MVV Algemeen

24 jan 2022 10:56
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1918
Meer
MVV Algemeen #61

Bungee schreef : Dagelijks volg ik de zin en onzin van dit forum.
Ook het geklaag, al dan niet gericht naar mede forumleden lees ik. Jammer vind ik wel dat er op verschillende manieren ermee wordt omgegaan door de modjes!

Het geeft mij het gevoel dat er met 2 maten wordt gemeten, de ene (Sidney) krijgt een ban. Terwijl de achtergrond van deze persoon niet bekend is (lijkt me). Zonder gebruik van leestekens is een tekst idd lastig te volgen, maar daar is misschien wel een reden voor (kind of misschien iemand met dyslexie). En de andere krijgt geen ban terwijl hij met zijn berichten regelmatig zorgt voor onenigheid die vaak hoog oploopt!

Nu maar hopen dat ik geen leesteken vergeten heb ;)

Ik wil hier wel even op reageren.
Het geven van een ban gebeurt eigenlijk heel zelden zoals de meesten van jullie weten. Als ik voor mezelf spreek doe ik dat eigenlijk alleen als iemand inhoudelijk echt over de schreef gaat - denk aan zeer onfatsoenlijk taalgebruik, bedreigingen of het plaatsen van persoonlijke (adres) gegevens van anderen - en daarnaast als iemand echt geen enkele inhoudelijk bijdrage levert / loopt te trollen. Onder die laatste schaar ik die sidney die ik verder niet ken.
Dat iemand irritatie opwekt bij veel forumleden zoals Napoleon is op zich geen reden voor een ban. Ik ben het vaak inhoudelijk met hem oneens, we hebben zeer serieuze clashes gehad, maar Napoleon is wel een MVV supporter en zijn posts zijn doorgaans wel inhoudelijk, of je het er mee eens bent of niet. Daavoor is het een open forum. en zoals hiervoor gesteld, onafhankelijk. Geloof me dat de MVV leiding zich regelmatig ergert aan wat hier voorbij komt. (en ja, daar staat een hoop onzin tussen) maar ik ga niemand pleasen door onwelgevallige posts te verwijderen. Het staat eenieder vrij om te reageren. En dan liefst met argumenten.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, Schapendonk, De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 jan 2022 11:01
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
MVV Algemeen #62

Boschpoort schreef :

Bungee schreef : Het staat eenieder vrij om te reageren. En dan liefst met argumenten.


En dan bedoel ik precies dit. Er worden door één persoon hier vanalles over spelers, fysiotherapeuten en "onderlinge" ruzies naar buiten gebracht, maar zonder concrete argumenten of bewijzen hierover. Het komt op mij over om MVV hierover expres in diskrediet te brengen.

De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D., jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 jan 2022 11:08
Och jeh
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 219
Meer
MVV Algemeen #63

Duin schreef :

Charmeur schreef : Napoleon schreef : Tel daarbij op dat Wels en van Geneugden met elkaar in de clinch liggen , dat de selectie en de samenwerking met de trainer tot een dieptepunt is gedaald. Dat de spelers helemaal niet blij zijn met de nieuwe fysio's etc etc etc
Malaise overal , en MVV zwijgt als een graf .

Nog steeds ben ik in afwachting van Napoleon zijn antwoord. Waar haal je deze dingen vandaan? Doe je nou dingen gewoon verzinnen, of heb je concrete bewijzen hier voor? Ik vraag het voor de derde keer, maar je ontwijkt het gewoon. Geef nou eens gewoon antwoord op de vragen....


Ik wacht nog steeds op een antwoord op de vraag welke leaseauto Napoleon rijdt onder de €9000 per jaar. Ook hier blijft het stil.
Oh ja, én de vraag hoeveel die baanbrekende telecomdeal bij VVV inmiddels voor die club heeft opgebracht, ook daar heb ik nooit meer antwoord op gekregen.
En dan MVV een gebrek aan openheid verwijten...


