Vreigelheukske

19 aug 2012 11:33
houtengerard
Administrator
Administrator
Meer
Vreigelheukske #76

Jongens het is veel te warm om te vreigelen... :mrgreen:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

19 aug 2012 11:33
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Vreigelheukske #77

MVV4life schreef :

Danny1983 schreef : Ook ik draag Feyenoord een warm hart toe, maar ben en blijf altijd MVV supporter en dat mag ik zo vaak zeggen als ik zelf wil.:P

Ach, ut is ut vreigelheukske, dao goon veer.

Dat mag je, maar dus niet op dit forum, duidelijk uitgelegd, door een aantal mensen.
Kijk eens naar het aantal bedankjes op het bericht van Snuf, vele zijn het eens met hem. Mensen irriteerd het mateloos als hier andere clubs worden opgehemeld.
Dus als je dat wil doen, doe dat dan op het forum van de desbetreffende club. En ben je het daar niet mee eens, blijf je hier toch weg!

Ik hemel alleen MVV op ;)

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Equinox

19 aug 2012 11:44 19 aug 2012 11:46 door Equinox.
Equinox
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Vreigelheukske #78

Equinox schreef : Jammer Jeoff dat je voorbij gaat aan het feit dat van de vele fans/supporters in De Geusselt, er mensen zijn die ook andere clubs supporteren. Je weet het zelf ook dat hier mensen zijn die STVV, Köln, Genk, Foot Wallon supporteren. Ik heb dat herhaaldelijk gepost en proberen te duiden.

MVV4life schreef : In de Geusselt? Daar is niets van te merken in de Geusselt! Maar ja, ik zou zeggen, kom een keer kijken, kun je het zelf zien.
Er is hier niemand die hier STVV, Koln, Genk of foot Wallon ophemeld en de liefde betuigd.
En het voorbeeld van Foot Wallon slaat helemaal nergens op, deze slaat op Canape Rouge, die het VOETBAL daar volgt met zijn scouting oog, tbv o.a. MVV.

Waar zie je mij schrijven dat ik expliciet meld dat er in De Geusselt steun ofwel liefde wordt betuigt; ik schrijf dat er in De Geusselt zat mensen zijn die én MVV supporteren én daarnaast andere clubs steunen, zoals gegeven voorbeelden.

Equinox schreef : Je gebruikt mij als voorbeeld in je reaktie en dat is je goed recht, desondanks vind ik je reaktie erg kortzichtig, maar ok, je reply slaat nergens op. Waarom niet, op dit forum heb ik enkel getracht voorbeelden aan te geven (zie topic seizoenskaarten) hoe het kan en MVV baat heeft te "leren" van een grotere club. Of wou je MVV groot noemen?

MVV4life schreef : Niemand verbied je ideeen aan te dragen om het bij MVV beter te maken, ook Jeoff niet. Er wordt gevraagd om andere clubs niet hier op te hemelen.
MVV niet groot? Ik denk qua vooruitstrevendheid, qua financieel management, qua spelersvisie, qua wedstrijdbeleving, qua supporters, etc, dat MVV ver boven andere staat!
Of denk je dat de verliezen van de grote clubs de afgelopen jaren een goed voorbeeld zijn?

Uiteraard, dat doet MVV goed en leren van andere clubs hoort daarbij, je hoeft niet steeds zelf het wiel uit te vinden. Dat er mensen zijn die voorbeelden aandragen van andere clubs hoort daarbij. MVV is inderdaad (nog) niet groot en is pas bezig om weer naar iets groots te groeien.

Equinox schreef : Als je mij 'aanvalt' op het supporteren van een andere club zoals bijvoorbeeld, Feyenoord, naast MVV moet je dat vooral accepteren op dit forum, maar dan vraag ik mij af waarom er een topic bestaat 'overig nieuws over fortuna/roda/vvv?

MVV4life schreef : Dat topic is er om te kijken hoe het bij de concurrentie vergaat, niet om deze clubs op te hemelen!
Of vind je dat het financieel goed gaat bij *oda, of de rommeligheid bij Fortuna?
Spelers komen naar MVV voor minder salaris, net omdat hier de zaakjes goed op de rit staan, omdat hier zo'n goede 12e man is, omdat hier wordt gekeken naar een maatschappelijke carriere, voor het totaalplaatje.

