Stadionverboden

02 okt 2012 09:32
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Stadionverboden #106
Het is een hele vervelende zaak geworden.

Het bestuur van MVV , bij monde van Paul Rinckens zou misschien iets minder via de media haar standpunten in deze moeten verkondigen, immers ga je dan op de stoel van de rechtspraak zitten en wanneer toch blijkt dat er onvoldoende bewijs is zou dat wel eens tegen je kunnen gaan werken.

MVV intern moet er alles aan doen om dit objectief te bedoordelen en vast te stellen of er inderdaad feiten zijn gepleegt die kunnen leiden tot SV in de omvang, ook de commissie stadion verboden moet haar tanden hier in zetten en het algemeen belang in deze dienen

Daarbij vind ik ook de gedupeerde wanneer zij vinden dat ze onrechtmatig zijn benadeeld en behandeld en veroordeeld dit ( indien mogelijk) moeten laten toesten door onze rechtspraak, immers kan het niet zo zijn dat OM en MVV hier alleen bepalen wat waar en wat niet waar is...

Ik vind het een hele vervelende zaak en baal van deze situatie , voor alle partijen , want het is geen goede zaak wat er gebeurd.

Los van alles is het blijkbaar niet meer mogelijk om in een oefen campagne tegen dit soort clubs te spelen zonder predikaat risico wedstriijd....we zaken steeds verder weg...en daar worden veel te veel partijen de dupe van ..

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

02 okt 2012 09:32 02 okt 2012 09:33 door Danny1983.
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Stadionverboden #107
:P

Zo weg met dat lelijke bericht van de leugenaar

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
Bijlagen:

02 okt 2012 09:35
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Stadionverboden #108

Punker73 schreef : Na het zien van onderstaande artikel begin ik me toch echt af te vragen wat dfe rol van het VOLTALLIG bestuur van MVV is binnen onze club. er zijn volgens mij 2 opties en dat is 1 Rinkens heeft het voor het zeggen en doet precies waar hij zelf zin in heeft of 2 Rinkens werpt zich op als spreekbuis voor het voltallige bestuur en daar mag dan uit geconcludeerd worden dat het volledige bestuur het eens is met de gang van zaken.

Hey Punker,

het kan ook zijn dat niet alle bestuursleden zich kunnen vinden in dit besluit maar dat de meerderheid dat wel doet...
Vraag is eigenlijk hoe staan onze mensen als Huib en Marcel hier tegenover .... ??

02 okt 2012 09:54 02 okt 2012 09:55 door Anita.
Anita
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Stadionverboden #109
Mij is duidelijk dat dhr. Rinkes met de voorzitter van de SV een andere route lopen dan hun mede commissie en bestuursleden. Deze zeik geeft onnodig veel andere problemen. Het bestuur van MVV heeft de laatste jaren SAMEN zoveel problemen opgelost maar nu is Rinkens op grote afstand van de anderen een solo-'kruistocht' aan het lopen.
Ik voel me als nette supporter ook geraakt door deze negatieve publicaties. Daarnaast ben ik van mening dat recht gesproken moet worden door de rechtspraak en pas na dat er wellicht enkele aanwezigen in Breda veroordeeld zijn door de rechter kan gekeken worden of de club ook nog maatregelen neemt, maar dan wel door de hele stadionverbodencommissie en niet door de voorzitter. De solo-acties van Rinkens en de voorzitter van de SV worden niet ondersteund door hun mede-collega's. Zij zijn zo netjes om dat achter de schermen te willen oplossen. Al moet dat niet te lang duren want het begint e andere betrokkenen ook schade toe te brengen.
p.s. mogen de beelden zomaar getoond worden aan Rinkens?

02 okt 2012 09:56
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Stadionverboden #110
Als de beelden zo duidelijk aantonen dat de supporters wel degelijk terecht zijn opgepakt, waarom die beelden dan niet openbaar maken?? :?:
Overigens is dat een beslissing die het bestuur/Rinkens niet kunnen nemen, dat moet van de politie komen neem ik aan.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

02 okt 2012 10:02
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Stadionverboden #111

Anita schreef : Mij is duidelijk dat dhr. Rinkes met de voorzitter van de SV een andere route lopen dan hun mede commissie en bestuursleden. Deze zeik geeft onnodig veel andere problemen. Het bestuur van MVV heeft de laatste jaren SAMEN zoveel problemen opgelost maar nu is Rinkens op grote afstand van de anderen een solo-'kruistocht' aan het lopen.
Ik voel me als nette supporter ook geraakt door deze negatieve publicaties. Daarnaast ben ik van mening dat recht gesproken moet worden door de rechtspraak en pas na dat er wellicht enkele aanwezigen in Breda veroordeeld zijn door de rechter kan gekeken worden of de club ook nog maatregelen neemt, maar dan wel door de hele stadionverbodencommissie en niet door de voorzitter. De solo-acties van Rinkens en de voorzitter van de SV worden niet ondersteund door hun mede-collega's. Zij zijn zo netjes om dat achter de schermen te willen oplossen. Al moet dat niet te lang duren want het begint e andere betrokkenen ook schade toe te brengen.
p.s. mogen de beelden zomaar getoond worden aan Rinkens?

