Vreigelheukske

03 aug 2012 14:35
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
Vreigelheukske #31
Zoals mevrouw daar midden in het voetpad zit is ook weer overdreven. Zet je netjes langs de kant. Dan zou het wat mij betreft geen probleem zijn.
Maar dan kan ik me ook weer reacties van horeca-ondernemers bedenken. Die moeten namelijk al honderden/duizenden euro's per jaar betalen als ze een paar stoeltjes buiten willen zetten.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 aug 2012 14:46
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Vreigelheukske #32
Ik begrijp wat je wilt zeggen Jeoff. Maar ik denk dat je ook misschien de geschiedenis van de wijk moet meepakken, misschien zijn er afspraken gemaakt in het verleden met omwonende, bijvoorbeeld een terras vergunning of dergelijke dat door de gemeente is afgekeurd, e.d..

Probeer maar eens in de toekomst op te treden als politie tegen echt groeps-overlast, als er daarna gewezen wordt naar de vrijspraak van dit incident, daarvoor moet je de lijn heel strak houden. Men bevindt zich op andermans grond (gemeente), niet in de eigen voortuin. Als het in de eigen voortuin was, dan had ik inderdaad mijn bezwaren.

Hoe is dit anders dan bijvoorbeeld je fiets plaatsen in de binnenstad op de niet daarvoor bestemde plekken? Als ik iedere ochtend mijn was buiten hang aan de lantaarnpaal van de gemeente zou ik daar ook op worden aangesproken. Ik gebruik namelijk iets wat niet van mij is en dat eigen ik af.

Het dubbele gevoel kan ik begrijpen, maar een toezichthouder is geen getrainde politie agent. Zij moeten ervoor zorgen dat de hoofdader van Maastricht blijft stromen door dit soort incidenten aan te pakken. Als ik een pallet hier in ut 'boeren dörp' voor mijn huis leg, is er niets aan de hand, doe ik dit in de binnenstad heb ik de hele dag klagende mensen voor mijn deur staan. Als ondernemer kies je daarvoor, wonen in een prachtige historische stad en huisstijl, maar helaas met weinig vrijheden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 aug 2012 14:48
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Vreigelheukske #33

jeoff schreef : Natuurlijk heb je gelijk schapendonk, maar toch voelt het in deze situatie voor mij erg fout en zelfs vervelend aan, terwijl ik er helemaal niet persoonlijk bij betrokken ben. Je moet je aan de wet houden, OK. Maar deze wet is er om excessen te voorkomen en is m.i. niet bedoeld voor dit soort situaties. Als iedereen buiten ging zitten was er natuurlijk een andere situatie maar dat gebeurt natuurlijk nooit, ook niet in de Rechtstraat. En mocht dat wel gebeuren dan kun je later alsnog op basis van deze wet ingrijpen en zeggen dat nu niemand het meer mag.

Helaas kun je dit soort uitzonderingen niet in een wet vermelden en hebben de handhavers in principe gelijk. Maar ik krijg al heel snel het gevoel van ' ga toch boeven vangen' en dat is m.i. in deze situatie terecht. Dat een paar ambtenaren zich erg belangrijk voelden en op hun strepen gingen staan door deze waarschuwing en boete uit te delen. Dat in hetzelfde gebied de drugsdealers schijnbaar vrij spel hebben versterkt het gevoel van onrecht in deze zaak alleen maar meer.


Ik ben het er helemaal mee eens. Ik erger me er ook aan als de ambtenaren zo gaan muggeziften. Echter, als het mij was overkomen, en ze hadden me gewaarschuwd, had ik geluisterd en mijn boeltje binnen gezet. Klaar alles goed en geen boete. In hun geval, had ik het nog veel anders gedaan. Ik had alles aangehoord, een waarschuwing gekregen, alles binnengezet, netjes gewacht dat ze wegwaren en alles weer buitengezet. :lol: Mochten ze dan terug gekomen zijn, hadden ze nog altijd in beroep kunnen gaan. Helaas is dit hetzelfde als een parkeerboete. Dit kan ook kleinzielig gevonden worden, maar als je in beroep gaat, verlies je het 999999 keer op de 1000000. Maar je hebt gelijk als je zegt dat ze beter eerst achter de "echte boeven" moeten aangaan. Het voelt een klein beetje fout, maar dit is makkelijker geld verdienen voor de schatkist, toch? En laten we eerlijk zijn: je kunt het je ook zelf zoeken. Dit vind ik wel een beetje een voorbeeld hiervan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 aug 2012 15:24
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Vreigelheukske #34
gelukkig denkt de gemeente er net zo over!

www.l1.nl/nieuws/186987-maastricht-laat-...-zitten#.UBvQoU0aMs8

Maastricht laat stoepboete zitten
Bewoners van de Rechtstraat in Maastricht die zijn beboet voor het zitten op de stoep hoeven die boete niet te betalen.

