MVV Algemeen

22 jan 2022 14:33
Sander70
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 286
Meer
MVV Algemeen #46
Wat een stelletje kleuters hier!! Ik word al elkes week niet vrolijk van het nivo van mvv maar hier is het niet veel beter! Stop eens met wijzen naar anderen en kijk eens in de spiegel!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 jan 2022 14:54
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 507
Meer
Onderwerp Auteur
MVV Algemeen #47
Boe ut um geit is tot MVV naor de kloete geit door wanbeleid en luij ziech zurreg maake
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 jan 2022 16:15
Hartmans1973
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 232
Meer
MVV Algemeen #48
Sjiek duin dat je sponser bent van mvv jammer dat er 2 sponsoren van mvv elkaar zo afmaken op dit forum! Ik denk dat iedereen het beste met mvv voor heeft ieder op zijn eigen manier. Ik maak me als gewone supporter met alleen een seizoenskaartje enorm ongerust over de situatie van mvv iets dat iedere keer weer terug komt en waar ik eigenlijk meer dan genoeg van begin te krijgen het zou leuk moeten zijn om je club te supporteren maar het valt me ieder jaar zwaarder om te doen:-( en ik ben bang dat er na Corona een enorme rekening komt van mensen die iets anders gaan doen op vrijdag in plaats van naar de Geusselt te trekken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u De Zwarte Vogel, Charmeur, Vincent 9

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 jan 2022 16:32 22 jan 2022 16:33 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
MVV Algemeen #49
Ik denk dat een van de twee geen sponsor meer is bij mvv…..correct me if I wrong…..mvrgr Opa?

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Charmeur

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 jan 2022 16:51
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV Algemeen #50
Een nieuw stadion én een investeerder. Kom op, als een nagenoeg failliete club dat lukt, dan moet dit toch ook zeker in een stad als Maastricht kunnen met een historische club MVV! Maastricht is toch niet anders dan pakweg een stad als Breda? Wat waren dit dan voor mensen, dat dit dan wel lukt in b.v. Sittard? Ik vind het maar onwerkelijk....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Burgundian043

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 jan 2022 19:44
Bungee
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 17
Meer
MVV Algemeen #51
Dagelijks volg ik de zin en onzin van dit forum.
Ook het geklaag, al dan niet gericht naar mede forumleden lees ik. Jammer vind ik wel dat er op verschillende manieren ermee wordt omgegaan door de modjes!

Het geeft mij het gevoel dat er met 2 maten wordt gemeten, de ene (Sidney) krijgt een ban. Terwijl de achtergrond van deze persoon niet bekend is (lijkt me). Zonder gebruik van leestekens is een tekst idd lastig te volgen, maar daar is misschien wel een reden voor (kind of misschien iemand met dyslexie). En de andere krijgt geen ban terwijl hij met zijn berichten regelmatig zorgt voor onenigheid die vaak hoog oploopt!

Nu maar hopen dat ik geen leesteken vergeten heb ;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, peeke, Burgundian043, Charmeur

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 jan 2022 19:58
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 819
Meer
MVV Algemeen #52
Een ding is zeker Napoleon houdt dit Forum wakker met zijn posts en ieder een op dit forum wil niet dat MVV jouw centen in een put gooit

en ja MVV moest meer openheid tonen in hun mis kleun met de NOW gelden het zijn gelden van derden . Die zaken vallen onder on behoorlijk bestuur en dat moet consiquenties hebben .Dit ben je verplicht aan de mensen die een seizoens kaart kopen of ticket aan sponsers ,veer zien MVV e .a .

Dit blijft je achtervolgen .
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 jan 2022 21:36
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
MVV Algemeen #53

Bungee schreef : Dagelijks volg ik de zin en onzin van dit forum.
Ook het geklaag, al dan niet gericht naar mede forumleden lees ik. Jammer vind ik wel dat er op verschillende manieren ermee wordt omgegaan door de modjes!

Het geeft mij het gevoel dat er met 2 maten wordt gemeten, de ene (Sidney) krijgt een ban. Terwijl de achtergrond van deze persoon niet bekend is (lijkt me). Zonder gebruik van leestekens is een tekst idd lastig te volgen, maar daar is misschien wel een reden voor (kind of misschien iemand met dyslexie). En de andere krijgt geen ban terwijl hij met zijn berichten regelmatig zorgt voor onenigheid die vaak hoog oploopt!

