Vreigelheukske

16 aug 2012 21:51 16 aug 2012 21:57 door BenoitCamontagne.
BenoitCamontagne
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Meer
Vreigelheukske #61
Laten we nou niet allemaal gaan afspreken in het supportershome "daarboven"...was nou juist zo rustig voor aanvang van een wedstrijd..voor mij in ieder geval haha. Lekker een van de krukken uitkiezen en mijn mond hoeft al lang niet meer te bewegen om te bestellen, een knikje voldoet..haha. Wat unne barmaan!

Tot morgen dan maar!

PS: ik ben dat kleine mannetje aan de bar vanaf 19:00 uur :)
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

16 aug 2012 22:02
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Vreigelheukske #62

BenoitCamontagne schreef : Laten we nou niet allemaal gaan afspreken in het supportershome "daarboven"...was nou juist zo rustig voor aanvang van een wedstrijd..voor mij in ieder geval haha. Lekker een van de krukken uitkiezen en mijn mond hoeft al lang niet meer te bewegen om te bestellen, een knikje voldoet..haha. Wat unne barmaan!

Tot morgen dan maar!

PS: ik ben dat kleine mannetje aan de bar vanaf 19:00 uur :)

Hubs geliek!
Iech bin dee lange dee altied zenuwechtig roondlup, umtot ut weer beijnao zoe wiet is.
Tot mörrige!

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

17 aug 2012 02:27
Snuf
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Vreigelheukske #63
Los van wat ik van vreemdgangers vind of mensen die zelfs meerdere liefdes hebben:
Ik stoor mij mateloos aan de mensen die menen hier een andere club te moeten promoten. Ook het telkens weer moeten benadrukken dat ze een andere club steunen vind ik zeer irritant. Ik weet niet waar dit maal de ophef is ontstaan, maar dat men het normaal vindt om hier andere clubs dusdanig op een voetstuk te plaatsen zoals enkele personen doen begrijp ik echt niet. Voor mijn part wissel je 20 keer per dag van vrouw/meisje, maar houdt dat lekker voor jezelf.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, MVV4life, les rouges blancs, daan4suz, Ben Salemans, Schapendonk, San Marco, marke, kribbebieter

17 aug 2012 10:01 17 aug 2012 10:09 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
Vreigelheukske #64
Eens met snuf.. gebruik a.u.b. je gezonde verstand tijdens het posten. Als je weet dat het uiten van je liefde voor een andere club kwaad bloed zet bij velen doe dit dan a.u.b. niet hier.

En nog wat anders: Net heb ik ook weer een hele discussie weg gehaald in het roda/fortuna/vvv topic. Bij deze nogmaals het verzoek om persoonlijke aanvallen of geirriteerde reacties richting elkaar via pb af te handelen (of in dit topic). Het is heel vermoeiend voor de rest om in zo veel topics dit soort ruzies te moeten lezen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983, marke, kribbebieter

17 aug 2012 13:23
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Vreigelheukske #65

BenoitCamontagne schreef : . Lekker een van de krukken uitkiezen ..haha

wie nums diech Zjef met de döbble F en Boschpoort noe...? :P
en wat deis diech met die twie es diech eine höbs oetgekoze...? :oops:
:lachen:

17 aug 2012 16:09
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Vreigelheukske #66
Het wordt druk en zeer warm "daarboven".

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
Bijlagen:

17 aug 2012 21:03 17 aug 2012 21:08 door Equinox.
Equinox
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Vreigelheukske #67
Desondanks laat je al die mensen die MVV een warm hart toedragen toch in hun waarde ook als zij een andere club naast MVV supporteren. Het leven is niet zo zwart wit. De analogie van Snuf is dan ook te zwart/wit.

Zoals, Snuf zelf ook weet draagt menigeen binnen MVV, STVV een warm hart toe. En er zijn vele MVV supporters die Köln, psv, ajaks, Feyenoord of andere clubs een warm hart toe dragen.

Er mee te koop lopen doen we hier niet, dat is niet de bedoeling, het is een MVV forum (klopt), echter vergelijken hoe het soms beter kan voor MVV en leren van een grotere club: dan kun je adviezen krijgen waar MVV beter van kan worden.

Dat moet je wel, wil je dat niet. Ook goed.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

17 aug 2012 22:59
ingel23
Bezoeker
Bezoeker
Vreigelheukske #68

Equinox schreef : Desondanks laat je al die mensen die MVV een warm hart toedragen toch in hun waarde ook als zij een andere club naast MVV supporteren. Het leven is niet zo zwart wit. De analogie van Snuf is dan ook te zwart/wit.

Zoals, Snuf zelf ook weet draagt menigeen binnen MVV, STVV een warm hart toe. En er zijn vele MVV supporters die Köln, psv, ajaks, Feyenoord of andere clubs een warm hart toe dragen.

Er mee te koop lopen doen we hier niet, dat is niet de bedoeling, het is een MVV forum (klopt), echter vergelijken hoe het soms beter kan voor MVV en leren van een grotere club: dan kun je adviezen krijgen waar MVV beter van kan worden.

Dat moet je wel, wil je dat niet. Ook goed.