Dat zegt wethouder Willems van de gemeente Maastricht. Handhavers van de gemeente hadden de boete van 220 euro opgelegd omdat de stoelen op het trottoir voetgangers met kinderwagens hinderden.

Wethouder Willems zegt nu dat de gemeentehandhavers de situatie verkeerd hebben ingeschat en dat er geen sprake is geweest van overlast.

De gemeente gaat de richtlijnen voor de gemeentehandhavers aanscherpen om herhaling van dit soort misverstanden te voorkomen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 aug 2012 15:59
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Vreigelheukske #35
Dat is dan geluk hebben. Ik zou zeggen, voor 220 euro heb je flink wat flessen wijn voor, misschien tijd voor een streetparty? :lol:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 aug 2012 16:01
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
Vreigelheukske #36

Schapendonk schreef : Dat is dan geluk hebben. Ik zou zeggen, voor 220 euro heb je flink wat flessen wijn voor, misschien tijd voor een streetparty? :lol:


Dus voor 220 euro mag je een party houden voor de straat :lachen:

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 aug 2012 16:02
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Vreigelheukske #37

Danny1983 schreef :

Schapendonk schreef : Dat is dan geluk hebben. Ik zou zeggen, voor 220 euro heb je flink wat flessen wijn voor, misschien tijd voor een streetparty? :lol:


Dus voor 220 euro mag je een party houden voor de straat :lachen:


Het gaat om de onderliggende gedachte ;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 aug 2012 16:27
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Vreigelheukske #38
Ik neem aan dat je begrijpt dat het hier gaat om redelijkheid.. als er 3 of 4 man rustig en gezellig voor hun deur zitten moet dat geen probleem worden. Als er 100 mensen zitten is dat natuurlijk iets anders.
Waar de grens dan ligt? Dat moet per geval bekeken worden! nogmaals redelijkheid is het sleutelwoord.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 aug 2012 17:16 03 aug 2012 17:16 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Vreigelheukske #39
Ik begrijp het. Als de gemeente dit zo vind, moet ik me hierbij neerleggen. Zo simpel is dat. Of iedereen het hiermee eens is, is een 2e. Maar om even heel eerlijk te zijn. Toen ik het bericht zag, voelde ik me even geroepen om erop te reageren. Dit, omdat ik ook familie in de binnenstad heb. Maar voor de verdere rest zal het me een ***** wezen. Ze zoeken het maar lekker uit :lol:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 aug 2012 15:52 04 aug 2012 15:52 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Vreigelheukske #40

les rouges blancs schreef :

DJ-AMIGO schreef :


@Amigo: motte oppe foto gein zwarte bälkskes op sommige köp....? :lachen:
en wat deid trowwes dee dikke anderlechtsupporter (dee met dat paors hummeke, met zien han in de loch en e kletske beer in zien glaas, gans linksoonder) in de tent...? :P


DJ-AMIGO schreef : "t is allemaol LOCO LOCO, LOCOLOCO, LOCO LOCO, LOCOLOCO, LOCO LOCO, zoep mèr lekker mèt !!!

es Geer ut zegk, menier d'n Diskdzjokkie...!Daan....laot mèr goon, laot mèr goon. Want te stèl is niks gedoon. 't is nog altied weer ... :thumbsup:
mmmm...meh wie zit 't met dee Anderlecht supporter...dee kumpt d'r toch neet in.... ? mot wel zegke tot heer liekend op eine dee iech kin, mer dee is neet vaan Anderlecht mer veur us MVV-ke :thumbsup: en neet zoe vet es dee oppe foto... :lachen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 aug 2012 17:33 04 aug 2012 17:33 door Equinox.
Equinox
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 359
Meer
Vreigelheukske #41
Anderlecht? Dat zien de joede vaan belsj. Bah :puke:

