Vreigelheukske

31 aug 2012 15:20 31 aug 2012 16:43 door Boschpoort.
ingel23
Bezoeker
Bezoeker
Vreigelheukske #106

Skillz x Hypzz schreef :

Equinox schreef : Bij deze BP/Jeoff mijn excuses.




Ben hier nu een paar dagen als gast op dit forum en lig me al dagen te ergeren aan je en aan ingel23, en als ik nu zie dat je weer je excuses aanbied draait mijn maag om en denk ik alweer excuses en straks ga je weer vrolijk verder zoals je altijd doet.


***
Tekst deels verwijderd.
Ongefundeerde beschuldigingen zijn ook in het vreigelheukske niet op zijn plaats Ingel. En nee, daar hoeven we geen discussie over te gaan voeren. We weten hoe jullie over elkaar denken.
BP

***

En wie er wel of niet is weggebleven op het forum dat is zijn eigen keuze maar blijf ons niet alleen de zwarte piet toeschuiven ook andere forumleden hebben hier aan ook meegewerkt en die "verdoezelen " zich dan in de grote onschuld.

Groet ingel23

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 aug 2012 15:22 31 aug 2012 15:36 door Equinox.
Equinox
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 359
Meer
Vreigelheukske #107

MVV4life schreef : Wis neet boe ut te plaotse, mer 'n discussie euver onderstaonde is welliech op zien plaots, en euveral beter es in ut topic vaan Trost. En d'r is al eve neet mie HEIJ gevreigeld, daan mer heij geplaots.

Ali de witte schreef : De laatste tijd weinig op het forum gezeten. Waarom? Kijk na de voorgaande 10 pagina's van dit topic. ...


Iech vin ut jaomer tot luij wie Ali heij neet mie reageere, sjus zoe wie ut jaomer is tot d'r veul ultras heij neet reageere.
D'r zien al e paar luij terökgekome, boevaan e paar ultras, boeveur hulde. Mer iech weit zoe nog 10 naome op te neume die heij neet mie reageere um soms versjillende reijes. Ut gevreigel vaan de aofgelope weke heet zeker ouch neet gehollepe, mer zeker ouch neet ut gevreigel oet ut verleije, want daorum zien ze weggebleve.

Iech zow ut liefste hubbe tot eedere MVV supporter heij geere zow kome um te reageere en tot d'r normaal discussies zien.
Iech waardeer de meining vaan o.a. Ali hiel erreg, sjus daorum is ut jaomer tot heer zich heij neet mie liet zien. Ut is toch raar tot de veurzitter vaan de SC neet mie keump op ut supportersforum?

Wie kriege veer ut zoe wiet tot de "awwe" reageerders weer terök kome en daan ouch blieve? Motte veer us aanders gedraage, is ut wel zoe erreg, motte d'r luij wegblieve, mot eederein heij met ziene echte naom stoon of motte de luij die wegblieve mer gewoen wegblieve volges uuch?


Daanke veur dien reaksie. Sta 200% achter de reaktie van Ali!

Zoe este mesjiens gezeen höbs bin iech ouch al 'n tiedsje neet mie actief gewees op dit forum en toch geit 't gevreigel toch gewoen door; zie topic vaan Trost en blog vaan de veurzitter. Ut gesteggel en gezaniks boeste miech op aonveels of neet geit toch gewoen door. Dao kinste euver jenke, heet geine zin. Sjeinbaar zit gevreigel in de Sjeng zien DNA.

Diech hats 'n apaart topic vaan LRB ofste aub terök wows koame, iech neet, zow iech neet wille ouch neet. Kinderegtig gedeuns.
Iech kom vaanzelvers terök dao höb iech geine veur nuudig; bei deze.

Tot de Ultras heij neet mie reageere heet te make met ganse aandere zaake - um duudelik te zien en tot luij vaan de Ultras bereid zien heij te reageere heet niks met dit forum ofwel forumleden of diech te maake of de aon/aofwezigheid vaan aandere forumleden!

Sterker nog diech kopieers toch zoegeer alle beriechte vaan 't Ultras forum naor heij en visa versa?
Daan wetste ouch boe 't perceis um geit? Neet? De luij vaan de Ultras reageere hei op persoenlikke titel, neet umtots diech ze kopieers, wete de Ultras dat eigelik wel dats diech alles heij deneer vlems? Bis diech 'ne Ultra?

