MVV Algemeen

28 jan 2022 13:26
Duin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 314
Meer
MVV Algemeen #106
Prima als jullie mij en anderen die jullie iets duidelijk proberen te maken baby's of kleuters noemen.
Bij deze zal ik mijn account hier opheffen, dan heeft niemand daar meer last van.

Laat jullie je club maar lekker structureel kapot maken door deze gek.
Blijf vooral zeiken op De Limburger als die zijn ongefundeerde onzin op dit forum rechtstreeks in de krant zetten.
Blijf vooral zeiken tegen al die mensen binnen MVV die wél heel veel tijd en geld in MVV stoppen en blijf vooral ja en amen knikken op die onvoorstelbare clubliefde waar Napoleon altijd mee schermt als hij weer eens te ver is gegaan.

Die clubliefde die zó groot is dat hij een zakelijke afwijzing niet los kan zien van alle andere zaken.
Die clubliefde die zó groot is dat hij zijn geld liever in de rechtstreekse concurrent stopt en die clubliefde die zó groot is dat hij enkel bezig is met diezelfde club dag in dag uit te beschadigen.

Gek he, dat de investeerders niet in de rij staan?
Bedank jullie grote vriend Napoleon maar!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Klomeleer, Ben Salemans, Anna D., Huib, jovkle, Kletswief, Brncic, Vluuzak, peeke, M-MVV en3 andere mensen hebben ook bedankt..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 jan 2022 13:56 28 jan 2022 13:57 door Sjotelsplak.
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
MVV Algemeen #107

Duin schreef : Prima als jullie mij en anderen die jullie iets duidelijk proberen te maken baby's of kleuters noemen.
Bij deze zal ik mijn account hier opheffen, dan heeft niemand daar meer last van.

Laat jullie je club maar lekker structureel kapot maken door deze gek.
Blijf vooral zeiken op De Limburger als die zijn ongefundeerde onzin op dit forum rechtstreeks in de krant zetten.
Blijf vooral zeiken tegen al die mensen binnen MVV die wél heel veel tijd en geld in MVV stoppen en blijf vooral ja en amen knikken op die onvoorstelbare clubliefde waar Napoleon altijd mee schermt als hij weer eens te ver is gegaan.

Die clubliefde die zó groot is dat hij een zakelijke afwijzing niet los kan zien van alle andere zaken.
Die clubliefde die zó groot is dat hij zijn geld liever in de rechtstreekse concurrent stopt en die clubliefde die zó groot is dat hij enkel bezig is met diezelfde club dag in dag uit te beschadigen.

Gek he, dat de investeerders niet in de rij staan?
Bedank jullie grote vriend Napoleon maar!

Dit is helemaal het toppunt. Het amateuristisch beleid van de club toebedingen aan de bijdrage van een gebruiker op een supportersforum. Zegt genoeg over de huidige kliek binnen de organisatie van MVV.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 jan 2022 13:59
mosasaurus
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 29
Meer
MVV Algemeen #108
boschpoort wanneer verwijder je dan napoleon zn onzin eens?

waarom mag die clown blijven steuken?

helaas hebben we door de censuur de reacties niet kunnen lezen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Huib, Vluuzak, Hier menier

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 jan 2022 14:02
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 460
Meer
MVV Algemeen #109
clubliefde is ver zoek als de supporters zich al in de haren hangen op het forum.:dry:

Groeten oet Bierum : Delfzijl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 jan 2022 14:29
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
MVV Algemeen #110
Het persoonlijk beledigen is , zoals laats sidney geschreven is , niet toegestaan. Maar dat Napoleon mag schrijven wat hij wilt , het forum minder aantrekkelijk maakt en de club schaad, mag wel. Want ja , hij heeft het over clubliefde.

Zoals gezegd mag iemand persoonlijk aanvallen niet. Zicco, geen idee wie hij verder is, doet wel juist wat Napoleon ook doet. Napoleon hapt ook gelijk toe “doe eerst beter onderzoek”. Dit is precies waar menig forumlid zich aan irriteert ; dingen roepen waar je de echte waarheid niet van weet.

Zicco, een goede bijdrage! Jammer dat Boschpoort vrij eenzijdig handelt. Napoleon über alles….

