Noor & 'de nieuwe investeerder'

23 mei 2022 16:51
En noe?
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 142
Meer
Noor & 'de nieuwe investeerder' #16
Het antwoord op mijn opmerking geef je daarna zelf al.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mei 2022 19:58
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Onderwerp Auteur
Noor & 'de nieuwe investeerder' #17

CatenaccioMestreech schreef :

mvv4ever schreef :

Audiowaste schreef :

mvv4ever schreef : Wat ik gehoord heb is dat een investeerder zich terug getrokken heeft.

Hoe betrouwbaar is die bron?
Tot nu toe heeft nog niemand iets gehoord om welke potentiële investeerder het gaat. Dan vraag ik mij af hoe iemand kan weten dat de/een investeerder zich heeft teruggetrokken.


Bron is betrouwbaar. Deze heeft het eigenlijk bijna voor 99% gelijk altijdm
Alleen weet ik niet of ik het mag aangeven wie het is geweest.


Wat heeft deze bron in het verleden al naar buiten gebracht? Ben ik wel benieuwd naar


Een bron die mij vaker al eerder aangaf welke spelers kwamen voordat ook maar iemand anders het hier wist.
En omdat het toch afgeketst is dacht ik van laat het maar naar buiten brengen dat niemand de hoop houdt dat er een investeerder komt binnen een korte tijd.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mei 2022 20:05
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 565
Meer
Noor & 'de nieuwe investeerder' #18

mvv4ever schreef :

CatenaccioMestreech schreef :

mvv4ever schreef :

Audiowaste schreef :

mvv4ever schreef : Wat ik gehoord heb is dat een investeerder zich terug getrokken heeft.

Hoe betrouwbaar is die bron?
Tot nu toe heeft nog niemand iets gehoord om welke potentiële investeerder het gaat. Dan vraag ik mij af hoe iemand kan weten dat de/een investeerder zich heeft teruggetrokken.


Bron is betrouwbaar. Deze heeft het eigenlijk bijna voor 99% gelijk altijdm
Alleen weet ik niet of ik het mag aangeven wie het is geweest.


Wat heeft deze bron in het verleden al naar buiten gebracht? Ben ik wel benieuwd naar


Een bron die mij vaker al eerder aangaf welke spelers kwamen voordat ook maar iemand anders het hier wist.
En omdat het toch afgeketst is dacht ik van laat het maar naar buiten brengen dat niemand de hoop houdt dat er een investeerder komt binnen een korte tijd.


Dan vraag maar eens aan je bron wanneer MVV denkt te komen met een bericht omtrent de teruggetrokken investeerder en de gestaakte onderhandelingen.
Lijkt mij dat die bron daar dan ook meer van weet.
Aangezien de meeste supporters die op de achtergrond warm zijn gemaakt door een bericht over een investeerder, nog verwachten dat die komt en binnekort word gepresenteerd.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mei 2022 20:18
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Onderwerp Auteur
Noor & 'de nieuwe investeerder' #19
Volgens mij worden we al vanaf begin dit seizoen als het niet al vorig seizoen was lekker gemaakt met een dooie mus.
En nu nog steeds niks. Dus dat binnenkort horen we al veel te lang...
En wanneer ze ermee komen weet ik niet. Misschien hebben ze nog andere achter de hand. Misschien een arabier...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mei 2022 22:02
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Noor & 'de nieuwe investeerder' #20

CatenaccioMestreech schreef :

mvv4ever schreef :

CatenaccioMestreech schreef :

mvv4ever schreef :

Audiowaste schreef :

mvv4ever schreef : Wat ik gehoord heb is dat een investeerder zich terug getrokken heeft.

Hoe betrouwbaar is die bron?
Tot nu toe heeft nog niemand iets gehoord om welke potentiële investeerder het gaat. Dan vraag ik mij af hoe iemand kan weten dat de/een investeerder zich heeft teruggetrokken.


Bron is betrouwbaar. Deze heeft het eigenlijk bijna voor 99% gelijk altijdm
Alleen weet ik niet of ik het mag aangeven wie het is geweest.