Door jou haat tov Napoleon vergeet je kritisch te kijken. Je lult hier wat over een lease auto en maakt Napoleon belachelijk, maar dat MVV verworden is tot een veredelde amateur club, daar hoor ik je niet over.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boer458

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 jan 2022 12:35
Duin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 314
Meer
MVV Algemeen #64

Och jeh schreef :

Duin schreef :

Charmeur schreef : Napoleon schreef : Tel daarbij op dat Wels en van Geneugden met elkaar in de clinch liggen , dat de selectie en de samenwerking met de trainer tot een dieptepunt is gedaald. Dat de spelers helemaal niet blij zijn met de nieuwe fysio's etc etc etc
Malaise overal , en MVV zwijgt als een graf .

Nog steeds ben ik in afwachting van Napoleon zijn antwoord. Waar haal je deze dingen vandaan? Doe je nou dingen gewoon verzinnen, of heb je concrete bewijzen hier voor? Ik vraag het voor de derde keer, maar je ontwijkt het gewoon. Geef nou eens gewoon antwoord op de vragen....


Ik wacht nog steeds op een antwoord op de vraag welke leaseauto Napoleon rijdt onder de €9000 per jaar. Ook hier blijft het stil.
Oh ja, én de vraag hoeveel die baanbrekende telecomdeal bij VVV inmiddels voor die club heeft opgebracht, ook daar heb ik nooit meer antwoord op gekregen.
En dan MVV een gebrek aan openheid verwijten...


Door jou haat tov Napoleon vergeet je kritisch te kijken. Je lult hier wat over een lease auto en maakt Napoleon belachelijk, maar dat MVV verworden is tot een veredelde amateur club, daar hoor ik je niet over.


Ik 'haat' Napoleon niet, jammer dat je dit zo stelt.
Ik stel alleen kritische vragen op basis van zijn eigen post, waarin hij suggereert dat €9.000 per jaar veel geld is voor een leaseauto, met als doel een persoonlijke vijand, Dhr. Noor in een kwaad daglicht te zetten.
Daarnaast stel ik vragen over een 'baanbrekende' deal waarover hijzelf hier uitgebreid gepost heeft.

Maar blijkbaar mag Napoleon de club (waar wij allemaal van houden) hier continu in een kwaad daglicht stellen onder de noemer 'kijk Napoleon eens kritisch zijn', terwijl een kritische vraag aan Napoleon over wat hij hier allemaal als 'waarheid' verkondigd, nooit beantwoord hoeft te worden en zelfs als 'haat' tegen Napoleon wordt gezien.

Nou neem dit van me aan: als mijn houding tegenover Napoleon als haat wordt gezien, vraag ik me af wat de houding van Napoleon tegenover MVV betekent.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, Punker73, Schapendonk, jovkle, Kletswief, Charmeur, M-MVV, Hier menier

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 jan 2022 13:18
Bungee
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 17
Meer
MVV Algemeen #65
Dank voor je reactie Boschpoort, ik kan het daar ook prima in vinden.
Ook dank aan zeikbak over de uitleg van Sidney op Facebook!
Vanzelfsprekend bepalen de modjes het beleid en het uitvoeren daarvan.

Het is nooit mijn intentie om een heksenjacht te openen, zeker ook niet gericht op de persoon van Napoleon, ik heb daar bewust geen naam benoemd omdat meerdere kritisch zijn over de gang van zaken binnen MVV. En dat mag natuurlijk ook (mits het binnen de grenzen valt van fatsoen, respect enz)

De achtergrond van Sidney (Facebook) ken ik dan ook niet, het kwam bij mij over dat het ging om het niet gebruik maken van leestekens, dat de teksten hierdoor niet goed leesbaar zijn.

