MVV Algemeen

25 jan 2022 09:45
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Algemeen #76
Word het dit jaar toch ergens een happy end?….2 april 2022 bestaan we 120 jaar:applaus: ….mvrgr Opa.

....

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

25 jan 2022 09:49
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Algemeen #77
Happy ending? Oh wacht.....ik had het verkeerd gelezen:)

25 jan 2022 11:01
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Algemeen #78

Charmeur schreef : Er is maar één man die deze antwoorden kan geven en dat is in mijn inziens Dhr. Noor.
Ik hoop dat op zeer korte termijn ook een antwoord gaat komen over de huidige toestand van ONZE club. Mischien is het anders een optie om een mail op te stellen en deze naar het huidige bestuur te sturen, met de vraag openheid van zaken te geven, onder de noemer transparantie naar supporters toe.
Mocht hier geen antwoord op komen, moeten er mischien wel hardere manieren komen om antwoorden te krijgen. Het is en blijft onze club, de rest zijn allemaal voorbijgangers......
Correct me if i'm wrong.

Weet je wat het is en je leest het hier met regelmaat , het vertrouwen is bij veel supporters enorm geschaad doordat ieder weldenkende supporter allang in de gaten heeft dat de informatie die MVV naar buiten brengt heel eenzijdig is en in de gevallen waarin ook slecht nieuws gebracht kan en moet worden dat dit zo lang mogelijk onder het tapijt wordt geschoven of zelfs niet wordt verteld
Dat was met de NOW2 dat is nu met de jaarstukken 2021-2022 en er zijn nog andere voorbeelden
In de blog van Noor wordt er helemaal niks over het afgelopen voetbal jaar geschreven hoe dat financieel is afgerond , maar hij begint wel met deze tekst en ik citeer

Zaterdag 01 januari 2022

Het nieuwe jaar is begonnen, en dat is altijd een goed moment om terug en vooruit te blikken. Als directie doen we dat graag, om jullie als supporters, vrijwilligers of partners van onze mooie club bij te praten.

Er wordt selectief terug geblikt er wordt selectief vooruit gekeken. De jaarstukken zijn eind November 2021 gedeponeerd en die zijn niet best
Maar had dit besproken in deze blog , had er naar verwezen en had de supporters meegenomen. En ja je krijgt dan een hele berg kritiek over je heen daarna , maar een ding kan je dan niet als directie verweten worden , dan je de mensen niet informeert

Tot de dag van vandaag heeft MVV Maastricht er niks over gepubliceerd dan de cijfers ergens weg te stoppen die je na 5 kliks kunt opvragen op haar website.
In het verleden werd hier altijd vooraf iets over geschreven.

Ik denk op recht met deze repeterende manier van communicatie naar de achterban , dus alles wat goed is wordt opgepoetst en alles wat niet goed is wordt niet benoemd dat er heel veel wantrouwen bij heel veel supporters is ontstaan in de manier van bedrijfsvoering en ik denk zelf omdat ze het blijven doen dat die schade en dat wantrouwen niet meer te repareren valt en daarnaast het te voeren beleid waar ook hier al veel forum leden iets van gevonden hebben.

Omdat iedereen die nu een bericht van deze directie leest altijd zich de vraag stelt , maar is dat wel zo is dit het hele verhaal , wat wordt ons niet verteld etc etc. En daar zijn ze zelf volledig voor verantwoordelijk !
Als onder het kopje professionalisering en onder het kopje we maken stappen , maar niets toont dat aan als je naar de financieele situatie kijkt .
En als daar iets uit te leggen valt waarom dingen zo zijn zoals ze zijn , dan vertel hoe het is. De waarheid komt in deze altijd uit, er blijft geen enkel geheim een echt geheim binnen onze club . Je kunt het beter maar gewoon eerlijk vertellen dan dwing je daar nog respect mee af .
En dat laatste is naast het gerezen wantrouwen bij velen het volgende punt , je verliest het respect en de kans die velen deze directie hebben gegeven bij de aanstelling of er iets van te maken die is zo goed als verdampt.

En de fase waarin we nu gaan komen , het verkopen van de club is helemaal niet zo moeilijk . Er zijn meer dan genoeg partijen die MVV interessant vinden om over te nemen , maar dan wel als meerderheid aandeel. Daar ligt dan nog hoop voor ons denk ik . We gaan met die achtergrond en als MVV een meerderheid wil verkopen hier door heen komen met de wetenschap die ik daarover heb .
Alleen als de club voet bij stuk houd en alleen een minderheid is bespreekbaar dan is dat het probleem vooruitschuiven en dan heb je over 1-2 jaar weer het zelfde gedoe !

