MVV Algemeen

21 jan 2022 17:27 21 jan 2022 17:52 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV Algemeen #31
Ere wie ere toekomt. Maar volgens mij is hoofdstuk "Penders" bij sommigen uit het jaaroverzicht weggevallen en krijgt Noor daar ook de rekening van gepresenteerd.

We zaten al in een neerwaartse spiraal sinds 2019, waar sindsdien tonnen zijn verdampt via mismanagement, zelfoverschatting en financiële machteloosheid. Er wordt echter het beeld geschetst dat onze nieuwe directeur een goedlopende onderneming is binnengestapt, dat was echt niet zo, de club zat toen al flink in de penarie.

Je kunt hem zeker veel verwijten, maar niet de dingen die zijn voorgangers hebben veroorzaakt of die worden veroorzaakt door het economische klimaat rondom de club.

En zoals het verleden heeft uitgewezen, de mensen die MVV een warm hart toedragen, die willen ook gewoon betaald worden voor hun diensten, anders vertrekken ze gewoon is gebleken. (Thal, Daemen, etc).

Het begint met economisch perspectief. Als dat er niet is, dan trek je aan een dood paard. Het is al de zoveelste keer dat we onze boontjes niet gedopt krijgen om deze club levensvatbaar te houden. Nu valt er weer een lijk uit de kast van 1 miljoen. Ik laat je nog zeven bussen aan directeuren komen die met dit schip ten onder willen gaan, zolang er geen kapitaal en goodwill in de regio zit, is het einde onvermijdelijk.

De harde conclusie uit het verleden is gewoon dat Goumans gelijk had over de levensvatbaarheid van MVV. Die is er nooit geweest zonder investeerder. Ik heb er inmiddels vrede mee gesloten mochten we commercieel niet meer binnen de kaders van het moderne voetbal passen. Anders zit je nog tientallen jaren aan een bed, van een patiënt die in coma ligt, mee te lijden op oud sentiment. We zijn er internationaal uit geconcurreerd door de big business voetbalmarkt. Zo simpel en tegelijk hard is het, wanneer we worden toegevoegd aan het rijtje Haarlem, Agovv en Veendam die dezelfde weg moesten bewandelen omdat er geen perspectief meer in zat. Onze regio is te klein om nog een BVO mee te kunnen runnen, dat ligt buiten de macht van MVV vind ik.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 jan 2022 17:34 21 jan 2022 17:35 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1348
Meer
MVV Algemeen #32
Je zou eigenlijk moeten bekijken of de schade die MVV heeft geleden door niet aanvragen van de NOW en het creëren van ongedekte schulden vehaald kan worden, bv op basis van nalatigheid (art 6:162bw) of onbehoorlijk bestuur(art 2.9bw). Dat lijkt me op het eerste gezicht niet onmogelijk, (maar ik ben er al n tijdje uit.)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 jan 2022 18:03
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1868
Meer
MVV Algemeen #33

De Zwarte Vogel schreef : Neerwaartse spiraal


Tenslotte wordt afscheid genomen van allerlei mensen met wel een hart voor MVV.
Mijn conclusie: MVV wordt grondig naar de ondergang gestuurd door de huidige clubleiding, ze kunnen dit niet omkeren! Het wordt tijd dat ingegrepen wordt!



Ik weet niet waar je precies op doelt , maar de fysio's van MVV mensen met een club hart ( althans als je dat 20 jaar doet ) daar is geen afscheid van genomen . Ik heb helemaal geen enkele post of blog of foto voorbij zien komen van MVV waarop afscheid is genomen van Erik Wintjens en Remco Loeffen
Die mensen zijn weg gegaan uit onvrede , met pijn in hun hart ( denk ik)

En ik sluit me aan bij jouw conclusie Zwarte Vogel !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 jan 2022 18:39
M-MVV
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 169
Meer
MVV Algemeen #34

Napoleon schreef : Die mensen zijn weg gegaan uit onvrede , met pijn in hun hart ( denk ik)


Stop aub met die veronderstellingen of ga met dhr Visser van de Limburger wat verhaaltjes verzinnen.
Hierdoor komt onnodig veel onrust en de nodige supporters hier zien dit als waarheid.