Ik hemel helemaal niks op, ik kijk alleen verder en ook naar andere clubs - zoals zovelen hier - en dat ik dan als eerste kijk hoe Feyenoord dat doet, heb jij niks over te zeggen, dat bepaalt de persoon in kwestie helemaal zelf.

Equinox schreef : Deze discussie is wat mij betreft ten einde, de kortzichtigheid is wederom bewezen. Ik word verwezen naar een Feyenoord forum door jou??! Omwille van wat? Ik ben geen MVV fan of zo? Wie bepaalt of iemand MVV fan is? Jij of een ander forum lid? Dacht het niet...

MVV4life schreef : Mooi de discussie is dus afgelopen! Maar kortzichtigheid van Jeoff zijn kant is er niet. Eerder van jouw kant dat je niet naar zijn argumenten luistert. Hij zegt ook nergens dat je geen MVV fan bent, je verdraait zijn woorden. Hij vraagt om hier geen andere clubs op te hemelen.

zie boven.

Equinox schreef : En even voor jouw info er zijn tientallen Feyenoord forums, niet slechts eentje zoals hier. En ja, ik ga daar wel heen zodat ik van dat gezeik hier af ben.

MVV4life schreef : Weer een beetje een aanval op MVV, "hier is maar 1 forum"... Je kan ook redeneren dat hier dus meer eenheid onder de supporters is. Maar goed, ik zie dat je nu naar de Feyenoord fora vertrekt om van het gezeik af te zijn.
Fijn! Is deze discussie nu dus afgerond.

Lezen, dit is geen aanval op MVV, jij verdraait mijn woorden.

Je opmerking "Maar ja, ik zou zeggen, kom een keer kijken, kun je het zelf zien." raakt kant nog wal; ben je soms alweer vergeten dat je vorig seizoen bijna het hele seizoen mijn seizoenskaart hebt mogen lenen ivm prive omstandigheden mijnerzijds en dat ik jaren daarvoor elk jaar 'gewoon'een seizoenskaart heb gehad en elke wedstrijd present? Is dit dan mijn dank? Merci MVV4life. En ja einde discussie.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

19 aug 2012 12:10
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Vreigelheukske #79
Ik wil aan deze hele discussie slechts 1 ding toevoegen. We hebben op dit forum allemaal slechts ! gemeenschappelijke factor: MVV. Als jij hier MVV promoot stoot je niemand voor het hoofd. Echter als je aangeeft daarnaast ook nog voor om het even welke andere club te zijn, stoot je gegarandeerd hier wel een of meederde voor het hoofd omdat die net toevallig een hekel aan die club hebben. Dan krijg je irritaties over en weer. Dus houdt het gewoon voor je en er is dan ook niemand die er over valt. Ook ik heb op het oude forum een stevige aanvaring met Equinox gehad over dit onderwerp. Dit wil echter totaal niet zeggen dat ik ook maar iets tegen hem persoonlijk heb, echter beperk het op een MVV-forum tot MVV. Over het algemeen vindt ik dat Equinox goede en interessante forumbijdragen heeft.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983, Equinox, Schapendonk, Jean

19 aug 2012 14:10 19 aug 2012 14:10 door MVV4life.
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Vreigelheukske #80

Equinox schreef : Lezen, dit is geen aanval op MVV, jij verdraait mijn woorden.

Je opmerking "Maar ja, ik zou zeggen, kom een keer kijken, kun je het zelf zien." raakt kant nog wal; ben je soms alweer vergeten dat je vorig seizoen bijna het hele seizoen mijn seizoenskaart hebt mogen lenen ivm prive omstandigheden mijnerzijds en dat ik jaren daarvoor elk jaar 'gewoon'een seizoenskaart heb gehad en elke wedstrijd present? Is dit dan mijn dank? Merci MVV4life. En ja einde discussie.

Ik zei ook "een beetje", jouw opmerking komt alweer over van "bij feyenoord is alles groter en beter", dus zelf een beetje lezen en inleven in de argumenten die ik je aandraag. Nogmaals, ik heb opmerkingen over het verheerlijken van een andere club op dit forum.

