MVV Algemeen

01 feb 2022 09:29
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 660
Meer
MVV Algemeen #121
Volgens de krant gaat MVV zich (weer-) voegen naar het landelijke beleid van 1/3 stadion bezetting. Maar hoe zit dat dan a.s. vrijdag tegen VVV ?
Hebben SK bezitters voorrang ? Gezien de van hun gevraagde coulance in vorig seizoen lijkt mij dat wel fatsoenlijk. Of hebben degenen voorrang die een los kaartje tegen Roda gekocht hadden? Of is het vrij baan voor de losse kaart kopers. Immers vol=vol.
Toch?
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 feb 2022 09:40
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 899
Meer
MVV Algemeen #122

Boer458 schreef : Volgens de krant gaat MVV zich (weer-) voegen naar het landelijke beleid van 1/3 stadion bezetting. Maar hoe zit dat dan a.s. vrijdag tegen VVV ?
Hebben SK bezitters voorrang ? Gezien de van hun gevraagde coulance in vorig seizoen lijkt mij dat wel fatsoenlijk. Of hebben degenen voorrang die een los kaartje tegen Roda gekocht hadden? Of is het vrij baan voor de losse kaart kopers. Immers vol=vol.
Toch?


Seizoenkaarthouders hoeven niks te doen en hebben automatisch met hun kaart toegang.
Rest van 1/3-stadion wordt opgevuld met losse kaarten. Mensen die los kaartje tegen roda hebben gekocht, hebben een code gekregen. Deze code kunnen ze inwisselen voor een wedstrijd naar keuze. Dat kan tegen Venlook zijn, maar hoeft niet. Zij hadden kans tot 29-1 meen ik. Nu is het vrije verkoop.
Als de maximum capaciteit van 1/3 bereikt is, is de wedstrijd uitverkocht en kan er geen kaartje meer gekocht worden.
En uitfans zijn niet welkom.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Boer458

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 feb 2022 14:20
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1917
Meer
MVV Algemeen #123
Er zijn vandaag een aantal foto's op dit forum geplaatst die verwijderd zijn. Niet door mij deze keer maar dat doet niet terzake. Het gaat erom dat wij als moderators dit niet accepteren dat er foto's van forumleden worden geplaatst zonder hun toestemming. Anno 2022 loop je de kans dat je iemand tegenkomt met een kort lontje. Wij willen niet op ons geweten hebben dat iemand betreffende forumlid tegenkomt en op fysieke wijze laat weten wat die van hem vindt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, opadiehard, jovkle, Boer458, De Zwarte Vogel, Porthos, CatenaccioMestreech

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 feb 2022 15:05
Vluuzak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 443
Meer
MVV Algemeen #124

Boschpoort schreef : Er zijn vandaag een aantal foto's op dit forum geplaatst die verwijderd zijn. Niet door mij deze keer maar dat doet niet terzake. Het gaat erom dat wij als moderators dit niet accepteren dat er foto's van forumleden worden geplaatst zonder hun toestemming. Anno 2022 loop je de kans dat je iemand tegenkomt met een kort lontje. Wij willen niet op ons geweten hebben dat iemand betreffende forumlid tegenkomt en op fysieke wijze laat weten wat die van hem vindt.


Wat is het verschil tussen een foto plaatsen en iemand die bij iedereen bekent is, te beschuldigen van allerlei dingen? Dus als Noor of Elsen dadelijk iets over komt, door al die ongefundeerde beschuldigingen van Napoleon, dan hebben jullie dit niet op jullie geweten? Dus eigenlijk kan Napoleon, het stuk stront, lekker ongehinderd door gaan met zijn hetze tegen alles wat met MVV te maken heeft, MVV proberen kapot te maken en jullie faciliteren dit alles, wat al zeker 20j bezig is???

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 feb 2022 15:39
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 507
Meer
Onderwerp Auteur
MVV Algemeen #125
Het wordt hier een shitforum, het niet met iemand die vaak en soms terecht kritiek heeft een eens zijn dat kan en mag, iemand kwalificeren als stuk stront vind ik beneden peil en een diskwalificatie van dit forum en van degene die deze term gebruikt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak, opadiehard, Boer458, Boschpoort, Burgundian043, Sander70, CatenaccioMestreech

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 feb 2022 15:52
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1917
Meer
MVV Algemeen #126
Wat Napoleon hier allemaal plempt is zijn mening. Daar kun je het mee oneens zijn, beledigend vinden, of leugenachtig, idioot, megalomaan, opportunistisch, irrealistisch, schadelijk, schandelijk, of weet ik wat maar het is niet meer of minder dan een mening, van een forumlid. En elk ander forumlid mag daar dan weer wat van vinden.
Een foto plaatsen is geen mening en dient geen enkel doel.