Kunnen we nu weer verder met de discussie waar het werkelijk om gaat, ons geliefde MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 jan 2022 15:23
Och jeh
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 219
Meer
MVV Algemeen #66

Duin schreef :

Och jeh schreef :

Duin schreef :

Charmeur schreef : Napoleon schreef : Tel daarbij op dat Wels en van Geneugden met elkaar in de clinch liggen , dat de selectie en de samenwerking met de trainer tot een dieptepunt is gedaald. Dat de spelers helemaal niet blij zijn met de nieuwe fysio's etc etc etc
Malaise overal , en MVV zwijgt als een graf .

Nog steeds ben ik in afwachting van Napoleon zijn antwoord. Waar haal je deze dingen vandaan? Doe je nou dingen gewoon verzinnen, of heb je concrete bewijzen hier voor? Ik vraag het voor de derde keer, maar je ontwijkt het gewoon. Geef nou eens gewoon antwoord op de vragen....


Ik wacht nog steeds op een antwoord op de vraag welke leaseauto Napoleon rijdt onder de €9000 per jaar. Ook hier blijft het stil.
Oh ja, én de vraag hoeveel die baanbrekende telecomdeal bij VVV inmiddels voor die club heeft opgebracht, ook daar heb ik nooit meer antwoord op gekregen.
En dan MVV een gebrek aan openheid verwijten...


Door jou haat tov Napoleon vergeet je kritisch te kijken. Je lult hier wat over een lease auto en maakt Napoleon belachelijk, maar dat MVV verworden is tot een veredelde amateur club, daar hoor ik je niet over.


Ik 'haat' Napoleon niet, jammer dat je dit zo stelt.
Ik stel alleen kritische vragen op basis van zijn eigen post, waarin hij suggereert dat €9.000 per jaar veel geld is voor een leaseauto, met als doel een persoonlijke vijand, Dhr. Noor in een kwaad daglicht te zetten.
Daarnaast stel ik vragen over een 'baanbrekende' deal waarover hijzelf hier uitgebreid gepost heeft.

Maar blijkbaar mag Napoleon de club (waar wij allemaal van houden) hier continu in een kwaad daglicht stellen onder de noemer 'kijk Napoleon eens kritisch zijn', terwijl een kritische vraag aan Napoleon over wat hij hier allemaal als 'waarheid' verkondigd, nooit beantwoord hoeft te worden en zelfs als 'haat' tegen Napoleon wordt gezien.

Nou neem dit van me aan: als mijn houding tegenover Napoleon als haat wordt gezien, vraag ik me af wat de houding van Napoleon tegenover MVV betekent.


Het is een forum over MVV, het zal me echt een worst zijn wat Napoleon voor auto rijd en hoeveel hij ervoor betaald.
Dat hij vaak met dezelfde tekst in herhaling valt ben ik met je eens, maar wat hij zegt word meteen de prullenbak in gegooid onder het mom van Napoleon doet dit omdat hij zelf geen poot aan de grond kreeg bij MVV enz enz. Wat napoleon voor een bedrijf heeft staat voor mij ook los van de discussie.

Wat ik erger vind is dat ik sowieso al niet meer wekelijks kijk wat MVV gemaakt heeft, omdat het niveau bedroevend is. We zijn een club geworden die je in de jaren 90 kon vergelijken met Telstar, Top Oss. Ken je het liedje "succes tegen Heracles" nog? Die Spelen al jaren en jaren Eredivisie.
Daar zouden we ons op moeten richten. Laat napoleon links liggen, lees zijn berichten niet, als je er niet tegen kunt dat hij praat op de manier hoe hij praat over MVV. Scheelt een hoop nutteloze discussies die niet over MVV gaan op dit forum.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 jan 2022 16:05 24 jan 2022 16:21 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2384
Meer
MVV Algemeen #67
Voetbalstadions weer deels open volgens de berichtgeving,morgen officiële bekendmaking tijdens de persco…….eindelijk mogen we weer….mvrgr Opa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Charmeur, Bungee

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 jan 2022 18:48
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1875
Meer
MVV Algemeen #68
We zijn de nieuwe week begonnen en nog steeds besteed MVV geen enkele aandacht aan haar financiële positie op de website of waar dan ook . Supporters worden daardoor niet geïnformeerd en eigenlijk dus bewust daardoor “dom “ gehouden .

