Vreigelheukske

02 sept 2012 18:05
DJ-MARCO
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 120
Meer
Vreigelheukske #121
wie laat begint 't hauwe ??? ( bah bah, wat un auw kloete, heij )

FORZA MVV MESTREECH !!!!!!!!!!!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 sept 2012 15:17
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 908
Meer
Vreigelheukske #122
Beste "sjieke" Heren,

Het is maar een woord: RESPECT.

Hieronder een aantal eenvoudige acties zoals die nog steeds worden geleerd in de Belgique

1.Behandel mensen met hoffelijkheid, beleefdheid, en vriendelijkheid.
2.Stimuleer anderen aan om meningen en ideeën te geven.
3.Luister naar wat anderen zeggen, voordat je je eigen mening geeft. Val de ander nooit in de rede.
4.Gebruik ideeën van een ander om werkzaamheden te verbeteren, maar geef ze wel alle credits. Of nog beter, stimuleer diegene met het idee om dat zelf te implementeren.
5.Nooit iemand beledigen. Nooit mensen of hun ideeën omlaag halen.
6.Niet constant over kleine dingen zeuren. Dat werkt alleen maar contraproductief.
7.Behandel iedereen hetzelfde, ongeacht leeftijd, geslacht, afkomst of wat dan ook. Zorg ook voor een beleid zodat iedereen zich gelijk behandeld voelt.
8.Betrek iedereen bij de samenwerking, vergadering, discussie, enzovoort. Geef iedereen dezelfde kansen en mogelijkheden.
9.Geef meer complimenten dan kritiek.
10.En de laatste, maar wellicht de belangrijkste: behandel de ander zoals je zelf behandelt wil worden.

Succes gewenst.

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 sept 2012 06:09
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2384
Meer
Vreigelheukske #123
Niks mie te vreigele :thumbsup:...gr opa ;).

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 sept 2012 13:56
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
Vreigelheukske #124

opadiehard schreef : Niks mie te vreigele :thumbsup:...gr opa ;).


Jewel, huur opadiehard. es diech wils vreigele, daan kin dat!

opadiehard schreef : Stadsgenootje van me kicke man wat een mentaliteit je bent de tweede bekende rotterdammer in maastricht :lachen:...gr opa ;).

Opadiehard, haw 'ns op met die verwiezinge nao R'dam. Jao, de bis dao geboore, mer dat zeet niks!

De spriks Mestreechs, de woens heij en de geis al mie es 40 jaor nao MVV, dien femilie zit heij, de hubs 'n MVV tattoo, de bis 'ne bourgondiër, de hels vaan e pilske, de hubs tege *oda gevochte, de bis de gaanse nach beij de nachwake gewees en zoe kin iech nog eve doorgoon.

Dus es diech ut hubs euver stadsgenoot, daan geit dat vaanaof ne euver de stad Mestreech.

De bis gewoen eine vaan us!
:thumbsup:

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, damske

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 sept 2012 09:20 17 sept 2012 09:22 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2384
Meer
Vreigelheukske #125

MVV4life schreef :

opadiehard schreef : Niks mie te vreigele :thumbsup:...gr opa ;).


Jewel, huur opadiehard. es diech wils vreigele, daan kin dat!

opadiehard schreef : Stadsgenootje van me kicke man wat een mentaliteit je bent de tweede bekende rotterdammer in maastricht :lachen:...gr opa ;).

Opadiehard, haw 'ns op met die verwiezinge nao R'dam. Jao, de bis dao geboore, mer dat zeet niks!

De spriks Mestreechs, de woens heij en de geis al mie es 40 jaor nao MVV, dien femilie zit heij, de hubs 'n MVV tattoo, de bis 'ne bourgondiër, de hels vaan e pilske, de hubs tege *oda gevochte, de bis de gaanse nach beij de nachwake gewees en zoe kin iech nog eve doorgoon.

