Noor & 'de nieuwe investeerder'
09 juni 2022 12:19
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Pierrot schreef :
steefmestreech schreef : als er al iets bekend wordt en iemand instapt zal t om klein geld gaan dus iedereen die denkt dat de zilvervloot aankomt #dreamon.....
Niet dat ik veel verwacht, maar ik vraag me af waar jouw opmerking op gebaseerd is. Kun je dat uitleggen?
Je krijgt denk ik ook geen zilvervloot bij 24,9% van de aandelen. Daarbij zal er voor de investeerder toch een bepaald verdienmodel aan gekoppeld worden lijkt me. Los daarvan moet je ergens beginnen en kijken hoe het loopt. Kijk naar Vitesse nu en als Fortuna gedegradeerd was , was het daar volledig fout gegaan. Dat moet je ook niet willen.
Ik ben al tevreden met het verhogen van enkele tonnen van het spelersbudget waarbij jeugdspelers zich beter aan kunnen optrekken en niet verzuipen in de malaise zoals vorig jaar zoals bijvoorbeeld tegen VVV. Op de achtergrond moeten dan betere spelers onder beter voorwaarden de jeugd doorlopen. Klinkt eenvoudig , maar kennelijk hier nog nooit gelukt.
Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Pierrot, CatenaccioMestreech
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
09 juni 2022 14:04
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Lijnsje@tappunt schreef :
Pierrot schreef :
steefmestreech schreef : als er al iets bekend wordt en iemand instapt zal t om klein geld gaan dus iedereen die denkt dat de zilvervloot aankomt #dreamon.....
Niet dat ik veel verwacht, maar ik vraag me af waar jouw opmerking op gebaseerd is. Kun je dat uitleggen?
Je krijgt denk ik ook geen zilvervloot bij 24,9% van de aandelen. Daarbij zal er voor de investeerder toch een bepaald verdienmodel aan gekoppeld worden lijkt me. Los daarvan moet je ergens beginnen en kijken hoe het loopt. Kijk naar Vitesse nu en als Fortuna gedegradeerd was , was het daar volledig fout gegaan. Dat moet je ook niet willen.
Ik ben al tevreden met het verhogen van enkele tonnen van het spelersbudget waarbij jeugdspelers zich beter aan kunnen optrekken en niet verzuipen in de malaise zoals vorig jaar zoals bijvoorbeeld tegen VVV. Op de achtergrond moeten dan betere spelers onder beter voorwaarden de jeugd doorlopen. Klinkt eenvoudig , maar kennelijk hier nog nooit gelukt.
Precies.
Al zouden ze van dat geld van de investeerder al eens 2 sterkhouders kunnen halen zou ik al erg tevreden zijn.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lijnsje@tappunt
09 juni 2022 15:59
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Twee jaar lang heeft Erik Noor beloftes gedaan over een 'investeerder' welke telkens niet zijn nagekomen. Ik ben benieuwd hoe we Erik Noor na vanavond kunnen bestempelen. Iemand die weet van aanpakken, al is het met wat geduld, of een praatjesmaker die niks voor elkaar krijgt.
Ik laat me verrassen, maar nog een seizoen als afgelopen jaar zonder enige zicht op vooruitgang wordt moeilijk om vol te houden.
Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
09 juni 2022 16:09
Sjotelsplak schreef : Twee jaar lang heeft Erik Noor beloftes gedaan over een 'investeerder' welke telkens niet zijn nagekomen. Ik ben benieuwd hoe we Erik Noor na vanavond kunnen bestempelen. Iemand die weet van aanpakken, al is het met wat geduld, of een praatjesmaker die niks voor elkaar krijgt.
Ik laat me verrassen, maar nog een seizoen als afgelopen jaar zonder enige zicht op vooruitgang wordt moeilijk om vol te houden.
Volledig mee eens! Vandaag is bepalend voor zijn eigen toekomst binnen deze club. Gebakken lucht verkopen kunnen we allemaal, nu is het moment om de club vooruit te helpen. Daar mag (moet) hij ook op afgerekend worden.
09 juni 2022 18:01
09 juni 2022 18:02 door JulioB.
Geen nieuws vanavond. Als het goed is voor 1 juli.
De laatste puntjes worden nu afgewerkt
09 juni 2022 18:13
JulioB schreef : Geen nieuws vanavond. Als het goed is voor 1 juli.
Hebben ze ook een jaartal erbij gezegd?
