>
Ontvangen bedankjes 127
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
opadiehard schreef : Niks mie te vreigele ...gr opa .
Opadiehard, haw 'ns op met die verwiezinge nao R'dam. Jao, de bis dao geboore, mer dat zeet niks!opadiehard schreef : Stadsgenootje van me kicke man wat een mentaliteit je bent de tweede bekende rotterdammer in maastricht ...gr opa .
MVV4life schreef :
Jewel, huur opadiehard. es diech wils vreigele, daan kin dat!
Opadiehard, haw 'ns op met die verwiezinge nao R'dam. Jao, de bis dao geboore, mer dat zeet niks!opadiehard schreef : Stadsgenootje van me kicke man wat een mentaliteit je bent de tweede bekende rotterdammer in maastricht ...gr opa .
De spriks Mestreechs, de woens heij en de geis al mie es 40 jaor nao MVV, dien femilie zit heij, de hubs 'n MVV tattoo, de bis 'ne bourgondiër, de hels vaan e pilske, de hubs tege *oda gevochte, de bis de gaanse nach beij de nachwake gewees en zoe kin iech nog eve doorgoon.
OPA ZEET:
Daanke veur dees sjieke tekst ...iech hob diech noe nog hoeger zitte ...mer ok mien roots lik noe einmaol dao ...de hobs geliek zal miech mier op ut mestreechse focussen...iech bin unne import sjeng en zal tege exelcior waarsjienluk de wedstrijd motte misse...alhoewel prebeer de twiede helf tog te kaome...belofte aon mien kleinzoon um de maasrun te laope met hum saome, na die belofte las iech tot mvv mos voeballe tegen de kralingers.
Heb eigeluk op al deen tied(45 jaor) pas een wedstrijd of drei gemis,een dao kump daan unne halve wedstrijd bij...oetgevreigeld? ...gr opa .
OPA HEET gesproke....
Dus es diech ut hubs euver stadsgenoot, daan geit dat vaanaof ne euver de stad Mestreech.
De bis gewoen eine vaan us!
opadiehard schreef :
MVV4life schreef :
Jewel, huur opadiehard. es diech wils vreigele, daan kin dat!
De spriks Mestreechs, de woens heij en de geis al mie es 40 jaor nao MVV, dien femilie zit heij, de hubs 'n MVV tattoo, de bis 'ne bourgondiër, de hels vaan e pilske, de hubs tege *oda gevochte, de bis de gaanse nach beij de nachwake gewees en zoe kin iech nog eve doorgoon.
OPA ZEET:
Daanke veur dees sjieke tekst ...iech hob diech noe nog hoeger zitte ...mer ok mien roots lik noe einmaol dao ...de hobs geliek zal miech mier op ut mestreechse focussen...iech bin unne import sjeng en zal tege exelcior waarsjienluk de wedstrijd motte misse...alhoewel prebeer de twiede helf tog te kaome...belofte aon mien kleinzoon um de maasrun te laope met hum saome, na die belofte las iech tot mvv mos voeballe tegen de kralingers.
Heb eigeluk op al deen tied(45 jaor) pas een wedstrijd of drei gemis,een dao kump daan unne halve wedstrijd bij...oetgevreigeld? ...gr opa .
OPA HEET gesproke....
Dus es diech ut hubs euver stadsgenoot, daan geit dat vaanaof ne euver de stad Mestreech.
De bis gewoen eine vaan us!
Diech wils allein mer vreigele, iech neet. Veurleupig höb iech genog vaan vreigele...les rouges blancs schreef : ...vaan Opa aofblieve Forlaajf.... lange keerstslinger tots diech bis !!!
Ben Salemans schreef : ...
Och ja, en dan heb ik het maar niet over het oprukkende woordje 'oppe' dat hier te pas en te onpas wordt gebruikt... Daar kan ik me echt heerlijk over opwinden. Sommige mensen lijken ten onrechte te denken dat het Nederlandse voorzetsel 'op' in het Maastrichts 'oppe' is. Maar laat maar...