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D., Huib, jovkle, Kletswief, Vluuzak, De Zwarte Vogel, M-MVV, mosasaurus, Zicco

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 jan 2022 14:36
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1917
Meer
MVV Algemeen #111

mosasaurus schreef : boschpoort wanneer verwijder je dan napoleon zn onzin eens?

waarom mag die clown blijven steuken?

helaas hebben we door de censuur de reacties niet kunnen lezen.

Wij hanteren juist geen censuur omdat dit een open forum is. Ik verwijder geen post van napoleon of wie dan ook omdat ik het niet eens ben met wat er geschreven wordt. Napoleon post heel veel en met een groot deel ben ik het hartgrondig oneens. Het staat iedereen vrij inhoudelijk te reageren op wat napoleon plaatst. Maar de discussie moet wel over MVV gerelateerde zaken gaan. Niet over de persoon napoleon of zijn bedrijf. Als een discussie ontspoort moeten soms wat berichten verwijderd worden om back on topic te geraken. Zo ook in dit geval.

De suggestie dat sponsors weglopen of investeerders niet komen vanwege de posts van napoleon op dit onbeduidende forum, geeft echt teveel credits aan napoleon én het forum.
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard, Frank Salemans, Schapendonk, Sjonnie, Boer458, De Zwarte Vogel, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 jan 2022 14:57 28 jan 2022 15:20 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV Algemeen #112
Twee jaar geleden werd er thans nog hoe een messias achter hem aan gelopen. Hij had immers de schuldigen gevonden van 20 jaar wanbeleid. Het mysterie was opgelost en het tribunaal kon beginnen. De spandoeken met namen hingen al op de tribunes en alleen het Gallische draagschild ontbrak nog voor de nieuwe dorpsleider. Deze mensen hebben uiteindelijk een andere functie gekregen of kregen 'functie elders' toegeschoven. Nu twee jaar verder blijkt die heksenjacht weinig zin te hebben gehad op het proces van de club. Je kunt je afvragen welke nieuwe deuren die herhalende repliek van Napoleon nu nog zal openen? Hij raapt immers alleen op wat MVV zelf laat vallen aan vieze was.

Daar moet je als organisatie ook slimmer van worden vind ik. Ik hoop dat hij ook inziet dat je via klachten op een fansite geen directeur van een BVO kunt worden, als je die ambitie hebt zul je je credibiliteit toch echt elders moeten proberen op te bouwen.

Over het forum:

Iedereen heeft in mijn ogen hier het recht om een discussie te voeren, zijn club te willen verdedigen. Die emotie dat gaat verder dan een merk, hier heb je een relatie mee, en ieder doet dat op zijn eigen manier (Ontkennend verblind door de liefde/Als de belijdenis van Jezus en zelf de nagels erin slaan).

Maar doe dat alsjeblieft met tegen argumenten, niet door bijzaken erbij te betrekken die geen link met MVV hebben om deze discussie op persoonlijk vlak onderuit te trekken, ook al zijn er op dat moment geen tegenargumenten mogelijk, doe dat gewoon niet, niet alles hoeft te eindigen in een ultieme uitgesproken waarheid. Dat ontspoort alleen de discussie maar of leidt juist tot een grotere discussie over een onderwerp waar je het als standpunt niet mee eens bent. Ik hoop dat Napoleon zelf ook inziet dat dit platform niet de stormram naar de bestuurskamer van de club is. En dat validering van anderen meer waard is, dan eigen validatie toekennen aan je ideeën rondom de club.

Laten we een normale inhoudelijke discussie blijven voeren en niet te veel in herhaling blijven vallen op eigen standpunten. De waarheid ligt vaak ergens in het midden.