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen
09 juni 2022 18:20
jeoff schreef :
JulioB schreef : Geen nieuws vanavond. Als het goed is voor 1 juli.
Hebben ze ook een jaartal erbij gezegd?
Misschien komende week al maar ik snap je cynisme.
09 juni 2022 18:33
De_Lange
Platinum Boarder
En weer opnieuw worden we een wortel voorgehouden.
Hoelang blijven we dit nog slikken en pikken.
En op 1 juli was er geen pen te vinden om de handtekening te zetten en op 15 juli was de camera ploeg op vakantie op de aankondigings film te maken.
Gelukkig kan Noor nog een tijd door declareren
09 juni 2022 18:41
Audiowaste
Platinum Boarder
De_Lange schreef : En weer opnieuw worden we een wortel voorgehouden.
Hoelang blijven we dit nog slikken en pikken.
En op 1 juli was er geen pen te vinden om de handtekening te zetten en op 15 juli was de camera ploeg op vakantie op de aankondigings film te maken.
Gelukkig kan Noor nog een tijd door declareren
De enige die je een wortel voor houden zijn de mede-forumleden. Het zijn de mensen hier op het forum die de sponsoravond van 9 juni hebben benoemd. Deze datum is nooit door MVV gezegd maar toch worden ze er nu op afgerekend.
Dinsdag is de ledenraad ingelicht, deze hebben zelf ook nog tijd nodig om hier over na te denken en iets van te vinden.
“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
De volgende gebruiker (s) zei dank u M-MVV, JulioB
09 juni 2022 18:45
De_Lange
Platinum Boarder
Was het Noor zelf niet in de leugeneer die bepaalde data / tijdstippen heeft genoemd...
Die verwachtingen / fabels worden door de club telkens zelf gecreëerd niet door dit forum
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak
09 juni 2022 18:54
Audiowaste
Platinum Boarder
De_Lange schreef : Was het Noor zelf niet in de leugeneer die bepaalde data / tijdstippen heeft genoemd...
Die verwachtingen / fabels worden door de club telkens zelf gecreëerd niet door dit forum
Noor heeft de zomer genoemd, geen specifieke data. De datum 9 juni is alleen door mensen op het forum benoemd.
“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
09 juni 2022 19:00
09 juni 2022 19:00 door Sjotelsplak.
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Audiowaste schreef :
De_Lange schreef : Was het Noor zelf niet in de leugeneer die bepaalde data / tijdstippen heeft genoemd...
Noor heeft de zomer genoemd, geen specifieke data. De datum 9 juni is alleen door mensen op het forum benoemd.
De Limburger 23 maart 2022:
Erik Noor: „Ja, volgende maand moet het klaar zijn. Het gaat in principe om 24 procent van de aandelen. Het gaat om een nationale/internationale partij.
Bij mijn weten is volgende maand de maand april.
Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u De_Lange
09 juni 2022 19:02
De_Lange
Platinum Boarder
Audiowaste schreef :
Dan ben je zeker dit artikel vergeten op 23 maart 2022 in de leugeneer.
Erik Noor: „Ja, volgende maand moet het klaar zijn. Het gaat in principe om 24 procent van de aandelen. Het gaat om een nationale/internationale partij
Ernaast heeft Noor al vorig jaar mei aangegeven dat alles bijna rond is. Even terug zoeken in het topic en je vind er ook een link naar het artikel bij.
Het is dus niet de supporters, die telkens met data komen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak
09 juni 2022 20:03
Kletswief
Platinum Boarder
Lijnsje@tappunt schreef :
Pierrot schreef :
Ik denk dat de meeste mensen op dit forum onrealistische verwachtingen hebben inzake deze investeerder.
Noor heeft zelfs op één van de laatste twee supportersavonden verteld, ca een jaar geleden, dat men niet al te hoge verwachtingen van de investeerder moet hebben. Geen Newcastle taferelen... en het geld voor de aandelen is ook maar éénmalig. Met de kanttekening van Noor die dus ook vertelde dat het tegenviel in de businessruimte denk ik dat het gewoon overleven is.
Zelf heb ik geen hoop dat MVV de begroting en spelersbudgetten kan verhogen met als gevolg geen sportieve verwachtingen.
Het is wachten (zoals we al jaren doen) op vermogende mensen met een usmvvke hart en passie voor deze club en stad.
09 juni 2022 20:04
De_Lange
Platinum Boarder
Tijd voor maken pagina: 0.363 seconden