Iech deenk tot d'r weer obbenuijts gevreigel gezeuk weurt in de verwijzingen naor aander luij hei oppe forum!

En tot d'r weer op de persoen gespäölt weurt hei oppe forum en vin ut ouch erg triest dat luij met 'n ech MVV hart neet mie reageere, sjus wie iech de aofgeloupe tied neet mie gereageerd höb, iech bleif weer aweg. Daan zien väöl luij gelökkiger. So be it.

Toch ligk mien hart ouch al jaore bei MVV, sjus wie alle aander forum lede en de luij in 't stadion.
Höbste daan diene zin en bevestiging?

Boeveur is de slogan "Veer zien MVV" eigelik bedoeld?

Wat is d'r zoe lestig aon mekaar en mekaars meining te accepteren!? Dit is un forum en veer höbbe neet allemaol dezelfde meining!
Kin miech hei zoe giftig euver maake.. en vroag miech aof boerum.... mer toch zit iech venaovend te hope op 3 pönt veur EMVEEVEE!!!

Kompleminte Equinox

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 aug 2012 15:42
ingel23
Bezoeker
Bezoeker
Vreigelheukske #108

MVV4life schreef : Wis neet boe ut te plaotse, mer 'n discussie euver onderstaonde is welliech op zien plaots, en euveral beter es in ut topic vaan Trost. En d'r is al eve neet mie HEIJ gevreigeld, daan mer heij geplaots.

Ali de witte schreef : De laatste tijd weinig op het forum gezeten. Waarom? Kijk na de voorgaande 10 pagina's van dit topic. ...


Iech vin ut jaomer tot luij wie Ali heij neet mie reageere, sjus zoe wie ut jaomer is tot d'r veul ultras heij neet reageere.
D'r zien al e paar luij terökgekome, boevaan e paar ultras, boeveur hulde. Mer iech weit zoe nog 10 naome op te neume die heij neet mie reageere um soms versjillende reijes. Ut gevreigel vaan de aofgelope weke heet zeker ouch neet gehollepe, mer zeker ouch neet ut gevreigel oet ut verleije, want daorum zien ze weggebleve.

Iech zow ut liefste hubbe tot eedere MVV supporter heij geere zow kome um te reageere en tot d'r normaal discussies zien.
Iech waardeer de meining vaan o.a. Ali hiel erreg, sjus daorum is ut jaomer tot heer zich heij neet mie liet zien. Ut is toch raar tot de veurzitter vaan de SC neet mie keump op ut supportersforum?

Wie kriege veer ut zoe wiet tot de "awwe" reageerders weer terök kome en daan ouch blieve? Motte veer us aanders gedraage, is ut wel zoe erreg, motte d'r luij wegblieve, mot eederein heij met ziene echte naom stoon of motte de luij die wegblieve mer gewoen wegblieve volges uuch?


Topic huurt bij trost topic! Waarom weer ff dit een andere draai willen geven? En voorgaande 10 berichten staan voor het trost topic Niet voor dit topic van het vreigelheukske!

Waarom MVV4life? En wie weg wilt blijven is toch ieders eigen keuze?
Waarom blijf jij daar over door zeuren?

Het gevreigel waar jij steeds in blijft hangen en steeds weer aanhaalt op het forum is beeindigd geworden het is klaar afgesloten basta!

Ga genieten van de wedstrijd vanavond.... en houd op met dit steeds te posten! De discussies /gevreigel van het verleden laten rusten zoals is afgesproken!

Fijn weekend groet ingel23

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 aug 2012 16:02
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Vreigelheukske #109

ingel23 schreef : Ga genieten van de wedstrijd vanavond....!

Fijn weekend groet ingel23


Hoi Ingel....kom daan aoch venaovend :thumbsup:
en in plaots vaan hei weer get te vreigele, laote veer es ein femilei saame geneete ;)
en drinke veer us eine in de SC ruimte ?
Bin iech neet allein tusse al die leevensgevierlikke gaste :blush:
De volgende gebruiker (s) zei dank u ingel23

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 aug 2012 16:43
ingel23
Bezoeker
Bezoeker
Vreigelheukske #110

les rouges blancs schreef :

ingel23 schreef : Ga genieten van de wedstrijd vanavond....!

