Vreigelheukske
- vendelplaya
-
- New Member
-
Re: Re: Vreigelheukske
02 Aug 2012 17:21 - 02 Aug 2012 17:23Please Log in or Create an account to join the conversation.
- jeoff
-
- Administrator
-
02 Aug 2012 19:19Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Boschpoort
-
- Administrator
-
02 Aug 2012 19:34Wie het nog in zijn hoofd haalt privé vetes via dit forum uit te vechten kan een ban verwachten.
Zo, ik ga eens lekker op het terras zitten in de stad.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Equinox
-
- Banned
-
- STERKER DOOR STRIJD
02 Aug 2012 20:25 - 02 Aug 2012 20:27Het was een discussie die gevoerd werd op het scherpst van de snede. Mede jij alsmede Jeoff weten waarover dit ging dus om dit nu als belachelijk te betitelen gaat me te ver en vind ik onjuist.
Ik zou graag zien dat er aanpassingen gedaan worden aan het forum, zoals ook gevraagd in het topic 'Nieuw Forum' zodat hetgeen wat de oorzaak was van deze - volgens jou "belachelijke" discussie niet meer kan gebeuren.
- SjoSa
-
- Senior Member
-
- Hoera, Vivat, Mestreech!!!!!
03 Aug 2012 11:33Boschpoort wrote:
.....Zo, ik ga eens lekker op het terras zitten in de stad.
Este mer op lets....kin d'ch zoe mer €220,- koste :huh:
Zuid Limburg...je zal er maar wonen.....
- Aswin
-
- Platinum Member
-
03 Aug 2012 11:45SjoSa wrote:Boschpoort wrote:
.....Zo, ik ga eens lekker op het terras zitten in de stad.
Este mer op lets....kin d'ch zoe mer €220,- koste :huh:
Zuid Limburg...je zal er maar wonen.....
www.limburger.nl/article/20120803/REGION...itten?_Kost_220_euro ....
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
Geen donateur, maar toch willen bijdragen?
www.veerzienmvv.nl/doneer/
- houtengerard
-
- Administrator
-
- Positivo (met ervaring)
03 Aug 2012 12:20 - 03 Aug 2012 12:21Maar in dit geval is het heel erg dubbel. Je weet dat als je in de binnenstad gaat wonen je bepaalde 'vrijheden' moet opgeven, zoals parkeer vrijheid en tuin ruimte. Ik snap dat die mensen de voorkant van hun huis gebruiken ter compensatie, zeker als de voorkant van je huis ook nog eens je onderneming is. Echter de grond is van de gemeente en je huis houdt ook op bij de voordeur.
Je zou als handhaver in zulke situaties eigenlijk moeten wegkijken, tenzij de groep te groot wordt. Als je het vergelijkt met de boetes in Engeland, dan zijn onze sancties peanuts. Maar die hebben dan ook een veel groter probleem met openbare dronkenschap dan ons. Spijtig geld, maar waar veel mensen komen zijn nu éénmaal veel regels. Hier had gewoon eigenlijk een nette waarschuwing aan vooraf gekund.
- Schapendonk
-
- Banned
-
03 Aug 2012 12:20Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Schapendonk
-
- Banned
-
03 Aug 2012 12:23houtengerard wrote: Hier had gewoon eigenlijk een nette waarschuwing aan vooraf gekund.
Dan heb je even niet goed gelezen. Ze werden eerst gewaarschuwd namelijk.

- houtengerard
-
- Administrator
-
- Positivo (met ervaring)
03 Aug 2012 12:26Schapendonk wrote: En terecht. Ik vind dit ook niet kunnen, in de binnenstad. Stel dat iedereen dit ging doen. Want als zij het doen, en mag, mag dus iedereen het. Dan werd het 1 grote chaos. Niemand kan meer door. Het gaat zich dan ook niet om die ene keer, maar of om of het wel of niet mag. Dus niet. Terechte boete, vooral als je ook nog eerst gewaarschuwd bent geworden.
Je hebt eigenlijk gelijk. Als iedereen dit zou doen en de stoep ging blokkeren krijg je geen goede doorstroom meer van en naar de binnenstad. Als hij inderdaad gewaarschuwd is, dan is het je eigen schuld als je daarna een bon krijgt.
- Schapendonk
-
- Banned
-
03 Aug 2012 12:46 - 03 Aug 2012 12:50

- MVV4life
-
- Platinum Member
-
- Kom op die roeie!
03 Aug 2012 13:26 - 03 Aug 2012 13:28Iech dink tot ze in Wieck mie las hubbe vaan alle groepe dealerkes die dao de gaanse avend en nach roondloope, leweij maake, dreigend euver koome, etc. Doech dao mer iers get aon, veurtot d'r aon brave luij 'n bekeuring weurt gegeve, umtot ze vaan ut weer geniete. (Ut zien gein doezende luij, en 's nachs, en die eederein wakker hawwe, en bedreige, etc)
En de opmerking euver ut leweij vaan 'ne Harley? Toevallig vin iech dat ut sjoenste geluid op de wereld en wil dat zoeveul meugelik en euveral huure. Motte veer daan mer eederein verpliechte um met 'ne Harley te goon reije?
Schapendonk, neet alles geit in de wereld wies diech ut wils, ouch neet wie iech ut wil....
Ut geit d'r um tot veer get vaan elkaar motte verdraage en rekening met elkaar motte hawwe!!!
En es iech de foto beij ut artikel zeen, is ut sjriefgedraag vaan dee govie hielemaol doorgeslaage!
BTW, d'r steit ouch tot ze ut op de boete hubbe aon laote koome, zoedat ze ut aon de kaak kinne stelle.
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
- Schapendonk
-
- Banned
-
03 Aug 2012 13:37 - 03 Aug 2012 13:49Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Schapendonk
-
- Banned
-
03 Aug 2012 13:59Please Log in or Create an account to join the conversation.
- jeoff
-
- Administrator
-
03 Aug 2012 14:23Helaas kun je dit soort uitzonderingen niet in een wet vermelden en hebben de handhavers in principe gelijk. Maar ik krijg al heel snel het gevoel van ' ga toch boeven vangen' en dat is m.i. in deze situatie terecht. Dat een paar ambtenaren zich erg belangrijk voelden en op hun strepen gingen staan door deze waarschuwing en boete uit te delen. Dat in hetzelfde gebied de drugsdealers schijnbaar vrij spel hebben versterkt het gevoel van onrecht in deze zaak alleen maar meer.