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boer458

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 aug 2012 17:31 15 aug 2012 16:04 door Boschpoort. Reden: naam bericht
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Vreigelheukske #42

Napoleon schreef : Bovendien heet Snuf niet 100% maar 1000% gelijk: als je geen duidelijke "voetbalgerelateerde" doelen stelt, dan kan de hele boel zo in elkaar storten als enkele van die weinige part time mensen die nu leiding geven wegvallen en hun eventuele opvolgers weer van "scratch one"moeten beginnen. Een realistische blauwdruk met plannen op voetbalgebied (want per slot van rekening komen we daarvoor naar de Geusselt) dat het kader is waarbinnen men opereert is noodzakelijk



LRB wat kun jij toch ongeloofelijk uit je nek kletsen !!!! Jij hebt volgens mij helemaal geen idee wat er allemaal op papier staat en wat er is afgesproken.
Zelfs in het laatste praatcafe heeft Paul Rinckens een nieuw plan laten zien welke doelen MVV wilt bereiken, die komen bovenop alle andere plannen en doelen die al zijn vastgelegd. Daar was jij ook bij of was je weer "bezopen"
En ja niet alles gaat even snel dat klopt, maar jij lult hier maar raak op dit forum, focus je op het voetbal maar ga je niet mengen inzake waar je geen enkele toegevoegde waarde hebt en alleen maar onzin uitkraamt

Als ik je vrijdag zie tegen Oss zal ik je hier ook wel eens persoonlijk op aanspreken.




Bedankt voor de nette, uiterst correcte en professionele manier waarop je een medeforumlid aanspreekt!
Hoe moet ik dat zien qua jouw nivo, smaak, manier van communiceren en respect?
M.b.t. "ongeloofelijk uit je nek kletsen ": mag ik je eraan herinneren, dat bij het laatste praatcafe herinneren JIJ Ron Elzen onterecht en zeer fel aanviel ( ging over het onderwerp respect overigens) en ik je terecht wees door een voorbeeld van het tegenovergestelde te geven.

Zou je verder zo vriendelijk willen zijn en me uitleggen wat je impliceert met : of was je weer "bezopen"....?
En mag ik je er vooral wel op wijzen dat ik zeer veel aanstoot aan deze persoonlijke aantijging neem ...en daar überhaupt ook geen enkele vorm humor in kan ontdekken!
Je mag me a.s vrijdag best "eens persoonlijk op aanspreken", vandaag, morgen of overmorgen zelfs, any time....als je met mij van gedachte wil wisselen of me van jouw mening wil overtuigen; no problem en graag zelfs ( en dat bedoel ik serieus en niet sarcastisch), maar dan verwacht ik wel eerst een persoonlijk excuus voor dat "bezopen" of dat je deze woorden terugneemt! ;)
want anders kan ik ook zeggen dat ik je vrijdag hier persoonlijk op "aanspreek"... ;)
Hetgeen ik niet zal doen; is niet mijn stijl.


Back on topic :

Ja, ik weet precies wat Paul Rinkens zei; hij ( namens het bestuur natuurlijk) investeert liever niet in een jeugdteam (een voetbal gerelateerde zaak), maar geeft prioriteit aan de samenwerking met de kennisindustrie ( UM en AZM).
Zijn of beter hun ( het bestuur) goed recht.
Ik denk dan wel bij mezelf is dat dat niet in tegenspraak met vorig seizoen ? Toen pleitte de coach ( en "Sachverständiger" op voetbalgebied) juist in het praatcafe juist voor een jeugdteam (wil je talenten werven, vasthouden en laten door stromen en dus succesvol zijn conform de voetbalgerelateerde doelstellingen van MVV)!
En zelfs het bestuur stond toen achter dit idee, zij het wel in de vorm van een RJO. Hebben ze dit ( jeugdteam) nu zo snel overboord gegooid, terwijl men de supporters van de noodzakkelijkheid ervan wilde overtuigen...?
Hoe komt dat dan en wat heeft hun gedachte zo snel doen veranderen, vraag deze sumpele Sjeng zich dan af...of is dat "bezopen"?

