Stadionverboden
25 okt 2012 22:29
mvvke4life
Platinum Boarder
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
25 okt 2012 22:45
αναρχος schreef : Sjop ga het gesprek eens aan in plaats van annoniem op het forum te roepen. 'Niet zingen' hoeft geen keuze te zijn. Het kan ook zo zijn dat de passie verloren is. Moet je dan maar geforceerd gaan zingen omdat mensen zoals jij dat fijn vinden?
Mensen zoals ik? En dan ben ik weer anoniem? Rare opmerking. Als ik anoniem ben kun je niet over mij oordelen. Je laat je passie afnemen. Steun mvv. Jullie issue is met het bestuur.
25 okt 2012 22:51
25 okt 2012 22:52 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
αναρχος schreef : Het bestuur zal moeten vertrekken klaar! Dat ze goede zaken mensen zijn dat is duidelijk maar dit is een voetbalclub!!!
Dit vind ik heel kort door de bocht?...dit is mijn mening en daar zult u het mee moeten doen...aldus de rijdende rechter!
Nee maar ik wil niemand voor de kop stoten maar goede zakenmensen horen nu eenmaal in een commercieele wereld thuis!
Alleen niet ten koste van,,alles,, meeeens...maar vind maar eens de ideale combie bestuur die nooit fouten maakt in combie met de ideale link met alle supporters en een voorzitter die al zijn vrije tijd opofferde en nog steeds doet en dan alle partijen tevreden steld!
Ik blijf het een moeilijk geheel vinden...en het enigste rare vind ik dat de vz niet precies op de hoogte was en is van het geen dat er in breda gebeurd is...gr opa
.
....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983
25 okt 2012 23:47
Sjop schreef :
αναρχος schreef : Sjop ga het gesprek eens aan in plaats van annoniem op het forum te roepen. 'Niet zingen' hoeft geen keuze te zijn. Het kan ook zo zijn dat de passie verloren is. Moet je dan maar geforceerd gaan zingen omdat mensen zoals jij dat fijn vinden?
Mensen zoals ik? En dan ben ik weer anoniem? Rare opmerking. Als ik anoniem ben kun je niet over mij oordelen. Je laat je passie afnemen. Steun mvv. Jullie issue is met het bestuur.
Ik kan oordelen over wat je hier zegt op het forum ondanks dat je anoniem bent. Het gaat erom dat je mensen anoniem oproept weer te gaan zingen terwijl je om de situatie te begrijpen eerst maar eens het gesprek moet aan gaan met deze mensen. En inderdaad passie kan kapot!! Deze stadionverboden zijn de druppel maar de passie in het stadion wordt al veel langer stukje bij beetje afgebroken. We staan nota bene eerste en het stadion is nog sfeerlozer dan een seizoen waarin we 13e werden.
25 okt 2012 23:57
opadiehard schreef :
αναρχος schreef : Het bestuur zal moeten vertrekken klaar! Dat ze goede zaken mensen zijn dat is duidelijk maar dit is een voetbalclub!!!
Dit vind ik heel kort door de bocht?...dit is mijn mening en daar zult u het mee moeten doen...aldus de rijdende rechter!
Nee maar ik wil niemand voor de kop stoten maar goede zakenmensen horen nu eenmaal in een commercieele wereld thuis!
Alleen niet ten koste van,,alles,, meeeens...maar vind maar eens de ideale combie bestuur die nooit fouten maakt in combie met de ideale link met alle supporters en een voorzitter die al zijn vrije tijd opofferde en nog steeds doet en dan alle partijen tevreden steld!
Ik blijf het een moeilijk geheel vinden...en het enigste rare vind ik dat de vz niet precies op de hoogte was en is van het geen dat er in breda gebeurd is...gr opa .
Ik snap dat het moeilijk kiezen is tussen 2 kwaden. Echter komt er duidelijk geen verbetering in de manier waarop het bestuur bij monde van Rinkens met haar supporters om gaat, eerder verslechtering. Supporters worden keihard genegeerd en de visie van Rinkens wordt doorgedramd. Deze stadionverboden zijn de druppel na vele gebeurtenissen. Keer op keer was er kans op verbetering maar er wordt zeer bewust gekozen om dit niet te doen. Daarmee is voor mij de kous af.
26 okt 2012 00:11
houtengerard
Administrator
Is er nog inhoudelijk ingegaan op de (vermeende) vergrijpen zelf? Zo ja, welke gebeurtenis(sen) rechtvaardigen dan de stadionverboden? En is duidelijk geworden waarom deze 18 individuen, uit de massa geplukt werden?
