Vreigelheukske

15 aug 2012 16:41 15 aug 2012 16:44 door Sjraveleer.
Sjraveleer
Bezoeker
Bezoeker
Vreigelheukske #46
Tip Gratuit veur LRB & Napoleon

Dit help oach, wel effe registreren bij de easy going

"De Vreedespiep"


Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 aug 2012 16:43
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Vreigelheukske #47

Boschpoort schreef : LRB en Napoleon,
Mag ik jullie uitnodigen dit 'gesprek' a.s. vrijdag in het supportershome voort te zetten cq af te sluiten?

Geen probleem ! :thumbsup:

Boschpoort schreef : Het bier krijgen jullie van mij (als er niet mee gegooid wordt) :rolleye:

hoezo.... komt Rowwen Heze...? :P
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 aug 2012 16:57
damske
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 235
Meer
Vreigelheukske #48
Of gaan jullie naar Breda.
sorry kon het niet laten
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 aug 2012 17:40
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Vreigelheukske #49

les rouges blancs schreef :

Boschpoort schreef : LRB en Napoleon,
Mag ik jullie uitnodigen dit 'gesprek' a.s. vrijdag in het supportershome voort te zetten cq af te sluiten?

Geen probleem ! :thumbsup:

Boschpoort schreef : Het bier krijgen jullie van mij (als er niet mee gegooid wordt) :rolleye:

hoezo.... komt Rowwen Heze...? :P


Ben eens benieuwd of ik nu LRB en Napoleon eens in het echt te zien krijg vrijdag daar boven :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 aug 2012 17:42
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Vreigelheukske #50

damske schreef : Of gaan jullie naar Breda.
sorry kon het niet laten

wiezoe "sorry"... ? Iech mos doa met lache, is toch leuke en gooje (Mestreechse) humor ! :thumbsup:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 aug 2012 17:50
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Vreigelheukske #51

jeoff schreef :

les rouges blancs schreef :

Boschpoort schreef : LRB en Napoleon,
Mag ik jullie uitnodigen dit 'gesprek' a.s. vrijdag in het supportershome voort te zetten cq af te sluiten?

Geen probleem ! :thumbsup:

Boschpoort schreef : Het bier krijgen jullie van mij (als er niet mee gegooid wordt) :rolleye:

hoezo.... komt Rowwen Heze...? :P


Ben eens benieuwd of ik nu LRB en Napoleon eens in het echt te zien krijg vrijdag daar boven :)


Wiezoe "benieuwd"...?
Zegk mer wie laat, boe preceis ( kin de ganse petik boe geer zit neet want iech zit altied in de Geusseltkantien veur de wedstrijd) en bei wee iech miech mot melde...! Of Napoleon noe kumpt of neet.
Kin wel geine vaan uuch vaan geziech (behalve Forlaajf) dus mesjiens e PB-ke met eur mebielnummer

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 aug 2012 19:26
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Vreigelheukske #52
Ik ben gewoon benieuwd naar hoe jullie er allemaal uit zien.. bedoel er verder niks mee hoor.
Ik sta wel eens in het supportershome na de wedstrijd. Dus vanuit de gouden ster de trap omhoog. Was van plan vrijdag ook weer eens langs te gaan daar. oa Boschpoort is er ook regelmatig.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 aug 2012 09:44 16 aug 2012 09:49 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Vreigelheukske #53

jeoff schreef : Ik ben gewoon benieuwd naar hoe jullie er allemaal uit zien.. bedoel er verder niks mee hoor.

OK en bedankt! Trouwens die behoefte (gewoon benieuwd) kan makkelijk bevredigd worden door gewoon voor ieder wedstrijd effe om 19.00 uur de Geuseltkantine in te stappen of me idd te vragen bij julllie langs te komen zonder dat er een of andere escalatie is. No problem !

jeoff schreef : Ik sta wel eens in het supportershome na de wedstrijd. Dus vanuit de gouden ster de trap omhoog. Was van plan vrijdag ook weer eens langs te gaan daar. oa Boschpoort is er ook regelmatig.

Bedankt voor de uitleg waar jullie zitten, nu nog hoe laat ( liefst voor de wedstrijd, want mijn vrouw is jarig, dus erna wordt al heel moeilijk tenzij je de "deathwish" (“uitstervend ras”) van Napoleon versnellen wil :lachen: ) en hoe jullie te herkennen zijn ..
Boschpoort ?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 aug 2012 09:51
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1875
Meer
Vreigelheukske #54
Goed initatief van Boschpoort, ben zelf in de sponsorruimte weet niet of ik kan komen.

Anders de komende wedstrijd, als LRB nu eens plechtig beloofd dat hij op dit forum geen onzin en onwaarheden meer verkondigd dan kunnen we dat best een paar weken uitstellen.... :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 aug 2012 10:02 16 aug 2012 10:04 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Vreigelheukske #55

Napoleon schreef : Goed initatief van Boschpoort, ben zelf in de sponsorruimte weet niet of ik kan komen.

