Stadionverboden

29 sept 2012 00:36
San Marco
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 35
Meer
Stadionverboden #31
Het artikel is blijkbaar alweer van de DDL site verwijderd..

KOM OP DIE ROEIE!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 sept 2012 09:23
Tee
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 20
Meer
Stadionverboden #32
Nav mijn e-mail aan MVV ben ik door Paul Rinkens persoonlijk uitgenodigd voor een gesprek.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 sept 2012 09:27 29 sept 2012 09:29 door Danny1983.
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
Stadionverboden #33
Ja het heeft er wel gestaan.. waar slaat dat bericht nou weer op?
Hoop dat Paul er niet echt zo over denkt!
Wel goed dat hij Tee heeft uitgenodigd voor een gesprek.

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 sept 2012 10:19
Ikke
Bezoeker
Bezoeker
Stadionverboden #34
Beste Tee,

Ben heel benieuwd wat er uit dat gesprek met de heer Rinkens komt. Wel goed van mvv om eindelijk deze weg te kiezen. Nu maar hooen op een goede oplossing. Succes.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 sept 2012 10:19
marke
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 105
Meer
Stadionverboden #35
Iech twiefel of dat verhoal wel woer is....geit wel um dagblaad de leugeneer.

Dink tot 't beste noe effe de rus moot truk kiere en de lui die un oetnuudiging hubbe gehad 't gesprek moote oafwachte, veur tot ver 't weete hingk alles in ein en dat is neet wat us jongens op 't veld verdeene die verdeene us onveurwaardelijke steun wie daan ough ver stoon potverdorie twiede.
Kom op en sjrieuw us jongens zoondagmiddag noar veure.

Bin 't ough hielemoal neet eins met de gang vaan zaake mer us jongens maage doar neet de dupe vaan weure!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, jesfen, Ikke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 sept 2012 10:44
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
Stadionverboden #36

marke schreef : Iech twiefel of dat verhoal wel woer is....geit wel um dagblaad de leugeneer.

Dink tot 't beste noe effe de rus moot truk kiere en de lui die un oetnuudiging hubbe gehad 't gesprek moote oafwachte, veur tot ver 't weete hingk alles in ein en dat is neet wat us jongens op 't veld verdeene die verdeene us onveurwaardelijke steun wie daan ough ver stoon potverdorie twiede.
Kom op en sjrieuw us jongens zoondagmiddag noar veure.

Bin 't ough hielemoal neet eins met de gang vaan zaake mer us jongens maage doar neet de dupe vaan weure!!

Ik betwijfel het ook maar als er iedere keer iets over geschreven word, is het moeilijk daar niet op te reageren.
Maar ik zal het gesprek afwachten.
Hopelijk zondag naar de eerste plaats

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 sept 2012 13:27
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Stadionverboden #37
Wat aan deze hele zaak zo triest is, is dat de focus hierdoor afgeleid wordt van de prachtige resultaten (de stand) en we er niet van kunnen genieten zoals het hoort ! :thumbsdown:

Positief is dat Tee al uitgenodigd is, maar dat is slecht maar een deel van de oplossing !
Dat moet niet een doekje voor het bloeden worden of kluitje waarmee we het riet in worden gestuurd... ;)

Ik vraag me af of dit ( niet onbelangrijk...integendeel) ook met Snuf z'n maten gaat gebeuren?
Want je mag nooit stellen dat lid of deel uit maken van een groep al een vergrijp is !
Daarvoor heeft mijn vader niet in 1944 -45 meegeholpen dat tuig in de nek te pakken en op te ruimen.

Voor mij is er geen verschil tussen een gamin van 16, een Ultra of een Opa van 80
(zeker als er geen sluitend juridisch bewijs is aangedragen dat die betreffende persoon zich misdragen heeft !)

@ Snuf : hou ons op de hoogte houdt of zijn makkers ook een eerlijke behandeling krijgen., want per slot vaan rekening horen jouw makkers ook bij "us" !

Ik vertrouw erop dat "onze" (supportersvertegenwoordigers) in de commissie ( Frank en Aajt Wief) niet alleen de belangen van de betroffenen zullen behartigen, maar eerder de integriteit van het geheel zullen bewaken en iedereen erop wijzen dat alleen maar conform regel en wetgeving gehandeld mag worden.
Iedere afwijking hiervan moet niet geaccepteerd en dus aangekaart worden, met consequenties voor degene die er zich niet aan houdt.
Of dat nu een terecht SV is of dat de overtreder(s) van de procedure bij het uitdelen van een SV het veld dient te ruimen!
Daar is geen compromis in dit land voor mogelijk !
Alleen dat zorgt voor rust en een prachtig seizoen waarvan we kunnen :thumbsup: genieten !

