Stadionverboden
02 okt 2012 11:34
Napoleon
Platinum Boarder
Snuf schreef :
Anita schreef : Dit stuk geef het vorige week snel weggehaalde stukje op de site van de Limburger weer. Ik baal hier ontzettend van. Na bedenktijd toch weer publiceren? Is dus niet zomaar een slip of de tong. En dat terwijl hij weet dat er binnen het bestuur en de SVC van MVV verschillende meningen zijn.
Dhr. Rinkens zet zijn offensief door terwijl er zoveel onrust is. Plank voor de kop? Opnieuw worden alle fans door dhr. Rinkens aangevallen (ik voel me ook aangevallen) en aanwezige supporters in Breda veroordeeld door 'rechter' Rinkens.
Misschien beter dat hij langs de deur gaat om zijn 'geloof' (de Geusselt moet een theater worden waarin voorstellingen worden gegeven waarbij het publiek alleen mag reageren volgens vooraf afgesproken en codes) te verkondigen. Opzij opzij opzij, maak plaats maak plaats maak plaats......daar komt Rinkens aan.
Heel fijn stuk Anita!
Dit is natuurlijk niet hoe het moet gaan. VEER zien de club! Veer zien MVV! Een passant als Rinkens moet zich aan ons aanpassen. Ik zie dat hij in een zeer gestaag tempo leert, maar mijn geduld is nu op. Aanpassen is nog altijd niet gelukt. Rinkens heeft MVV al veel te veel schade aangedaan. Tijd om op te stappen Paul!
Hey Snuf
maar hoe gaan die gesprekken dan thuis tussen jou en je vader....bedoel dat moeten heftige discussie zijn toch ???
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
02 okt 2012 11:38
MVV4life
Platinum Boarder
Onderwerp Auteur
Het artikel staat wel in DDL, ook het verhaal van Trost klopte van geen kant.
Het bestuur heeft ons op het laatste praotkaffee gevraagd om aan hen te vragen wat nu de waarheid is. Dat heb ik gedaan, echter we baseren ons nog steeds op krantenartikels. Ik hoop dan ook dat dit weer een opgeblazen artikel is.
Feit blijft dat het onrechtvaardig voelt wat hier allemaal gebeurt. En jammer dat we zo lang op duidelijkheid van het bestuur moeten wachten. De enige communicatie van het bestuur, stemt mij in ieder geval hoopvol.
Ik hoop op snelle duidelijkheid van ons bestuur in de openbaarheid. Dit is niet goed voor niemand, niet voor de club, niet voor de spelers, niet voor de supporters, niet voor de medewerkers, niet voor het bestuur, niet voor de vrijwilligers, niet voor de jeugd, niet voor de sponsors, etc.
Let wel, ik ben niet tegen stadionverboden, ook ik wil een veilig stadion en wil veilig met mijn kinderen naar de Geusselt kunnen. Ik heb mij de laatste jaren nog nooit onveilig gevoeld, dat is vroeger wel eens anders geweest.
Als iemand iets fout doet, mag dat van mij bestraft worden. En gaat iemand echt over de schreef, dan is die persoon niet meer gewenst bij MVV.
Alleen moeten dan wel de processen gevolgd worden, die we met elkaar hebben afgesproken.
Bah, net nu het zo goed gaat met MVV, hebben we dit aan de hand. We zouden met ons allen feest moeten vieren over de resultaten!
Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon:
www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983
02 okt 2012 11:44
Audiowaste
Platinum Boarder
Aan de betreffende supporters die een lokaal stadionverbod hebben gekregen:
Zouden jullie het Formulier verklaring Steward eens kunnen laten zien? Indien jullie dat niet hebben, lijkt het mij dat dit gewoon opgevraagd kan worden. Immers dienden jullie sowieso vóóraf op de hoogte gesteld te worden dat het zou voorkomen bij de CSM.