Anders de komende wedstrijd, als LRB nu eens plechtig beloofd dat hij op dit forum geen onzin en onwaarheden meer verkondigd dan kunnen we dat best een paar weken uitstellen.... :)


Hou nou eens op om als een klein mokkend kind te zeuren met "als" en voorwaarden te stellen.....
en ga eens constructief en open het gesprek aan en accepteer de uitgestoken hand. :thumbsup:

Relativeer jezelf een beetje zoals ik dat ook doe; ik blijf toch ook niet doorzeuren over "onwaarheden" ( bijv. dat ik alleen maar een tientje heb bijgedragen heb aan dit forum; je mag mijn paypal rekening komen controleren... mer dat is toch groete kwatsj ).

Touwens mijn toenmalige opmerking dat jij een tientje moest bijdragen was als grap bedoeld om meer mensen aan boord te krijgen voor de sponsoring van deze prachtige website. Als dat bij jou verkeerd en als persoonlijke aanval overkwam, mijn excuses alsnog hiervoor ! Want het was niet persoonlijk bedoeld!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 aug 2012 16:20
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Vreigelheukske #56

Equinox schreef :

MVV4life schreef :

Boschpoort schreef :

Ekstertjj schreef : (onbegrijpelijk dat ik op een MVV site, als MVV-er, me nog moet aanpassen omdat er hier mensen zitten die ook nog fan zijn van andere clubs in dit land, ik dacht dat deze site MVVFANS.NL heette, heb ik me zeker vergist :thinking:)

Je hoeft je helemaal niet aan te passen. Dit is inderdaad een MVV site en als jij feyenoord een kutclub vindt mag je dat best zeggen. Ook als je ajax of roda kutclubs vindt uiteraard.

Aha, bij deze dan:
Ik vind Feyenoord, Ajax en zeker *oda een kutclub!

En boe sleug dees reaksie noe weer op 4life?


Röstig Nokske...! :thumbsup:
Trowwens wat vins diech vaan 010...? :P
Plaots ezzebleef dien reejaksie hei en kom gewoen in 't supportershome met Forlaajf eine drinke!
Kreigste döbbele FF Zjef, Boschpoort en miech gratis daobei... ;)
is noe toch extra plaots noe iemes aanders zich neet liet zien :lachen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 aug 2012 16:22 16 aug 2012 16:22 door Equinox.
Equinox
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 359
Meer
Vreigelheukske #57
Iech peins d'r nog neet 'ns euver LRB :P

Mer de höbs geliek wat 't topic betröf ;)

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 aug 2012 16:22
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1918
Meer
Vreigelheukske #58
Mwoah, Napoleon neemt niet zoveel ruimte in. ;)

Ik ben er voor de wedstrijd vanaf ongeveer 19 uur en na de wedstrijd in elk geval ook.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 aug 2012 17:24
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Vreigelheukske #59
Ik ben er niet voor de wedstrijd, enkel daarna.. ben vrij last minute in de Geusselt morgen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 aug 2012 21:34 16 aug 2012 21:40 door MVV4life.
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
Vreigelheukske #60

ingel23 schreef :

ingel23 schreef :

Equinox schreef :

Ekstertjj schreef : De volgende zin uit mijn bericht van hierboven: Nou ben ik geen fan van Feyenoord hoor, verre van zelfs, met dat stuk agressieve tuig daar, maar me pa is dat wel.....
verander ik even in: ....Nou ben ik geen fan van Feyenoord hoor, verre van zelfs, maar me pa is dat wel bla bla bla bla ......

Dat doe ik voor de gemoedsrust van een MVV fan met een Feyenoord hart (onbegrijpelijk dat ik op een MVV site, als MVV-er, me nog moet aanpassen omdat er hier mensen zitten die ook nog fan zijn van andere clubs in dit land, ik dacht dat deze site MVVFANS.NL heette, heb ik me zeker vergist :thinking:)

Je zou ten eerste eens kunnen beginnen met het cursief schrijven achterwege te laten, voegt niks toe en is enkel irritant om te lezen.

Verder als er mensen zijn die MVV supporter zijn maar met een zwak voor andere clubs, laat hen in hun waarde

Verder met het topic idee is goed :thumbsup: nu nog uitvoeren.......... zodat ook wij een mooie seizoenskaart mogen ontvangen waarop onze passie naar voren mag komen net zoals mijn mooie Feyenoord seizoenskaart succes ermee ;)

Kin ut neet laote um te reageere....

Ingel23, diech bis toch de vriendin vaan Equinox?
Is netuurlik logisch tots diech heum verdedigs! Zow neet good zien es ut aanders waor.
Mien reaksie waor flauw (behalve dat *oda deil, feit is feit), mer um met uuch twieje op 'n MVV forum, eur liefde veur feyenoord te uite, vreug toch um reaksie?
Noe giefs diech ouch nog tow tots diech 'n sezoenskaart vaan feyenoord hubs?
Per definitie is die vaan MVV sjoener!

Mer doech daan reageere heij in ut vreigelheukske, zoedat ut topic neet met aander zake weurt vervuild.
Iech weit ut deils mien sjuld, iech hub al excuses aongebooije en 2 kier, beij deze 3, gevraog um de beriechte weg te hole.


Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.370 seconden