Fijn weekend groet ingel23


Hoi Ingel....kom daan aoch venaovend :thumbsup:
en in plaots vaan hei weer get te vreigele, laote veer es ein femilei saame geneete ;)
en drinke veer us eine in de SC ruimte ?
Bin iech neet allein tusse al die leevensgevierlikke gaste :blush:


Hoi LRB ten ierste bedaank veur dien beriech :) :thumbsup:

Wil neet vreigele ;) en kin venoavend neet mer.... hawe dat same un pilske pakke ech wel te good :)
En de kins diech wel verdedige tege die leevensgevierlikke gaste :thinking: :thinking:

Amezeer diech en geneet mer venaovend en op noa de drei punte :thumbsup: :thumbsup:

Groetjes ingel23

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 aug 2012 16:45
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1918
Meer
Vreigelheukske #111
Goed, equinox en ingel hebben hun verhaal kunnen doen. Ik hoop dat het hierbij blijft en niemand zich geroepen voelt hier weer op te reageren. Gedaan is gedaan.
Veer Zien MVV!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Equinox

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 aug 2012 16:58
serke
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 315
Meer
Vreigelheukske #112

Boschpoort schreef : Goed, equinox en ingel hebben hun verhaal kunnen doen. Ik hoop dat het hierbij blijft en niemand zich geroepen voelt hier weer op te reageren. Gedaan is gedaan.
Veer Zien MVV!


En zoe is dat en neet aanders, saame veur us MVV !!!!!!!!!!!!!!!!! :thumbsup:
De volgende gebruiker (s) zei dank u ingel23

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 aug 2012 17:03 31 aug 2012 17:08 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Vreigelheukske #113
...no further comment ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 aug 2012 17:05
Equinox
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 359
Meer
Vreigelheukske #114
LRB, de snaps ut sjeinbaar nog steeds neet.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 aug 2012 17:11
Equinox
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 359
Meer
Vreigelheukske #115

les rouges blancs schreef : ...no further comment ;)

De snaps ut nog steeds neet, oondanks aonpasse vaan dien post.

Ammezeer diech straks in de geusselt.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 aug 2012 17:15
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Vreigelheukske #116

Equinox schreef : Ammezeer diech straks in de geusselt.



zoewiezoe ! Merci ! :thumbsup:

De volgende gebruiker (s) zei dank u ingel23

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 sept 2012 19:30
ingel23
Bezoeker
Bezoeker
Vreigelheukske #117

ingel23 schreef :

Skillz x Hypzz schreef :

Equinox schreef : Bij deze BP/Jeoff mijn excuses.




Ben hier nu een paar dagen als gast op dit forum en lig me al dagen te ergeren aan je en aan ingel23, en als ik nu zie dat je weer je excuses aanbied draait mijn maag om en denk ik alweer excuses en straks ga je weer vrolijk verder zoals je altijd doet.


***
Tekst deels verwijderd.
Ongefundeerde beschuldigingen zijn ook in het vreigelheukske niet op zijn plaats Ingel. En nee, daar hoeven we geen
discussie over te gaan voeren. We weten hoe jullie over elkaar denken.
BP


Beste BP als jullie dan mijn tekst weghalen prima! maar waarom staat er bij topic: MOPPEN dan wel nog steeds het bericht wat LRB heeft mogen plaatsen en ik al diversen keren gevraagd heb ook dat aan te passen?

Hierin worden zowel Equinox en ik ook gelinkt aan 2 andere forumleden als jullie dan geen onderscheid maken wie er iets schrijft dan ook dat graag de tekst deels verwijderen ;)

Verder vind ik het vreemd dat een van jullie moderators Jeoff ook nog op dat bericht mag bedanken dat is toch een scheve schaats rijden :?: bij mij doen jullie de tekst deels verwijderen en daar mag het al dagen lang blijven staan.