MVV4life schreef : Ben, iech hub dien beriech mèr nao hei gekopieerd, want de reaksie huurt inderdaad neet thoes in e wedstrijdtopic.
Iech hub ut neet hei gekopieerd umte vreigele, dat is neet mien bedoeling.
Och ja, en dan heb ik het maar niet over het oprukkende woordje 'oppe' dat hier te pas en te onpas wordt gebruikt... Daar kan ik me echt heerlijk over opwinden. Sommige mensen lijken ten onrechte te denken dat het Nederlandse voorzetsel 'op' in het Maastrichts 'oppe' is. Maar laat maar...
In ut Mestreechs is ut soms wel degelik oppe, beveurbeeld "op het Vrijthof", wel degelik "oppe Vriethof". Dus dat sommige lui dat dinke, is volledig terech, dao hoofs diech diech dus neet ech heerlik euver op te riechte. Oftewel, diech dinks ten onrechte tot dat altied fout is.
Iech hub hei oonder nog eve e kopie veur diech oet de endepolis gezat. Zoedat veer dao neet euver hove te vreigele en diech diech dao neet euver hoofs te sjagreneere.
Daan zien veer ut eins. Iech zag ouch soms en gaof ut veurbeeld, zoe wies diech ut besjreifs.Ben Salemans schreef : Ik heb ook nergens beweerd dat 'oppe' altijd fout Maastrichts is (ik schrijf toch dat het te pas en te onpas, goed en fout, wordt gebruikt). Het enige wat ik beweer is dat het Nederlandse 'op' niet hetzelfde is als het Maastrichtse 'oppe'. Uiteraard ken ik het woordenboek van Endepols (zonder i), waarin staat dat 'oppe' een samensmelting is van 'op' en 'de' (en soms 't). In 'oppe' zit dus een opgeslokt lidwoord. Zo wordt dat woord hier op het forum niet altijd gebruikt en dat irriteert me wel eens. Dus, nogmaals, Nl. 'op' = Maastrichts 'op', Nl./Maastrichts 'op het/'t' of 'op de' kan (hoeft niet per se) in het Maastrichts 'oppe' worden.
Ben Salemans schreef :
MVV4life schreef : Ben, iech hub dien beriech mèr nao hei gekopieerd, want de reaksie huurt inderdaad neet thoes in e wedstrijdtopic.
Iech hub ut neet hei gekopieerd umte vreigele, dat is neet mien bedoeling.
In ut Mestreechs is ut soms wel degelik oppe, beveurbeeld "op het Vrijthof", wel degelik "oppe Vriethof". Dus dat sommige lui dat dinke, is volledig terech, dao hoofs diech diech dus neet ech heerlik euver op te riechte. Oftewel, diech dinks ten onrechte tot dat altied fout is.
Iech hub hei oonder nog eve e kopie veur diech oet de endepolis gezat. Zoedat veer dao neet euver hove te vreigele en diech diech dao neet euver hoofs te sjagreneere.
Ik heb ook nergens beweerd dat 'oppe' altijd fout Maastrichts is (ik schrijf toch dat het te pas en te onpas, goed en fout, wordt gebruikt). Het enige wat ik beweer is dat het Nederlandse 'op' niet hetzelfde is als het Maastrichtse 'oppe'. Uiteraard ken ik het woordenboek van Endepols (zonder i), waarin staat dat 'oppe' een samensmelting is van 'op' en 'de' (en soms 't). In 'oppe' zit dus een opgeslokt lidwoord. Zo wordt dat woord hier op het forum niet altijd gebruikt en dat irriteert me wel eens. Dus, nogmaals, Nl. 'op' = Maastrichts 'op', Nl./Maastrichts 'op het/'t' of 'op de' kan (hoeft niet per se) in het Maastrichts 'oppe' worden.