En nu wil ik deze discussie liever stoppen. Wij zijn het niet eens. Prima.
Kunnen we het nu weer over MVV hebben?
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard, Ben Salemans, Sjotelsplak, opadiehard, De Zwarte Vogel, bokkesprongen, Burgundian043, CatenaccioMestreech

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 feb 2022 16:02 01 feb 2022 16:04 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
MVV Algemeen #127

SintServaos schreef : Het wordt hier een shitforum, het niet met iemand die vaak en soms terecht kritiek heeft een eens zijn dat kan en mag, iemand kwalificeren als stuk stront vind ik beneden peil en een diskwalificatie van dit forum en van degene die deze term gebruikt.


Helemaal met je eens,ik vind hoe irritant dan ook men niet met een foto online mag worden gezet.
Nogmaals het is vaak dezelfde aanval van onze roermondenaar(correct me if i wrong) die voor en tegenstanders tegen elkaar op doet zetten.
Laten wij normen en waarden handhaven en binnen de fatsoensnormen blijven ….moderators ga zo door…en mede supporters laten we een met de club blijven en open discussies blijven vormen,met respect naar elkaar toe hoe moeilijk dat ook vaak is.
Ook ik denk wel eens twee keer na,zelfs bij een grote blijvende en terug kerende irritatie….mvrgr Opa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boer458, De Zwarte Vogel, CatenaccioMestreech

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 feb 2022 16:15
Vluuzak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 443
Meer
MVV Algemeen #128

SintServaos schreef : Het wordt hier een shitforum, het niet met iemand die vaak en soms terecht kritiek heeft een eens zijn dat kan en mag, iemand kwalificeren als stuk stront vind ik beneden peil en een diskwalificatie van dit forum en van degene die deze term gebruikt.


Mensen binnen MVV proberen te beschadigen, de hele club moedwillig in een kwaaddaglicht te plaatsen, hopend dat de media het oppikt, dat vind je geen diskwalificatie????

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 feb 2022 16:20
Vluuzak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 443
Meer
MVV Algemeen #129

Boschpoort schreef : Wat Napoleon hier allemaal plempt is zijn mening. Daar kun je het mee oneens zijn, beledigend vinden, of leugenachtig, idioot, megalomaan, opportunistisch, irrealistisch, schadelijk, schandelijk, of weet ik wat maar het is niet meer of minder dan een mening, van een forumlid. En elk ander forumlid mag daar dan weer wat van vinden.
Een foto plaatsen is geen mening en dient geen enkel doel.

En nu wil ik deze discussie liever stoppen. Wij zijn het niet eens. Prima.
Kunnen we het nu weer over MVV hebben?


Geef eerst eens antwoord op mijn vragen in het bericht van 15:05?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 feb 2022 16:32
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
MVV Algemeen #130

Vluuzak schreef : Geef eerst eens antwoord op mijn vragen in het bericht van 15:05?


Het plaatsen van foto's waarop mensen zonder hun eigen instemming en zonder justitiële toestemming herkenbaar in beeld zijn, is in strijd met de wetgeving inzake de bescherming van de persoonlijke levenssfeer.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Punker73, houtengerard, opadiehard, Boschpoort, Burgundian043

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 feb 2022 16:34
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1917
Meer
MVV Algemeen #131

Vluuzak schreef :

Boschpoort schreef : Wat Napoleon hier allemaal plempt is zijn mening. Daar kun je het mee oneens zijn, beledigend vinden, of leugenachtig, idioot, megalomaan, opportunistisch, irrealistisch, schadelijk, schandelijk, of weet ik wat maar het is niet meer of minder dan een mening, van een forumlid. En elk ander forumlid mag daar dan weer wat van vinden.
Een foto plaatsen is geen mening en dient geen enkel doel.

En nu wil ik deze discussie liever stoppen. Wij zijn het niet eens. Prima.
Kunnen we het nu weer over MVV hebben?


Geef eerst eens antwoord op mijn vragen in het bericht van 15:05?

Gast, het antwoord staat in het bericht waar je op reageert.
Als jij dat niet ziet is dat niet mijn probleem. Ik reageer niet meer op deze onzin.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, peeke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 feb 2022 16:49 01 feb 2022 17:06 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV Algemeen #132
(Persoonlijke mening)

Het is niet dat wij hier iemand de hand boven het hoofd willen houden. Maar de discussie gaat over de onafhankelijkheid van dit forum. In mijn optiek zouden we ook naar onszelf als gebruiker moeten kijken hoe serieus we zijn berichten nog moeten nemen en de aandacht die wij hierop vestigen in deze discussie.