Nu maar hopen dat ik geen leesteken vergeten heb ;)


Ook ik moet terug keren op mijn eerdere gedachte nl dat ik bungee gelijk geef omtrent Sidney.
Mijn eerdere gedachte was dat ik ook van mening was om hem te blokkeren.
Maar na het lezen van de post van Bungee ben ik op andere gedachten gekomen.
Ook ik kan de persoon niet inschatten en denk dat we iets breder moeten nadenken.
Misschien dat een van de moderators zo iemand met priveberichten kan bijsturen….moest dit ff kwijt…..mvrgr Opa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, Charmeur

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 jan 2022 22:03
Sander70
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 286
Meer
MVV Algemeen #54
#FreeSydney

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 jan 2022 22:35 22 jan 2022 22:36 door Zeikbak.
Zeikbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 173
Meer
MVV Algemeen #55
Ik denk dat het net iets anders ligt. De meeste kennen de achtergrond van Sidney wel door zijn facebook berichten. Daar reageert hij zo wat op elk bericht met totale onzin. Waarom zou er dan nu ineens wel een structurele bijdrage van deze jongeman verwacht mogen worden op het forum?

Verder doet het er niet aan toe hoe de moderators omgaan met bans geven. Zij bepalen in hoeverre iemand hier het forum kan vervuilen, klaar. De discussie zou momenteel ergens anders over moeten gaan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 jan 2022 12:12
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
MVV Algemeen #56
#sidneyennapoleonsamenopuneiland

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 jan 2022 14:08
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1873
Meer
MVV Algemeen #57
Dit forum is al zolang dat ik het ken een plek geweest waar MVV supporters elkaar ontmoeten en over alles wat de club beweegt spreken . Het is voor mij dan ook een plek die ik persoonlijk bezocht ver voordat de grote sociaal media kanalen zoals we die nu kennen , facebook , twitter en instagram en noem ze maar op populair waren .Het MVVfans platform en zijn voorgangers van dit platform is ontstaan in de tijd dat de grote sociale netwerken helemaal niet zo populair waren of zelfs bestonden.

Het was voor ons allemaal een manier hoe we met elkaar in contact konden komen en over onze club konden praten , via dit platform heb ik veel mensen nadien ontmoet. Een heel waardevol medium voor ons en nog steeds. Voor mij is dit dan ook een veilige plek in de zin dat wij onderling communiceren . Het is dan niet zo zeer een gesloten community maar zo voelt het wel voor me. Het is tevens een plek waar er bijna geen censuur is er geen invloeden van de club of van de macht voelbaar zijn , er bijna alles geschreven en gezegd kan worden en plek die al jaren door onze moderatoren open wordt gehouden voor de discussie.
Ik vind dat heel waardevol en ben dankbaar aan diegene die daar zorg voor dragen !!!

De mensen die hier actief zijn , zijn net zoveel MVV supporter als ik dat ben
Tegen dat daglicht plaats ik hier althans berichten , ik ben niet bezig met wat de buiten wereld hier van vind maar ik ben bezig met communicatie uit te wisselen met mijn eigen MVV supporters net zoals we dat 20 jaar geleden deden ,althans zo voelt het voor mij . En dat er onderlinge meningsverschillen zijn dat moge duidelijk zijn, ik wil jullie ook daarbij vertellen dat ik ook vind in dat kader dat wij als MVV supporters ook bijna alles tegen elkaar hier moeten en mogen en kunnen plaatsten als het gaat over onze club . Dit forum heeft vaak een heel belangrijke rol gehad in het belang van onze club . En iedereen is vrij om hier een account te open en zich te mengen in een discussie die wij onderling voeren , los van de boze wereld daarbuiten !

Dat wij bijna allemaal niet met onze echte namen hier iets plaatsten is meer dan hoe het ooit ontstaan is en hoort een beetje bij de cultuur van dit forum

Ik wil dit graag vooraf gezegd hebben en ik wil ook gezegd hebben dat ik snap dat ik reacties oproep bij mensen , maar ik accepteer iedere vorm van kritiek in welke vorm dan ook aan mijn adres .
Datgene wat ik schrijf , doe ik niet voor mezelf maar doe ik omdat deze club ook in mijn hart zit , al zullen sommige me dat misschien niet geloven !