25 jan 2022 12:21
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Algemeen #79
tot je vingers nog niet moe zijn van je lappen texten :)

Groeten oet ; Hamburg . duitsland
De volgende gebruiker (s) zei dank u Napoleon

25 jan 2022 12:29
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Algemeen #80
Het is waarschijnlijk niet voor niks dat MVV een statement maakte om persé 4 februari weer publiek te willen toelaten. De bodem is bereikt of misschien al in de min. Ze moeten geld binnenhalen. Dal zal niet veel via de kaartverkoop zijn, enkel via de drank waarvan de opbrengst (grotendeels?) naar een andere partij vloeit. De compensatieregeling mbt sk hangt ook nog boven het hoofd. Al zou men dat eventueel deels kunnen verrekenen met een volgende sk als een supporter dat wil.

25 jan 2022 13:43
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Algemeen #81
Nou ja, over seizoenskaarten gesproken, ik denk dat ik er aankomend jaar geen pak, maar losse kaarten ga pakken.
Natuurlijk hoop ik het niet, maar ik verwacht in het seizoen 2022/2023 ook weer een tijdelijke sluiting van de stadions.

Zoals ook al door velen aangegeven, 2 jaar een seizoenskaart met mogelijk 5-6 wedstrijden.
Dit seizoen alweer vanaf 11 november tot nu dinsdag 25 januari.
Gemiste thuiswedstrijden in die periode:
Den Bosch, 0-1 verlies
Jong PSV, 1-2 verlies
Restant: Roda JC, 1-1 gelijk
TOP Oss, 1-1 gelijk
FC Emmen, 0-1 verlies
FC Volendam, 0-1 verlies

Ik weet bijna zeker dat met steun van het publiek je van al deze tegenstanders had kunnen winnen.
Volgende thuiswedstrijd: 4 februari tegen VVV, we gaan zien of steun van het publiek wat aan het resultaat kan doen.

25 jan 2022 14:59
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Algemeen #82

Sjappie schreef : Nou ja, over seizoenskaarten gesproken, ik denk dat ik er aankomend jaar geen pak, maar losse kaarten ga pakken.
Natuurlijk hoop ik het niet, maar ik verwacht in het seizoen 2022/2023 ook weer een tijdelijke sluiting van de stadions.

Zoals ook al door velen aangegeven, 2 jaar een seizoenskaart met mogelijk 5-6 wedstrijden.
Den Bosch, 0-1 verlies
Jong PSV, 1-2 verlies
TOP Oss, 1-1 gelijk
FC Emmen, 0-1 verlies
FC Volendam, 0-1 verlies

Ik weet bijna zeker dat met steun van het publiek je van al deze tegenstanders had kunnen winnen.
Volgende thuiswedstrijd: 4 februari tegen VVV, we gaan zien of steun van het publiek wat aan het resultaat kan doen.

Je redenatie is begrijpelijk , toch is het belangrijk dat de 1772 SK houders die volgend jaar ook weer een SK nemen
Maar een meer hybride abonnement zou daar een oplossing voor kunnen zijn om zo toch gegarandeerd van vaste inkomsten te zijn en jij van je vaste plek

Iets anders speelt natuurlijk ook nog een rol de compensatie regeling , de supporters hebben nu 6/19 deel gemist tegen een gemiddelde seizoenkaart die 120 euro kost ?! is een bedrag aan compensatie van € 69.000 euro waar MVV goed mee om moet gaan zodat mensen daar van af zien

Dat geldt ook voor sponsoren , bij 150 BC stoelen tegen een prijs van 2500 per stoel is dit een € 120.000 aan compensatie
En wellicht tel ik nog conservatief . Bij bedrijven moet je dit keer met een goed verhaal gaan komen , omdat voor sommige dit al de 3de keer is dat ze van compensatie gaan afzien . Die pr/marketing campagne of charme offensief wordt mede bepalend wat mensen ermee gaan doen.

25 jan 2022 16:18
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Algemeen #83

Charmeur schreef : Er is maar één man die deze antwoorden kan geven en dat is in mijn inziens Dhr. Noor.
Ik hoop dat op zeer korte termijn ook een antwoord gaat komen over de huidige toestand van ONZE club. Mischien is het anders een optie om een mail op te stellen en deze naar het huidige bestuur te sturen, met de vraag openheid van zaken te geven, onder de noemer transparantie naar supporters toe.
Mocht hier geen antwoord op komen, moeten er mischien wel hardere manieren komen om antwoorden te krijgen. Het is en blijft onze club, de rest zijn allemaal voorbijgangers......
Correct me if i'm wrong.

Hopelijk binnenkort weer een supporterskaffee... zodat jij en anderen hun (terecht kritische) vragen kunnen stellen.