(Persoonlijke mening)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Huib, Lassie80, Boschpoort, Brncic, De Zwarte Vogel, Lijnsje@tappunt

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 jan 2022 10:03
Huib
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 92
Meer
MVV Algemeen #113
Heel jammer deze censuur, want zo voelt het verwijderen van de bijdragen van Zicco. Dit Forum is voor Supporters door Supporters. Eigenlijk bezoek ik het steeds minder, omdat ik mij gewoon erger aan het opzettelijke beschadigen van onze club. Volgens mij ben je dan géén supporter en hoor je een (tijdelijke) ban te krijgen. Die hoor je ook te krijgen wanneer je daarmee continue Supporters tegen elkaar opzet. Ik begrijp heel goed dat het voor onze Moderators lastig is om op te treden. Maar ik zou toch nog eens goed naar je huisregels kijken. En je afvragen of je niet mede schadeplichtig bent wanneer je een podium biedt om MVV structureel te beschadigen. Want ja dat gebeurt!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D., Kletswief, Brncic, Vluuzak, M-MVV, Hier menier, Zicco

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 jan 2022 21:01
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1917
Meer
MVV Algemeen #114
Sorry Huib, ik heb je heel hoog zitten maar hier kan ik je niet volgen.
In dezelfde post klaag je enerzijds over censuur maar eis je tevens dat we censuur toepassen.
Dat kan ik niet rijmen. Een irrelevante post met een balans van een BV van een forumlid verwijderen vind ik geen censuur. Iemand met een afwijkende mening - zelfs als de MVV leiding van mening is dat die mening de club zou schaden - de mond snoeren, zou naar mijn mening juist wel censuur zijn. Het staat ook de MVV leiding vrij om hier te reageren en de discussie te kanaliseren danwel onjuistheden te corrigeren. Als ze tijd hebben om richting de SV over het forum te klagen kunnen ze dat ook hier doen. Zou de discussie in elk geval ten goede komen.
Dit forum heeft te allen tijde gepretendeerd onafhankelijk te zijn. Dat blijft zo, zo lang ik er tenminste iets te vertellen heb.

Overigens is maar de vraag hoe lang dat laatste nog duurt. Ik begin steeds meer te merken dat ik de motivatie mis met dit forum.door te gaan. Na ruim twintig jaar is het misschien inderdaad tijd te overwegen ermee te stoppen. Heeft overigens niks met jouw post of deze discussie te maken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Punker73, Frank Salemans, Schapendonk, Sjotelsplak, opadiehard, De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 jan 2022 21:14
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
MVV Algemeen #115

Boschpoort schreef : Overigens is maar de vraag hoe lang dat laatste nog duurt. Ik begin steeds meer te merken dat ik de motivatie mis met dit forum.door te gaan. Na ruim twintig jaar is het misschien inderdaad tijd te overwegen ermee te stoppen. Heeft overigens niks met jouw post of deze discussie te maken.


Dat zou ik persoonlijk heel jammer vinden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Tuor, jovkle, Kletswief, De Zwarte Vogel, bokkesprongen, De heeg, CatenaccioMestreech

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 jan 2022 21:51 29 jan 2022 21:52 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
MVV Algemeen #116

Charmeur schreef :

Boschpoort schreef : Overigens is maar de vraag hoe lang dat laatste nog duurt. Ik begin steeds meer te merken dat ik de motivatie mis met dit forum.door te gaan. Na ruim twintig jaar is het misschien inderdaad tijd te overwegen ermee te stoppen. Heeft overigens niks met jouw post of deze discussie te maken.


Dat zou ik persoonlijk heel jammer vinden.


Ik snap je gemis aan motivatie,maar juist mensen als jij die vanaf rond 2002 het forum een nieuw leven hebben gegeven moeten gekoesterd worden.
Blijf aub als moderator verbonden aan dit forum,wat moeten we dan nog,op het veld is het totaal bagger en nu dalijk ook het forum in degradatie nood?….mvrgr Opa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, Ben Salemans, Tuor, Boer458, De Zwarte Vogel, Burgundian043, Charmeur, LRB, De heeg, CatenaccioMestreech

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 jan 2022 19:23 30 jan 2022 19:46 door Napoleon.
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1873
Meer
MVV Algemeen #117
Wat aan dit MVV Maastricht ontbreekt is de absolute wil om te winnen !

De club is verdeeld tot het bot . Maar uiteindelijk willen we allemaal maar een ding en dat is promoveren. Nu spelen we voor plek 14 tm 18 , en dat doet te veel pijn.

Boschpoort is een icoon op dit forum , en hoort hier thuis. Natuurlijk bepaald hij zijn eigen “afscheid” maar van mij hoeft hij niet weg of te stoppen . Ik weet zeker dat hij meerdere malen in mij teleurgesteld is geweest en ik ook in hem , maar overall respecteer ik hem en hoop ik dat hij aanblijft .