Laten we dus de zaak bij Theo, Frank en Aajt Wief rusten, Snuf ons eventueel informeert en geen persoonlijke aanvallen op andere betrokkenen doen en afwachten wat de uitkomst van deze zaak is.
Hoe sneller we de onschuldigen weer in ons midden hebben, hoe beter !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 sept 2012 15:39
Huib
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 92
Meer
Stadionverboden #38
Deze week heeft de politie aanhoudingen verricht in verband met de rellen die zich op 4 augustus hebben voorgedaan in het centrum van Breda. Deze verdachten zijn voorgeleid aan de officier van justitie.

Voorafgaand aan deze actie heeft de officier van justitie MVV verzocht om medewerking hieraan te geven. Dit in de lijn van de afspraken die het bestuur van MVV bij haar aantreden vanuit haar kernwaarden met de lokale driehoek heeft gemaakt om te streven naar een veilige voetbalomgeving en personen te weren die aantoonbaar materiële en immateriële schade veroorzaken.

In dit specifieke geval is aan het bestuur van MVV verzocht om een tijdelijk stadionverbod op te leggen aan deze verdachten, om zo het door de gemeente uitgesproken omgevingsverbod compleet te laten werken.

Vanwege de grote tijdsdruk heeft het bestuur van MVV bij het nemen van haar besluit de normale procedure overschreden en dat behoeft nu een nadere evaluatie. De uitkomst van deze evaluatie zullen wij via de gebruikelijke kanalen naar buiten brengen.

Diverse supporters hebben zich via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. met vragen bij ons gemeld. Inmiddels is met verschillende personen een afspraak gemaakt om deze vragen door te nemen. MVV wil ook in deze kwestie graag de dialoog aangaan.

Tenslotte, en dat vinden wij als bestuur heel belangrijk, roepen wij alle supporters op om onze spelers morgen voor de volle honderd procent te ondersteunen. Laat ons eerste niet de dupe zijn van de vragen die er leven.

Het bestuur van MVV Maastricht
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983, Sandro, opadiehard, Anita

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 sept 2012 16:11
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 962
Meer
Stadionverboden #39

Huib schreef : Deze week heeft de politie aanhoudingen verricht in verband met de rellen die zich op 4 augustus hebben voorgedaan in het centrum van Breda. Deze verdachten zijn voorgeleid aan de officier van justitie.

Voorafgaand aan deze actie heeft de officier van justitie MVV verzocht om medewerking hieraan te geven. Dit in de lijn van de afspraken die het bestuur van MVV bij haar aantreden vanuit haar kernwaarden met de lokale driehoek heeft gemaakt om te streven naar een veilige voetbalomgeving en personen te weren die aantoonbaar materiële en immateriële schade veroorzaken.

In dit specifieke geval is aan het bestuur van MVV verzocht om een tijdelijk stadionverbod op te leggen aan deze verdachten, om zo het door de gemeente uitgesproken omgevingsverbod compleet te laten werken.

Vanwege de grote tijdsdruk heeft het bestuur van MVV bij het nemen van haar besluit de normale procedure overschreden en dat behoeft nu een nadere evaluatie. De uitkomst van deze evaluatie zullen wij via de gebruikelijke kanalen naar buiten brengen.

Diverse supporters hebben zich via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. met vragen bij ons gemeld. Inmiddels is met verschillende personen een afspraak gemaakt om deze vragen door te nemen. MVV wil ook in deze kwestie graag de dialoog aangaan.

Tenslotte, en dat vinden wij als bestuur heel belangrijk, roepen wij alle supporters op om onze spelers morgen voor de volle honderd procent te ondersteunen. Laat ons eerste niet de dupe zijn van de vragen die er leven.

Het bestuur van MVV Maastricht


Allereerst blij met de reactie van het bestuur. Maar toch een beetje onduidelijk. Een tijdelijk stadionverbod om het omgevingsverbod van de gemeente bij MVV - NAC goed te laten werken? Betekent dat dan dat die stadionverboden alleen voor die wedstrijd waren? Zo niet, dan zet ik toch vraagtekens bij deze opmerking van Huib. Want tijdelijk is dan voorlopig niet tijdelijk maar permanent.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 sept 2012 16:25
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
Stadionverboden #40
In iedergeval complimenten dat er een uitleg wordt gegeven.

Blijft wel staan dat ik het een belachelijke actie van MVV blijf vinden.

Een veilige voetbalomgeving? Al deze supporters waren geen leden van de harde kern. Als ik voor dat Café had gestaan,dan had ik me ook afgeweerd. Zeker als je 20/25 minuten lang wordt ingesloten door NAC zonder dat de politie ingrijpt.

Bovenstaand gegeven zou ik belangrijker vinden dan een wit voetje bij de veiligheidsdiensten halen. In dit geval blijkt de band van MVV tussen de veiligheidsdiensten belangrijker dan de eigen supporters. Dat neem ik MVV kwalijk.

