Vreigelheukske

23 aug 2012 00:41 23 aug 2012 01:55 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Meer
Vreigelheukske #91
Ik kreeg als (hernieuwde) moderator verschillende verzoeken om bepaalde posts te verwijderen. Ik heb simpelweg alle posts na de post van Boschpoort maar verwijderd, omdat daarin - in de ene post meer dan in de andere - gewoon werd doorgegaan met vervelend geruzie. Sorry, ik ga het verwijderen niet verantwoorden: daar heb ik geen tijd voor en daar heb ik geen zin in, omdat ik er niks voor voel voor om me te verdiepen in die vervelende ruzieposts. Dat klinkt of is autoritair, maar dat moet een moderator af en toe zijn: hij is een scheidsrechter die zo nu en dan een drastische ondemocratische beslissing moet durven nemen.

Mensen, houd, mieljaar, nu eindelijk eens op met al dat kinderachtige geruzie! Dat zwart-witte, vrij puberale, gedoe van "ik ben goed en jij bent fout, wèhwèh" is voor de meeste mvvfans.nl-gebruikers echt heel vervelend om te lezen. Wat ons allen bindt, wat een eenheid van ons maakt, is dat we allemaal fan zijn van MVV Maastricht. Die eenheid mag niet door geruzie in gevaar worden gebracht.

'Vreigele' is een Mestreechs woord voor op een leuke, steukerige manier ruzie maken, ruzie met een knipoog. Alleen daarvoor is dit Vreigelheukske bedoeld. Niet om mekaar voor rotte vis (of iets anders) uit te maken! Het probleem met 'gevreigel' is dat een vriendschappelijk en leuk bedoeld tikje soms als een persoonlijke aanval wordt beschouwd. Mijn moeder zei altijd: 'Van gevreigels kump miestal ruizing...'.

Er komt (voorlopig?) geen slotje op het Vreigelheukske. Want dan verplaatst het 'gevreigel' of de ruzie/'ruizing' zich naar andere rubrieken, en daar storen zich ontzettend veel mensen aan. Nee, hier in het Vreigelheukske kan het 'gevreigel' plaatsvinden. Als het 'gevreigel' ontaardt in ruzie, heel persoonlijke harde aanvallen, dan worden die ruzieberichten door de moderators gewoon verwijderd, zonder toelichting. Hopelijk kunnen de (meeste) mvvfans.nl-gebruikers daar begrip voor opbrengen. Laten we het leuk houden en elkaar met respect benaderen!

Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Artikel over MVV en de gemeente Maastricht: bit.ly/salemans-over-mvv-en-gemeente-9-april-2024
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983, Sjotelsplak, San Marco, marke

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

23 aug 2012 20:53 23 aug 2012 20:54 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
Vreigelheukske #92
Wat een vervelende steukende rot post die ik weer van je heb moeten verwijderen equinox.. bah
De volgende gebruiker (s) zei dank u Equinox

23 aug 2012 20:58
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Vreigelheukske #93

jeoff schreef : Wat een vervelende steukende rot post die ik weer van je heb moeten verwijderen equinox.. bah

Het waren toch echte beelden maar daar is dit topic toch voor?

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, Equinox

23 aug 2012 21:09
Equinox
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Vreigelheukske #94

jeoff schreef : Wat een vervelende steukende rot post die ik weer van je heb moeten verwijderen equinox.. bah

Wat was mis met deze post?! het waren beelden uit het mvv cafe, verder niks. Gewoon verkrijgbaar via youtube.
Kun je dan ook even uitleggen wat er mis mee was svp? Zie ook je pb Jeoff en de post van Danny (waarvoor je bedankt hebt) en Danny 100% gelijk heeft.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

23 aug 2012 21:14 23 aug 2012 21:15 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
Vreigelheukske #95
dat bedankje van danny was ironisch bedoeld en hij begrijpt waarschijnlijk ook niet waarom jij dat hier zo steukend geplaatst hebt. En dan ook nog hier de vermoorde onschuld spelen :puke:

maar ik ga me weer inhouden.. zal niet meer op je reageren vanaf nu

23 aug 2012 21:15
ingel23
Bezoeker
Bezoeker
Vreigelheukske #96

Danny1983 schreef :

Het waren toch echte beelden maar daar is dit topic toch voor?

Inderdaad Danny :thumbsup: maar zodra de naam Equinox ook maar te voor schijn komt dan vallen steeds dezelfde persoontjes over hem heen en de mod. zijn ervan op de hoogte maar die zijn ook niet altijd correct en Jeoff wat was er mis met dat filmpje? Kijk even terug daar mag een mod. Wel een afbeelding van Feyenoord (seizoenskaart) plaatsen op het forum van MVV en jeetje mina dan reageert er niemand stel je eens voor Equinox had dat gedaan dan was weer de hel los gebarsten.

