>
Ontvangen bedankjes 2147
Ik hemel alleen MVV opMVV4life schreef :
Ach, ut is ut vreigelheukske, dao goon veer.Danny1983 schreef : Ook ik draag Feyenoord een warm hart toe, maar ben en blijf altijd MVV supporter en dat mag ik zo vaak zeggen als ik zelf wil.
Dat mag je, maar dus niet op dit forum, duidelijk uitgelegd, door een aantal mensen.
Kijk eens naar het aantal bedankjes op het bericht van Snuf, vele zijn het eens met hem. Mensen irriteerd het mateloos als hier andere clubs worden opgehemeld.
Dus als je dat wil doen, doe dat dan op het forum van de desbetreffende club. En ben je het daar niet mee eens, blijf je hier toch weg!
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Equinox schreef : Jammer Jeoff dat je voorbij gaat aan het feit dat van de vele fans/supporters in De Geusselt, er mensen zijn die ook andere clubs supporteren. Je weet het zelf ook dat hier mensen zijn die STVV, Köln, Genk, Foot Wallon supporteren. Ik heb dat herhaaldelijk gepost en proberen te duiden.
Waar zie je mij schrijven dat ik expliciet meld dat er in De Geusselt steun ofwel liefde wordt betuigt; ik schrijf dat er in De Geusselt zat mensen zijn die én MVV supporteren én daarnaast andere clubs steunen, zoals gegeven voorbeelden.MVV4life schreef : In de Geusselt? Daar is niets van te merken in de Geusselt! Maar ja, ik zou zeggen, kom een keer kijken, kun je het zelf zien.
Er is hier niemand die hier STVV, Koln, Genk of foot Wallon ophemeld en de liefde betuigd.
En het voorbeeld van Foot Wallon slaat helemaal nergens op, deze slaat op Canape Rouge, die het VOETBAL daar volgt met zijn scouting oog, tbv o.a. MVV.
Equinox schreef : Je gebruikt mij als voorbeeld in je reaktie en dat is je goed recht, desondanks vind ik je reaktie erg kortzichtig, maar ok, je reply slaat nergens op. Waarom niet, op dit forum heb ik enkel getracht voorbeelden aan te geven (zie topic seizoenskaarten) hoe het kan en MVV baat heeft te "leren" van een grotere club. Of wou je MVV groot noemen?
Uiteraard, dat doet MVV goed en leren van andere clubs hoort daarbij, je hoeft niet steeds zelf het wiel uit te vinden. Dat er mensen zijn die voorbeelden aandragen van andere clubs hoort daarbij. MVV is inderdaad (nog) niet groot en is pas bezig om weer naar iets groots te groeien.MVV4life schreef : Niemand verbied je ideeen aan te dragen om het bij MVV beter te maken, ook Jeoff niet. Er wordt gevraagd om andere clubs niet hier op te hemelen.
MVV niet groot? Ik denk qua vooruitstrevendheid, qua financieel management, qua spelersvisie, qua wedstrijdbeleving, qua supporters, etc, dat MVV ver boven andere staat!
Of denk je dat de verliezen van de grote clubs de afgelopen jaren een goed voorbeeld zijn?
Equinox schreef : Als je mij 'aanvalt' op het supporteren van een andere club zoals bijvoorbeeld, Feyenoord, naast MVV moet je dat vooral accepteren op dit forum, maar dan vraag ik mij af waarom er een topic bestaat 'overig nieuws over fortuna/roda/vvv?
Ik hemel helemaal niks op, ik kijk alleen verder en ook naar andere clubs - zoals zovelen hier - en dat ik dan als eerste kijk hoe Feyenoord dat doet, heb jij niks over te zeggen, dat bepaalt de persoon in kwestie helemaal zelf.MVV4life schreef : Dat topic is er om te kijken hoe het bij de concurrentie vergaat, niet om deze clubs op te hemelen!
Of vind je dat het financieel goed gaat bij *oda, of de rommeligheid bij Fortuna?
Spelers komen naar MVV voor minder salaris, net omdat hier de zaakjes goed op de rit staan, omdat hier zo'n goede 12e man is, omdat hier wordt gekeken naar een maatschappelijke carriere, voor het totaalplaatje.