De betreffende supporters zitten inmiddels thuis met een stadionverbod, terwijl ik niet verwacht dat dit zal worden teruggedraaid door MVV.

Maargoed, maatschappelijk is het natuurlijk wel.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 sept 2012 16:30
RiseOfTheSouth
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 21
Meer
Stadionverboden #41
En dan zeggen dat mvv en haar supporters dichter bij elkaar staan..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 sept 2012 17:07 29 sept 2012 17:08 door Anna D..
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Stadionverboden #42
Wellicht handiger om hier in een apart topic over door te gaan. Bericht van de officiële site.

Aanhoudingen vanwege rellen NAC - MVV

Deze week heeft de politie aanhoudingen verricht in verband met de rellen die zich op 4 augustus hebben voorgedaan in het centrum van Breda. Deze verdachten zijn voorgeleid aan de officier van justitie.

Voorafgaand aan deze actie heeft de officier van justitie MVV verzocht om medewerking hieraan te geven. Dit in de lijn van de afspraken die het bestuur van MVV bij haar aantreden vanuit haar kernwaarden met de lokale driehoek heeft gemaakt om te streven naar een veilige voetbalomgeving en personen te weren die aantoonbaar materiële en immateriële schade veroorzaken.

In dit specifieke geval is aan het bestuur van MVV verzocht om een tijdelijk stadionverbod op te leggen aan deze verdachten, om zo het door de gemeente uitgesproken omgevingsverbod compleet te laten werken.

Vanwege de grote tijdsdruk heeft het bestuur van MVV bij het nemen van haar besluit de normale procedure overschreden en dat behoeft nu een nadere evaluatie. De uitkomst van deze evaluatie zullen wij via de gebruikelijke kanalen naar buiten brengen.

Diverse supporters hebben zich via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. met vragen bij ons gemeld. Inmiddels is met verschillende personen een afspraak gemaakt om deze vragen door te nemen. MVV wil ook in deze kwestie graag de dialoog aangaan.

Tenslotte, en dat vinden wij als bestuur heel belangrijk, roepen wij alle supporters op om onze spelers morgen voor de volle honderd procent te ondersteunen. Laat ons eerste niet de dupe zijn van de vragen die er leven.

Het bestuur van MVV Maastricht

MVV.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 sept 2012 17:10
Aswin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 521
Meer
Stadionverboden #43

RiseOfTheSouth schreef : En dan zeggen dat mvv en haar supporters dichter bij elkaar staan..


Waarschijnlijk geldt dat wel voor het gewenste publiek......

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Geen donateur, maar toch willen bijdragen?
www.veerzienmvv.nl/doneer/

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 sept 2012 17:24
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 539
Meer
Stadionverboden #44
Dit is een dolksteek in de rug van supporters die MVV al jarenlang steunen. Voor mij is dit de druppel na alle maatschappelijke onzin (oa het moffen verhaal). Natuurlijk heeft dit bestuur de club financieel gered, maar dit mag niet als excuus dienen om vervolgens het hele volkse karakter van de club vakundig de nek om te draaien. Het enige wat MVV als club speciaal maakt zijn de supporters. Duidelijk is dat het bestuur dit niet door heeft! Daarom heb ik ook alle vertrouwen in het bestuur verloren. Jammer maar helaas....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 sept 2012 17:27 29 sept 2012 17:32 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Stadionverboden #45
Bedankt Huib voor je reactie ! :thumbsup:

Opmerking (en die is niet persoonlijk naar Huib, Paul of welke andere persoon dan ook binnen het bestuur gericht) maar op de gang van zaken : een zeer opmerkelijke stap waarbij de verantwoordelijken van de SV even voor bij gaan aan het rechtsprincipe in Nederland: je kunt pas een straf ( in het NL strafrecht tenminste ) krijgen als je schuld bewezen is....

Nu lees ik "stadionverbod op te leggen aan deze verdachten"
Verdachten dus niet schuldigen....?

Dat betekent als je dat gaat vergelijken in de maatschappij , dat bijvoorbeeld een verkrachter of iemand die zijn vrouw mishandelt een betere (rechts)positie heeft dan een supporter! :blink:

Want die verkrachter of mishandelaar krijgt pas een gebiedsverbod opgelegd nadat een rechter hem schuldig gevonden heeft en bovendien na het uitzitten van de straf, een aantoonbare en bewezen gevaar van die persoon uitgaat.

Tja... dan is sociaal, maatschappelijk bekeken deze "hoolie"verdachte toch een zeer grote zware crimineel....!
of tenminste iemand die al gecriminaliseerd wordt zonder dat zijn schuld is bewezen...

Hebben ze net ( nou ja de jaren 90) in het Oosten een (ijzeren) gordijn laten vallen, trekken we qua methodes hier eentje op...
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Boer458

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.447 seconden