Erik Noor sprak in een van zijn interviews ( als je het zo mag noemen) dat MVV een naar binnen gekeerde organisatie was volgens hem . Hij doet er werkelijk alles aan om dit nog erger te maken en neemt daarmee een loopje met heel veel mensen die geen idee hebben hoe de club ervoor staat . Ik vind dat op zijn zachts gezegd een minachting naar de supporters toe . Suppoters hebben recht op het eerlijke verhaal

Ik kan me nog herinneren en met mij nog 2000 andere die er toen in de kou zaten ergens in de winter van de begin jaren 2000 het voetbal vaak een drama was . Maar wij gingen , door kappes en tabak . En ik heb er geen moment spijt van achteraf . Dat we in de auto naar Maastricht zaten en ons afvroegen waarom gaan we , maar we gingen !!

Diezelfde Noor heeft geen enkel benul wie MVV supporters zijn , die man snapt helemaal niks van ons. Hij toont geen enkele empathie en mag al 1,5 jaar niets zeggende teksten uitbraken op TV en op de blog maar ondertussen heeft de club 1,1 miljoen schuld ! En waarom hij geen empathie heeft omdat juist nu hij als directeur van een BVO ook dit slechte nieuws allang naar buiten had moeten brengen . Dan heb je karakter dan ben je een persoonlijkheid . Maar ook van het bestuur en de RVC had ik veel meer daadkracht verwacht . Die hoor je ook niet , maar die schamen zich kapot natuurlijk want hun aandeel en hun handtekeningen staan onder die documenten . Nou , het is zoals het is . Toon eens wat ballen , en vertel de mensen hoe de vork in elkaar steekt

Verkoop van de Club
En nu moet er een reddingsplan komen , de club is niet te redden met een minderheidsaandeel daar schiet je helemaal niks mee op , de club moet helemaal verkocht worden en van onderaf worden opgebouwd dat is de enigste manier om betaald voetbal in Maastricht te garanderen .
En kopers die dat willen zijn er echt meer dan genoeg ,het is helemaal geen kunst om die partij te vinden . Die melden zich gewoon . Maar als je als club niet openstaat voor een meerderheid belang te verkopen dat gaan deze problemen zich niet oplossen .

Dan nog wat antwoorden op vragen die aan mij zijn gesteld , wij leasen niet wij kopen !
Over de deal die ik met MVV gemaakt heb of beter gezegd die ik voor hun gemaakt heb , Tom Daemen destijds was akkoord , maar werd terug gefloten door Frans Erens , in een mail aan mij ( wij toen nog sponsor) werd ik met de grond gelijk gemaakt . Ok prima dan de deal gaat niet door
Echter het bestuur destijds olv Marcel Joris had mij per app verzekerd en beloofd als de nieuwe AD er was dat de deal door zou gaan en ik het maar even moest laten ( heb ik ook gedaan)

De deal in een voetnoot:

De deal hielt in dat wij 90 procent (lees 90 procent) van de bruto marge terug aan de club zouden betalen . Wij gaven dus eigenlijk alles weg . Dat was clubliefde en dat deden wij in begin 2020 in hartje Corona . Daarnaast had ik 1 van de 3 A merk providers bereidt gevonden aan de achterkant om mee te investeren in deze deal voor de club en commercieel mee te bouwen . Dat had ik als extra geregeld voor MVV. De A merk provider na het afketsen van mijn voorstel aan MVV ( en hoe kan je t weigeren) zijn toen in Augustus helemaal vol voor een eredivisie club gegaan in het midden van het land . Iedereen kan wel raden wie dat is . Daarnaast vond de directie van deze provider ons concept wat ik voor MVV had bedacht en waar ik hun in had betrokken zo goed idee dat ze het met mijn goed vinden daar hebben uitgerold . Ik heb uren en weken in deze deal voor MVV gestoken en die waren dus helemaal voor niks !
Dus het was een mega package deal voor de club
Maar nog steeds was er niks aan de hand omdat ik een akkoord had van het bestuur dat als de nieuwe AD kwam we dit zouden gaan uitrollen . Maar in plaats van samen werken kreeg ik de volgende dolk in mijn rug door Erik Noor , daar heeft hij nog iets van geroepen tijdens een sponsor/supporter bijeenkomst. Noor heb ik zelf ook nooit gesproken en eerlijk gezegd heb ik daar ook helemaal geen behoefte meer aan , deze man neem ik na 1,5 jaar de kans om er iets van te maken op geen enkele manier meer serieus .