OPA ZEET:
Daanke veur dees sjieke tekst :thumbsup:...iech hob diech noe nog hoeger zitte :thumbsup: :lachen:...mer ok mien roots lik noe einmaol dao :daag:...de hobs geliek zal miech mier op ut mestreechse focussen...iech bin unne import sjeng en zal tege exelcior waarsjienluk de wedstrijd motte misse...alhoewel prebeer de twiede helf tog te kaome...belofte aon mien kleinzoon um de maasrun te laope met hum saome, na die belofte las iech tot mvv mos voeballe tegen de kralingers.
Heb eigeluk op al deen tied(45 jaor) pas een wedstrijd of drei gemis,een dao kump daan unne halve wedstrijd bij...oetgevreigeld? :daag:...gr opa ;).

OPA HEET gesproke....


Dus es diech ut hubs euver stadsgenoot, daan geit dat vaanaof ne euver de stad Mestreech.

De bis gewoen eine vaan us!
:thumbsup:


....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 sept 2012 11:00 17 sept 2012 11:04 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Vreigelheukske #126

opadiehard schreef :

MVV4life schreef :

opadiehard schreef : Niks mie te vreigele :thumbsup:...gr opa ;).


Jewel, huur opadiehard. es diech wils vreigele, daan kin dat!

opadiehard schreef : Stadsgenootje van me kicke man wat een mentaliteit je bent de tweede bekende rotterdammer in maastricht :lachen:...gr opa ;).

Opadiehard, haw 'ns op met die verwiezinge nao R'dam. Jao, de bis dao geboore, mer dat zeet niks!

De spriks Mestreechs, de woens heij en de geis al mie es 40 jaor nao MVV, dien femilie zit heij, de hubs 'n MVV tattoo, de bis 'ne bourgondiër, de hels vaan e pilske, de hubs tege *oda gevochte, de bis de gaanse nach beij de nachwake gewees en zoe kin iech nog eve doorgoon.

OPA ZEET:
Daanke veur dees sjieke tekst :thumbsup:...iech hob diech noe nog hoeger zitte :thumbsup: :lachen:...mer ok mien roots lik noe einmaol dao :daag:...de hobs geliek zal miech mier op ut mestreechse focussen...iech bin unne import sjeng en zal tege exelcior waarsjienluk de wedstrijd motte misse...alhoewel prebeer de twiede helf tog te kaome...belofte aon mien kleinzoon um de maasrun te laope met hum saome, na die belofte las iech tot mvv mos voeballe tegen de kralingers.
Heb eigeluk op al deen tied(45 jaor) pas een wedstrijd of drei gemis,een dao kump daan unne halve wedstrijd bij...oetgevreigeld? :daag:...gr opa ;).

OPA HEET gesproke....


Dus es diech ut hubs euver stadsgenoot, daan geit dat vaanaof ne euver de stad Mestreech.

De bis gewoen eine vaan us!
:thumbsup:


vaan Opa aofblieve Forlaajf.... lange keerstslinger tots diech bis !!! :lachen:
Jao, Opa is eine vaan us, al hiel hiel laank! Mer iech zow neet wulle tot heer zien wortels vergit.
Dat kinste neet verlange , zjus wie ontkinnne tot iemes femilie is..
En tot heer daan gruuts is tot iemes oet zien geboortestad bei us kump , maag wel en aprisjeer iech ! :thumbsup:
Dao euver hoove veer us neet te vreigelle ;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 sept 2012 20:07
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
Vreigelheukske #127

les rouges blancs schreef : ...vaan Opa aofblieve Forlaajf.... lange keerstslinger tots diech bis !!!

Diech wils allein mer vreigele, iech neet. Veurleupig höb iech genog vaan vreigele...
Iech gaof opa 'n groet komplimint! (Tenminste zoe waor ut toch bedoelt...)
:P

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 okt 2012 23:14
jesfen
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 165
Meer
Vreigelheukske #128
om maar alvast een begin te maken zodat het transfertopic niet helemaal bezwaffeld wordt...

ja...
ajax zijn joden
r*d* zijn moffen
alles buiten maastricht zijn boeren
wij zijn sjengen of voorheen ook wel pieren (of zoiets)

so what????
wie zich dit aantrekt moet zichzelf eens laten nakijken!!!