Beste Equinox je hebt 100% gelijk :thumbsup: maar schijnbaar begrijpen sommigen mensen dit niet :thinking: en eens af en toe een duscussie moet kunnen ook op ons MVV forum ;)

17 aug 2012 23:11
ingel23
Bezoeker
Bezoeker
Vreigelheukske #69

Snuf schreef : Los van wat ik van vreemdgangers vind of mensen die zelfs meerdere liefdes hebben:
Ik stoor mij mateloos aan de mensen die menen hier een andere club te moeten promoten. Ook het telkens weer moeten benadrukken dat ze een andere club steunen vind ik zeer irritant. Ik weet niet waar dit maal de ophef is ontstaan, maar dat men het normaal vindt om hier andere clubs dusdanig op een voetstuk te plaatsen zoals enkele personen doen begrijp ik echt niet. Voor mijn part wissel je 20 keer per dag van vrouw/meisje, maar houdt dat lekker voor jezelf.

Beste Snuf vreemd dacht jou toch ook al gezien te hebben bij andere clubs en ik stoor mij er niet aan als je meerdere clubs een warm hart toe kunt dragen ;) en een forum (ook dat van ons MVV ke ) is er ook om over andere clubs etc. te discussieren en dit uiteraard niet te laten escaleren, maar je hoeft dit niet te verzwijgen en als je er niet tegen kunt dan lees je het bericht gewoon weg niet ;)

18 aug 2012 11:15 18 aug 2012 11:15 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
Vreigelheukske #70
Dit is en blijft een MVV discussie forum, GEEN algemeen voetbal forum! Er mogen best nieuwsberichten van andere clubs geplaatst worden in het betreffende topic (overige wedstrijden etc.) maar nutteloze berichten in andere topics waarin bijv. de liefde wordt verklaard voor een andere ploeg worden vanaf nu direct verwijderd. OOK in dit topic

In jouw voorbeeld Equinox, ik heb nog nooit iemand hier openlijk en verspreid over meerder berichten in meerdere topics zijn of haar liefde voor STVV zien uiten.

Deze discussie begint erg vermoeiend te worden, voor iedereen op dit forum, en ik zal hier verder ook niet meer op in gaan. Wil je het uitgebreid over Feyenoord hebben, ga dan naar het Feyenoord forum!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Sjotelsplak, marke

18 aug 2012 23:18 18 aug 2012 23:22 door Equinox.
Equinox
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Vreigelheukske #71
Jammer Jeoff van deze reaktie.

Jammer Jeoff dat je voorbij gaat aan het feit dat van de vele fans/supporters in De Geusselt, er mensen zijn die ook andere clubs supporteren. Je weet het zelf ook dat hier mensen zijn die STVV, Köln, Genk, Foot Wallon supporteren. Ik heb dat herhaaldelijk gepost en proberen te duiden.

Je gebruikt mij als voorbeeld in je reaktie en dat is je goed recht, desondanks vind ik je reaktie erg kortzichtig, maar ok, je reply slaat nergens op. Waarom niet, op dit forum heb ik enkel getracht voorbeelden aan te geven (zie topic seizoenskaarten) hoe het kan en MVV baat heeft te "leren" van een grotere club. Of wou je MVV groot noemen?

Als je mij 'aanvalt' op het supporteren van een andere club zoals bijvoorbeeld, Feyenoord, naast MVV moet je dat vooral accepteren op dit forum, maar dan vraag ik mij af waarom er een topic bestaat 'overig nieuws over fortuna/roda/vvv?

Deze discussie is wat mij betreft ten einde, de kortzichtigheid is wederom bewezen. Ik word verwezen naar een Feyenoord forum door jou??! Omwille van wat? Ik ben geen MVV fan of zo? Wie bepaalt of iemand MVV fan is? Jij of een ander forum lid? Dacht het niet...

En even voor jouw info er zijn tientallen Feyenoord forums, niet slechts eentje zoals hier. En ja, ik ga daar wel heen zodat ik van dat gezeik hier af ben.

Jammer., sneu.
Het enige wat ik vroeg was respect en mensen in hun waarde te laten als zij meerdere clubs supporteren.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, ingel23

19 aug 2012 03:21
Snuf
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Vreigelheukske #72
Ik heb explicitiet aangegeven geen discussie te willen voeren over het steunen van meerdere meerdere clubs. Toch is dit het enige waar de reacties over gaan. Als we iets moeten leren van een andere club, mag daar best over geschreven worden als deze echt nut hebben.Noem in dat geval gewoon de club bij naam in plaats van "die prachtige club uit een andere maasstad".

Ingel23, schaam je dat je mij op deze manier in een kwaad daglicht probeert te zetten. Ik bezoek meerdere wedstrijden, maar er is maar een liefde.

19 aug 2012 10:24
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Vreigelheukske #73

Snuf schreef : Ik heb explicitiet aangegeven geen discussie te willen voeren over het steunen van meerdere meerdere clubs. Toch is dit het enige waar de reacties over gaan. Als we iets moeten leren van een andere club, mag daar best over geschreven worden als deze echt nut hebben.Noem in dat geval gewoon de club bij naam in plaats van "die prachtige club uit een andere maasstad".