Ja, ik heb een half jaar een extra seizoenskaart gehad dankzij Equinox! Je kunt het iedereen vragen, dat ik jou daarvoor geprezen heb en dat ook zeer gewaardeerd heb. Het was 1 extra kaart, op al die andere die ik al had, die van pas kwam omdat de kleinste geen trainig meer had op vrijdag. Ik heb je daar meerdere malen voor bedankt, ik heb 50 euro extra overgemaakt naar een MVV doel (de kosten van de halve seizoenkaart). (bankoverschrift nodig ter controle?)
Privéomstandigheden? Nee, daar ben ik niet van op de hoogte.
Nogmaals dank voor de halve seizoenkaart! Maar daar gaat de discussie ook niet over, de discussie gaat over het verheerlijken van andere clubs op dit forum...
Ik heb inhoudelijk gereageerd op je reactie op Jeoff, naar mijn mening met argumenten. Lees de post nog eens door, door een MVV bril, wellicht dat de franc dan valt?

Lees de post van Pinobel. Hij geeft het ook aan, je bijdrages zijn goed, maar je stoot hier mensen voor het hoofd als je een andere club gaat promoten. De enige bindende factor hier is MVV, punt. Geen enkele andere club.
(Stel er is iemand ook nog voor Ajax hier op het forum, gaan jullie dan de vete tussen beide clubs hier op het MVV-forum uitvechten?)

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Schapendonk

19 aug 2012 19:06 19 aug 2012 19:07 door ingel23. Reden: iets vergeten
ingel23
Bezoeker
Bezoeker
Vreigelheukske #81

Snuf schreef : Ik heb explicitiet aangegeven geen discussie te willen voeren over het steunen van meerdere meerdere clubs. Toch is dit het enige waar de reacties over gaan. Als we iets moeten leren van een andere club, mag daar best over geschreven worden als deze echt nut hebben.Noem in dat geval gewoon de club bij naam in plaats van "die prachtige club uit een andere maasstad".

Ingel23, schaam je dat je mij op deze manier in een kwaad daglicht probeert te zetten. Ik bezoek meerdere wedstrijden, maar er is maar een liefde.

Beste Snuf is niet mijn opzet om jou in een kwaad daglicht te willin stellen wat ik probeerde duidelijk te maken is gewoon weg dat iedereen een eigen mening heeft en dit erg zwaar onder vuur word genomen!

En tja we zijn allemaal mensen de een houd van dit de ander van dat, en zoals al werd beschreven er is een apart topic voor en werd de opzet van een nieuw topic met als voorbeeld Feyenoord totaal naar een andere hoek gedreven

Groet Ingel23

22 aug 2012 00:06
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Vreigelheukske #82

Snuf schreef : ... schaam je dat je mij op deze manier in een kwaad daglicht probeert te zetten. Ik bezoek meerdere wedstrijden, maar er is maar een liefde.

Snuf, niemand kan jou hier in een kwaad daglicht zetten, men weet wel beter.
Laot mer mojle!

100% veur de eige club!

22 aug 2012 00:35
sjoen-mestreech
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Vreigelheukske #83
Eigelijk word er hier dus strijd gemaakt om de 2de liefdes? Ik neem aan tot iedereen hier toch wel volledig voor mvv is,mocht er tegen die 2de liefdes gespeeld worden? Er moet ook onderscheid gemaakt worden in de soorten supporters.

1:Voetbalsupporters.Deze gaan gewoon lekker gezellig een potje voetbal kijken, of dat nu bij mvv, koln luik of waar dan ook is.Als ze maar een potje voetbal zien, van andere sfeer genieten ,lekker praten met andere supporters, enz.

2:Clubsupporters. Door het vuur gaan voor je club thuis of ook uit. De clubkleuren boven alles.

3: Gloryhunters. Deze komen alleen naar de club als er successen zijn,of als de club tegen toppers speelt.

4:hooligans. Deze komen alleen naar het stadion om te vechten. Of de club nu een boete krijgt boeit hun meestal niet.Hebben soms niet eens een idee wat de club voor andere betekend.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983

22 aug 2012 00:40
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Vreigelheukske #84
Aangezien het hier MVVfans.nl is, mag je er van uit gaan dat iedereen hier onder kopje 2 valt!

100% veur de eige club!

22 aug 2012 01:01
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Vreigelheukske #85

houtengerard schreef : Jongens het is veel te warm om te vreigelen... :mrgreen:

Zjus... :thumbsup:
drink uuch drum e lekker pilske !

en aanders veur die 't get sterker en keuler wulle....