Er is met veel modder gegooid de laatste dagen , het bestuur van MVV Maastricht heeft op een soort Russische wijze invloed proberen uit te oefenen op datgene wat als onafhankelijke supporters vinden en schrijven op dit forum . En dat alles wordt aangestuurd van uit het “Kremlin” van de Geusselt . Maar uiteindelijk is Rusland niet de wereld macht die het eigenlijk wil zijn( zoals het vrije Westen) , daar balen ze van maar dat gaat ze nooit lukken .

Mijn gedrevenheid heeft maar een doel , en dat is promoveren naar de eredivisie en daar uiteindelijk ons te nestelen . Een plek af te pakken van teams zoals Sparta, Heracles, Pec Zwolle, RKC en noem ze maar op. Daar hoort MVV te staan .
Maar dat gaat nooit op de manier lukken zoals we het als 21 of 22 jaar proberen. Wat we nodig hebben is de absolute wil om te winnen en de ultieme prijs te betalen om dit te bereiken.
Waar mijn sport achtergrond ligt in de professionele wereld van de topsport . Begint in de “achterbuurt” van het mondiale tennis . De ATP Tour , de ITF Satellite
Ik ben op plekken geweest en heb toernooien gespeeld met onze spelers daar laat niemand van ons zijn hond uit. Alles met een doel en dat is 1 of 2 ATP punten pakken en de Satellite toernooien achter je te laten en te klimmen op de ranking en zo uiteindelijk het mekka van het mondiale tennis te mogen beklimmen en dat is London , Parijs , New York en Australie. Maar tussen een toernooi in India ( ITF Satellite )en London( Wimbledon ) licht een weg van jaren van pijn, afzien en ontelbare uren trainen, doorzetting vermogen en de absolute wil om er te komen !
Maar zoals ze dat zeggen i have been there and done that . We hebben spelers daarin laten groeien tot zelfs naar de mondiale top en plek 24 van de ATP wereld ranking .
Alles in het leven heeft een prijs , je moet alleen bereidt zijn om die prijs te betalen . Gratis geld bestaat niet en dus ook voor ons niet
Wat heeft dit nu met MVV te maken , ALLES !! al 22 jaar liggen we wat aan te modderen en komen we in plaatst van een stap vooruit maken we iedere jaar een stap achteruit
Ik ben er van overtuigd dat wanneer ik mijn complete kennis en kunde en mijn netwerk totaal open zet we in 3 jaar tijd eredivisie spelen . Het eerste jaar ,zal het lastigste worden daar zal de meeste weerstand komen . Jaar 2 gaan we de resultaten zien en jaar 3 spelen we voor promotie .

Je hebt altijd een keuze in t leven, of we kiezen voor nog eens 3 jaar Telstar, Eindhoven en Jong Az en steunen daarmee dit beleid , of jullie zijn ware avonturiers en vinden 22 jaar eerste divisie meer dan genoeg en gooien het over een andere boeg !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, De heeg

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 jan 2022 23:12
Josef1982
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 61
Meer
MVV Algemeen #118
Zou per (on) geluk promoveren niet beter zijn. Eredivisie = meer tv= meer bekendheid = kans op meer geld en meer etc. Vandaar uit gaan (op) bouwen.
Met een drie, vier of vijf jaren plan is de kans ook klein en als het niet lukt krijg je het Almere City verhaal kijk waar die nu staan.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 jan 2022 09:36
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 607
Meer
MVV Algemeen #119
Nou Napoleon, wat houdt je nu dan tegen om je kennis, kunde en netwerk voor MVV aan het werk te zetten?
Als dit positieve resultaten oplevert zul je ook meer serieus genomen worden door MVV, en wellicht overtuig je hiermee ook mede forumleden.

Altijd het "roepen" in de woestijn houdt ook een keer op.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D., jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 jan 2022 18:02
Zicco
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 12
Meer
MVV Algemeen #120
Als je ECHT wilt zat je nu wel op de plaats van Noor in plaats van hier zieltjes proberen te winnen met je populistische praatjes. Met de dag ga je meer geloven in je eigen waanideeën.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D., Huib, mosasaurus

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.447 seconden