Noor & 'de nieuwe investeerder'
24 juni 2022 07:40
SintServaos
Platinum Boarder
Un competent bestuur met balle zow Noor op ut metsje moote roope en zegke:genoog geluld, 1 juli kumpste met resultaat en aanders is daor de deur
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
24 juni 2022 08:15
SintServaos schreef : Un competent bestuur met balle zow Noor op ut metsje moote roope en zegke:genoog geluld, 1 juli kumpste met resultaat en aanders is daor de deur
Om tot een resultaat te komen heb je twee partijen nodig.
24 juni 2022 09:17
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
jovkle schreef :
SintServaos schreef : Un competent bestuur met balle zow Noor op ut metsje moote roope en zegke:genoog geluld, 1 juli kumpste met resultaat en aanders is daor de deur
Om tot een resultaat te komen heb je twee partijen nodig.
En was het niet daarbij dat Jöris de concrete datum voor 01-07-2022 benoemde ?
Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
24 juni 2022 09:51
Ik snap dat het geweldig is om nieuwtjes te delen op dit forum en ik zal niet gauw iets verwijderen maar het bericht van napoleon heb ik wel verwijderd omdat het informatie betreft die onder een strikt embargo is gegeven. Dan vind ik het uitermate onfatsoenlijk om dat toch te delen. Tegenhouden kan ik het niet want er zijn zoveel (social) media om dat te doen maar in elk geval vind ik dat wij daar geen platform voor moeten bieden.
24 juni 2022 09:55
mvv4ever
Platinum Boarder
Onderwerp Auteur
Ben eens benieuwd dan na 29-06 dan word alles bekend dus.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jasonke7
24 juni 2022 10:36
Boschpoort schreef : Ik snap dat het geweldig is om nieuwtjes te delen op dit forum en ik zal niet gauw iets verwijderen maar het bericht van napoleon heb ik wel verwijderd omdat het informatie betreft die onder een strikt embargo is gegeven. Dan vind ik het uitermate onfatsoenlijk om dat toch te delen. Tegenhouden kan ik het niet want er zijn zoveel (social) media om dat te doen maar in elk geval vind ik dat wij daar geen platform voor moeten bieden.
Alle begrip hiervoor, maar wel heel nieuwsgierig haha!
24 juni 2022 12:15
Als het iets van Napoleon was, kan het uiteraard alleen maar iets negatiefs zijn geweest.
24 juni 2022 12:24
mvv4ever
Platinum Boarder
Onderwerp Auteur
pinobel schreef : Als het iets van Napoleon was, kan het uiteraard alleen maar iets negatiefs zijn geweest.
Was niet echt iets negatiefs. Alleen dat ze op 29-06 naar buiten zullen komen ivm de investeerder.
En wat informatie en ik denk dat boschpoort meer weet aangezien hij al aangeeft ''omdat het informatie betreft die onder een strikt embargo is gegeven.''.
24 juni 2022 12:42
mvv4ever schreef :
pinobel schreef : Als het iets van Napoleon was, kan het uiteraard alleen maar iets negatiefs zijn geweest.
Was niet echt iets negatiefs. Alleen dat ze op 29-06 naar buiten zullen komen ivm de investeerder.
En wat informatie en ik denk dat boschpoort meer weet aangezien hij al aangeeft ''omdat het informatie betreft die onder een strikt embargo is gegeven.''.
Zo strikt was het embargo dus niet…. Vooral niet als onze collaboreerde Generaal ervan op de hoogte is.
25 juni 2022 02:00
25 juni 2022 02:01 door CatenaccioMestreech.
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Boschpoort schreef : Ik snap dat het geweldig is om nieuwtjes te delen op dit forum en ik zal niet gauw iets verwijderen maar het bericht van napoleon heb ik wel verwijderd omdat het informatie betreft die onder een strikt embargo is gegeven. Dan vind ik het uitermate onfatsoenlijk om dat toch te delen. Tegenhouden kan ik het niet want er zijn zoveel (social) media om dat te doen maar in elk geval vind ik dat wij daar geen platform voor moeten bieden.
Kan dit dus niet begrijpen… Je benadeeld je club met misschien het afketsen van een deal.
En ook nog eens iemand van de ledenraad die dit door gespeeld heeft.
Wat overigens ook oliedom is!
Ik kan sowieso niet begrijpen dat die Napoleon hier nog niet gebanned is.
Ik ben zelf nog niet zo lang aanwezig maar als ik zie wat die gast voor een onrust brengt.
Wat moeten we er mee.
Napoleon bedank lekker en ga in Roermond een clubje supporten.
Groetjes
De volgende gebruiker (s) zei dank u Vluuzak, Bromsnor-West, Pierrot
25 juni 2022 09:21
25 juni 2022 09:23 door Vluuzak.
CatenaccioMestreech schreef :
Kan dit dus niet begrijpen… Je benadeeld je club met misschien het afketsen van een deal.
En ook nog eens iemand van de ledenraad die dit door gespeeld heeft.
Wat overigens ook oliedom is!
Ik kan sowieso niet begrijpen dat die Napoleon hier nog niet gebanned is.
Ik ben zelf nog niet zo lang aanwezig maar als ik zie wat die gast voor een onrust brengt.
Wat moeten we er mee.
Napoleon bedank lekker en ga in Roermond een clubje supporten.
Groetjes
Van mij mag de Angel-Side ingrijpen en hem een stadion verbod geven. Hij weet van geen ophouden, wie niet wil luisteren , moet maar voelen.
25 juni 2022 09:49
Hartmans1973
Gold Boarder
Mvv heeft geen supporters nodig om benadeeld te worden daar blinken ze al decennia’s zelf in uit om de club naar de kloten te helpen!
Maar goed blijf hoop houden we gaan dit jaar misschien wel mee doen voor de bovenste plekken in het rechterrijtje yehaaaaa
25 juni 2022 13:01
De volgende gebruiker (s) zei dank u M-MVV
25 juni 2022 14:14
Audiowaste
Platinum Boarder
Ook credits naar Noor en van Marwijk voor deze deal.
“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
De volgende gebruiker (s) zei dank u jasonke7
25 juni 2022 14:31
25 juni 2022 14:31 door Pierrot.
Audiowaste schreef : Ook credits naar Noor en van Marwijk voor deze deal.
Absoluut. Denk dat zo'n bedrijf ook niet zomaar instapt als er niets staat te gebeuren.
Kan iemand me iets concreter vertellen wat dit MVV ongeveer oplevert?
Tijd voor maken pagina: 0.342 seconden