>
Ontvangen bedankjes 349
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Punker73 schreef : Allen .... bij deze opnieuw het onderwerp Vreigelheukske. Ik heb net geprobeerd om het oude Vreigelheukske en het topic vreigelArena samen te voegen in 1 onderwerp maar dat is dus mislukt
Sorry nieuw forum en dus ook nieuwe moderator tools ..... en daar moet ik nog even aan wennen. Dus als jullie willen "vreigelen"met mij hierover dan is dit nu wel de goede plek
Punker73 schreef : Allen .... bij deze opnieuw het onderwerp Vreigelheukske. Ik heb net geprobeerd om het oude Vreigelheukske en het topic vreigelArena samen te voegen in 1 onderwerp maar dat is dus mislukt
Punker73 schreef : Sorry nieuw forum en dus ook nieuwe moderator tools ..... en daar moet ik nog even aan wennen. Dus als jullie willen "vreigelen"met mij hierover dan is dit nu wel de goede plek
Diech zegks: "Totaal onoverbodig"?opadiehard schreef : Toch vind ik deze topic een beetje ...gewoon reageren oppe forum...deze topic is net als een straat verbod...dus en dat meen ik totaal onoverbodig,beetje kinderachtig om alle ,,onzin,, op deze topic te plaatsen,er staat al genoeg ongein bij alle huidige topics!
Verplaats de topic van schreurs maar deze kant op ...gr opa .
Installatiebedrijf Ubaghs waor te laank, dat pasde neet. Garage Ubaghs pasde precies! Vendaor.Schapendonk schreef :
sjoen-mestreech schreef : In het topic (geruchten danny schreurs) werd er even gesproken over spelersnamen op de shirts. Dit is niet mogelijk dit seizoen. Mvv heeft op de rug al staan :1 hansen dranken 2 Garage Ubags. 3 shirtnummer. Voor spelersnamen is hiervoor geen plaats omdat de plaatsten op de shirts aan sponsors zijn verkocht.
? ik ken geen garage ubags. Ik ken wel installatiebedrijf Ubaghs
Boschpoort schreef : Dat kun je in de sponsor brochure op de site van MVV lezen, ouwe gek (blijft wel het vreigelheukske he )
"De prijs bedraagt € 7.000 per seizoen bij een 2-jarige en
€ 7.400 bij een 1-jarige verbintenis."
Maar met Medireva zijn waarschijnlijk andere afspraken gemaakt omdat die een fors deel in natura sponsoren.
houtengerard schreef : Hier zijn nu ongeveer 20 verschillende verhaallijnen langs gekomen, mocht er één van waar zijn, dan hebben we te maken met 19 pathologische leugenaars. Zo'n cijfers beangstigen mij...