Equinox schreef : Deze discussie is wat mij betreft ten einde, de kortzichtigheid is wederom bewezen. Ik word verwezen naar een Feyenoord forum door jou??! Omwille van wat? Ik ben geen MVV fan of zo? Wie bepaalt of iemand MVV fan is? Jij of een ander forum lid? Dacht het niet...
zie boven.MVV4life schreef : Mooi de discussie is dus afgelopen! Maar kortzichtigheid van Jeoff zijn kant is er niet. Eerder van jouw kant dat je niet naar zijn argumenten luistert. Hij zegt ook nergens dat je geen MVV fan bent, je verdraait zijn woorden. Hij vraagt om hier geen andere clubs op te hemelen.
Equinox schreef : En even voor jouw info er zijn tientallen Feyenoord forums, niet slechts eentje zoals hier. En ja, ik ga daar wel heen zodat ik van dat gezeik hier af ben.
Lezen, dit is geen aanval op MVV, jij verdraait mijn woorden.MVV4life schreef : Weer een beetje een aanval op MVV, "hier is maar 1 forum"... Je kan ook redeneren dat hier dus meer eenheid onder de supporters is. Maar goed, ik zie dat je nu naar de Feyenoord fora vertrekt om van het gezeik af te zijn.
Fijn! Is deze discussie nu dus afgerond.
Ik zei ook "een beetje", jouw opmerking komt alweer over van "bij feyenoord is alles groter en beter", dus zelf een beetje lezen en inleven in de argumenten die ik je aandraag. Nogmaals, ik heb opmerkingen over het verheerlijken van een andere club op dit forum.Equinox schreef : Lezen, dit is geen aanval op MVV, jij verdraait mijn woorden.
Je opmerking "Maar ja, ik zou zeggen, kom een keer kijken, kun je het zelf zien." raakt kant nog wal; ben je soms alweer vergeten dat je vorig seizoen bijna het hele seizoen mijn seizoenskaart hebt mogen lenen ivm prive omstandigheden mijnerzijds en dat ik jaren daarvoor elk jaar 'gewoon'een seizoenskaart heb gehad en elke wedstrijd present? Is dit dan mijn dank? Merci MVV4life. En ja einde discussie.
Snuf schreef : Ik heb explicitiet aangegeven geen discussie te willen voeren over het steunen van meerdere meerdere clubs. Toch is dit het enige waar de reacties over gaan. Als we iets moeten leren van een andere club, mag daar best over geschreven worden als deze echt nut hebben.Noem in dat geval gewoon de club bij naam in plaats van "die prachtige club uit een andere maasstad".
Ingel23, schaam je dat je mij op deze manier in een kwaad daglicht probeert te zetten. Ik bezoek meerdere wedstrijden, maar er is maar een liefde.
Snuf, niemand kan jou hier in een kwaad daglicht zetten, men weet wel beter.Snuf schreef : ... schaam je dat je mij op deze manier in een kwaad daglicht probeert te zetten. Ik bezoek meerdere wedstrijden, maar er is maar een liefde.
MVV4life schreef :
Snuf, niemand kan jou hier in een kwaad daglicht zetten, men weet wel beter.Snuf schreef : ... schaam je dat je mij op deze manier in een kwaad daglicht probeert te zetten. Ik bezoek meerdere wedstrijden, maar er is maar een liefde.
Laot mer mojle!
Maak diech neet drök Forlaajf, is gaar de meujte neet weerd! Iech appriesjeer wel dien steun en gedachte !MVV4life schreef :
Sorry Equinox, zoewie LRB ut umsjreif lees iech ut ouch.Equinox schreef : Volges miech höbs diech weer get neet begreepe.
Dus iech dink ieder tot ut aon dien sjrieve ligk.
D'r steit hiel duudelik drekbak.
En d'r steit ouch diech 'n dochter? Dien vrow heet 'n dochter.
Boes diech dus met zegks tot heer neet de pap is....
Mot noe weg, weer get met voetballe en kinder enzoe. Dus bin euver e dik oor teruk en daan gaon iech geere metvreigele!