>
Ontvangen bedankjes 195
Skillz x Hypzz schreef :
Equinox schreef : Bij deze BP/Jeoff mijn excuses.
Ben hier nu een paar dagen als gast op dit forum en lig me al dagen te ergeren aan je en aan ingel23, en als ik nu zie dat je weer je excuses aanbied draait mijn maag om en denk ik alweer excuses en straks ga je weer vrolijk verder zoals je altijd doet.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
MVV4life schreef : Wis neet boe ut te plaotse, mer 'n discussie euver onderstaonde is welliech op zien plaots, en euveral beter es in ut topic vaan Trost. En d'r is al eve neet mie HEIJ gevreigeld, daan mer heij geplaots.
Ali de witte schreef : De laatste tijd weinig op het forum gezeten. Waarom? Kijk na de voorgaande 10 pagina's van dit topic. ...
Iech vin ut jaomer tot luij wie Ali heij neet mie reageere, sjus zoe wie ut jaomer is tot d'r veul ultras heij neet reageere.
D'r zien al e paar luij terökgekome, boevaan e paar ultras, boeveur hulde. Mer iech weit zoe nog 10 naome op te neume die heij neet mie reageere um soms versjillende reijes. Ut gevreigel vaan de aofgelope weke heet zeker ouch neet gehollepe, mer zeker ouch neet ut gevreigel oet ut verleije, want daorum zien ze weggebleve.
Iech zow ut liefste hubbe tot eedere MVV supporter heij geere zow kome um te reageere en tot d'r normaal discussies zien.
Iech waardeer de meining vaan o.a. Ali hiel erreg, sjus daorum is ut jaomer tot heer zich heij neet mie liet zien. Ut is toch raar tot de veurzitter vaan de SC neet mie keump op ut supportersforum?
Wie kriege veer ut zoe wiet tot de "awwe" reageerders weer terök kome en daan ouch blieve? Motte veer us aanders gedraage, is ut wel zoe erreg, motte d'r luij wegblieve, mot eederein heij met ziene echte naom stoon of motte de luij die wegblieve mer gewoen wegblieve volges uuch?
MVV4life schreef : Wis neet boe ut te plaotse, mer 'n discussie euver onderstaonde is welliech op zien plaots, en euveral beter es in ut topic vaan Trost. En d'r is al eve neet mie HEIJ gevreigeld, daan mer heij geplaots.
Ali de witte schreef : De laatste tijd weinig op het forum gezeten. Waarom? Kijk na de voorgaande 10 pagina's van dit topic. ...
Iech vin ut jaomer tot luij wie Ali heij neet mie reageere, sjus zoe wie ut jaomer is tot d'r veul ultras heij neet reageere.
D'r zien al e paar luij terökgekome, boevaan e paar ultras, boeveur hulde. Mer iech weit zoe nog 10 naome op te neume die heij neet mie reageere um soms versjillende reijes. Ut gevreigel vaan de aofgelope weke heet zeker ouch neet gehollepe, mer zeker ouch neet ut gevreigel oet ut verleije, want daorum zien ze weggebleve.
Iech zow ut liefste hubbe tot eedere MVV supporter heij geere zow kome um te reageere en tot d'r normaal discussies zien.
Iech waardeer de meining vaan o.a. Ali hiel erreg, sjus daorum is ut jaomer tot heer zich heij neet mie liet zien. Ut is toch raar tot de veurzitter vaan de SC neet mie keump op ut supportersforum?
Wie kriege veer ut zoe wiet tot de "awwe" reageerders weer terök kome en daan ouch blieve? Motte veer us aanders gedraage, is ut wel zoe erreg, motte d'r luij wegblieve, mot eederein heij met ziene echte naom stoon of motte de luij die wegblieve mer gewoen wegblieve volges uuch?
ingel23 schreef : Ga genieten van de wedstrijd vanavond....!
Fijn weekend groet ingel23
les rouges blancs schreef :
ingel23 schreef : Ga genieten van de wedstrijd vanavond....!
Fijn weekend groet ingel23
Hoi Ingel....kom daan aoch venaovend
en in plaots vaan hei weer get te vreigele, laote veer es ein femilei saame geneete
en drinke veer us eine in de SC ruimte ?
Bin iech neet allein tusse al die leevensgevierlikke gaste
Boschpoort schreef : Goed, equinox en ingel hebben hun verhaal kunnen doen. Ik hoop dat het hierbij blijft en niemand zich geroepen voelt hier weer op te reageren. Gedaan is gedaan.
Veer Zien MVV!
ingel23 schreef :
Skillz x Hypzz schreef :
Equinox schreef : Bij deze BP/Jeoff mijn excuses.
Ben hier nu een paar dagen als gast op dit forum en lig me al dagen te ergeren aan je en aan ingel23, en als ik nu zie dat je weer je excuses aanbied draait mijn maag om en denk ik alweer excuses en straks ga je weer vrolijk verder zoals je altijd doet.
Tekst deels verwijderd.
Ongefundeerde beschuldigingen zijn ook in het vreigelheukske niet op zijn plaats Ingel. En nee, daar hoeven we geen
discussie over te gaan voeren. We weten hoe jullie over elkaar denken.
BP
Beste BP als jullie dan mijn tekst weghalen prima! maar waarom staat er bij topic: MOPPEN dan wel nog steeds het bericht wat LRB heeft mogen plaatsen en ik al diversen keren gevraagd heb ook dat aan te passen?
Hierin worden zowel Equinox en ik ook gelinkt aan 2 andere forumleden als jullie dan geen onderscheid maken wie er iets schrijft dan ook dat graag de tekst deels verwijderen
Verder vind ik het vreemd dat een van jullie moderators Jeoff ook nog op dat bericht mag bedanken dat is toch een scheve schaats rijden : bij mij doen jullie de tekst deels verwijderen en daar mag het al dagen lang blijven staan.
Tevens zijn ook mijn 2 andere berichten verwijderd waarop ik bij 1 bericht precies hetzelfde heb geschreven als dat ik nu doe en het andere een antwoord was op LRB, de berichten waren gewone leuke berichten en die zijn ook opeens weg!
Waarom word dit geklungel met berichten niet eens goed aangepakt?
De leuke normale berichten worden foetsjie gemaakt en wat een forumlid schaad dat blijft er staan!
Sorry hoor maar dat is toch niet de opzet van dit forum
Ik heb mij netjes aan alles gehouden dus daar ligt het niet aan... maar dit veroorzaakt een naar gevoel dat er niet met gelijke passie word gehandeld door enkele moderators
Groet ingel23
En wie er wel of niet is weggebleven op het forum dat is zijn eigen keuze maar blijf ons niet alleen de zwarte piet toeschuiven ook andere forumleden hebben hier aan ook meegewerkt en die "verdoezelen " zich dan in de grote onschuld.
Groet ingel23