>
Ontvangen bedankjes 1603
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Punker73 schreef : Na het zien van onderstaande artikel begin ik me toch echt af te vragen wat dfe rol van het VOLTALLIG bestuur van MVV is binnen onze club. er zijn volgens mij 2 opties en dat is 1 Rinkens heeft het voor het zeggen en doet precies waar hij zelf zin in heeft of 2 Rinkens werpt zich op als spreekbuis voor het voltallige bestuur en daar mag dan uit geconcludeerd worden dat het volledige bestuur het eens is met de gang van zaken.
Hey Punker,
het kan ook zijn dat niet alle bestuursleden zich kunnen vinden in dit besluit maar dat de meerderheid dat wel doet...
Vraag is eigenlijk hoe staan onze mensen als Huib en Marcel hier tegenover .... ??
Anita schreef : Mij is duidelijk dat dhr. Rinkes met de voorzitter van de SV een andere route lopen dan hun mede commissie en bestuursleden. Deze zeik geeft onnodig veel andere problemen. Het bestuur van MVV heeft de laatste jaren SAMEN zoveel problemen opgelost maar nu is Rinkens op grote afstand van de anderen een solo-'kruistocht' aan het lopen.
Ik voel me als nette supporter ook geraakt door deze negatieve publicaties. Daarnaast ben ik van mening dat recht gesproken moet worden door de rechtspraak en pas na dat er wellicht enkele aanwezigen in Breda veroordeeld zijn door de rechter kan gekeken worden of de club ook nog maatregelen neemt, maar dan wel door de hele stadionverbodencommissie en niet door de voorzitter. De solo-acties van Rinkens en de voorzitter van de SV worden niet ondersteund door hun mede-collega's. Zij zijn zo netjes om dat achter de schermen te willen oplossen. Al moet dat niet te lang duren want het begint e andere betrokkenen ook schade toe te brengen.
p.s. mogen de beelden zomaar getoond worden aan Rinkens?
Anita schreef : Beste Napoleon
Omdat ik mijn bronnen niet wil melden, wild wil niet zeggen dat dit de reden is dat de supporters onterecht gestraft worden. Ik schrijf niet voor niks zo kritisch. Het is niet in belang van de club dat de schade groter wordt dan nu het geval is maar ik wil ook niet dat alle supporters zich niet beschermd (zowel tegen geweld als tegen onjuist veroordelen) voelen.
Napoleon schreef :
Anita schreef : Beste Napoleon
Omdat ik mijn bronnen niet wil melden, wild wil niet zeggen dat dit de reden is dat de supporters onterecht gestraft worden. Ik schrijf niet voor niks zo kritisch. Het is niet in belang van de club dat de schade groter wordt dan nu het geval is maar ik wil ook niet dat alle supporters zich niet beschermd (zowel tegen geweld als tegen onjuist veroordelen) voelen.
maar goed , jouw bronnen , dicht bij het mvv bestuur of er misschien zitten ze er wel in, vertellen dat het een solo actie is geweest van Paul Rinckens...
Maar goed wat kunnen betrokken daar verder mee ??
Napoleon schreef : Dan maak je je weer kwaad over het schepje wat MVV erboven op heeft gedaan.
Graasvrete schreef : Knap van de voorzitter om ook nu van zich te laten horen en zich niet achter de rest van het bestuur te verschuilen en ja natuurlijk moet op een eerlijke manier dit worden opgepakt de tijd zal het leren.......en ook as vrijdag want dan zouden we wel eens een periodetitel kunnen pakken ...lijk me op dit moment ook zeer belangrijk. En die eventuele periodetitel hebben we dan mede aan de voorzitter te danken. Vergeet de historie niet 3 jaar geleden was zowat de stekker eruit en pakte een groep mensen onder leiding van diezelfde voorzitter de draad op!
Anita schreef : Dit stuk geef het vorige week snel weggehaalde stukje op de site van de Limburger weer. Ik baal hier ontzettend van. Na bedenktijd toch weer publiceren? Is dus niet zomaar een slip of de tong. En dat terwijl hij weet dat er binnen het bestuur en de SVC van MVV verschillende meningen zijn.
Dhr. Rinkens zet zijn offensief door terwijl er zoveel onrust is. Plank voor de kop? Opnieuw worden alle fans door dhr. Rinkens aangevallen (ik voel me ook aangevallen) en aanwezige supporters in Breda veroordeeld door 'rechter' Rinkens.
Misschien beter dat hij langs de deur gaat om zijn 'geloof' (de Geusselt moet een theater worden waarin voorstellingen worden gegeven waarbij het publiek alleen mag reageren volgens vooraf afgesproken en codes) te verkondigen. Opzij opzij opzij, maak plaats maak plaats maak plaats......daar komt Rinkens aan.