kranteartikels van van de heer Roel onruststoker Wiche

02 okt 2012 16:33
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Stadionverboden #174
Beste sjieke Heren en Dame. Een tip gratuit extraordinaire.

A.s. vrijdag staat er iets belangrijks op het menu en deze interessante discussie draagt niet bij tot een betere prestatie en daarom adviseer ik le chef du forum om een een tijdelijk slotje te plaatsen op deze rubriek tot a.s. vrijdag te 24.00 uur. De gesprekken die gaan volgen zullen bijdragen tot meer duidelijkheid en tevens krijgt iedereen nu ruimschoots de tijd om zijn emoties onder controle te krijgen en zich massaal naar Emmen te begeven. Na het veroveren van de periodetitel kan de discussie, wat mij betreft, wederom losbarsten maar wel op basis van kennis en niet op basis van alleen emotie.

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, the king

02 okt 2012 16:38
the king
Bezoeker
Bezoeker
Stadionverboden #175

Snuf schreef : De reactie van Rinkens is geen incident. Hij zorgt met zijn ondoordachte acties en wispelturigheid voor veel onrust. Ik heb het al lange tijd helemaal gehad met deze persoon. Daar komt het idiote artikel van vandaag nog eens bij. Als een voorzitter op een praotkaffee aangeeft dat voor de MVV cultuur geen plaats meer is in het nieuwe MVV neem ik dat serieus en ervaar ik de betreffende voorzitter als een gevaar voor het voorbestaan van US MVV'ke.

Rinkens rot op!

volgens mij gaat het hier om een persoonlijk probleem tussen dhr snuf en dhr rinkens ,rinkens
M.V.V. kapot gemaakt gaat mij veel te ver,is te hopen dat hij in het belang van M.V.V. niet oprot,
problemen zijn er om opgelost te worden,
gaat ook hopenlijk snel gebeuren

02 okt 2012 16:45
MVV Maastricht Official
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Meer
Stadionverboden #176
Beste supporter,

In verband met de vele vragen en meningen die er leven rondom de stadionverboden van afgelopen week is communicatie hieromtrent belangrijker dan ooit. De samenloop van omstandigheden zowel inhoudelijk als procedureel zijn uniek te noemen en maken de communicatie hierover niet makkelijk.

Vanwege zakelijke omstandigheden is het bestuur pas afgelopen zaterdag bij elkaar kunnen komen, in afwezigheid van ondergetekende.Gezamenlijk hebben wij zaterdag het standpunt ingenomen en gecommuniceerd dat vanwege deze unieke en complexe situatie een evaluatie op korte termijn absolute voorrang heeft.

Hedenochtend heeft de Limburger een artikel gewijd aan deze stadionverboden, welke mogelijk voor velen van u de kwestie niet duidelijker maakt en ongetwijfeld weer vragen en emoties bij velen zal oproepen. De journalist van de Limburger heeft mij vrijdag jl. gebeld en om een reactie gevraagd welke vandaag te lezen is in de krant. Ik heb mij toen niet gerealiseerd dat het plaatsen van dit stuk vandaag zou plaatsvinden na het communiqué van het bestuur van afgelopen zaterdag.

De inhoud van het communiqué en de tekst van de journalist van vandaag roepen mogelijk nog meer vragen en onduidelijkheden op. Ik realiseer me dat terdege en betreur deze miscommunicatie. Wij zullen op korte termijn na de evaluatie met u allen communiceren op de manier zoals u dat de afgelopen twee jaar van dit bestuur gewend bent.

Met vriendelijke groet,

Paul Rinkens

Met sportieve groet,
MVV Maastricht
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983, DJ-MARCO, Sandro, Punterke, the king, Boer458, Anita

02 okt 2012 17:55
Dixi
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Stadionverboden #177

MVV Maastricht Official schreef : De journalist van de Limburger heeft mij vrijdag jl. gebeld en om een reactie gevraagd welke vandaag te lezen is in de krant. Ik heb mij toen niet gerealiseerd dat het plaatsen van dit stuk vandaag zou plaatsvinden na het communiqué van het bestuur van afgelopen zaterdag.

Misschien had u zich moeten realiseren dat een complete radiostilte in deze gevoelige situatie het beste was, totdat gesproken was met alle betrokkene en er correcte besluiten waren genomen.
Dit is niet de eerste keer dat u de weg van de media zoekt (of andersom) en dit achteraf verkeerd uitpakt.

Dixi

Ut geit uuch good, mèh MVV beter!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Anita

02 okt 2012 18:30 02 okt 2012 18:31 door Anita.
Anita
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Stadionverboden #178
Uit de vele betrokken reacties met vaak hele goede suggesties, tips, aanvullingen, kijkwijzen etc. geeft aan dat een forum van grote waarde kan zijn. Ook fijn dat dhr. Rinkens reageert. Ik ben het met rooi bank eens dat we ons nu moeten focussen op de wedstrijd van vrijdag. Ik hoop wel dat er op korte termijn helderheid gegeven wordt of de supporters die een tijdelijk sv voor de thuiswedstrijden a.s vrijdag wel mee in de bus kunnen naar Emmen. Ik heb vertrouwen erin dat als er fouten gemaakt zijn de heren die die fouten gemaakt hebben hun verantwoordelijkheid nemen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

02 okt 2012 18:43
Marcel Andrien
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
Stadionverboden #179
Beste supporters,

het tijdelijke lokale stadionverbod geldt voor thuiswedstrijden van MVV Maastricht. Met andere woorden; de supporters die dit opgelegd hebben gekregen zijn vrij om vrijdag naar Emmen af te reizen. Ik hoop dat dit discussiepunt hiermee is opgelost.

Groet

Marcel Andrien
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983, les rouges blancs, Aswin, Sandro, Anita

02 okt 2012 18:48
sjoen-mestreech
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Stadionverboden #180

Marcel Andrien schreef : Beste supporters,

het tijdelijke lokale stadionverbod geldt voor thuiswedstrijden van MVV Maastricht. Met andere woorden; de supporters die dit opgelegd hebben gekregen zijn vrij om vrijdag naar Emmen af te reizen. Ik hoop dat dit discussiepunt hiermee is opgelost.

Groet

Marcel Andrien

Probleem achter de schermer verder oplossen. En volle kracht na emmen vrijdag. bewijs tot jullie fanatiek zijn en niet voor rotzooi gaan.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, les rouges blancs, de bok, peter ruiver

Tijd voor maken pagina: 0.305 seconden