>
Ontvangen bedankjes 1562
Charmeur schreef : Er is maar één man die deze antwoorden kan geven en dat is in mijn inziens Dhr. Noor.
Ik hoop dat op zeer korte termijn ook een antwoord gaat komen over de huidige toestand van ONZE club. Mischien is het anders een optie om een mail op te stellen en deze naar het huidige bestuur te sturen, met de vraag openheid van zaken te geven, onder de noemer transparantie naar supporters toe.
Mocht hier geen antwoord op komen, moeten er mischien wel hardere manieren komen om antwoorden te krijgen. Het is en blijft onze club, de rest zijn allemaal voorbijgangers......
Correct me if i'm wrong.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Sjappie schreef : Nou ja, over seizoenskaarten gesproken, ik denk dat ik er aankomend jaar geen pak, maar losse kaarten ga pakken.
Natuurlijk hoop ik het niet, maar ik verwacht in het seizoen 2022/2023 ook weer een tijdelijke sluiting van de stadions.
Zoals ook al door velen aangegeven, 2 jaar een seizoenskaart met mogelijk 5-6 wedstrijden.
Dit seizoen alweer vanaf 11 november tot nu dinsdag 25 januari.
Gemiste thuiswedstrijden in die periode:
Den Bosch, 0-1 verlies
Jong PSV, 1-2 verlies
Restant: Roda JC, 1-1 gelijk
TOP Oss, 1-1 gelijk
FC Emmen, 0-1 verlies
FC Volendam, 0-1 verlies
Ik weet bijna zeker dat met steun van het publiek je van al deze tegenstanders had kunnen winnen.
Volgende thuiswedstrijd: 4 februari tegen VVV, we gaan zien of steun van het publiek wat aan het resultaat kan doen.
Charmeur schreef : Er is maar één man die deze antwoorden kan geven en dat is in mijn inziens Dhr. Noor.
Ik hoop dat op zeer korte termijn ook een antwoord gaat komen over de huidige toestand van ONZE club. Mischien is het anders een optie om een mail op te stellen en deze naar het huidige bestuur te sturen, met de vraag openheid van zaken te geven, onder de noemer transparantie naar supporters toe.
Mocht hier geen antwoord op komen, moeten er mischien wel hardere manieren komen om antwoorden te krijgen. Het is en blijft onze club, de rest zijn allemaal voorbijgangers......
Correct me if i'm wrong.
Sjappie schreef : Nou ja, over seizoenskaarten gesproken, ik denk dat ik er aankomend jaar geen pak, maar losse kaarten ga pakken.
Natuurlijk hoop ik het niet, maar ik verwacht in het seizoen 2022/2023 ook weer een tijdelijke sluiting van de stadions.
Zoals ook al door velen aangegeven, 2 jaar een seizoenskaart met mogelijk 5-6 wedstrijden.
Dit seizoen alweer vanaf 11 november tot nu dinsdag 25 januari.
Gemiste thuiswedstrijden in die periode:
Den Bosch, 0-1 verlies
Jong PSV, 1-2 verlies
Restant: Roda JC, 1-1 gelijk
TOP Oss, 1-1 gelijk
FC Emmen, 0-1 verlies
FC Volendam, 0-1 verlies
Ik weet bijna zeker dat met steun van het publiek je van al deze tegenstanders had kunnen winnen.
Volgende thuiswedstrijd: 4 februari tegen VVV, we gaan zien of steun van het publiek wat aan het resultaat kan doen.
iggyinthehouse schreef : De vraag is niet of we schulden hebben...de vraag is: hoe gaan we dit oplossen.
We kunnen veel bepraten maar ik zie (en daar ben ik het met Napoleon eens) weinig communicatie naar buiten toe. Iets wat ik wel zou waarderen als supporter zijnde.
Iedereen om me heen vraagt zich af wat aan de hand is (waar blijft de investeerder bijvoorbeeld) en die zitten nog niet eens op dit forum.
Jammer.
Het is net de Elfstedentocht!Schapendonk schreef : IWat normaal na een korte tijd gebeurde, is het nu na 22 jaar (!!) te moeilijk geworden. Maar ik blijf hopen ...........op het grote wonder. Het kan er zomaar opeens zijn .......................