Mag ik je erop wijzen dat ik naar de Geusselt kom om van mien MVV-ke te genieten ( voetbal en uzze supporters dus) !
En dat al > 40 jaar.
De rest is wel leuk en aardig maar secundair belang, tenzij het een bijdrage levert aan meer (sponsor) geld.

Bovendien kan ik (en mischien met mij vele supporters ) zelf wel bepalen wat een toegevoegde waarde heeft en ben ik (zijn we) überhaupt niet aangewezen op elitair, uit de tijd zijnde paternalistisch en laagdunkende opmerking zoals "geen enkele toegevoegde waarde " omdat het toevallig niet met jouw mening strookt...

Ik waardeer het dat je MVV sponsort ( en nog meerdere dingen, zoals ik pas vernomen heb), maar dat geeft je niet het recht om hier of waar dan ook iemand te schofferen... en jou zienswijze voor heilig te verklaren!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 aug 2012 08:37 15 aug 2012 16:05 door Boschpoort. Reden: naam bericht
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1875
Meer
Vreigelheukske #43
Aan LRB:


Je blijft dus doorlopend onjuistheden produceren. Het verhaal Ron Elsen tijdens het praatcafe was als volgt. Een supporter spraak hem aan dat sommige spelers zoals Racjomar en Esajes voor en na de training nooit het fatsoen hadden om supporters te begroeten.
Daarop vertelde Ron Elsen dat hij dat niet vond kunnen en hier de spelers over zou aanspreken. Op dat moment sprak ik Ron Elsen aan, die hoofdverantwoordelijk is voor de spelers en het aankoopbeleid en dus ook voor hun gedrag , dat hij op de eerste plaats zelf eens het goede voorbeeld moest geven om in de BC zijn sponsoren netjes gedag te zeggen wat Ron structureel niet deed. Die vrijdag ervoor stond ik naast Marcel Andrien in de BC en we waren in gesprek, Ron Elsen passeert spreek Marcel aan , zegt mij geen gedag of geeft een hand ( sta er naast !!), kijkt me zelfs niet eens aan en gaat verder. Dat is dus ongepast en respectloos en een minachting na je sponsoren toe.
Daar heb ik Ron op aangesproken tijdens dat praatcafe naar aanleiding van zijn reactie op de supporter, immers behoord Ron zelf het goede voorbeeld te geven, hierna heeft Ron dit goed opgepakt en er iets mee gedaan.
Waar jij dan weer de onzin vandaan haalt dat je “mij terecht wijst” door een voorbeeld te geven van het tegenovergestelde is natuurlijk weer grote onzin.
Maar dat is ook je probleem en daar stoor ik me aan LRB, je produceert doorlopend onzin uit als het gaat om allerlei zaken van MVV.
Je schrijft hier zelfs op het forum dat MVV geen duidelijke voetbal gerelateerde doelen stelt, hoe kun je deze onzin en feitelijke onjuistheden schrijven.
MVV heeft zelfs haar hele plan op het internet gezet, heeft een open communicatie met supporters , betrekt in ieder en men staat altijd open voor een dialoog.
Ik kan me alleen voorstellen dat wanneer supporters zoals als jij met je 40 jarige trouwe dienst ,ze daar wel een beetje tabak van hebben en die ze misschien liever kwijt dan rijk zijn. Want je mag beste een mening hebben over hoe je MVV vind spelen en welke spelers je wel die niet goed of slecht vind, je mag ook een mening over andere zaken rondom MVV hebben, ,maar wanneer jij structureel onwaarheden , onjuistheden en vooral dat onderwijsachtige toontje van je aanslaat over hoe het bestuur of vrijwilligers of wie dan ook het zou moeten doen , dan vind ik dat jezelf volledig diskwalificeerd. Het is een schande om te schrijven dat MVV geen voetbalgerelateerde doelstellingen stelt, en ja dat is een bezopen reactie van je !!!
MVV formeert weer eens na jaren meerdere doelstellingen, en concreet jaren plan, daar uit voortkomende kleine en al grote successen…..
Dat jij je persoonlijk voelt aangevallen voelt dat ik je “bezopen” hebt genoemd in mijn vorige topic, zal me echt een zorg zijn, iemand die zich 40 jaar supporter noemt en niet inziet hoe MVV nu aan de weg timmert en met feitelijk onwaarheden doorlopend komt , die is bezopen, en zelfs ziekelijk in zijn drift en drang om maar je evangelie hier te verkondigen.
Kijk als jij het allemaal zo goed weet, maar dat toon je dagelijks aan dat je het niet weet, dan had je allang iets voor MVV betekent of gedaan, maar verder dan 10 euro bijdrage aan de kosten van dit forum ( want ook daar sprak je mij over aan , dat wij met nog andere moesten sponsoren !!) ben je in die 40 jaar niet gekomen !!
Weet LRB , ik hoop voor MVV dat supporters zoals als jij een “uitstervend”ras zijn want je voegt niets toe , je zet alleen maar kwaad bloed en probeert mensen , bestuursleden, sponsoren en ook supporters in een kwaaddaglicht te zetten.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Kanarie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 aug 2012 15:59 15 aug 2012 16:05 door Boschpoort. Reden: naam bericht
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Vreigelheukske #44