“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
02 okt 2012 11:45
Ik weet niet of dit het verhaal van DDL alleen is. De strekking stukje heeft namelijk vorige week ook op de site van de Limburger gestaan, maar is toen kort daarna (na 1 uurtje geloof ik) weggehaald. Nu is het toch geplaatst. Dat is vreemd.
p.s. ik vind dat elke nieuwe bestuurder best zijn eigen inbreng mag hebben, nee zelfs MOET, maar wel niet km's vooruit lopen op de rest, of zijn eigen solo-koers lopen. De tijden vat 1 of 2 mensen bepaalden hebben we gelukkig gehad. Dhr. Rinkens wil visionair zijn en dat mag zeker alleen wel SAMEN doen met anderen.
p.s. dhr. Rinkens heeft zeker ook zijn kwaliteiten!
02 okt 2012 11:46
MVV4life schreef : En jammer dat we zo lang op duidelijkheid van het bestuur moeten wachten. De enige communicatie van het bestuur, stemt mij in ieder geval hoopvol.
mij stemt daar helemaal niks hoopvols aan. Letterlijk staat er in dit stuk
De normale procedure is overschreden en dit behoeft nadere evaluatie ..... Maar ondertussen blijven de mensen wel geweerd worden uit het stadion??? Schuldig tot het tegendeel bewezen is dus ...... Schaamteloze actie van het voltallige bestuur ( voor mij zijn als collectief verantwoordelijk hoeveel respect ik ook voor een aantal van hun heb).
I'm fed up of being a customer...
I want to be a fan again!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983
02 okt 2012 11:47
Boschpoort schreef : Ik zou graag zien dat de leden van de commissie stadionverboden, en dan vooral Frank en Herman, de beelden ook zouden bekijken. Ik denk dat zij wat objectiever naar het geheel kunnen kijken. Als zij de stellingen van Rinkens onderschrijven wordt het misschien een beetje geloofwaardig. Zelfs als het waar is dat er voldoende vluchtwegen waren, dan is het maar de vraag of dat voor de supporters die in het nauw gedreven waren op dat moment wel kenbaar was. Achteraf (ver)oordelen is altijd makkelijk.
De beelden zeggen niet alles.
Je zult de beelden moeten bekijken vanaf het moment dat de MVV supporters arriveerden in de stad. Nog voordat een terras was uitgekozen werd de groep al in de gaten gehouden. Er was aangekondigd (door de NAC groep!) dat de MVV groep veilig was op het betreffende plein vanwege de vele camera's. Zodra men het plein zou verlaten, zou men worden aangevallen. Weglopen van het plein was geen optie om een aanval te ontwijken, zeker niet in deze vreemde stad. Ook niet onbelangrijk: op het plein zelf stond een grote groep van NAC. Deze bezette 3 toegangswegen. Ik heb mij laten vertellen dat de 2 overgebleven routes ook bezet werden door NAC, wellicht verder op en minder zichtbaar en zeker niet te zien op de camera beelden. Overigens op het moment dat het uit de hand liep was de MVV groep volledig omsingeld. Óók binnen in het café stonden jongens van de NAC groep.
Mogelijkheden om te vluchten waren er in mijn ogen niet.
02 okt 2012 11:50
Rinkens heeft het al vaker voor elkaar gekregen om nog meer onrust te creeeren door de media op te zoeken. Ik vraag me af of hij daar nu op kickt of dat hij gewoon niet snapt dat het dom is.
02 okt 2012 12:05
αναρχος schreef : Rinkens heeft het al vaker voor elkaar gekregen om nog meer onrust te creeeren door de media op te zoeken. Ik vraag me af of hij daar nu op kickt of dat hij gewoon niet snapt dat het dom is.
Ik heb sterk de indruk dat hij kickt op deze onrust. Rinkens gaat over lijken om zijn ideaalbeeld te realiseren.
@ Anita,
Ja een bestuurder moet een bepaalde visie kunnen loslaten op een club. Deze mag echter nooit in strijd zijn met de clubcultuur. Rinkens is al lange tijd bezig MVV af te breken en daarvoor in de plaats zal dan een nieuwe club ontstaan met enkel gezinnen langs de lijn.