Ingel23, schaam je dat je mij op deze manier in een kwaad daglicht probeert te zetten. Ik bezoek meerdere wedstrijden, maar er is maar een liefde.

Ook ik draag Feyenoord een warm hart toe, maar ben en blijf altijd MVV supporter en dat mag ik zo vaak zeggen als ik zelf wil.:P

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Equinox, ingel23

19 aug 2012 11:08
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Vreigelheukske #74

Danny1983 schreef : Ook ik draag Feyenoord een warm hart toe, maar ben en blijf altijd MVV supporter en dat mag ik zo vaak zeggen als ik zelf wil.:P

Ach, ut is ut vreigelheukske, dao goon veer.

Dat mag je, maar dus niet op dit forum, duidelijk uitgelegd, door een aantal mensen.
Kijk eens naar het aantal bedankjes op het bericht van Snuf, vele zijn het eens met hem. Mensen irriteerd het mateloos als hier andere clubs worden opgehemeld.
Dus als je dat wil doen, doe dat dan op het forum van de desbetreffende club. En ben je het daar niet mee eens, blijf je hier toch weg!

100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

19 aug 2012 11:26
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Vreigelheukske #75

Equinox schreef : Jammer Jeoff van deze reaktie.

Jammer van jouw reactie Equinox.

Equinox schreef : Jammer Jeoff dat je voorbij gaat aan het feit dat van de vele fans/supporters in De Geusselt, er mensen zijn die ook andere clubs supporteren. Je weet het zelf ook dat hier mensen zijn die STVV, Köln, Genk, Foot Wallon supporteren. Ik heb dat herhaaldelijk gepost en proberen te duiden.

In de Geusselt? Daar is niets van te merken in de Geusselt! Maar ja, ik zou zeggen, kom een keer kijken, kun je het zelf zien.
Er is hier niemand die hier STVV, Koln, Genk of foot Wallon ophemeld en de liefde betuigd.
En het voorbeeld van Foot Wallon slaat helemaal nergens op, deze slaat op Canape Rouge, die het VOETBAL daar volgt met zijn scouting oog, tbv o.a. MVV.

Equinox schreef : Je gebruikt mij als voorbeeld in je reaktie en dat is je goed recht, desondanks vind ik je reaktie erg kortzichtig, maar ok, je reply slaat nergens op. Waarom niet, op dit forum heb ik enkel getracht voorbeelden aan te geven (zie topic seizoenskaarten) hoe het kan en MVV baat heeft te "leren" van een grotere club. Of wou je MVV groot noemen?

Niemand verbied je ideeen aan te dragen om het bij MVV beter te maken, ook Jeoff niet. Er wordt gevraagd om andere clubs niet hier op te hemelen.
MVV niet groot? Ik denk qua vooruitstrevendheid, qua financieel management, qua spelersvisie, qua wedstrijdbeleving, qua supporters, etc, dat MVV ver boven andere staat!
Of denk je dat de verliezen van de grote clubs de afgelopen jaren een goed voorbeeld zijn?

Equinox schreef : Als je mij 'aanvalt' op het supporteren van een andere club zoals bijvoorbeeld, Feyenoord, naast MVV moet je dat vooral accepteren op dit forum, maar dan vraag ik mij af waarom er een topic bestaat 'overig nieuws over fortuna/roda/vvv?

Dat topic is er om te kijken hoe het bij de concurrentie vergaat, niet om deze clubs op te hemelen!
Of vind je dat het financieel goed gaat bij *oda, of de rommeligheid bij Fortuna?
Spelers komen naar MVV voor minder salaris, net omdat hier de zaakjes goed op de rit staan, omdat hier zo'n goede 12e man is, omdat hier wordt gekeken naar een maatschappelijke carriere, voor het totaalplaatje.

Equinox schreef : Deze discussie is wat mij betreft ten einde, de kortzichtigheid is wederom bewezen. Ik word verwezen naar een Feyenoord forum door jou??! Omwille van wat? Ik ben geen MVV fan of zo? Wie bepaalt of iemand MVV fan is? Jij of een ander forum lid? Dacht het niet...

Mooi de discussie is dus afgelopen! Maar kortzichtigheid van Jeoff zijn kant is er niet. Eerder van jouw kant dat je niet naar zijn argumenten luistert. Hij zegt ook nergens dat je geen MVV fan bent, je verdraait zijn woorden. Hij vraagt om hier geen andere clubs op te hemelen.

Equinox schreef : En even voor jouw info er zijn tientallen Feyenoord forums, niet slechts eentje zoals hier. En ja, ik ga daar wel heen zodat ik van dat gezeik hier af ben.

Weer een beetje een aanval op MVV, "hier is maar 1 forum"... Je kan ook redeneren dat hier dus meer eenheid onder de supporters is. Maar goed, ik zie dat je nu naar de Feyenoord fora vertrekt om van het gezeik af te zijn.
Fijn! Is deze discussie nu dus afgerond.

100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u marke, Jean

Tijd voor maken pagina: 0.427 seconden