Ik heb zelf de tijd genomen om toen twee uur naar een radio verslag van Napoleon te luisteren over zijn plannen, achteraf gezien had ik beter Astro TV kunnen opzetten, daar had ik waarschijnlijk meer van opgestoken. Als je echt zo gepassioneerd bent van MVV dat je voor jezelf een bestuurlijke rol ziet, dan neem je uiteraard jouw zakelijke kant daar ook in mee, dat zou de oprechtheid van die plannen wat meer geloofwaardigheid bieden en minder weerstand opleveren bij de mensen die dat in twijfel trekken. Dat iemand zakelijk een club sponsort in zijn eigen afzetgebied, staat hier helemaal los van vind ik.

Los daarvan waar het hier fout lijkt te gaan is dat de gebruikers hem zelf toch echt telkens weer opnieuw op deze manier op een voetstuk plaatsen. Door hele lappen tekst over "Wij van WC Eend vinden.." als het nieuws van de dag te betitelen, terwijl er minder dan vijf likes onder staan. Dat er af en toe feiten tussen zitten is gewoon een valide reden om het bericht te laten staan, dit verwijderen zou juist de onafhankelijkheid en openheid van dit forum ter discussie stellen, dat is iets wat je niet moet willen, omdat we in het verleden ook hebben gezien hoe dit forum transparantie binnen MVV wist te bewerkstelligen toen het contact met de supporters en bestuur verloren ging ten tijden van crisis. Maar door iemand constant de validatie te geven "Ik bereik een doelgroep" creëer je juist deze macht op dit discussieplatform. Mijn tip, lees er eens overheen.

Wat ik wel moet toegeven is dat het voor ons lastig wordt om die 'meningen' allemaal te checken, vooral als het gaat om relationele zaken gaat. Dat laatste, en dat is een persoonlijke mening, zou ik graag wat meer onderbouwd willen zien wanneer als er insinuaties worden gemaakt over de relationele sfeer. Maar het geplaatste jaarverslag van MVV daarentegen is gewoon een tastbaar feit, iets waar Lachblad De Leugenaar zelf ook het bestaan van weet. Dat is anders dan dat je als tegenreactie je gaat focussen op eigenheden van degene die hier schrijft. (Foto, jaarverslagen van zijn onderneming). Dat mag je allemaal via PM bespreken met elkaar, maar niet hier openbaar tussen de MVV topics.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Punker73, Lassie80

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 feb 2022 17:07
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
MVV Algemeen #133
Een mening is en blijft een mening. ongeacht of het een positieve of negatieve mening is. iedereen is vrij om een mening te hebben en om die hier neer te zetten.
Dat mening A niet het straatje valt of past van persoon B of C of D en ga zo maar door is altijd een mogelijkheid. Natuurlijk ben je vrij om hier jou mening over te geven. Maar dan moet je ook accepteren dat de ander dat weer over jou mening mag doen. Wanneer er foto's en persoonlijke informatie gepost wordt ben ik van mening dat de discussie op een ander niveau gevoerd wordt, namelijk op een persoonlijk niveau. Het gedrag om dan de ander maar te bespotten of doormiddel van andere informatie klein te maken is gewoon kinderachtig en zegt genoeg over de persoon / personen zelf. Omgedraaid zou niemand dat prettig / fijn vinden. Waarom zou je het dan wel bij een ander doen?

Je kunt alsnog een Fan zijn en het niet eens zijn met keuzes en beslissingen die genomen worden. zo werkt het gewoon.
De 1 is tevreden met de club de ander ziet nog genoeg verbeter punten. ieder zijn mening.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 feb 2022 19:39
steefmestreech
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 114
Meer
MVV Algemeen #134
Wat n amateurclub is t toch. Weer n lange rij voor de ingang boschpoort tot aan de mcdonalds. Hoezo leer je niet van vorige wedstrijd

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 feb 2022 07:48
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 723
Meer
MVV Algemeen #135
Zonder geld krijg je op het veld en in de organisatie nooit de juiste mensen (professionals) om verder te komen (en haal je dus ook niet de juiste investeerder binnen). Op dit moment functioneert us-MVV-ke in brede zin helaas op amateurniveau ondanks de goede bedoelingen en inzet van de medewerkers.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.438 seconden