wat wel pijn doet is hetgeen destijds naar louis van gaal werd gezongen mbt zijn vrouw!!!
dat doet pijn!!!
daar MOET tegenop getreden worden!!!

maar kom op..
moet ik gaan janken als iemand pier naar mij roept???
kom op zeg!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 okt 2012 16:23 21 okt 2012 16:24 door MVV4life.
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
Vreigelheukske #129
Ben, iech hub dien beriech mèr nao hei gekopieerd, want de reaksie huurt inderdaad neet thoes in e wedstrijdtopic.
Iech hub ut neet hei gekopieerd umte vreigele, dat is neet mien bedoeling.

Ben Salemans schreef : ...

Och ja, en dan heb ik het maar niet over het oprukkende woordje 'oppe' dat hier te pas en te onpas wordt gebruikt... Daar kan ik me echt heerlijk over opwinden. Sommige mensen lijken ten onrechte te denken dat het Nederlandse voorzetsel 'op' in het Maastrichts 'oppe' is. Maar laat maar...


In ut Mestreechs is ut soms wel degelik oppe, beveurbeeld "op het Vrijthof", wel degelik "oppe Vriethof". Dus dat sommige lui dat dinke, is volledig terech, dao hoofs diech diech dus neet ech heerlik euver op te riechte. Oftewel, diech dinks ten onrechte tot dat altied fout is.
Iech hub hei oonder nog eve e kopie veur diech oet de endepolis gezat. Zoedat veer dao neet euver hove te vreigele en diech diech dao neet euver hoofs te sjagreneere.


Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 okt 2012 16:32
peter ruiver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 427
Meer
Vreigelheukske #130
Oppe :thumbsup: Ruiver is auch 100% good!!

Draan wie verkes Wullem !!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 okt 2012 16:35 21 okt 2012 16:40 door Sjraveleer.
Sjraveleer
Bezoeker
Bezoeker
Vreigelheukske #131
WEE HEET HEIJ ZIN UM TE VREIGELE ????


"KOM MAAR OP MENNEKE.....IEG LUS DIEG RAUW......DE TREKS TOG OAN UT KORTSTE EIND"







(attentie ironie)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 okt 2012 20:10 21 okt 2012 20:20 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 816
Meer
Vreigelheukske #132

MVV4life schreef : Ben, iech hub dien beriech mèr nao hei gekopieerd, want de reaksie huurt inderdaad neet thoes in e wedstrijdtopic.
Iech hub ut neet hei gekopieerd umte vreigele, dat is neet mien bedoeling.

Ben Salemans schreef : ...

Och ja, en dan heb ik het maar niet over het oprukkende woordje 'oppe' dat hier te pas en te onpas wordt gebruikt... Daar kan ik me echt heerlijk over opwinden. Sommige mensen lijken ten onrechte te denken dat het Nederlandse voorzetsel 'op' in het Maastrichts 'oppe' is. Maar laat maar...


In ut Mestreechs is ut soms wel degelik oppe, beveurbeeld "op het Vrijthof", wel degelik "oppe Vriethof". Dus dat sommige lui dat dinke, is volledig terech, dao hoofs diech diech dus neet ech heerlik euver op te riechte. Oftewel, diech dinks ten onrechte tot dat altied fout is.
Iech hub hei oonder nog eve e kopie veur diech oet de endepolis gezat. Zoedat veer dao neet euver hove te vreigele en diech diech dao neet euver hoofs te sjagreneere.


Ik heb ook nergens beweerd dat 'oppe' altijd fout Maastrichts is (ik schrijf toch dat het te pas en te onpas, goed en fout, wordt gebruikt). Het enige wat ik beweer is dat het Nederlandse 'op' niet hetzelfde is als het Maastrichtse 'oppe'. Uiteraard ken ik het woordenboek van Endepols (zonder i), waarin staat dat 'oppe' een samensmelting is van 'op' en 'de' (en soms 't). In 'oppe' zit dus een opgeslokt lidwoord. Zo wordt dat woord hier op het forum niet altijd gebruikt en dat irriteert me wel eens. Dus, nogmaals, Nl. 'op' = Maastrichts 'op', Nl./Maastrichts 'op het/'t' of 'op de' kan (hoeft niet per se) in het Maastrichts 'oppe' worden.


