Stadionverboden

30 sept 2012 13:20
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Stadionverboden #61
Komt er nog een actie ofzo?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

30 sept 2012 13:49
Boschpoort
Administrator
Administrator
Meer
Stadionverboden #62

mvv4ever schreef : Komt er nog een actie ofzo?

Denk je serieus dat zoiets op dit forum gaat worden aangekondigd?
Dat regelen de ultras wel onderling.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

30 sept 2012 17:22
damske
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Stadionverboden #63
Op de tribune wel ja.
Vandaag zéér goed te merken als de Ultra's niet zingen dat doet niemand het.
Je hoorde Trost zelfs op NOORD nog coachen.
Ik kan me wel vinden in die actie,is wel een stuk rustiger.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

30 sept 2012 17:53 30 sept 2012 17:56 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Stadionverboden #64

damske schreef : Op de tribune wel ja.
Vandaag zéér goed te merken als de Ultra's niet zingen dat doet niemand het.

ONZIN ! GROETE KWATSJ !!!! :thumbsdown:

Angelside vak A ( waar veel oude Angelsiders zitten, Opa uitgezonderd) heeft de hele tijd gezongen;
de eerste helft weliswaar wat minder toen het spel wat minder werd, maar bijna de volledige tweede helft. ;)
(en kreeg zelfs het eerst deel (vak A en B) van de Boschpoort soms mee)

30 sept 2012 18:04
Greun graas
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Stadionverboden #65
Precies LRB, de eerste helft was dood... Dan moet die sfeer er zijn, vanaf minuut 1.. Niet pas na de gelijkmaker!! Wedstrijd duurt 90 minuten! Het gemis is groot op angelside vak F!

30 sept 2012 18:24 30 sept 2012 18:25 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Stadionverboden #66

Greun graas schreef : Precies LRB, de eerste helft was dood... Dan moet die sfeer er zijn, vanaf minuut 1.. Niet pas na de gelijkmaker!! Wedstrijd duurt 90 minuten! Het gemis is groot op angelside vak F!

er werd ook vanaf minuut 1 gezongen in vak A ( zelfs Herman kreeg ervan langs.. get met e verrekke... :lachen: )
maar als het spel er niet naar is, moet je niet raar staan te kijken dat het wat zwakker wordt.

Bovendien weet > 60 % van het publiek niet wat er loos is en indien wel, interesseert het hun niet
Net zo goed als het hun niet interesseert wat het bestuur allemaal wil;
zij komen gewoon voor een (goede) pot voetbal te zien! Niks meer en niks minder ;)

Ondanks mijn grote sympathie voor de gasten in vak F en ik begrijp goed wat er loos is, is er een tijd en plaats om actie te voeren en is het dom om je team zo in de steek te laten. Niets en niemand is belangrijker of groter dan het team!

01 okt 2012 13:02
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Stadionverboden #67

les rouges blancs schreef : Ondanks mijn grote sympathie voor de gasten in vak F en ik begrijp goed wat er loos is, is er een tijd en plaats om actie te voeren en is het dom om je team zo in de steek te laten. Niets en niemand is belangrijker of groter dan het team!

Helemaal mee eens. Triest dat de spelers op deze manier de dupe worden van iets waar ze niets maar dan ook helemaal niets aan kunnen doen. Want daar komt het uiteindelijk op neer. Je hoort onze spelers in interviews vaak zeggen dat de supporters en de sfeer zo geweldig zijn in De Geusselt. Nou tegen NAC en Excelsior viel dat, zeker van de zijde van de Ultra’s, vies tegen. Dat verdienen onze matadoren niet. Gisteren ging het in de tweede helft dan nog wel maar wat mij betreft ‘koploper onwaardig’. Ik hoop dat dat hele NAC verhaal snel uit de wereld is. Dan kunnen de Ultra’s zich weer profileren als een SUPPORTersgroep. En niet als een ANTI groep. Want dat gevoel heb ik er een beetje bij. Het is de laatste tijd veel te veel ANTI (RJO, fusie, stadionverboden, combi, wedstrijden op maandag enz.) en te weinig PRO (MVV!). En om dat laatste gaat het toch?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boer458

01 okt 2012 13:19
Jean
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Stadionverboden #68
Er zitten nog 5000 andere mensen in het stadion he.
Omdat de sfeer in het hele stadion minder is op dit moment hoeft toch niet gewezen te worden naar de ultras?
Dus nu wel verwachten dat de ultras hun principes opzij zetten om voor de sfeer in het stadion te zorgen maar als de ultras proberen een vak of tribune mee willen krijgen, dan word ineens gezegd, als jij zo fanatiek wil zijn moet je dat doen maar ik doe daar niet aan mee.
Beetje dubbel vind je niet?
Dus als die 5000 man in het stadion de sfeer laten afhangen van die 30 ultras zou je mischien beter commentaar kunnen geven op die 4970 die stil blijven ipv die 30 personen die er altijd voor gaan, uit en thuis! En nu met een goede reden gedeeltelijk stil blijven.

Zoals Jim zegt, het lijkt een beetje teveel ANTI en te weinig PRO, mischien komt dat omdat het PRO gedeelte altijd is, al jaren.
En dat het daardoor niet opvalt, terwijl die enkele keren dat het ANTI is, dit meteen groot uitgemeten word. o.a. door Rinkens, de media en hier op het forum. Soms zijn dergelijke protesten gewoon nodig, net zoals nu met die stadionverboden. Moeten ze dan doen alsof? Doen alsof er niets is gebeurd?

Schei uit met keke en schudt me nog eent in!