Wat heeft deze bron in het verleden al naar buiten gebracht? Ben ik wel benieuwd naar


Een bron die mij vaker al eerder aangaf welke spelers kwamen voordat ook maar iemand anders het hier wist.
En omdat het toch afgeketst is dacht ik van laat het maar naar buiten brengen dat niemand de hoop houdt dat er een investeerder komt binnen een korte tijd.


Dan vraag maar eens aan je bron wanneer MVV denkt te komen met een bericht omtrent de teruggetrokken investeerder en de gestaakte onderhandelingen.
Lijkt mij dat die bron daar dan ook meer van weet.
Aangezien de meeste supporters die op de achtergrond warm zijn gemaakt door een bericht over een investeerder, nog verwachten dat die komt en binnekort word gepresenteerd.


Wat schiet je daarmee op? Het leed is al geleden. Daar kunnen onze bronnen niks aan doen. Stel de vraag maar aan de mensen die daar wel iets aan kunnen doen!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mei 2022 22:30
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 565
Meer
Noor & 'de nieuwe investeerder' #21
Dus jullie vinden dat de rest van de supporters dit niet te horen moeten krijgen? Met “het leed is al geleden”.
Als het is inderdaad klopt vind ik het compleet waardeloos dat ze dit niet naar buiten brengen.
Lekker transparant naar je supporters toe.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mei 2022 22:37
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
Noor & 'de nieuwe investeerder' #22

CatenaccioMestreech schreef : Dus jullie vinden dat de rest van de supporters dit niet te horen moeten krijgen? Met “het leed is al geleden”.
Als het is inderdaad klopt vind ik het compleet waardeloos dat ze dit niet naar buiten brengen.
Lekker transparant naar je supporters toe.


Ik denk dat iedereen op dit forum de club vooruit wilt zien gaan. De enigste mogelijkheid momenteel is een investeerder waar Noor ons al enige tijd mee een worst voor de neus aan het houden is. Halverwege seizoen, einde seizoen en straks horen we begin van het nieuwe seizoen. Ik heb ook gehoord dat de investeerder zich heeft teruggetrokken. De reden is mij onbekend , maar voor nu ook niet relevant. Je hoort en ziet meneer Noor ook nergens meer.

Benieuwd wat het nieuwe seizoen gaat brengen. Inmiddels zijn we enkel met Oss nog op gelijkwaardig niveau op gebied van spelersbudget. Alle andere clubs hebben meer te besteden inmiddels, zelfs een Dordrecht, Helmond en Den Bosch.

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D., CatenaccioMestreech

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 mei 2022 00:45
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Noor & 'de nieuwe investeerder' #23

CatenaccioMestreech schreef : Dus jullie vinden dat de rest van de supporters dit niet te horen moeten krijgen? Met “het leed is al geleden”.
Als het is inderdaad klopt vind ik het compleet waardeloos dat ze dit niet naar buiten brengen.
Lekker transparant naar je supporters toe.


Als MVV transparantie had getoond dan had iedereen dit al geweten. Alleen weet ik niet of er nog meerdere partijen zijn. Dat kan een reden zijn dat Catternacho’s er nog niets van weet. Stel jezelf ook eens de vraag, wat als je het wel had geweten? Je had er geen klote aan kunnen doen. We zijn overgeleverd aan de hogere machten. Of wil je een coupe plegen? De kleine generaal weet wel hoe dit moet.
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 mei 2022 01:14 24 mei 2022 01:25 door CatenaccioMestreech.
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 565
Meer
Noor & 'de nieuwe investeerder' #24

tuutsje schreef :

CatenaccioMestreech schreef : Dus jullie vinden dat de rest van de supporters dit niet te horen moeten krijgen? Met “het leed is al geleden”.
Als het is inderdaad klopt vind ik het compleet waardeloos dat ze dit niet naar buiten brengen.
Lekker transparant naar je supporters toe.