Napoleon schreef : Aan LRB:


Je blijft dus doorlopend onjuistheden produceren. Het verhaal Ron Elsen tijdens het praatcafe was als volgt. Een supporter spraak hem aan dat sommige spelers zoals Racjomar en Esajes voor en na de training nooit het fatsoen hadden om supporters te begroeten.
Daarop vertelde Ron Elsen dat hij dat niet vond kunnen en hier de spelers over zou aanspreken. Op dat moment sprak ik Ron Elsen aan, die hoofdverantwoordelijk is voor de spelers en het aankoopbeleid en dus ook voor hun gedrag , dat hij op de eerste plaats zelf eens het goede voorbeeld moest geven om in de BC zijn sponsoren netjes gedag te zeggen wat Ron structureel niet deed. Die vrijdag ervoor stond ik naast Marcel Andrien in de BC en we waren in gesprek, Ron Elsen passeert spreek Marcel aan , zegt mij geen gedag of geeft een hand ( sta er naast !!), kijkt me zelfs niet eens aan en gaat verder. Dat is dus ongepast en respectloos en een minachting na je sponsoren toe.
Daar heb ik Ron op aangesproken tijdens dat praatcafe naar aanleiding van zijn reactie op de supporter, immers behoord Ron zelf het goede voorbeeld te geven, hierna heeft Ron dit goed opgepakt en er iets mee gedaan.
Waar jij dan weer de onzin vandaan haalt dat je “mij terecht wijst” door een voorbeeld te geven van het tegenovergestelde is natuurlijk weer grote onzin.
Maar dat is ook je probleem en daar stoor ik me aan LRB, je produceert doorlopend onzin uit als het gaat om allerlei zaken van MVV.
Je schrijft hier zelfs op het forum dat MVV geen duidelijke voetbal gerelateerde doelen stelt, hoe kun je deze onzin en feitelijke onjuistheden schrijven.
MVV heeft zelfs haar hele plan op het internet gezet, heeft een open communicatie met supporters , betrekt in ieder en men staat altijd open voor een dialoog.
Ik kan me alleen voorstellen dat wanneer supporters zoals als jij met je 40 jarige trouwe dienst ,ze daar wel een beetje tabak van hebben en die ze misschien liever kwijt dan rijk zijn. Want je mag beste een mening hebben over hoe je MVV vind spelen en welke spelers je wel die niet goed of slecht vind, je mag ook een mening over andere zaken rondom MVV hebben, ,maar wanneer jij structureel onwaarheden , onjuistheden en vooral dat onderwijsachtige toontje van je aanslaat over hoe het bestuur of vrijwilligers of wie dan ook het zou moeten doen , dan vind ik dat jezelf volledig diskwalificeerd. Het is een schande om te schrijven dat MVV geen voetbalgerelateerde doelstellingen stelt, en ja dat is een bezopen reactie van je !!!
MVV formeert weer eens na jaren meerdere doelstellingen, en concreet jaren plan, daar uit voortkomende kleine en al grote successen…..
Dat jij je persoonlijk voelt aangevallen voelt dat ik je “bezopen” hebt genoemd in mijn vorige topic, zal me echt een zorg zijn, iemand die zich 40 jaar supporter noemt en niet inziet hoe MVV nu aan de weg timmert en met feitelijk onwaarheden doorlopend komt , die is bezopen, en zelfs ziekelijk in zijn drift en drang om maar je evangelie hier te verkondigen.
Kijk als jij het allemaal zo goed weet, maar dat toon je dagelijks aan dat je het niet weet, dan had je allang iets voor MVV betekent of gedaan, maar verder dan 10 euro bijdrage aan de kosten van dit forum ( want ook daar sprak je mij over aan , dat wij met nog andere moesten sponsoren !!) ben je in die 40 jaar niet gekomen !!
Weet LRB , ik hoop voor MVV dat supporters zoals als jij een “uitstervend”ras zijn want je voegt niets toe , je zet alleen maar kwaad bloed en probeert mensen , bestuursleden, sponsoren en ook supporters in een kwaaddaglicht te zetten.