Goed vanuit die gedachte wil ik nog iets plaatsen wat me gewoon dag dagelijks bezig houdt en dat is het wel en wee van onze club !
Ik maak me grote zorgen daarover en ik maak me grote zorgen om t voortbestaan van deze club

Daar zou ik graag nog een toelichting op willen geven . Bij de recente publicatiecijfers die MVV in November gedeponeerd heeft bij de KVK gaf MVV aan bij het kopje continuiteit dat er een gerede twijfel is ontstaan over het voort bestaan van de club( deze passage heb ik al geplaatst)
Tijdens de zitting ( NOW2) in Februari 2021 heeft de advocaat van MVV het volgende bepleit ( dit citaat is uit de uitspraak van rechtspraak.nl gehaald) Waarin hij laat optekenen dat wanneer MVV de subsidie niet ontvangt de club acute financiele problemen geraakt .


2. Eiseres is het niet eens met het bestreden besluit en voert daartoe het volgende aan.
. Als het afwijzingsbesluit in stand blijft, heeft dat onomkeerbare en catastrofale gevolgen. Niet alleen omdat er gedwongen ontslagen moeten vallen, maar ook omdat de continuïteit van eiseres in gevaar komt. Als zij de subsidie niet krijgt, raakt zij in acute financiële problemen.

Het onderzoek ter zitting heeft plaatsgevonden op 23 februari 2021.
De uitspraak is uitgesproken in het openbaar op 26 mei 2021.



Wanneer we naar de stukken gaan kijken die MVV zelf op haar website heeft geplaats en die je alleen vind wanneer je weet waar ze staan : mvv.nl – menu -MVVmaastricht-club-jaarverslag en dan kan je kiezen ( 5 door kliks dus) Dan schrijft de club dat het voortbestaan van de club niet in gedrang is . De tekst is aangevuld en anders dan die is gedeponeerd bij de KVK .
Tevens geeft MVV in die toelichting aan dat wanneer er geen transfers worden gedaan in 2021-2022 de kosten voor de baten uitlopen en dat er een negatief eigen vermogen wordt geschreven.

Goed we lezen dus 3 verschillende zaken , 2 stukken die aangeven dat de continuiteit in gedrang komt ( eentje zelfs tijdens een zitting) en eentje die zegt dat het niet is.
Dan reist bij mij gelijk de vraag als de laatste de waarheid zou zijn , hoeveel tijd blijft die regel in stand , in de wetenschap dat per 1-Oktober 2022 de schulden moeten worden afgelost in een 5 jarig plan en de schuld is opgelopen naar 1.1 miljoen ( volgens de jaarstukken 30-06-2021 ) en dat het eigen vermogen over 2021-2022 zonder transfers negatief gaat worden

Tot op heden heeft MVV geen enkele toelichting gegeven over de situatie rond de club , Er is geen enkel onderwerp de op website waarin dit wordt besproken althans wordt kenbaar gemaakt bij de achterban.
Veel MVV supporters bezoeken deze fanpagina niet eens of kijken op socialmedia of andere kanalen , ook velen lezen de krant niet eens meer. Dus ik kan me goed voorstellen dat heel veel supporters geen weet hebben hoe de club er op dit moment voorstaat .
De vraag die daarna weer bij me opkomt , waarom wordt dit niet gewoon naar buiten gebracht en de 2de vraag is hoeveel tijd is er nog , wat als die investeerder niet komt en wat als een mogelijke deal afketst en wat als er geen transfers meer komen , wanneer is het bekende potje dan leeg !