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke
Artikel over MVV en de gemeente Maastricht: bit.ly/salemans-over-mvv-en-gemeente-9-april-2024
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 okt 2012 20:39
Dixi
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 369
Meer
Vreigelheukske #133
Es boer oet Ulestraote kènne veer mèh eine oppe en dat is oppe Ruiver.
Veural es 't mèt de vastelaovend is, mèh daan raak iech heij de geveulige snaor es v'r ut euver de vastelaovend (boete Mestreech) höbbe ;)

Dixi

Ut geit uuch good, mèh MVV beter!
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 okt 2012 21:48
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
Vreigelheukske #134

Ben Salemans schreef : Ik heb ook nergens beweerd dat 'oppe' altijd fout Maastrichts is (ik schrijf toch dat het te pas en te onpas, goed en fout, wordt gebruikt). Het enige wat ik beweer is dat het Nederlandse 'op' niet hetzelfde is als het Maastrichtse 'oppe'. Uiteraard ken ik het woordenboek van Endepols (zonder i), waarin staat dat 'oppe' een samensmelting is van 'op' en 'de' (en soms 't). In 'oppe' zit dus een opgeslokt lidwoord. Zo wordt dat woord hier op het forum niet altijd gebruikt en dat irriteert me wel eens. Dus, nogmaals, Nl. 'op' = Maastrichts 'op', Nl./Maastrichts 'op het/'t' of 'op de' kan (hoeft niet per se) in het Maastrichts 'oppe' worden.

Daan zien veer ut eins. Iech zag ouch soms en gaof ut veurbeeld, zoe wies diech ut besjreifs.
Sorry, dat iech 'n "i" teveul had getiep...

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 okt 2012 00:07 22 okt 2012 00:08 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Vreigelheukske #135

Ben Salemans schreef :

MVV4life schreef : Ben, iech hub dien beriech mèr nao hei gekopieerd, want de reaksie huurt inderdaad neet thoes in e wedstrijdtopic.
Iech hub ut neet hei gekopieerd umte vreigele, dat is neet mien bedoeling.

Ben Salemans schreef : ...

Och ja, en dan heb ik het maar niet over het oprukkende woordje 'oppe' dat hier te pas en te onpas wordt gebruikt... Daar kan ik me echt heerlijk over opwinden. Sommige mensen lijken ten onrechte te denken dat het Nederlandse voorzetsel 'op' in het Maastrichts 'oppe' is. Maar laat maar...


In ut Mestreechs is ut soms wel degelik oppe, beveurbeeld "op het Vrijthof", wel degelik "oppe Vriethof". Dus dat sommige lui dat dinke, is volledig terech, dao hoofs diech diech dus neet ech heerlik euver op te riechte. Oftewel, diech dinks ten onrechte tot dat altied fout is.
Iech hub hei oonder nog eve e kopie veur diech oet de endepolis gezat. Zoedat veer dao neet euver hove te vreigele en diech diech dao neet euver hoofs te sjagreneere.


Ik heb ook nergens beweerd dat 'oppe' altijd fout Maastrichts is (ik schrijf toch dat het te pas en te onpas, goed en fout, wordt gebruikt). Het enige wat ik beweer is dat het Nederlandse 'op' niet hetzelfde is als het Maastrichtse 'oppe'. Uiteraard ken ik het woordenboek van Endepols (zonder i), waarin staat dat 'oppe' een samensmelting is van 'op' en 'de' (en soms 't). In 'oppe' zit dus een opgeslokt lidwoord. Zo wordt dat woord hier op het forum niet altijd gebruikt en dat irriteert me wel eens. Dus, nogmaals, Nl. 'op' = Maastrichts 'op', Nl./Maastrichts 'op het/'t' of 'op de' kan (hoeft niet per se) in het Maastrichts 'oppe' worden.


wiezoe moot iech noe gape...?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.397 seconden