Of ga voor feiten of stop gewoon hiermee.

Ik lees je berichten meestal al niet meer, omdat het de hele tijd op de man gespeeld wordt. Dit omdat je vrienden niet gekozen zijn, zoals een Jonker.
Om dan vervolgens ook nog de hele tijd met "DENK IK" verhaaltjes te komen, maakt het voor mij alleen maar duidelijker dat je gewoon hier bent voor stemmingsmakerij.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 jan 2022 20:44
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 815
Meer
MVV Algemeen #35
Welke investeerder kan in MVV vertrouwen hebben of winnen een directeur die zo vaak falliet is gegaan en een manager die zich steeds moet verantwoorden voor de rechtbank voor corruptie .Al krijg je die 2 gratis in je onderneming kost het je kop langer termijn de kop .

Dus weer grote schoon maak .....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 jan 2022 22:02
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
MVV Algemeen #36
Napoleon schreef : Tel daarbij op dat Wels en van Geneugden met elkaar in de clinch liggen , dat de selectie en de samenwerking met de trainer tot een dieptepunt is gedaald. Dat de spelers helemaal niet blij zijn met de nieuwe fysio's etc etc etc
Malaise overal , en MVV zwijgt als een graf .

Nog steeds ben ik in afwachting van Napoleon zijn antwoord. Waar haal je deze dingen vandaan? Doe je nou dingen gewoon verzinnen, of heb je concrete bewijzen hier voor? Ik vraag het voor de derde keer, maar je ontwijkt het gewoon. Geef nou eens gewoon antwoord op de vragen....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 jan 2022 00:01
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
MVV Algemeen #37
Geef die Napoleon toch niet zo veel aandacht.. zie je niet dat hij daar een kick van krijgt? Halve waarheden aangevuld met zijn fantasie plaatst hij hier. Natuurlijk moet er zeer kritisch gekeken worden naar het beleid en de resultaten van de club, en de situatie is zorgelijk, maar de onrust die deze man veroorzaakt helpt niemand. Je zou bijna denken dat het een sponsor/fan is van een andere Limburgse club die hier komt trollen... (Oh wacht...)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D., Charmeur, M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 jan 2022 08:20
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
MVV Algemeen #38

jeoff schreef : Geef die Napoleon toch niet zo veel aandacht.. zie je niet dat hij daar een kick van krijgt? Halve waarheden aangevuld met zijn fantasie plaatst hij hier. Natuurlijk moet er zeer kritisch gekeken worden naar het beleid en de resultaten van de club, en de situatie is zorgelijk, maar de onrust die deze man veroorzaakt helpt niemand. Je zou bijna denken dat het een sponsor/fan is van een andere Limburgse club die hier komt trollen... (Oh wacht...)


Dan stel ik voor dat de moderator hier voorkomt dat dat gesteuk door hem doorgaat. Mischien een optie om deze man een typeverbod te geven op dit forum. Ondertussen weet men al dat deze onzin word overgenomen door de Limburger. Het lijkt wel of hij expres MVV in diskrediet wil brengen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 jan 2022 09:53
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 921
Meer
MVV Algemeen #39

Charmeur schreef :
..... Misschien een optie om deze man een typeverbod te geven op dit forum.........,

Wellicht enig toezicht vooraf?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Charmeur

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 jan 2022 09:58
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
MVV Algemeen #40
Ik ben voor commentaar, en ook als dit heel negatief is. Maar het moet wel ergens op slaan. En nu word er gewoon wat wild geroepen, wat alleen maar schade toebrengt aan MVV. En er hebben helaas zo'n journalist die dit maar al te graag over zal nemen
De volgende gebruiker (s) zei dank u De Zwarte Vogel, M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 jan 2022 12:43
Duin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 314
Meer
MVV Algemeen #41

Charmeur schreef : Napoleon schreef : Tel daarbij op dat Wels en van Geneugden met elkaar in de clinch liggen , dat de selectie en de samenwerking met de trainer tot een dieptepunt is gedaald. Dat de spelers helemaal niet blij zijn met de nieuwe fysio's etc etc etc
Malaise overal , en MVV zwijgt als een graf .