Beste Anita,

waaruit blijkt dat dit een solo actie is van Rinckens, even los van het feit dat ik je mening deel dat betrokkenen alle rechten hebben op een eerlijk proces in deze ..... maar dat het gewoon voor iedereen een zeer slechte zaak is wat er nu gebeurd met MVV
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

02 okt 2012 10:35
Anita
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Stadionverboden #112
Beste Napoleon
Ik heb een groot vermoeden. Ik kan hier niet verder op in gaan.

02 okt 2012 10:46 02 okt 2012 10:46 door Napoleon.
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Stadionverboden #113
Beste Anita,

daar is juist het forum voor dat je erop in gaat.....

maar wat zou je anders met je info willen doen ??? nu worden misschien supporters die onschuldig tot een SV veroordeeld, dat kan toch ook niet de bedoeling zijn...

02 okt 2012 10:51
Anita
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Stadionverboden #114
Beste Napoleon
Omdat ik mijn bronnen niet wil melden, wild wil niet zeggen dat dit de reden is dat de supporters onterecht gestraft worden. Ik schrijf niet voor niks zo kritisch. Het is niet in belang van de club dat de schade groter wordt dan nu het geval is maar ik wil ook niet dat alle supporters zich niet beschermd (zowel tegen geweld als tegen onjuist veroordelen) voelen.

02 okt 2012 10:58
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Stadionverboden #115

Anita schreef : Beste Napoleon
Omdat ik mijn bronnen niet wil melden, wild wil niet zeggen dat dit de reden is dat de supporters onterecht gestraft worden. Ik schrijf niet voor niks zo kritisch. Het is niet in belang van de club dat de schade groter wordt dan nu het geval is maar ik wil ook niet dat alle supporters zich niet beschermd (zowel tegen geweld als tegen onjuist veroordelen) voelen.

maar goed , jouw bronnen , dicht bij het mvv bestuur of er misschien zitten ze er wel in, vertellen dat het een solo actie is geweest van Paul Rinckens...
Maar goed wat kunnen betrokken daar verder mee ??

02 okt 2012 11:04
Graasvrete
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Stadionverboden #116
Knap van de voorzitter om ook nu van zich te laten horen en zich niet achter de rest van het bestuur te verschuilen en ja natuurlijk moet op een eerlijke manier dit worden opgepakt de tijd zal het leren.......en ook as vrijdag want dan zouden we wel eens een periodetitel kunnen pakken ...lijk me op dit moment ook zeer belangrijk. En die eventuele periodetitel hebben we dan mede aan de voorzitter te danken. Vergeet de historie niet 3 jaar geleden was zowat de stekker eruit en pakte een groep mensen onder leiding van diezelfde voorzitter de draad op!

02 okt 2012 11:14
Jean
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Stadionverboden #117

Napoleon schreef :

Anita schreef : Beste Napoleon

maar goed , jouw bronnen , dicht bij het mvv bestuur of er misschien zitten ze er wel in, vertellen dat het een solo actie is geweest van Paul Rinckens...
Maar goed wat kunnen betrokken daar verder mee ??

Het lijkt me ook een fijn gevoel voor de betrokken, en de gene die niet bij dit incident betrokken waren maar wel in dezelfde 'categorie' supporters vallen, om te weten dat niet het voltallige bestuur hun liever kwijt dan rijk is?
Ook om onterechte beschuldigingen tegen te gaan kan er beter duidelijk gemaakt worden hoe de vork in de steel zit.
Emotie regeert op dit moment en zolang er geen duidelijkheid komt zal deze storm niet afzwakken.

Helaas zullen we op duidelijkheid van het bestuur nog een weekje langer moeten wachten dan gepland..

Schei uit met keke en schudt me nog eent in!

02 okt 2012 11:17 02 okt 2012 11:24 door Snuf.
Snuf
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Stadionverboden #118

Napoleon schreef : Dan maak je je weer kwaad over het schepje wat MVV erboven op heeft gedaan.