Als MVV transparantie had getoond dan had iedereen dit al geweten. Alleen weet ik niet of er nog meerdere partijen zijn. Dat kan een reden zijn dat Catternacho’s er nog niets van weet. Stel jezelf ook eens de vraag, wat als je het wel had geweten? Je had er geen klote aan kunnen doen. We zijn overgeleverd aan de hogere machten. Of wil je een coupe plegen? De kleine generaal weet wel hoe dit moet.


Catternacho’s kun je die vreten? Origineel kerel.
Transparantie, we hebben er misschien geen klote aan.
Maar dit zegt iets over de openheid van de club.
Ik spreek meer mensen die zich afvragen of er al iets bekend is. En dan niet alleen over de investeerder, maar ook over allerlei andere randzaken.
Andere clubs die met investeerders aan de haal gaan/gingen lieten om de zo veel tijd weten of de onderhandelingen nog liepen of al spaak waren gelopen.
Een coupe plegen? Zeker niet.
Investeerder of geen investeerder ik blijf toch wel gaan.
Al spelen we tegen Ijsselmeervogels over een paar jaar.
Maar als we verder willen zullen we op een langere periode over moeten na een overname.
Liever heb ik het ook niet, maar anders kom je in het hedendaagse voetbal nergens.
En inderdaad zoals je al zegt, misschien is er nog een andere partij. Maar goed we shall see.
Ben al lang blij als het nieuwe seizoen weer begint en we weer naar de Geusselt kunnen.

Loat goon MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 mei 2022 06:03 24 mei 2022 06:13 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 786
Meer
Noor & 'de nieuwe investeerder' #25
Het is zeer irritant dat we nu al maandenlang helemaal niets horen van MVV / Noor over een mogelijke grote investeerder. We horen helemaal niets over de nabije toekomst van MVV. Dat vind ik een miskleun, een brevet van onvermogen van Noor / MVV.

Ik begrijp wel dat je tijdens mogelijke onderhandelingen met mogelijke investeerders (vrijwel) niks over de onderhandelingen kwijt wilt. Maar af en toe iets vaags daarover laten weten (bijv. "We zijn in onderhandeling, hebben goede gesprekken, maar kunnen nog geen definitieve onderhandelingsresultaten naar buiten brengen.") lijkt me wel gewenst.

Het is mooi dat Noor het in zijn broek doet voor onze geweldige Angelside-supporters en dat hij daarom bepaalde vertrouwelijke informatie met hen lijkt te delen die andere supporters/sponsors niet te horen krijgen.

Maar veel MVV-supporters staan nu eind mei 2022, op het punt om te beslissen of ze na dit belabberde seizoen 2021-2022 met een mooi seizoensslot een seizoenskaart voor komend seizoen 2022-2023 gaan aanschaffen. Ook zullen diverse sponsoren zich afvragen of ze MVV verder willen ondersteunen.

Het is dus wel belangrijk dat MVV, Noor, af en toe iets, zeker nu, al was het maar een klein nieuwtje, laat weten over de nabije toekomst van MVV. Dat gebeurt niet.

Veel of sommige Angelsiders lijken weg te lopen met Noor. Maar waarom eigenlijk? Onder Noors leiding is MVV toch niet gegroeid? Of wel? Zeg het maar als dit niet klopt. Graag zelfs! Waar is Noor mee bezig? Kom op, Noor, zeg eens waar je mee bezig bent, bijvoorbeeld via een interview in De Limburger (het is maar een suggestie).

Er moet eindelijk eens een einde komen aan jouw maandenlange stilte, Noor! En ga nu niet zeggen dat wat je te zeggen hebt in je Visie-stuk staat, want daar is niet of nauwelijks visie en/of ambities te ontdekken.