Ik lees hier allemaal ongenoegens over het functioneren van dhr Rinkens. Maar inhoudelijk zie ik geen uitleg over de onschuld verdachten. Is de onschuld überhaupt besproken? Zo ja, per individu?
26 okt 2012 00:20
MVV4life
Platinum Boarder
Onderwerp Auteur
houtengerard schreef : Is er nog inhoudelijk ingegaan op de (vermeende) vergrijpen zelf? Zo ja, welke gebeurtenis(sen) rechtvaardigen dan de stadionverboden? En is duidelijk geworden waarom deze 18 individuen, uit de massa geplukt werden?
Ik lees hier allemaal ongenoegens over het functioneren van dhr Rinkens. Maar inhoudelijk zie ik geen uitleg over de onschuld verdachten. Is de onschuld überhaupt besproken? Zo ja, per individu?
Nee, is niet besproken, dat is aan justitie............
Maar wel tekenen voor een SV, alsof ze al schuldig zijn.....
Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon:
www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard, Danny1983
26 okt 2012 08:23
Napoleon
Platinum Boarder
Het bestuur van MVV moet hier wel een les uit trekken, het kan niet zo zijn dat 1 persoon in dit geval Rinkens beslist over keuze die hen gegeven wordt in door het OM.
Supporterscoordinator Marcel Andrien en VC voorzitter hadden met zijn 3-en tot de zelfde conclusie moeten komen en die ruggespraak had Rinkens moeten nemen en ook tijd voor krijgen.
Wellicht had MVV met intern overleg tot de conclusie kunnen komen om een tijdelijk stadionverbod op te leggen van 1 wedstrijd alleen die van MVV-NAC.
Daarna had de KNVB verder kunnen gaan met hun onderzoek en het eventueel uitdelen van SV's, het MVV bestuur had denk ik meer begrip gekregen bij haar achterban met de verklaring zoals reeds afgelegd en tevens was het MVV bestuur uit beeld geweest , nu blijft toch een beetje het gevoel van tijdelijk stadion verbod hangen dat door MVV is afgegeven en nog steeds in tact is.
Jammer dat Rinkens niet heeft overlegt met zijn betrokken mensen en tot dit inzicht is gekomen. Nu rest alleen dat betrokken die onterecht zijn veroordeeld hun recht gaan halen bij de rechter en wanneer je onschuldig bent moet je dat ook zeker niet laten....
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983, de bok
26 okt 2012 09:31
Sjop schreef : Ik ben het met danny72 eens. Je bent fan van mvv en niet van rinkens. Ik erger me flink aan die stilte n het stadion. Jullie punt is gemaakt. Wordt nu tijd om de jongens te steunen. Ze worden gestraft voor iets waar ze niks aan kunnen doen. Trouwens waarom wel zingen na de wedstrijd? Lekker consequent. De spelers komen jullie ook nog bedanken. Waarvoor? Het spandoek? Het niet zingen? Nogmaals punt gemaakt. Uitspraak volgt. Jullie zijn boos en niet eens dat is duidelijk en jullie punt is er. Nu moet je door en je er overheen zetten. Elke club in het betaalde voetbal mag blij zijn met zo n aanhang. Maar daar hebben we nu even niks aan. Het erge is dat jullie het zelf kunnen veranderen.
Iedereen die roept dat de sfeer snel moet terug komen die begrijpt het echt totaal niet..
Tuurlijk is het gewoon kut hoe de sfeer tegenwoordig is maar dit is een direct gevolg van de werkwijze van Rinkens.
De sfeer die jullie zo graag zo snel mogelijk terug willen zien word al een zeker anderhalf jaar beetje bij beetje afgebroken waarbij deze gebeurtenis met de stadionverboden geen druppel is die de emmer laat overlopen maar een hele sloot is die emmer volledig laat overstromen.
Daarbij komt dat de passie op de tribunes niet te sturen is, dat komt uit je hart, dat is en moet spontaan zijn!!
En op dit moment heeft frustratie de plaats van liefde ingenomen en kun jij dan nog enthousiast doen terwijl je gefrustreerd op de tribune zit? Als je dit kan en ook verwacht van andere dan begrijp je helemaal niet wat er op dit moment gebeurt bij MVV..
Schei uit met keke en schudt me nog eent in!
26 okt 2012 09:35
Sjraveleer schreef : "klant van het merk MVV " ----> Waren dit echt de "letterlijke" woorden?
Tja, mocht dit zo zijn, houdt alles op, dan praat je tegen een "muur".
Ja letter voor letter is dit zo gezegd.
26 okt 2012 09:42
Napoleon schreef : Het bestuur van MVV moet hier wel een les uit trekken, het kan niet zo zijn dat 1 persoon in dit geval Rinkens beslist over keuze die hen gegeven wordt in door het OM.