Hele normale vragen die als bezorgd supporter we ons allemaal mogen stellen , na de antwoorden blijft het voorlopig gissen !
De volgende gebruiker (s) zei dank u aait wief, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 jan 2022 14:54
Ridenaje
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 18
Meer
MVV Algemeen #58
Ik persoonlijk blijf het zonde vinden dat het met de goed bedoelde ideeën van Napoleon mis is gelopen. Met een wat behoudendere communicatie stijl was het wellicht allemaal anders gelopen. Conclusie van het hele verhaal is dat we er erg slecht voor staan zowel op het veld alswel het voortbestaan van ons prachtige clubje. Eendracht maakt macht dus ik zou zeggen: krachten bundelen en redden wat er te redden valt en voor mij mag Napoleon het voortouw nemen...
De volgende gebruiker (s) zei dank u Napoleon

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 jan 2022 18:01
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
MVV Algemeen #59
Die advocaat zou beter eens kijken of Noor aansprakelijk is te stellen voor het gemiste NOW geld, waarvan ik denk dat het juridische antwoord zeker niet direct ‘nee’ is. Hij is een derde partij die mogelijk nalatig heeft gehandeld en daarmee MVV schade heeft toegebracht.
Mocht er in de komende drie jaar onverhoopt een curator de Geusselt binnen stappen, waar je niet aan moet denken, maar dan zal die alsnog naar dit soort vragen kijken. Met het verschil dat het bestuur zelf dan waarschijnlijk ook wordt meegenomen door de curator en MVV er zelf niks meer aan heeft.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Napoleon

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 jan 2022 18:36
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1873
Meer
MVV Algemeen #60

Hill28 schreef : Die advocaat zou beter eens kijken of Noor aansprakelijk is te stellen voor het gemiste NOW geld, waarvan ik denk dat het juridische antwoord zeker niet direct ‘nee’ is. Hij is een derde partij die mogelijk nalatig heeft gehandeld en daarmee MVV schade heeft toegebracht.
Mocht er in de komende drie jaar onverhoopt een curator de Geusselt binnen stappen, waar je niet aan moet denken, maar dan zal die alsnog naar dit soort vragen kijken. Met het verschil dat het bestuur zelf dan waarschijnlijk ook wordt meegenomen door de curator en MVV er zelf niks meer aan heeft.


denk niet dat die advocaat dat gaat doen die werkt voor MVV ;-)

MVV schuift de hele schuld in de schoenen van de oud medewerker en Erik Noor blijft helemaal buiten schot , verder was toen niemand verantwoordelijk als je het artikel leest .

volgens de uitspraak van toen

Beroepsgronden

2. Eiseres is het niet eens met het bestreden besluit en voert daartoe het volgende aan.

Er is sprake van overmacht. De verantwoordelijke medewerker bij eiseres kampte met een burn-out. Hierdoor is onder meer de deadline voor de NOW-2 aanvraag uit het oog verloren. Er liepen in die periode meerdere belangrijke deadlines, zoals inzake de jaarcijfers, de subsidieverantwoordingen, de transferperiode en de aanvraag voor het voorschot op grond van de NOW-2. Voor wat betreft de NOW-2 aanvraag kwam de verantwoordelijke medewerker van eiseres er te laat achter dat niet de datum 15 november 2020 gold (van de vaststelling van de subsidie), maar dat de aanvraag met betrekking tot het voorschot op grond van de NOW-2 uiterlijk 31 augustus 2020 moest zijn ingediend.



Maar de rechtbank maakt korte metten met deze argumentatie : de regeling is zo eenvoudig mogelijk gehouden

Reactie verweerder

3. Verweerder heeft in het verweerschrift nader toegelicht dat de aanvraagperiode van de tegemoetkoming in de loonkosten op grond van de NOW-2 liep van 6 juli 2020 tot en met 31 augustus 2020. De regeling NOW is zo eenvoudig mogelijk gehouden. Dat betekent dat niet met alle bijzondere situaties rekening kan worden gehouden. Eenvoud in de uitvoering gaat hier voor op het zoveel mogelijk recht doen aan alle omstandigheden van het geval. Alleen in zeer uitzonderlijke situaties is ruimte voor maatwerk. In het geval van eiseres ziet verweerder die ruimte niet. Het niet tijdig aanvragen van een NOW-2 tegemoetkoming komt volgens verweerder voor rekening en risico van eiseres.

Laten we zeggen het was een dure les , de eerste maanden als directeur van een BVO heeft de club aan opleidingsvergoedingen ergens tussen de 150.000 en 200.000 gekost. Zullen we t dan maar college geld noemen ;-)
Maar goed Noor is nu dan wel academisch geschoold met deze opleiding , dat gaat zich terug betalen in het plan de "magie van Maastricht" ;-)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.414 seconden