Dus ik had het beste voor met onze club , en wilde MVV maximaal helpen in hartje corona tijd , en los van het bovenstaande wilde ik ook mijn contract wat nog doorliep ( sponsor contract) openbreken en met 3 jaar verlengen en verdubbelen !
En alles wat ik hier schrijf kan ik aantonen met mails, apps en andere berichten .

Goed dat een stukje als antwoordt op vragen van sommige , ik weet en dat zal ik nooit over stoelen of banken schuiven dat ik irritant kan zijn . Boschpoort heeft daar gelijk in , en ik ben ook vaker met hem geclasht maar we zijn altijd voor onze club door gegaan en proberen het beste te maken.
Zo ook het huidige MVV logo en huisstijl dat is door mijn vriendin destijds en de hele huisstijl helemaal om niet ( gratis) gemaakt een aangeboden aan MVV. Daar hebben uren ingezeten dat wil je niet weten .( alles moest toen snel inzake de doorstart) Maar ze deed t voor mij omdat mijn hart bloeden voor MVV en ze deed t daarom ook voor jullie allemaal .

In de fase waarin we nu zitten en tegen een stukje achtergrond van het verleden , heb ik geen enkele vertrouwen in het bestuur, de RVC en het bestuur van de ledenraad dat ze mijn club ( jullie club) door deze periode heen sluizen . En ik zeg dat om meerdere redenen , de belangrijkste is het achterhouden van informatie aan de supporters nog los van de onkunde die bij velen zit( dat is mijn mening) . Maar de supporters niet betrekken in deze positie daar is iets in mij geknapt.
En ik blijf net zolang door vechten al vecht ik alleen , dat mijn club , onze club in rustig vaarwater komt ! Dat ben ik mij opa verschuldigd die een groot MVV supporters was en die de liefde voor de club aan mij als 6 jarige jongetje heeft gegeven. Mijn opa die laatste jaren van zijn leven op de oude hoofdtribune zat en die in 1981 met de krant voor zich en het artikel van MVV is gestorven .
Voor hem en voor alle mensen die van deze club houden vecht ik door tot het bittere eind !!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 jan 2022 19:21
Duin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 314
Meer
MVV Algemeen #69

Napoleon schreef : We zijn de nieuwe week begonnen en nog steeds besteed MVV geen enkele aandacht aan haar financiële positie op de website of waar dan ook . Supporters worden daardoor niet geïnformeerd en eigenlijk dus bewust daardoor “dom “ gehouden .

Erik Noor sprak in een van zijn interviews ( als je het zo mag noemen) dat MVV een naar binnen gekeerde organisatie was volgens hem . Hij doet er werkelijk alles aan om dit nog erger te maken en neemt daarmee een loopje met heel veel mensen die geen idee hebben hoe de club ervoor staat . Ik vind dat op zijn zachts gezegd een minachting naar de supporters toe . Suppoters hebben recht op het eerlijke verhaal

Ik kan me nog herinneren en met mij nog 2000 andere die er toen in de kou zaten ergens in de winter van de begin jaren 2000 het voetbal vaak een drama was . Maar wij gingen , door kappes en tabak . En ik heb er geen moment spijt van achteraf . Dat we in de auto naar Maastricht zaten en ons afvroegen waarom gaan we , maar we gingen !!

