>
Ontvangen bedankjes 1106
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Het waren toch echte beelden maar daar is dit topic toch voor?jeoff schreef : Wat een vervelende steukende rot post die ik weer van je heb moeten verwijderen equinox.. bah
Wat was mis met deze post?! het waren beelden uit het mvv cafe, verder niks. Gewoon verkrijgbaar via youtube.jeoff schreef : Wat een vervelende steukende rot post die ik weer van je heb moeten verwijderen equinox.. bah
Danny1983 schreef :
Het waren toch echte beelden maar daar is dit topic toch voor?jeoff schreef : Wat een vervelende steukende rot post die ik weer van je heb moeten verwijderen equinox.. bah
jeoff schreef : dat bedankje van danny was ironisch bedoeld en hij begrijpt waarschijnlijk ook niet waarom jij dat hier zo steukend geplaatst hebt. En dan ook nog hier de vermoorde onschuld spelen
maar ik ga me weer inhouden.. zal niet meer op je reageren vanaf nu
Jij bent de moeite nog niet waard dat ik op jou reageer, ik had me voorgenomen jou totaal te negeren, totdat je me gaat pb-en en dit soort posts gaat plaatsen.jeoff schreef : dat bedankje van danny was ironisch bedoeld en hij begrijpt waarschijnlijk ook niet waarom jij dat hier zo steukend geplaatst hebt. En dan ook nog hier de vermoorde onschuld spelen
Dit Topic is toch om te Vreigelle?jeoff schreef : dat bedankje van danny was ironisch bedoeld en hij begrijpt waarschijnlijk ook niet waarom jij dat hier zo steukend geplaatst hebt. En dan ook nog hier de vermoorde onschuld spelen
Ben Salemans schreef : ... Mensen, houd, mieljaar, nu eindelijk eens op met al dat kinderachtige geruzie! Dat zwart-witte, vrij puberale, gedoe van "ik ben goed en jij bent fout, wèhwèh" is voor de meeste mvvfans.nl-gebruikers echt heel vervelend om te lezen. Wat ons allen bindt, wat een eenheid van ons maakt, is dat we allemaal fan zijn van MVV Maastricht.
pinobel schreef : Ik wil aan deze hele discussie slechts 1 ding toevoegen. We hebben op dit forum allemaal slechts 1 gemeenschappelijke factor: MVV. Als jij hier MVV promoot stoot je niemand voor het hoofd. Echter als je aangeeft daarnaast ook nog voor om het even welke andere club te zijn, stoot je gegarandeerd hier wel een of meederde voor het hoofd omdat die net toevallig een hekel aan die club hebben...
Equinox schreef : Jij bent de moeite nog niet waard dat ik op jou reageer, ik had me voorgenomen jou totaal te negeren, totdat je me gaat pb-en en dit soort posts gaat plaatsen.
Met het filmpje is en was niks mis, of wil je als modje ook Youtube gaan moderaten?
ingel23 schreef : Kijk even terug daar mag een mod. Wel een afbeelding van Feyenoord (seizoenskaart) plaatsen op het forum van MVV en jeetje mina dan reageert er niemand stel je eens voor Equinox had dat gedaan dan was weer de hel los gebarsten.
Equinox schreef : Bij deze BP/Jeoff mijn excuses.
Ali de witte schreef : De laatste tijd weinig op het forum gezeten. Waarom? Kijk na de voorgaande 10 pagina's van dit topic. ...