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mr Sjaan, Sjotelsplak, De Zwarte Vogel, CatenaccioMestreech

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 mei 2022 06:45
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 546
Meer
Noor & 'de nieuwe investeerder' #26
Well that escalated quickly, van wat "geruchten" naar "betrouwbare bronnen" en uiteindelijk een eigen topic waar mensen nog meer hun digitale shit kunnen deponeren en insinueren. Formeel loopt het seizoen nog , en er is nog een sponsor bijeenkomst 9-6. Wacht gewoon officiële berichtgeving af. Waarom zou MVV in godsnaam moeten reageren op wat geruchten in een proces van (gedeeltelijke) overname. Helemaal belachelijk is de term "transparantie" in deze te gebruiken. Waarom ? Om geruchten te ontkrachten? Transparantie hoort er enkel te zijn bij een officiële terugtrekking of bekrachtiging van de samenwerking.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Brökske, Brncic, Hier menier

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 mei 2022 07:15
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 703
Meer
Noor & 'de nieuwe investeerder' #27
Het is normaal dat partijen bij dergelijke onderhandelingen afspreken helemaal niets te communiceren. Tot een aantal jaar geleden was MVV één groot lek en lag alles op straat. In dit soort processen kan dat onderhandelingen zelfs zwaar schaden. En wat heb je eraan als Noor opnieuw communiceert dat de gesprekken lopen (laatst nog bevestigd in blog van Jöris). Dan roept hier iedereen: ja zeg, vertel eens wat nieuws! Wacht inderdaad eens even af. Als we aan het begin van het nieuwe seizoen nog geen duidelijkheid hebben, is dat een ander verhaal. Overigens: het gaat hoe dan ook om een minderheidsaandeel. Supporters die verwachten dat dit van grote invloed zal zijn op ons spelersbudget zitten ernaast. Maak een inschatting van wat de club waard is, neem daar 24 procent van en dat is dan het bedrag van de investeerder. Bij een club zonder eigen vastgoed en zonder echt kapitaal op en naast het veld, zal dit echt geen megabedrag zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 mei 2022 08:48 24 mei 2022 08:48 door Ster_Drager.
Ster_Drager
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 240
Meer
Noor & 'de nieuwe investeerder' #28
Je moet je ook niet te blind staren op het bedrag dat erbij komt kijken, maar wat misschien wel belangrijker is is de constructie en de 'voetbalkennis' die deze partij meebrengt en de plannen van de partij en mvv samen
Het geduld raakt langzaam op maar ik denk persoonlijk zolang we niks horen loopt de zaak nog

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 mei 2022 08:53
ErikOranje
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 30
Meer
Noor & 'de nieuwe investeerder' #29
Natuurlijk is het gebruikelijk dat je in dit soort onderhandelingen weinig tot niets inhoudelijks kan en mag zeggen. Vaak ligt hier ook een geheimhoudingsverklaring onder waardoor alle betrokkenen niks mogen zeggen. Wat wel gek is, is dat we al (ik denk bijna 2 jaar) horen dat er gesprekken lopen en deze gesprekken goed en voortvarend gaan. Omdat we nog geen witte rook gezien hebben betekent dit dat de gesprekken met (wellicht verschillende?) partijen tot op heden nog niks hebben opgeleverd of dat we een geweldige deal in 2 jaar uit onderhandeld hebben.

Gevaar van dit soort 'geheime' trajecten is dat hier ook geen controle en toezicht is. Ik heb op zich nog wel geloof in de goede intenties van Erik Noor, maar niemand van ons kan hier echt over oordelen. Wij zijn allemaal afhankelijk van wat hij zegt. En als hij een telefoontje van een potentiële investeerder niet beantwoord dan eindigt voor MVV daar dit traject met deze partij. Of dat dan een goede beslissing is zullen we nooit weten. Ik had hier graag wat clubmensen bij betrokken gehad dan een - met alle respect voor zijn inzet - passant die straks ook zomaar bij een andere club kan werken. Ik vind dat een rare keuze om hem deze kar te laten trekken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 mei 2022 10:10
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
Noor & 'de nieuwe investeerder' #30
Natuurlijk komt er geen bericht van MVV. Slecht nieuws wordt sinds het aanstellen van Noor al zolang mogelijk in de doofpot gestopt. Ik schat dat Noor momenteel een uurtje of 10 per week zn laptop checkt vanuit Brabant om er zeker van te zijn dat zijn jaarlijkse tonnetje aan werkvergoedingen op zijn rekening komt. En zodra alles op is zien we die nooit meer terug.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.406 seconden