Tevens zijn ook mijn 2 andere berichten verwijderd waarop ik bij 1 bericht precies hetzelfde heb geschreven als dat ik nu doe en het andere een antwoord was op LRB, de berichten waren gewone leuke berichten en die zijn ook opeens weg!

Waarom word dit geklungel met berichten niet eens goed aangepakt?
De leuke normale berichten worden foetsjie gemaakt en wat een forumlid schaad dat blijft er staan!

Sorry hoor maar dat is toch niet de opzet van dit forum :thinking: :thinking:

Ik heb mij netjes aan alles gehouden dus daar ligt het niet aan... maar dit veroorzaakt een naar gevoel dat er niet met gelijke passie word gehandeld door enkele moderators :ohmy: :ohmy:

Groet ingel23

***

En wie er wel of niet is weggebleven op het forum dat is zijn eigen keuze maar blijf ons niet alleen de zwarte piet toeschuiven ook andere forumleden hebben hier aan ook meegewerkt en die "verdoezelen " zich dan in de grote onschuld.

Groet ingel23

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 sept 2012 03:24 02 sept 2012 13:55 door Boschpoort.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 816
Meer
Vreigelheukske #118
Mijn god, als mensen elkaar gaan aanvallen op de manier waarop een mop wordt geformuleerd, dan is er toch wel iets mis. Dit kinderachtige gesteggel ben ik werkelijk spuugzat. Ik ben sinds twee weken weer moderator van mvvfans.nl. Sindsdien bevat mijn mailbox (en de mailboxen van mijn collegae-moderatoren) elke dag minstens vier berichten waarin mij als moderator wordt verzocht om een beledigend of krenkend bericht te verwijderen of om er een commentaar bij te schrijven.

Het lijkt hier soms wel op een kleuterklas, een ouderwetse benaming voor groep 1 en groep 2 van de basisschool. Ik als moderator ben dan de kleuterjuf. A zegt: "Hei B! Slieb-oet slieb-oet, alle kinnekes lache diech oet". De kleuterjuf zegt dan dat A dat niet moet doen. Je hebt als kleuterjuf nauwelijks je rug omgedraaid of je hoort C - of was het A of B? - tegen D zeggen: "Hei D! Slieb-oet, slieb-oet, alle kinnekes lache diech oet". Op een gegeven moment hoor je het "Slieb-oet, slie-boet, alle kinnekes lache diech oet" uit diverse kelen klinken. Als kleuterjuf word je daar knettergek van. Wat een onrust. Je probeert eerst nog bijvoorbeeld aan A te vragen waarom hij B, C of D verbaal aanvalt. Dan zegt A: "Iech bin neet daomèt begonne, dat waor B - of C of D". En als ik dezelfde vraag stel aan B zegt, zegt hij: "Jeh, mieljaar, Kowalikske trèk 'm aon zie pikske, C begós daomèt." Enzovoorts. (Een raar kleutertje, trouwens, dat B-kleutertje; echt in de gaten houden, haha). Als kleuterjuf kan ik niet uitsluiten dat bijvoorbeeld twee kleuterkes de echte ontrustzaaiers zijn en dat de andere twee kleuterkes de slachtoffers zijn. Maar ik heb geen zin om uit te zoeken wie nu precies de etterbakken zijn en wie de slachtoffers. Ik heb geen tijd of zin om die kleuterpesterijtjes tot in elk detail te gaan onderzoeken. Als juf wil ik maar één ding: er moet gewoon een eind komen aan dat gezeur. Bovendien kijken de overige kleuters uit de klas mij als kleuterjuf vragend aan. Gaat de juf aan die puinzooi hier in de klas nog iets doen?

Dan zegt de kleuterjuf dit, in het Nederlands: "Nu moeten jullie eens even heel goed naar me luisteren, A, B, C en D. Ik weet niet precies wie van jullie stout is, en wie wie aan het pesten is. Ik heb ook geen zin of tijd om dat precies uit te zoeken. Ik wil vooral dat het weer rustig wordt in de klas. Daarom wil ik dat jullie vieren vanaf nu niet meer op elkaar reageren. Als ik merk dat een van jullie vier kleutertjes toch nog iets zegt over een van de andere drie kleutertjes, dan zal ik die z'n ballen verpl..., eh... nee, dan zal dat stoute kleutertje een tijdje in de hoek laten staan, met zijn gezicht naar de muur!". (Ha, of die kleuters dat allemaal kunnen volgen, is maar de vraag. Ach, het is maar een vergelijking, die hopelijk door de mvvfans.nl-lezers wel begrepen wordt.)

