Noor & 'de nieuwe investeerder'
10 juni 2022 17:55
Bij een pot voetbal die er om doet zorgen daar 15.000 man voor een heksenketel. Voor ons klein duimpje die de kruimels mag hebben.. terwijl de gigantische reus slaapt als een doornroosje loopt de gans met gouden eieren steeds verder weg. Maar gelukkig houd Noor ons sprookje levend. Hopelijk is hij niet de grote boze wolf.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
12 juni 2022 11:39
12 juni 2022 11:40 door Napoleon.
Napoleon
Platinum Boarder
Met een spelersbudget van 750.000 zijn we de club met de laagste spelersbegroting in de KKD dat was een van de uitkomsten van de sponsorbijeenkomst
Clubs als Dort en HS zijn ons voorbij gestreefd , HS zelfs na 1.8 miljoen aan spelersbudget
Geen groei voor ons dus , en natuurlijk de bal is rond maar ons spelersbudget is net zo ambiteus als het visie document . Kleurloos en grijs en vooral weinig perspectief. Dat we nog bestaan is het enige lichtpuntje . Maar de schuldenlast van 1.1 miljoen is gegroeid in seizoen 2021-2022 en die moet vanaf 1-10 worden afgelost .
De aankomende investeerder ( als die al komt)heeft daar geen verandering in gebracht , want supporters willen niet in lange termijn denken .
Daarbij als je ziet hoe clubs rondom MVV groeien in budgetten en hoe groot de verschillen aan t worden zijn , dan houden we in dat opzicht alleen nog Telstar in het vizier en ga je alleen maar meer terrein verliezen na de andere toe.
De gekozen ingeslagen weg heeft op geen enkel opzicht gebracht wat deze club nodig heeft en dat is een sterk visie plan en dito uitvoering .
Ben benieuwd wat er de komende weken nog aan nieuws naar buiten komt intern en op spelers gebied , maar ik wens Verberne en Luijpers alle succes je zult er maar aan moeten beginnen !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak, bokkesprongen
12 juni 2022 12:45
ouwe rot
Platinum Boarder
De mannen die mvv kunnen helpen zitten allemaal met hun geld bij Jim indoor Maastricht met o.a Ward Vleugels.
Gezien op chapeau tv
Jim indoor Maastricht heeft schijnbaar meer uitstraling dan Mvv.
12 juni 2022 13:30
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
ouwe rot schreef : De mannen die mvv kunnen helpen zitten allemaal met hun geld bij Jim indoor Maastricht met o.a Ward Vleugels.
Gezien op chapeau tv
Jim indoor Maastricht heeft schijnbaar meer uitstraling dan Mvv.
Misschien laten ze zich liever knollen dan citroenen verkopen.
12 juni 2022 17:48
SintServaos
Platinum Boarder
De Gemeinte heet 26 miljoen met aller, kinne ze nuij stadion bouwe?
13 juni 2022 03:42
Ben Salemans
Administrator
SintServaos schreef : De Gemeinte heet 26 miljoen met aller, kinne ze nuij stadion bouwe?
Ik snap niet wat je bedoelt, Sint Servaos. Graag nadere uitleg.
13 juni 2022 07:39
13 juni 2022 07:42 door SintServaos. Reden: Aanvulling
SintServaos
Platinum Boarder
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, Mosae
13 juni 2022 16:36
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
We weten nu toch wel dat deze gemeente geen of weinig geld meer in sport/topsport steekt. Zelfs het stadion laat men liever van ellende uit elkaar vallen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mosae
21 juni 2022 12:18
Groeten oet ; Hamburg . duitsland
21 juni 2022 17:04
Er gaan geruchten de ronde dat de nieuwe investeerder zich heeft teruggetrokken.
Mij zal het in ieder geval niet verbazen..........
21 juni 2022 18:33
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Binnen 10 dagen (1 juli) zullen we het weten.
Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D., opadiehard
21 juni 2022 21:22
SintServaos
Platinum Boarder
1 juli ut volgende smoesje? Wat moot met Noor gebeure es heer weer neet lievert?
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen
21 juni 2022 21:42
Vriethof18
Expert Boarder
SintServaos schreef : 1 juli ut volgende smoesje? Wat moot met Noor gebeure es heer weer neet lievert?
Ophoepele! En snel!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Roed en Wit 70, Ster_Drager, SintServaos, peeke, Burgundian043, CatenaccioMestreech
21 juni 2022 23:31
21 juni 2022 23:32 door Belgske.
Ik krijg toch ook hoe langer hoe meer de indruk dat Noor niet de persoon is die onze club verder gaat helpen. Ik wil wegblijven van allerlei suggestieve aannames dat hij bewust onze club schade toebrengt. Maar als je gewoon objectief kijkt naar wat hij in twee jaar heeft neergezet, is dat niet veel. Ik moet ook zeggen dat ik mijn hart vasthoud voor zo`n minderheidsovername. Zodra je dat hebt gedaan, kun je als club eigenlijk niet meer terug terwijl deze investeerder waarschijnlijk een druppel op een gloeiende plaat betekent en niet veel meer doet dan wat gaten dichten en in de toekomst meebepalen wat er met de club gebeurt. Ik ben er dus niet zo rouwig om als dat niet doorgaat. Doordat er de afgelopen jaren steeds meer echte KKD-clubs gepromoveerd zijn en vervangen zijn door minstens zeven á acht clubs die vlot in de eredivisie zouden kunnen meedraaien qua financiële mogelijkheden en achterban is onze club wel heel erg op de achtergrond geraakt en mogen we blij zijn dat er nog een paar jong-teams meedoen die kunnen concurreren voor de onderste vijf plekken. De toekomst ziet er treurig uit helaas, ik zie ook niet zo snel een andere uitweg dan een grote investeerder met grote plannen. Dan nog is het vaak een proces van jaren voor je weer een beetje gaat meedoen, maar dan kun je in ieder geval weer concurreren. Nu kun je niets anders doen dan voor de kruimels meedoen. We hebben vijf jaar geleden een zeldzame kans gemist om de club uit het slop te halen of in ieder geval van een stevige boost te voorzien, één rake kopbal was genoeg geweest voor promotie.
Ik troost me maar met de gedachte dat uit de diepste dalen vaak ook de grootste successen voortkomen. Soms is het nodig om even helemaal af te glijden, beter dan jarenlang wat te blijven aanrommelen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D., jovkle, bokkesprongen
22 juni 2022 07:11
steefmestreech
Expert Boarder
Meneertje Noor heeft in 2 jaar alleen maar gepresteerd alles te outsourcen. Veerzienmvv buiten de deur te werken. Op de borst slaan met Nike terwijl dit gewoon n shirt uit de rek gaat worden . Geen hoofdsponsor, sponsoren die weglopen. Investeerder met kleingeld.in 2056 ... wat die man doet geen idee maar hopelijk wordt ie na t zoveelste luchtkastelenverhaal op 1-7 eruit gebonjourd...
De volgende gebruiker (s) zei dank u SintServaos
Tijd voor maken pagina: 0.357 seconden