Santé !

22 aug 2012 15:10 22 aug 2012 15:11 door ingel23. Reden: toevoeging
ingel23
Bezoeker
Bezoeker
Vreigelheukske #86

MVV4life schreef :

Snuf schreef : ... schaam je dat je mij op deze manier in een kwaad daglicht probeert te zetten. Ik bezoek meerdere wedstrijden, maar er is maar een liefde.

Snuf, niemand kan jou hier in een kwaad daglicht zetten, men weet wel beter.
Laot mer mojle!

Beste MVV4life lees mijn mail dan even eens goed :whistle: :whistle: en jij weet heel goed dat er totaal een verkeerde draai aan het onderwerp voorbeeld seizoenskaart werd gegeven door als voorbeeld die van Feyenoord aan te kaarten, maar tja :daag: :daag: dus waarom nu weer je onnozele reactie op wat ik antwoordde op Snuf?
Reactie van jou is weer kinderlijk en laot mer mojle :P :P als je dat denkt waarom dan die opmerking :applaus: :applaus:
Groet Ingel23 of zoals jij me noemt Ingelke ;)

22 aug 2012 18:36 22 aug 2012 18:38 door Equinox.
Equinox
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Vreigelheukske #87
Dit topic heeft zijn waarde verloren, er wordt enkel nog maar gescholden, op mekaar gevit en leden worden voor rotte vis uitgemaakt. MVV fans onder mekaar zijn aan het 'vreigelen' met welk nut? Laat mekaar in zijn waarde!

Mijns inziens heeft dit topic zijn waarde verloren. En mag dit gedelete worden, per direct.

De reakties hierin leiden enkel tot meer frustraties naar elkander toe en voegt totaal niks toe.

....

22 aug 2012 19:35 22 aug 2012 19:37 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Vreigelheukske #88

MVV4life schreef :

Equinox schreef : Volges miech höbs diech weer get neet begreepe.

Sorry Equinox, zoewie LRB ut umsjreif lees iech ut ouch.
Dus iech dink ieder tot ut aon dien sjrieve ligk.
D'r steit hiel duudelik drekbak.
En d'r steit ouch diech 'n dochter? Dien vrow heet 'n dochter.
Boes diech dus met zegks tot heer neet de pap is....

Mot noe weg, weer get met voetballe en kinder enzoe. Dus bin euver e dik oor teruk en daan gaon iech geere metvreigele!

Maak diech neet drök Forlaajf, is gaar de meujte neet weerd! Iech appriesjeer wel dien steun en gedachte ! :applaus:

Iech dink daan gewoen aon aofgelaope vriedag tege Oss wie iech veur d'n ierste kier oppe Angelside tribuun ( en veural de letste 30 minuute) kos en moch metgeneete vaan "mie sjoen Mestreech".
Wie iech achterum keek en aoch de aw Angelsiders zaoch metzinge oet volle boors!
En iech mie vrow gruuts leet zien wie heure vent oppe ierste rij neeve e stel gamins vol met plakprinsjes oppe bein keihel aoch stoond met te zinge...
Gruuts tot iech zoe'n sjoen MVV femilie maag höbbe... dao kin niks en niemes tege op! :thumbsup:
Laot ze mer lulle !

22 aug 2012 19:40
Equinox
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Vreigelheukske #89
Zeker sjiek LRB, respek, en wie als deks en nog 'ne kier gezag, veer wete tot MVV ein groete femilie is en huurt te zien!

Doamet vin iech nog steeds tot dit topic e kloester maag kriege. Genog gevreigeled "en plein public". De res doen v'r wel oonder 't genot vaan e Juupke.

....

22 aug 2012 19:48
Boschpoort
Administrator
Administrator
Meer
Vreigelheukske #90
Het Vreigelheukske is geopend met een bepaalde gedachte.
Dat jullie jezelf belachelijk maken met jullie manier van 'vreigele' is geen reden het hele topic te sluiten.
Als jullie gewoon eens niet op elkaar reageren is het zo afgelopen met al die onzin maar kennelijk moet er steeds iemand het laatste woord hebben en dat is bijzonder irritant voor de andere forumgebruikers.
Dus nogmaals, doe dit via pb en val er anderen niet mee lastig.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Equinox, ingel23

Tijd voor maken pagina: 0.322 seconden