Nog steeds ben ik in afwachting van Napoleon zijn antwoord. Waar haal je deze dingen vandaan? Doe je nou dingen gewoon verzinnen, of heb je concrete bewijzen hier voor? Ik vraag het voor de derde keer, maar je ontwijkt het gewoon. Geef nou eens gewoon antwoord op de vragen....


Ik wacht nog steeds op een antwoord op de vraag welke leaseauto Napoleon rijdt onder de €9000 per jaar. Ook hier blijft het stil.
Oh ja, én de vraag hoeveel die baanbrekende telecomdeal bij VVV inmiddels voor die club heeft opgebracht, ook daar heb ik nooit meer antwoord op gekregen.
En dan MVV een gebrek aan openheid verwijten...
De volgende gebruiker (s) zei dank u Vincent 9

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 jan 2022 13:06 22 jan 2022 13:12 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1348
Meer
MVV Algemeen #42
Uhm Napoleon post hier niet op kosten van MVV he. En zn lease auto wordt ook niet betaald met supporter donaties. Hij heeft geen 4 ton laten verdampen. Geen miljoen schuld gemaakt. De jaarrekening niet ge-edit om m wat gunstiger te maken voor de website.

Geen 150.000 euro schade veroorzaakt aan MVV door nalatig te zijn bij het toezien op de NOW steunaanvraag. Aanvragen die alle andere clubs wel hebben gedaan en wat dus iets is dat betamelijk is in het maatschappelijk verkeer (een onrechtmatige daad jegens onze club, ledenraad? Zoja dan kun je dat geld terugeisen.)

Je kan Napoleon hier een ban geven. Wie schiet daar wat mee op.

Wel hoop ik dat Napoleon straks ook klaar staat om MVV (naar mogelijkheden) financieel te helpen als het straks helemaal mis is en de huidige leiding met de noorderzon vertrokken is. En eens ben ik het met Charmeur dat het niet oke is om enerzijds betrouwbare info aan te vullen met allerlei roddelpraat die nergens op gebaseerd is en ook nog eens de selectie en trainersstaff raakt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Och jeh, peeke, bokkesprongen, Charmeur

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 jan 2022 13:40
Duin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 314
Meer
MVV Algemeen #43

Hill28 schreef : Wel hoop ik dat Napoleon straks ook klaar staat om MVV (naar mogelijkheden) financieel te helpen als het straks helemaal mis is en de huidige leiding met de noorderzon vertrokken is.


Nou, dan schaf jij tegen die tijd maar een telefoonabonnementje aan bij je 'grote' vriend, waarvan €2 per maand naar MVV gaat. Met dat soort bedragen zullen we de eredivisie wel halen.
Oh en van datzelfde abonnementje verdwijnt trouwens €3 per maand in de zak van Napoleon. Kan die daar meteen zijn leaseauto van betalen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 jan 2022 13:45
Hartmans1973
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 232
Meer
MVV Algemeen #44
En wat heb jij voor een geweldig idee gehad Duin hoeveel ging daarvan naar mvv? Of kun jij alleen maar recht praten wat krom is?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 jan 2022 14:25
Duin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 314
Meer
MVV Algemeen #45

Hartmans1973 schreef : En wat heb jij voor een geweldig idee gehad Duin hoeveel ging daarvan naar mvv? Of kun jij alleen maar recht praten wat krom is?


Toevallig ben ik sponsor Hartmans1973 en maak ik elk jaar 5k over naar MVV. Dat is niet genoeg om een topspits te kopen, sat besef ik, maar ik durf hier ook te roepen dat dat meer is dan VVV inmiddels aan de topdeal van onze alwetende Napoleon heeft verdient.
Daarnaast weet ik ook dat een leaseauto van €9.000 per jaar niks speciaals is en dat je daar inderdaad ongeveer een VW Golf voor rijdt. Lijkt me voor een directeur geen schandalige uitgave, wat je ook van het presteren van deze directeur vindt.

Misschien handig om Andries Jonker alvast te vertellen dat als hij door Napoleon bij MVV wordt aangenomen, er van hem verwacht wordt dst hij te voet naar de club komt...
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, M-MVV, Jasonhum

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.408 seconden