Maar wie zijn nu A, B, C en D in dit verhaal? Nou, zelf zit ik, misschien ten onrechte, op dit moment te denken aan Les Rouges Blancs, Equinox, MVV4life en Ingel23. Ik weet niet precies in welke kampen deze mensen zitten, wie vriendje is van wie. Ik roep op dit moment vooral deze vier forumleden vriendelijk doch uiterst dringend op de komende twee maanden (of twee jaar?) niet meer op elkaars berichten te reageren; ook mogen zij in hun berichten elkaars namen niet meer noemen (of naar elkaar verwijzen). Geen onderling gesteggel meer, laat elkaar met rust en ga in geen enkele bijdrage meer indirect of direct op elkaar in. Misschien is dit verbod onredelijk, omdat er onder die vier mensen benadeelde 'slachtoffers' kunnen zitten, die geen 'daders' zijn. Dan ben je slachtoffer en krijg je potverdorie ook nog een verbod opgelegd, terwijl je helemaal niks fouts hebt gedaan. Sorry dan. Ik vraag begrip voor mijn situatie als moderator/kleuterjuf. Ik heb geen zin noch tijd om uit te zoeken wie 'goed' is en wie 'fout'. Ik wil gewoon dat dat kinderachtige kleuterachtige onderlinge gepest of gezeur ophoudt. Ik wil geen gepest in de mvvfans.nl-tent.

Dus, Les Rouges Blancs, Equinox, MVV4life en Ingel23: de komende twee maanden (of twee jaar?) mogen jullie niet meer reageren op elkaars berichten of direct of indirect commentaar op elkaar leveren. Wie die regel overtreedt, moet maar eens een maandje of zo in de hoek gaan staan: een ban dreigt! Ja, ik speel hier ogenschijnlijk met vuur, want ik weet maar al te goed dat jullie de grootleveranciers of hofleveranciers van dit forum zijn. Maar jullie beseffen niet hoeveel mvvfans.nl-lezers jullie onderlinge gezeik(s) echt spuugzat zijn. Sterker nog, ik weet gewoon dat heel veel voormalige serieuze schrijvers geen bijdragen meer schrijven, omdat ze het discussieniveau van mvvfans.nl beneden alle peil vinden, vooral door het onderlinge geneuzel en die onderlinge pesterijtjes. Die kritiek deel ik.

Dus, vier heren, schrijf nu voortaan gewoon berichten zonder onderlinge stekeligheden en er is niks aan de hand. Nogmaals, ik besef dat jullie niet alle vier allemaal per se fout zijn, en dat er onder jullie vieren daders en slachtoffers zijn. Ik kan als kleuterjuf alleen maar dit zeggen - en hopelijk begrijp je deze maatregel als je slachtoffer bent: schrijf je vanaf vandaag stekelige opmerkingen over andere forumleden, dan krijg je gewoon een ban van een maand, wat mij betreft.

Oh, denk je dat je met je vele berichten een machtspositie hebt ingenomen en dat we niet zonder je kunnen? Dan heb je het mooi mis. Het overgrote merendeel van de mvvfans.nl-forumleden kan die irritante 'haatbijdragen' missen als kiespijn. Goed, als jij dan een maand of zo geband bent, dan verschijnen er minder berichten op dit forum. Jammer, pijnlijk, misschien, eventjes. Want we willen veel (meningen) lezen over MVV Maastricht. Ik ben ervan overtuigd, ik hoop, dat door het verdwijnen van die onderling-gesteggel-berichten (eigenlijk altijd met de strekking: "ik ben slim, en jij bent dom", "mijn pikkie is lekker groter dan de jouwe", etc.) de voormalige serieuze schrijvers weer doet terugkeren...