Sommigen moeten zich echt schamen want er zijn personen die maar overal een bedankt op geven en niet weten wat er werkelijk zich heeft afgespeeld vind dit enorm triest, en Equinox word wel steeds aangevallen en ja dan reageert hij ook fel maar nogmaals met dat filmpje was en is niks mee dit word op deze manier een heel kinderlijk forum en denk niet dat het MVV forum daarvoor in het leven is geroepen!
Krijg heel erg het gevoel dat er met twee maten gemeten word en daar moet je principieel in zijn niet bij een forumlid alles door de vingers blijven zien en bij een ander forumlid meteen zwart gaan maken en straffen pfff kom op eerlijk zijn en blijven en waarderen dat moeten sommigen toch nog echt leren ;)

23 aug 2012 21:21
ingel23
Bezoeker
Bezoeker
Vreigelheukske #97

jeoff schreef : dat bedankje van danny was ironisch bedoeld en hij begrijpt waarschijnlijk ook niet waarom jij dat hier zo steukend geplaatst hebt. En dan ook nog hier de vermoorde onschuld spelen :puke:

Zo zo dit mag dan wel weer tjonge jonge toch en dan een kots icoontje erbij als je mod. bent dan gedraag je daar ook naar maar ook jij blijft Equinox de zwarte piet steeds toe schuiven :applaus: :applaus:
Dat is mijn mening en zoals ik al eerder schreef Equinox kan niets meer schrijven want dan zijn de rapen gaar, dan doe dit ook bij andere forum leden ;)

23 aug 2012 21:28 23 aug 2012 21:31 door Equinox.
Equinox
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Vreigelheukske #98

jeoff schreef : dat bedankje van danny was ironisch bedoeld en hij begrijpt waarschijnlijk ook niet waarom jij dat hier zo steukend geplaatst hebt. En dan ook nog hier de vermoorde onschuld spelen :puke:

Jij bent de moeite nog niet waard dat ik op jou reageer, ik had me voorgenomen jou totaal te negeren, totdat je me gaat pb-en en dit soort posts gaat plaatsen.

Met het filmpje is en was niks mis, of wil je als modje ook Youtube gaan moderaten? :daag:

....

23 aug 2012 22:06
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Vreigelheukske #99

Dit Topic is toch om te Vreigelle?
Anders kun je net zo goed het Topic op slot gooien als dat al niet meer mag..
:P

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Equinox, ingel23

23 aug 2012 23:17 23 aug 2012 23:18 door MVV4life.
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Vreigelheukske #100

Ben Salemans schreef : ... Mensen, houd, mieljaar, nu eindelijk eens op met al dat kinderachtige geruzie! Dat zwart-witte, vrij puberale, gedoe van "ik ben goed en jij bent fout, wèhwèh" is voor de meeste mvvfans.nl-gebruikers echt heel vervelend om te lezen. Wat ons allen bindt, wat een eenheid van ons maakt, is dat we allemaal fan zijn van MVV Maastricht.

pinobel schreef : Ik wil aan deze hele discussie slechts 1 ding toevoegen. We hebben op dit forum allemaal slechts 1 gemeenschappelijke factor: MVV. Als jij hier MVV promoot stoot je niemand voor het hoofd. Echter als je aangeeft daarnaast ook nog voor om het even welke andere club te zijn, stoot je gegarandeerd hier wel een of meederde voor het hoofd omdat die net toevallig een hekel aan die club hebben...

Graag zou ik op de posts in ut vreigelheukske reageren, maar doe het toch maar niet.
Echter in de post van Ben staat dat we niet kinderachtig moeten zijn, dat blijkt moeilijk te zijn.
En in de post, waar velen voor bedankt hebben, van Pinobel wordt het aangehaald:
Fan van MVV, dat is wat ons hier bindt!

Zonder het maar steeds noemen van je 2e liefde, was het hier een stuk leuker!
En zonder het afkraken van de meest fanatieke supporters, zoals Snuf en Pinobel, want dat kan ik niet accepteren.

Echter, iedere keer wordt er de liefde betuigd, voor een andere club.
Echt dat kan niet meer, zo bewaren we geen eenheid op dit forum!
Nogmaals, betuig je liefde voor een andere club, op het forum van die club.

