>
Ontvangen bedankjes 208
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Wellicht weet de Angel Side meer dan wij of ze wachten enig moment af. Want iedereen neemt hier van alles aan van horen zeggen maar niemand weet precies hoe de vork in de steel zit. Als het allemaal klopt wat hier gezegd wordt kan ik me niet voorstellen dat zij dit prima vinden.iggyinthehouse schreef : Tijd voor actie maar wie start dan deze actie? Iedereen zwijgt en de Angel Side vinden het beleid prima (schijnbaar)
Driver schreef : Boschpoort schreef:
De prestaties van het eerste elftal zal ik niet eens noemen omdat Noor daar niet verantwoordelijk voor is maar de faciliteiten en perspectieven maken het ook niet aantrekkelijk voor spelers om voor MVV te kiezen.
Natuurlijk is ook Noor hier verantwoordelijk voor, Mvv mist geld om goede spelers aan te trekken omdat bij Noor de sponsors weglopen, Noor weet geen nieuwe grote sponsors te strikken en houdt ons al bijna 2 jaar een worst voor over een nieuwe investeerder.
Niet te vergeten de soap m.b.t. de NOW regeling (250.000 euro misgelopen) en onder leiding van fantast Noor zit Mvv met een schuldenlast van boven het miljoen.
Met meer geld kun je kwalitatief betere spelers kopen dus meer kans op betere prestaties.
Noor brengt onze club naar de afgrond en we laten het allemaal maar gebeuren..
Boschpoort schreef : Tja, misschien doet meneer Noor wel hele goeie dingen voor de club. Maar dan wordt het wel eens tijd dat dat zichtbaar wordt.
Wat vooralsnog wél zichtbaar is, is dat we een steeds grotere schuld hebben, vrijwilligers massaal vertrekken, de service naar supporters steeds minder wordt (duurdere catering, gebrekkige toegangscontrole, vieze stoeltjes), het aantal toeschouwers per wedstrijd afneemt, sponsoren die weglopen, het stadion echt niet meer van deze tijd is en zo kan ik nog wel even doorgaan.
De prestaties van het eerste elftal zal ik niet eens noemen omdat Noor daar niet verantwoordelijk voor is maar de faciliteiten en perspectieven maken het ook niet aantrekkelijk voor spelers om voor MVV te kiezen.
Kortom, tijd voor actie. En wat mij betreft is een investeerder die 24% gaat overnemen ook niet de oplossing tenzij die met een briljante visie en plannen de club weer op de rit krijgt. Maar daar geloof ik dus niet in.
bokkesprongen schreef : Tuutsje .
Als je als bestuurder je eerste actie een dood zonde is en je bied je excuses niet aan blijft dit je achter volgen en zeker als steeds data,s noemt over een nieuwe investeerder en dat steeds weer moet herroepen ............
Sjonnie schreef : [
Sorry hoor maar je kan wel door blijven zeiken over NOW . Ok Noor is de Algemeen directeur maar een goede accountant , had hem hier toch echt op moeten wijzen .
Klaos Dèks schreef :
Sjonnie schreef : [
Sorry hoor maar je kan wel door blijven zeiken over NOW . Ok Noor is de Algemeen directeur maar een goede accountant , had hem hier toch echt op moeten wijzen .
Als je als AD niets nieuws weet te presenteren of te communiceren, blijft de laatste ‘grote daad’ je achtervolgen.
Terecht dus dat het NOW-debacle Noor blijft achtervolgen. Bij dit soort processen en bedragen (bijna 10% van de begroting) had de AD de vinger aan de pols moeten houden.
Sjonnie schreef :