Verder heb je gelijk. Rinkens heeft ook goede dingen gedaan. Als ik echter een afweging maak tussen zijn positieve acties en de schade die MVV door zijn toedoen heeft opgelopen, is mijn mening duidelijk. Een persoon die schijt heeft aan US MVV'KE wat WIJ met zijn allen zijn is wat mij betreft niet langer welkom.
@ Napoleon,
Ik heb mij vaak ingehouden via 'publieke' kanalen als het gaat om de rol van de voorzitter of andere bestuurlijke kwesties. Tegen mensen in mijn directe omgeving doe ik dat niet.
02 okt 2012 12:11
Ik wilde het niet plaatsen, maar naar aanleiding van het stuk in DDL toch maar.
Hier een luchtfoto van de havermakt.
Legenda:
Groene cirkel: café waar de MVV supporters waren
Rode pijlen: vluchtwegen
Rode cirkel met kruis: afgesloten vluchtweg en geen mogelijkheid om door te komen
Blauwe cirkels: groepen van NAC, +/- 50 man bij iedere cirkel.
Mr. Rinkens U zegt genoeg vluchtwegen?
02 okt 2012 12:44
Rinkens is MVV al langere tijd aan het afbreken??????????zulke uitspraken kan niemand serieus nemen toch?
MVV staat verdomme 1 ste op de ranglijst.....,er is sinds jaren rust bij de club,er is sinds jaren een echt positief beleidt,en omdat nu een paar man zich persoonlijk aangevallen voelen moeten we Rinkens maar opzij schuiven???en dan heren???? richting afgrond?fijn als je al fanatieke supporter geen club meer hebt....
DHR Rinkens zou de beelden eens openbaar moeten maken en laten zien aan de MVV supporters en dan oordelen wie waar aan schuld heeft.
Alle respect voor het huidige bestuur en zeer zeker Dhr Rinkens......
02 okt 2012 12:51
De reactie van Rinkens is geen incident. Hij zorgt met zijn ondoordachte acties en wispelturigheid voor veel onrust. Ik heb het al lange tijd helemaal gehad met deze persoon. Daar komt het idiote artikel van vandaag nog eens bij. Als een voorzitter op een praotkaffee aangeeft dat voor de MVV cultuur geen plaats meer is in het nieuwe MVV neem ik dat serieus en ervaar ik de betreffende voorzitter als een gevaar voor het voorbestaan van US MVV'ke.
Rinkens rot op!
02 okt 2012 13:23
Glowwie, de politie of lokale driehoek of zo zouden de beelden vrij moeten geven, niet Rinkens. Hoe kom je er bij dat de voorzitter van MVV eigenaar is van de beelden op camera's die hangen in het centrum van Breda? Laten we wel reëel blijven.
Ik ben uiteraard wel benieuwd naar die beelden overigens.
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
02 okt 2012 13:26
Die beelden zullen wij hier niet te zien krijgen. De enigen die daar wel recht op hebben zijn de direct betrokkenen.
Ik hoop het beste voor ze !
MMP
02 okt 2012 13:30
manmetpet schreef : Die beelden zullen wij hier niet te zien krijgen. De enigen die daar wel recht op hebben zijn de direct betrokkenen.
MMP
En waarom krijgt Rinkens ze dan wel te zien? Is hij direct betrokken bij een vechtpartij in het centrum van een andere stad??
I'm fed up of being a customer...
I want to be a fan again!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Jacques
02 okt 2012 13:31
Punker73 schreef :
manmetpet schreef : Die beelden zullen wij hier niet te zien krijgen. De enigen die daar wel recht op hebben zijn de direct betrokkenen.
MMP
En waarom krijgt Rinkens ze dan wel te zien? Is hij direct betrokken bij een vechtpartij in het centrum van een andere stad??
Vanuit zijn functie zal hij wel een "betrokkene" zijn.................. MMP
Tijd voor maken pagina: 0.318 seconden