Diezelfde Noor heeft geen enkel benul wie MVV supporters zijn , die man snapt helemaal niks van ons. Hij toont geen enkele empathie en mag al 1,5 jaar niets zeggende teksten uitbraken op TV en op de blog maar ondertussen heeft de club 1,1 miljoen schuld ! En waarom hij geen empathie heeft omdat juist nu hij als directeur van een BVO ook dit slechte nieuws allang naar buiten had moeten brengen . Dan heb je karakter dan ben je een persoonlijkheid . Maar ook van het bestuur en de RVC had ik veel meer daadkracht verwacht . Die hoor je ook niet , maar die schamen zich kapot natuurlijk want hun aandeel en hun handtekeningen staan onder die documenten . Nou , het is zoals het is . Toon eens wat ballen , en vertel de mensen hoe de vork in elkaar steekt

Verkoop van de Club
En nu moet er een reddingsplan komen , de club is niet te redden met een minderheidsaandeel daar schiet je helemaal niks mee op , de club moet helemaal verkocht worden en van onderaf worden opgebouwd dat is de enigste manier om betaald voetbal in Maastricht te garanderen .
En kopers die dat willen zijn er echt meer dan genoeg ,het is helemaal geen kunst om die partij te vinden . Die melden zich gewoon . Maar als je als club niet openstaat voor een meerderheid belang te verkopen dat gaan deze problemen zich niet oplossen .

Dan nog wat antwoorden op vragen die aan mij zijn gesteld , wij leasen niet wij kopen !
Over de deal die ik met MVV gemaakt heb of beter gezegd die ik voor hun gemaakt heb , Tom Daemen destijds was akkoord , maar werd terug gefloten door Frans Erens , in een mail aan mij ( wij toen nog sponsor) werd ik met de grond gelijk gemaakt . Ok prima dan de deal gaat niet door
Echter het bestuur destijds olv Marcel Joris had mij per app verzekerd en beloofd als de nieuwe AD er was dat de deal door zou gaan en ik het maar even moest laten ( heb ik ook gedaan)

De deal in een voetnoot:

De deal hielt in dat wij 90 procent (lees 90 procent) van de bruto marge terug aan de club zouden betalen . Wij gaven dus eigenlijk alles weg . Dat was clubliefde en dat deden wij in begin 2020 in hartje Corona . Daarnaast had ik 1 van de 3 A merk providers bereidt gevonden aan de achterkant om mee te investeren in deze deal voor de club en commercieel mee te bouwen . Dat had ik als extra geregeld voor MVV. De A merk provider na het afketsen van mijn voorstel aan MVV ( en hoe kan je t weigeren) zijn toen in Augustus helemaal vol voor een eredivisie club gegaan in het midden van het land . Iedereen kan wel raden wie dat is . Daarnaast vond de directie van deze provider ons concept wat ik voor MVV had bedacht en waar ik hun in had betrokken zo goed idee dat ze het met mijn goed vinden daar hebben uitgerold . Ik heb uren en weken in deze deal voor MVV gestoken en die waren dus helemaal voor niks !
Dus het was een mega package deal voor de club
Maar nog steeds was er niks aan de hand omdat ik een akkoord had van het bestuur dat als de nieuwe AD kwam we dit zouden gaan uitrollen . Maar in plaats van samen werken kreeg ik de volgende dolk in mijn rug door Erik Noor , daar heeft hij nog iets van geroepen tijdens een sponsor/supporter bijeenkomst. Noor heb ik zelf ook nooit gesproken en eerlijk gezegd heb ik daar ook helemaal geen behoefte meer aan , deze man neem ik na 1,5 jaar de kans om er iets van te maken op geen enkele manier meer serieus .

Dus ik had het beste voor met onze club , en wilde MVV maximaal helpen in hartje corona tijd , en los van het bovenstaande wilde ik ook mijn contract wat nog doorliep ( sponsor contract) openbreken en met 3 jaar verlengen en verdubbelen !
En alles wat ik hier schrijf kan ik aantonen met mails, apps en andere berichten .