M.b.t. het Ron Elzen incident: zonder hem goed te willen praten; tuurlijk begrijp ik dat zo iets jou kwetst, vooral voor iemand die toch zeer passioneel is ( dat laat je tenminste bij altijd blijken en daar is niks mis mee ) maar hij kan toch in gedachten verzonken zijn of een dringende kwestie aan zijn hoofd hebben en zodoende deze eenmalige persoonlijke "misser"gemaakt hebben...?
Als je dan overigens precies wilt zijn,"onjuistheden", doe het 100 % :
het "respect" onderwerp toen betrof jonge spelers die supporters ( met name oude) niet groetten als ze tijdens de training het veld opkwamen en dat greep jij aan om het topic met deze deze eenmalige "misser" te kapen...
Wat ik niet begrijp is dat je wel op je tenen getrapt bent als het gaat om respect van Elzen, maar als ik nu "zal me echt een zorg zijn" lees krijg ik toch een vreemd gevoel hoe je met dit onderwerp omgaat en diskwalificeer je jezelf eigenlijk , toch...? .

Vergeet niet dat mensen zoals ik al 40 jaar behoorlijk wat centjes hebben achtergelaten en toch een deel van het hondstrouwe publiek uitmaken en uit blijven maken. Sponsors komen en gaan. Net zoals besturen !
Al hoop ik dat je persoonlijk lang sponsor blijft en het bestuur ook voor mij helemaal niet hoeft te vertrekken. Integendeel.
Maar kritisch zijn mag....

Helaas veronderstel je jammergenoeg teveel, maar kan ik wel je emotie in je uitspraken hier begrijpen. We hebben immers allemaal heel veel passie voor ons cluppie. Van de oude 86 jarige opa tot de 16 jarige Ultra toe. Niks mis mee en ook niet dat ieder dat op zijn eigen manier beleeft en dat verdient gerespecteerd te worden! Ook al denken we er soms anders over...

Ik wil ook niemand een een kwaad daglicht stellen, dat maak jij er met je emotionele interpretatie van (en misschien veroorzaak ik dit ook door mijn af en toe door mijn ongelukkige manier van schrijven...dat kan zeker).

Maar ik heb enkel een aantal vragen bij een aantal zaken, die ik dan hier uit. Dat mag en daarvoor is dit forum gemaakt!
Het feit dat velen (bestuur, sponsoren en supporters) goed werk doen wordt door mij vaak op dit forum erkent en uitgesproken.

Dat betekent echter niet dat men een carte blanche krijgt en ik (of anderen) zwijgend toe moeten kijken.

Misschien kan mijn interpretatie over e.e.a. verkeerd zijn, door gebrek aan info ( waarover jij als dan wel beschikt).
Dan zou ik het beter vinden, van respect en stijl getuigen, dat je mij een PB-tje stuurt en we bijvoorbeeld onder een glas bier lekker vrij en onbevangen "lekker klasjenere"... !
Is toch beter dan notabene mij (of in toekomst een medesupporter die kritisch is of een uitgesproken mening heeft, dat je niet zint) aan te vallen, want uiteindelijk staan we aan dezelfde kant. Toch?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 aug 2012 16:09
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1918
Meer
Vreigelheukske #45
LRB en Napoleon,
Mag ik jullie uitnodigen dit 'gesprek' a.s. vrijdag in het supportershome voort te zetten cq af te sluiten?
Het bier krijgen jullie van mij (als er niet mee gegooid wordt) :rolleye:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, les rouges blancs, Jean

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.521 seconden