Bijna ieder post wordt er verwezen naar die andere liefde, tot in het topic van onze trainer.
Altijd maar die steken, ik heb er een beetje genoeg van.
Nee, en dan onze mods maar blijven aanvallen, ik begrijp Jeoff en snap zijn reactie. Hij heeft in mijn ogen veel geduld.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

24 aug 2012 09:26 24 aug 2012 09:28 door Boschpoort.
Boschpoort
Administrator
Administrator
Meer
Vreigelheukske #101

Equinox schreef : Jij bent de moeite nog niet waard dat ik op jou reageer, ik had me voorgenomen jou totaal te negeren, totdat je me gaat pb-en en dit soort posts gaat plaatsen.

Met het filmpje is en was niks mis, of wil je als modje ook Youtube gaan moderaten? :daag:

ingel23 schreef : Kijk even terug daar mag een mod. Wel een afbeelding van Feyenoord (seizoenskaart) plaatsen op het forum van MVV en jeetje mina dan reageert er niemand stel je eens voor Equinox had dat gedaan dan was weer de hel los gebarsten.

Wat een niveau weer. Ingel, als jij niet snapt in welke context het plaatje van de feyenoord seizoenskaart geplaatst is is het waarschijnlijk zinloos om uit te leggen want dan mis je kennelijk een zekere basis intelligentie. Daar ging het in een post over seizoenskaarten hoe het er bij feyenoord uit zag. Gewoon als voorbeeld. Had evengoed van Twente of AZ kunnen zijn en zegt niks over de betreffende club.

Equinox, dit is een schandalige post naar een moderator. Je biedt je excuses aan of je krijgt een ban en dan duurt die langer dan de vorige. Ik krijg nu al pb's dat mensen het forum de rug toekeren vanwege jullie gedrag. Ik word er doodziek van en ben duidelijk niet de enige. Constant het laatste woord willen hebben en provoceren. Moet nu afgelopen zijn. En als je rechtstreekse uitleg wilt dan kom straks in het uitvak maar naar me toe of thuis in het supportershome. Ik ben er klaar mee.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, ingel23

24 aug 2012 09:40
Jean
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Vreigelheukske #102
Dus noe is d'r vreigel umtot d'r gevreigeld weurt boe gevreigeld moot/maag weure?

Dat lui ziech sjaggenere es ze dit topic lezen?
Wat verwachte de lui daan es ze dees topic goon lezen?
Hei kinste toch allein met lache? Kinderachtig gedoe..
iech, nein diech, nein iech, jao diech

Schei uit met keke en schudt me nog eent in!

24 aug 2012 09:56
Equinox
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Vreigelheukske #103
Bij deze BP/Jeoff mijn excuses.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, ingel23

24 aug 2012 11:21
Skillz x Hypzz
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Meer
Vreigelheukske #104

Equinox schreef : Bij deze BP/Jeoff mijn excuses.

Ben hier nu een paar dagen als gast op dit forum en lig me al dagen te ergeren aan je en aan ingel23, en als ik nu zie dat je weer je excuses aanbied draait mijn maag om en denk ik alweer excuses en straks ga je weer vrolijk verder zoals je altijd doet.

31 aug 2012 00:03
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Vreigelheukske #105
Wis neet boe ut te plaotse, mer 'n discussie euver onderstaonde is welliech op zien plaots, en euveral beter es in ut topic vaan Trost. En d'r is al eve neet mie HEIJ gevreigeld, daan mer heij geplaots.

Ali de witte schreef : De laatste tijd weinig op het forum gezeten. Waarom? Kijk na de voorgaande 10 pagina's van dit topic. ...

Iech vin ut jaomer tot luij wie Ali heij neet mie reageere, sjus zoe wie ut jaomer is tot d'r veul ultras heij neet reageere.
D'r zien al e paar luij terökgekome, boevaan e paar ultras, boeveur hulde. Mer iech weit zoe nog 10 naome op te neume die heij neet mie reageere um soms versjillende reijes. Ut gevreigel vaan de aofgelope weke heet zeker ouch neet gehollepe, mer zeker ouch neet ut gevreigel oet ut verleije, want daorum zien ze weggebleve.

Iech zow ut liefste hubbe tot eedere MVV supporter heij geere zow kome um te reageere en tot d'r normaal discussies zien.
Iech waardeer de meining vaan o.a. Ali hiel erreg, sjus daorum is ut jaomer tot heer zich heij neet mie liet zien. Ut is toch raar tot de veurzitter vaan de SC neet mie keump op ut supportersforum?

Wie kriege veer ut zoe wiet tot de "awwe" reageerders weer terök kome en daan ouch blieve? Motte veer us aanders gedraage, is ut wel zoe erreg, motte d'r luij wegblieve, mot eederein heij met ziene echte naom stoon of motte de luij die wegblieve mer gewoen wegblieve volges uuch?

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, damske, marke

Tijd voor maken pagina: 0.307 seconden