Goed dat een stukje als antwoordt op vragen van sommige , ik weet en dat zal ik nooit over stoelen of banken schuiven dat ik irritant kan zijn . Boschpoort heeft daar gelijk in , en ik ben ook vaker met hem geclasht maar we zijn altijd voor onze club door gegaan en proberen het beste te maken.
Zo ook het huidige MVV logo en huisstijl dat is door mijn vriendin destijds en de hele huisstijl helemaal om niet ( gratis) gemaakt een aangeboden aan MVV. Daar hebben uren ingezeten dat wil je niet weten .( alles moest toen snel inzake de doorstart) Maar ze deed t voor mij omdat mijn hart bloeden voor MVV en ze deed t daarom ook voor jullie allemaal .

In de fase waarin we nu zitten en tegen een stukje achtergrond van het verleden , heb ik geen enkele vertrouwen in het bestuur, de RVC en het bestuur van de ledenraad dat ze mijn club ( jullie club) door deze periode heen sluizen . En ik zeg dat om meerdere redenen , de belangrijkste is het achterhouden van informatie aan de supporters nog los van de onkunde die bij velen zit( dat is mijn mening) . Maar de supporters niet betrekken in deze positie daar is iets in mij geknapt.
En ik blijf net zolang door vechten al vecht ik alleen , dat mijn club , onze club in rustig vaarwater komt ! Dat ben ik mij opa verschuldigd die een groot MVV supporters was en die de liefde voor de club aan mij als 6 jarige jongetje heeft gegeven. Mijn opa die laatste jaren van zijn leven op de oude hoofdtribune zat en die in 1981 met de krant voor zich en het artikel van MVV is gestorven .
Voor hem en voor alle mensen die van deze club houden vecht ik door tot het bittere eind !!!


Mooi verhaal, maar wederom een lang verhaal en geen duidelijk antwoord.

Het was niet de vraag hoeveel procent van jouw marge naar de club zou gaan. Want ook hier weet je perfect je verhaal te verkopen. 90% klinkt namelijk als veel, maar ik denk dat ik met mijn €3 per maand per abonnement verrassend dicht in de buurt zit.
De vraag is: hoeveel heeft dit voor VVV inmiddels opgebracht?
Want misschien heeft MVV wel heel goed aan de voorkant ingeschat hoeveel deze deal daadwerkelijk zou gaan opbrengen voor de club?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 jan 2022 19:42 24 jan 2022 19:44 door Napoleon.
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1875
Meer
MVV Algemeen #70

Duin schreef :

Napoleon schreef : W
Mooi verhaal, maar wederom een lang verhaal en geen duidelijk antwoord.

Het was niet de vraag hoeveel procent van jouw marge naar de club zou gaan. Want ook hier weet je perfect je verhaal te verkopen. 90% klinkt namelijk als veel, maar ik denk dat ik met mijn €3 per maand per abonnement verrassend dicht in de buurt zit.
De vraag is: hoeveel heeft dit voor VVV inmiddels opgebracht?
Want misschien heeft MVV wel heel goed aan de voorkant ingeschat hoeveel deze deal daadwerkelijk zou gaan opbrengen voor de club?



@Duin
Nee je zit er gigantisch ver vanaf , het levert echt veel meer op !
Maar ik weet het goed met je gemaakt , ik sluit een deal met jou en voor jouw bedrijf en de marge die ik aan jouw verdien gaat 100% naar MVV toe !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 jan 2022 19:56
Duin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 314
Meer
MVV Algemeen #71

Napoleon schreef :

Duin schreef :

Napoleon schreef : W
Mooi verhaal, maar wederom een lang verhaal en geen duidelijk antwoord.