Pfff, zucht. Juf Ben gaat slapen. Ik zal morgen wel weer de nodige 'drek' over me heen krijgen. Dat ik arrogant ben, dat het bericht veel te lang is (dan zeg ik in een toch wel mooie paradox: "Sorry, ik had niet tijd genoeg om het in minder woorden te formuleren") etc. Ach, dat is dan maar het trieste lot van een forummoderator. Maar ik ben dat onderling gezeik(s) zo spuug-spuug-spuugzat. En dan vind ik gewoon dat ik als moderator moet ingrijpen. Ik wil een forum met zinnige bijdragen, die tot (felle) discussies leiden die met MVV Maastricht van doen hebben. Maar onderling respect is bij alle bijdragen een randvoorwaarde. Wordt die randvoorwaarde van respect door iemand stelselmatig overtreden, dan krijgt die persoon een ban. Eerst een ban van een maand. Bij een volgende overtreding twee maanden. Enz.

P.S.: Collegae-moderatoren, misschien moet ik dit bericht op een andere plek (apart topic?) plaatsen? Veel mvvfans.nl-lezers lezen de rubriek 'moppen' immers niet. Boschpoort, als je er een apart topic van wilt maken: ga je gang... Als jullie, mede-moderatoren, het niet met me eens zijn hoor of lees ik het wel. Ik wil dat het op dit forum gaat over zaken die met ons geliefde MVV van doen hebben en niet over onderlinge (on)hebbelijkheden van forumleden. Met irritant geklier moet korte metten worden gemaakt. Bannen die hap. Het 'niveau' van dit mvvfans.nl-forum moet weer opgekrikt worden. Een paar mensen zijn de boel hier aan het veretteren. Opzouten die hap, ongeacht de hoeveelheid berichten die ze hier dumpen. Als ze geen respect tonen voor mede-forumleden, sodemieteren ze maar op.


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke
Artikel over MVV en de gemeente Maastricht: bit.ly/salemans-over-mvv-en-gemeente-9-april-2024
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Danny1983, Jacques, San Marco, Pieke Potloed, opadiehard, Boer458, ingel23, Jean

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 sept 2012 14:29 02 sept 2012 18:17 door Boschpoort.
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1918
Meer
Vreigelheukske #119
Ben, je hebt helemaal gelijk.
Ik ben 24uur offline en mijn mailbox ploft uit elkaar van berichten van mensen die het forum de rug toekeren en hun account verwijderd willen hebben. Rode draad: het forumgedrag van equinox en ingel.
Terecht of niet, het forum is er voor alle mvv fans en als blijkt dat diehard fans wegblijven vanwege het gedrag van twee figuren die kennelijk niet eens echte fans zijn omdat ze al twee jaar niet bij MVV geweest zijn dan kies ik voor de echte fans en dit forum. Ik heb dus besloten equinox en ingel23 voor onbepaalde tijd te blokkeren.

Wie mij daarover direct wil aanspreken weet dat ik vrijwel elke wedstrijd vooraf en achteraf in het supportershome te vinden ben. Toevallig afgelopen week niet vanwege een mega file op de A2 maar normaal ben ik altijd aanspreekbaar.
Ik hoop dat de kwaliteit van het forum zo weer omhoog kan gaan. Dat kan ik niet alleen maar is een verantwoordelijkheid van alle forumleden samen.

NB de verzoeken om accounts te verwijderen heb ik (nog) niet ingewilligd. Stuur me een pb als je bij je besluit blijft. Dan krijg je geen ban maar verwijder ik het account.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 sept 2012 16:33
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 660
Meer
Vreigelheukske #120
Beste allemaal,
Het heeft in jaaaaaaren niet meer zo goed gegaan met MVV als nu, vandaag de dag.
En nu krijgen we dit gezeiks op het formum.Dit is geen "toeke" meer meer maar elkaar he-le-maal- zwart maken.
wat heeft dit met MVV te maken?
Jammer dat alleen Equinox en Ingel23 gestraft worden, onze quasi franstalige vriend LRB kan er anders ook wat van...
Ik sta echter wel vierkant achter jullie standpunt dat er hoognodig ingegrepen moet worden.
Ik lees wel eens andere supportersfora en het valt me steeds op dat "ons" forum qualitatief met kop en schouders boven de rest uit steekt.
Keep up the good work.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.352 seconden