Hey Snuf,

als je MVV bedoelt dan bedoel je natuurlijk het huidige bestuur waar Paul Rinckes voorzitter van is , in hoevere is dit een algemeen bestuur besluit geweest ?

Sprak gister vooraf nog aan de wedstrijd oud MVV veiligheidcoordinator die het ook een belachelijk Politie voorstelling vond tijdens de laatste match tegen NAC ( 150 man+heli)....[/quote]

De stadionverboden zijn opgelegd door de CSM . Zoals gezegd mag het bestuur hierover niet (mee) beslissen. Beide organisaties hebben gehandeld in strijd met hun eigen bevoegdheden, waar onze supporters steun verdienden. In het stuk op mvv.nl spreekt men over een besluit van het bestuur, dus aan de hand daarvan lijkt het een algmeen besluit van het bestuur. Ik houd er wel rekening mee dat in het verleden Rinkens heel vaak solo heeft gehandeld en achteraf steun vond in het véél te collegiale bestuur.

Aangezien de CSM een lokale commissie is, is zij alleen bevoegd lokale stadionverboden op te leggen. Lokaal betekent in deze officiële wedstrijden van MVV. De CSM maakt hierin onderscheid. Aan de hand van de zwaarte van het vergrijp wordt bepaald of het een stadionverbod betreft voor alle wedstrijden van MVV of enkel de thuiswedstrijden. Aangezien Harrie Berg in de brief die de slachtoffers ontvangen hebben enkel rept over thuiswedstrijden mogen de supporters gewoon naar uitwedstrijden. Er is geen veiligheidscoördinator die dat kan tegenhouden. Enkel een burgemeester mag in het kader van de voetbalwet mensen zonder een stadionverbod weigeren.

Ps. LRB, ik heb mij niet gestoord aan het bericht van Napoleon. Solo acties van Rinkens zijn al zo vaak achteraf bestempeld als beslissingen van het bestuur. Het is zeer begrijpelijk dat in deze gevoelige kwestie MVV-volgers de rol van "het bestuur" in twijfel trekken en Rinkens verdenken van de zoveelste solo actie.

02 okt 2012 11:30
Punker73
Administrator
Administrator
Meer
Stadionverboden #119

Graasvrete schreef : Knap van de voorzitter om ook nu van zich te laten horen en zich niet achter de rest van het bestuur te verschuilen en ja natuurlijk moet op een eerlijke manier dit worden opgepakt de tijd zal het leren.......en ook as vrijdag want dan zouden we wel eens een periodetitel kunnen pakken ...lijk me op dit moment ook zeer belangrijk. En die eventuele periodetitel hebben we dan mede aan de voorzitter te danken. Vergeet de historie niet 3 jaar geleden was zowat de stekker eruit en pakte een groep mensen onder leiding van diezelfde voorzitter de draad op!

En jawel hoor het was weer wachten op de dooddoener aller dooddoeners ....... we hebben de club aan een kleine groep te danken dus nu mogen we niet meer kritisch zijn op hun manier van werken.

Menig dictatuur is op die manier ontstaan ....... :puke:

I'm fed up of being a customer...
I want to be a fan again!!!

02 okt 2012 11:32
Snuf
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Stadionverboden #120

Anita schreef : Dit stuk geef het vorige week snel weggehaalde stukje op de site van de Limburger weer. Ik baal hier ontzettend van. Na bedenktijd toch weer publiceren? Is dus niet zomaar een slip of de tong. En dat terwijl hij weet dat er binnen het bestuur en de SVC van MVV verschillende meningen zijn.
Dhr. Rinkens zet zijn offensief door terwijl er zoveel onrust is. Plank voor de kop? Opnieuw worden alle fans door dhr. Rinkens aangevallen (ik voel me ook aangevallen) en aanwezige supporters in Breda veroordeeld door 'rechter' Rinkens.
Misschien beter dat hij langs de deur gaat om zijn 'geloof' (de Geusselt moet een theater worden waarin voorstellingen worden gegeven waarbij het publiek alleen mag reageren volgens vooraf afgesproken en codes) te verkondigen. Opzij opzij opzij, maak plaats maak plaats maak plaats......daar komt Rinkens aan.

Heel fijn stuk Anita!
Dit is natuurlijk niet hoe het moet gaan. VEER zien de club! Veer zien MVV! Een passant als Rinkens moet zich aan ons aanpassen. Ik zie dat hij in een zeer gestaag tempo leert, maar mijn geduld is nu op. Aanpassen is nog altijd niet gelukt. Rinkens heeft MVV al veel te veel schade aangedaan. Tijd om op te stappen Paul!

Tijd voor maken pagina: 0.313 seconden