Het was niet de vraag hoeveel procent van jouw marge naar de club zou gaan. Want ook hier weet je perfect je verhaal te verkopen. 90% klinkt namelijk als veel, maar ik denk dat ik met mijn €3 per maand per abonnement verrassend dicht in de buurt zit.
De vraag is: hoeveel heeft dit voor VVV inmiddels opgebracht?
Want misschien heeft MVV wel heel goed aan de voorkant ingeschat hoeveel deze deal daadwerkelijk zou gaan opbrengen voor de club?



@Duin
Nee je zit er gigantisch ver vanaf , het levert echt veel meer op !
Maar ik weet het goed met je gemaakt , ik sluit een deal met jou en voor jouw bedrijf en de marge die ik aan jouw verdien gaat 100% naar MVV toe !


Whahaha en nog steeds geen antwoord op mijn vraag.

Beste Napoleon, we gaan de discussie stoppen.
Excuses aan alle forummers, maar ik zal proberen niet meer op Napoleon te reageren. Het is wederom duidelijk dat een inhoudelijke discussie onmogelijk is en roep de overige forummers ook op niet meer op zijn dagelijkse steukberichten te reageren.
Misschien dat het hier dan weer over voetbal gaat op dit forum! Iets waar Napoleon als échte liefhebber verrassend weinig over te melden heeft
Nogmaals mijn excuses voor de vervuiling op dit forum.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 jan 2022 20:20
iggyinthehouse
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 45
Meer
MVV Algemeen #72
De vraag is niet of we schulden hebben...de vraag is: hoe gaan we dit oplossen.

We kunnen veel bepraten maar ik zie (en daar ben ik het met Napoleon eens) weinig communicatie naar buiten toe. Iets wat ik wel zou waarderen als supporter zijnde.
Iedereen om me heen vraagt zich af wat aan de hand is (waar blijft de investeerder bijvoorbeeld) en die zitten nog niet eens op dit forum.

Jammer.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 jan 2022 09:01
glowwie
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 107
Meer
MVV Algemeen #73
Denk dat we een onderscheidt moeten maken tussen de mensen op het forum en de supporter die hier niet komen op de site.
De mensen op het forum stellen die vragen en willen weten wat zich bij MVV afspeelt en waarom er niks naar buiten wordt gebracht.
De meerderheid zeg maar zo'n 3000 supporters vraagt zich dit echt niet af en vraagt er ook niet na.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 jan 2022 09:05
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 504
Meer
MVV Algemeen #74
OVer de huidige situatie zijn we het allemaal eens. Het is k*t en niemand weet hoe het er daadwerkelijk voor staat.
Helaas kunnen we als individuele supporter niets beginnen tegen de mensen op het pluche.

Het zou mooi zijn, wellicht een utopie, maar als alle groeperingen, dus: VeerzienMVV, SV-1902, de suportersclub, Angelside samen zouden optrekken en met een statement zouden komen richting het huidig bestuur. Wellicht dat dan voor iedereen dingen duidelijk worden.

VeerzienMVV is opgericht ongeveer 12 jaar geleden de club te redden, hopelijk kunnen wij als supporters nu weer het voortouw nemen en zorgen dat de club niet nog verder afzakt of nog erger over enkele maanden niet meer bestaat.

Samen staan we sterker dan alleen!
De volgende gebruiker (s) zei dank u glowwie, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 jan 2022 09:12
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
MVV Algemeen #75
Er is maar één man die deze antwoorden kan geven en dat is in mijn inziens Dhr. Noor.
Ik hoop dat op zeer korte termijn ook een antwoord gaat komen over de huidige toestand van ONZE club. Mischien is het anders een optie om een mail op te stellen en deze naar het huidige bestuur te sturen, met de vraag openheid van zaken te geven, onder de noemer transparantie naar supporters toe.
Mocht hier geen antwoord op komen, moeten er mischien wel hardere manieren komen om antwoorden te krijgen. Het is en blijft onze club, de rest zijn allemaal voorbijgangers......
Correct me if i'm wrong.
De volgende gebruiker (s) zei dank u De Zwarte Vogel, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.515 seconden