25 jan 2022 16:22
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Algemeen #84

Sjappie schreef : Nou ja, over seizoenskaarten gesproken, ik denk dat ik er aankomend jaar geen pak, maar losse kaarten ga pakken.

Den Bosch, 0-1 verlies
Jong PSV, 1-2 verlies
TOP Oss, 1-1 gelijk
FC Emmen, 0-1 verlies
FC Volendam, 0-1 verlies

Het zijn moeilijke tijden voor voetbalclubs, bedrijven, ondernemers en voor de modale man of vrouw.
En iedereen doet op zijn manier wat mogelijk is om zijn cluppie te steunen.
Maar als het mogelijk is, en iedereen heeft zijn eigen situatie en mogelijkheden. is de club natuurlijk wel gebaat met seizoenskaarthouders.

25 jan 2022 16:32
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Algemeen #85

iggyinthehouse schreef : De vraag is niet of we schulden hebben...de vraag is: hoe gaan we dit oplossen.

We kunnen veel bepraten maar ik zie (en daar ben ik het met Napoleon eens) weinig communicatie naar buiten toe. Iets wat ik wel zou waarderen als supporter zijnde.
Iedereen om me heen vraagt zich af wat aan de hand is (waar blijft de investeerder bijvoorbeeld) en die zitten nog niet eens op dit forum.

Jammer.

Nou, er zijn maar een relatief klein aantal mensen actief op dit forum. Zeker als je dit afzet tegen het aantal mensen in het stadion of mensen met een seizoenskaart. En de meeste mensen waarmee ik spreek die MVV-minded zijn, die zijn realistisch. Het draait om geld, sponsoren die substantieel willen investeren, investeerders en die heeft usmvvke niet of nauwelijks. Een mooi voorbeeld is Installatiebedrijf Ubaghs, trouwe, loyale sponsor door al die jaren heen. En daarnaast zijn de meeste realistisch... het is geen makkelijke tijd, Corona, weinig industrie in Maastricht, 20 jaar jaar geen successen. Het is wachten tot er mensen met geld opstaan en anders ben je een Telstar, Eindhoven, of zoals ooit Heerenveen of Heracles. Het is niet anders.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D.

25 jan 2022 18:40 25 jan 2022 18:49 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Algemeen #86
Ik zal ongeacht elk jaar weer een seizoenskaart kopen…..MVV zit (te) diep…in mijn hart....mvrgr Opa.

Voel mij toch een beetje een kleine sponsor met een groot MVV hart.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, Schapendonk, jovkle, Kletswief, De Zwarte Vogel, Lijnsje@tappunt, Hier menier

25 jan 2022 20:29
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
MVV Algemeen #87
Ik heb precies hetzelfde. Na 42 jaar, is MVV niet meer uit me te krijgen. Ik heb vaak gedacht geen seizoenskaart te nemen, maar als het dan zover is, dan neem ik het tóch weer opnieuw. Het komt denk ik (en velen met mij) dat het veel te lang duurt, dat MVV geen eredivisie meer is. MVV moet promoveren. Wat normaal na een korte tijd gebeurde, is het nu na 22 jaar (!!) te moeilijk geworden. Maar ik blijf hopen op die periodetitel (ook dit seizoen en ieder seizoen) en op dat grote wonder. Het kan er zomaar opeens zijn, en dan wil ik toch weer die seizoenskaart. Raar maar waar.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, bokkesprongen

25 jan 2022 20:31
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Algemeen #88
Ik denk dat Napoleon dit bedoelde.
Na de wedstrijd tegen Zwolle is er klaarblijkelijk onenigheid geweest tussen de staf, fysio en spelers. Spelers dragen zo een ding waar je je hartritme kunt meten en dergelijke. Daaruit zou zijn gebleken dat ze totaal geen grote inspanning geleverd zouden hebben die wedstrijd (wat je eigenlijk soms zo wel kunt zien).Daaropvolgend zou een grote discussie geweest zijn.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

25 jan 2022 20:32
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Algemeen #89

Schapendonk schreef : IWat normaal na een korte tijd gebeurde, is het nu na 22 jaar (!!) te moeilijk geworden. Maar ik blijf hopen ...........op het grote wonder. Het kan er zomaar opeens zijn .......................

Het is net de Elfstedentocht!

25 jan 2022 20:34
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Algemeen #90
Ik hoorde trouwens ook dat de investeerder eind januari bekend zou worden gemaakt, maar dit uitgesteld is naar februari. Hopende dat dit een goede partij is. Iemand nog meer info hierover?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, opadiehard, JulioB

Tijd voor maken pagina: 0.392 seconden