Supporterscoordinator Marcel Andrien en VC voorzitter hadden met zijn 3-en tot de zelfde conclusie moeten komen en die ruggespraak had Rinkens moeten nemen en ook tijd voor krijgen.
Wellicht had MVV met intern overleg tot de conclusie kunnen komen om een tijdelijk stadionverbod op te leggen van 1 wedstrijd alleen die van MVV-NAC.
Daarna had de KNVB verder kunnen gaan met hun onderzoek en het eventueel uitdelen van SV's, het MVV bestuur had denk ik meer begrip gekregen bij haar achterban met de verklaring zoals reeds afgelegd en tevens was het MVV bestuur uit beeld geweest , nu blijft toch een beetje het gevoel van tijdelijk stadion verbod hangen dat door MVV is afgegeven en nog steeds in tact is.
Jammer dat Rinkens niet heeft overlegt met zijn betrokken mensen en tot dit inzicht is gekomen. Nu rest alleen dat betrokken die onterecht zijn veroordeeld hun recht gaan halen bij de rechter en wanneer je onschuldig bent moet je dat ook zeker niet laten....
Je slaat de spijker op zijn kop Napoleon! Rinkens heeft toegegeven dat hij die beslissing onder druk genomen heeft en niet eens op de hoogte was van de duur van het document dat hij heeft laten tekenen. Niemand had verder een issue gemaakt van enkel de wedstrijd tegen Breda..
En iedereen weet dat fouten gemaakt kunnen worden. Echter het bestuur erkent deze nalatigheid niet als een fout. En dáár zit nu de diepe teleurstelling! Het heeft mij nog minder vertrouwen gegeven dat zaken in de toekomst anders gaan. Het blijft als een mes in de rug voelen & de handreiking die ze hadden kunnen bieden om een basis voor wederzijds vertrouwen te scheppen voor de toekomst, hebben ze glashard afgewezen. Blijven hameren op in gesprek blijven met supporters, wat heb je daaraan als je niet luistert met oogkleppen op...
Ik zie geen perspectief & voor mij is het een afsluiting van een mooi tijdperk binnen MVV. Wat in 7 jaar is opgebouwd, is in een half jaar afgegleden naar een niveau Venlo.. Ik zal altijd blijven gaan, maar het wordt allemaal anders.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983
26 okt 2012 10:17
Beste jean,
Dus jij vind als rinkens de supporters benadeeld ,jij vind dat de spelers gestraft moeten worden door stil te zijn in het stadion?
Doe dan wat voor je mede supporters door een hantekening actie bij de thuis wedstrijd te houden. En zo je ongenoegen te laten blijken, mijn hantekening mag je als eerste hebben, vind het ook geen manier van met supporters omgaan.
Maar ik zal altijd onze jongens blijven toezingen en steunen.
Hier maar praten praten praten heeft geen zin, je moet actie ondernemen dat heeft zin.
26 okt 2012 10:29
Danny 72 schreef : Beste jean,
Dus jij vind als rinkens de supporters benadeeld ,jij vind dat de spelers gestraft moeten worden door stil te zijn in het stadion?
Doe dan wat voor je mede supporters door een hantekening actie bij de thuis wedstrijd te houden. En zo je ongenoegen te laten blijken, mijn hantekening mag je als eerste hebben, vind het ook geen manier van met supporters omgaan.
Maar ik zal altijd onze jongens blijven toezingen en steunen.
Hier maar praten praten praten heeft geen zin, je moet actie ondernemen dat heeft zin.
Je reageert steeds op me maar lees je mijn berichten wel?
Niemand hoeft stil te zijn in het stadion en dat zal ook niet gebeuren maar als jij meent dat de sfeer van de afgelopen jaren snel terug komt moet je je ogen eens open doen.
Het is geen kwestie van willen. Het is er of het is er niet.
26 okt 2012 11:38
Jean schreef : En op dit moment heeft frustratie de plaats van liefde ingenomen en kun jij dan nog enthousiast doen terwijl je gefrustreerd op de tribune zit?
Als je gefrustreerd op de tribune moet zitten kun je beter thuisblijven.
MMP
26 okt 2012 13:40
MVV4life
Platinum Boarder
Onderwerp Auteur
Godverdomme nog aon tow!
Iech kom d'r mèr neet euver oet.
Ut beste sezoen tot noe tow, wiet los bovenaon.
En daan höbbe veer deze ellende aon de hand....
Ut is um te jenke.
Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon:
www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u seppo
Tijd voor maken pagina: 0.363 seconden