01 okt 2012 13:23
Jean
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Stadionverboden #69

Jim Cemint schreef :

les rouges blancs schreef : Ondanks mijn grote sympathie voor de gasten in vak F en ik begrijp goed wat er loos is, is er een tijd en plaats om actie te voeren en is het dom om je team zo in de steek te laten. Niets en niemand is belangrijker of groter dan het team!

Het is de laatste tijd veel te veel ANTI (RJO, fusie, stadionverboden, combi, wedstrijden op maandag enz.) en te weinig PRO (MVV!). En om dat laatste gaat het toch?

Die actie's die jij aangeeft als ANTI, zijn wel hard nodig om het PRO MVV te kunnen (blijven) uitvoeren.

01 okt 2012 13:36
Snuf
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Stadionverboden #70
Als we geen enfant terrible als voorzitter hadden, als we in een rechtstaat zouden leven, als voetbal op acceptabele tijdstippen zou worden gespeeld, als supporters mogen gaan en staan waar ze willen, als supporters worden vrijgelaten in uiting van de liefde van hun club, als vrijheids van meningsuiting ook in de stadions zou gelden, als er geen gesprekken zouden worden gevoerd met een club uit het akense, als er geen commerciële partijen op de loer zouden liggen om het voetbal nog verder ten gronde te richten, als er geen bestuurders zijn die over de rug van een club geld willen verdienen, enz. enz. Ja dan hoef je je bijna nergens meer druk over te maken. Wat zou dat mooi zijn! geen boze krachten die aan onze club en aan het voetbal trekken.

01 okt 2012 13:41
Tee
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
Stadionverboden #71
Ik denk persoonlijk dat andere groepen of vakken zich ook solidair zouden verklaren als een groot deel van hun kameraden onterecht niet meer welkom blijken te zijn. De zin om te zingen en vrolijk te zijn is dan ver te zoeken. Het is waar dat de spelersgroep hier helemaal niets aan kan doen. Zij verdienen gewoon veel respect en support. Het geeft echter de emoties van het moment aan dat onze fanatiekste fans op dit moment niet in staat blijken om deze support te geven.
Mocht het overigens tot een landelijk stadionverbod komen, dan heeft dit bovendien nog mogelijke gevolgen voor Ultra deelname tijdens uitwedstrijden. Zullen zij zwaar gereduceerd nog zin hebben in de uittrips of wordt de stekker er uitgetrokken? Dit zal dan weer de sfeer en wellicht zelfs de resultaten tijdens uitwedstrijden beinvloeden. In deze situatie zijn er jammer genoeg alleen verliezers.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak

01 okt 2012 14:01
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Stadionverboden #72
Jean, ik ben met je eens dat de sfeer in het stadion niet afhankelijk moet zijn van alleen de ultra’s. Maar ze zijn nou eenmaal de aanjagers. Dat is historisch zo gegroeid. En juist uit die hoek verwachten veel mensen dus dan de sfeer. Of dat goed of fout is laat ik in het midden. Je opmerking over het hard nodig zijn van ANTI acties om PRO MVV te blijven vind ik wat kort door de bocht. Die redenatie kan ik volgen als het gaat om fusie en zelfs RJO. Maar in gevallen van bijvoorbeeld combi of wedstrijden op maandag gaat me dat iets te ver. Nogmaals, ik hoop dat dat hele NAC verhaal snel uit de wereld is. Het zijn inderdaad, zoals Tee al zegt, de emoties van dit moment. Het zou fijn zijn als de lucht snel geklaard is en dat de Ultra’s er binnenkort gewoon weer allemaal zijn. Liefst met een ouderwets vette sfeeractie natuurlijk!

@Snuf: ik begrijp best wat je bedoeld (op het gedeelte over onze voorzitter na dan) maar het ideaalbeeld dat jij schetst is, hoe jammer dan ook, anno 2012 simpelweg niet meer tot realiteit te maken.

01 okt 2012 14:08
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Onderwerp Auteur
Stadionverboden #73
Ik had hier gisteren nog een heel emotionele post neergezet. (Althans geschreven vanuit emotie)
Voor alle duidelijkheid, die heb ik zelf laten weghalen, ik wacht met inhoudelijk te reageren tot na de gesprekken en de eventuele oplossing.
Ook al kriebelt het om op bovenstaande te reageren (understatement van het jaar).

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Aswin

01 okt 2012 14:18
Theo Claassen
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
Stadionverboden #74
at Tee,

Helaas gelden deze lokale sv's ook voor uitwedstrijden van MVV. Wist ik eerst ook niet maar ben daar vandaag op gewezen. Heb ook gevraagd de naam dan ook te veranderen want dat voorkomt vergissingen.

Aub don't shoot de messenger. Kan er ook niks (momenteel) aan doen.

01 okt 2012 14:25
Jean
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Stadionverboden #75

Jim Cemint schreef : Je opmerking over het hard nodig zijn van ANTI acties om PRO MVV te blijven vind ik wat kort door de bocht. Die redenatie kan ik volgen als het gaat om fusie en zelfs RJO. Maar in gevallen van bijvoorbeeld combi of wedstrijden op maandag gaat me dat iets te ver .

Als er op de maandag een uitwedstrijd is kan ik deze niet bezoeken i.v.m. mijn merk.
Dus kan ik niet PRO MVV supporteren. Dat maakt me dus bijna automatisch ANTI maandagavondvoetbal. Want ik wil graag MVV supporteren maar dat word me onmogelijk gemaakt.
Hetzelfde met combi's, daardoor worden voor een groot aantal personen de mogelijkheid om een wedstrijd te bezoeken en dus MVV te supporteren moeilijk gemaakt. Soms zelfs onmogelijk.
Lijkt me dus duidelijk dat deze anti-acties nodig zijn om het pro MVV gedeelte te bevorderen.

Tijd voor maken pagina: 0.321 seconden