Noor & 'de nieuwe investeerder'

22 juni 2022 12:09
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Noor & 'de nieuwe investeerder' #136
Wat nog erger is, ut bestuur liet zien wie incapabel ze zelf zien door Noor te handhave

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

22 juni 2022 13:16 22 juni 2022 13:17 door Boschpoort.
Boschpoort
Administrator
Administrator
Meer
Noor & 'de nieuwe investeerder' #137
Tja, misschien doet meneer Noor wel hele goeie dingen voor de club. Maar dan wordt het wel eens tijd dat dat zichtbaar wordt.

Wat vooralsnog wél zichtbaar is, is dat we een steeds grotere schuld hebben, vrijwilligers massaal vertrekken, de service naar supporters steeds minder wordt (duurdere catering, gebrekkige toegangscontrole, vieze stoeltjes), het aantal toeschouwers per wedstrijd afneemt, sponsoren die weglopen, het stadion echt niet meer van deze tijd is en zo kan ik nog wel even doorgaan.
De prestaties van het eerste elftal zal ik niet eens noemen omdat Noor daar niet verantwoordelijk voor is maar de faciliteiten en perspectieven maken het ook niet aantrekkelijk voor spelers om voor MVV te kiezen.

Kortom, tijd voor actie. En wat mij betreft is een investeerder die 24% gaat overnemen ook niet de oplossing tenzij die met een briljante visie en plannen de club weer op de rit krijgt. Maar daar geloof ik dus niet in.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mr Sjaan, Ster_Drager, Ben Salemans, opadiehard, Sjonnie, jovkle, Boer458, De Zwarte Vogel, CatenaccioMestreech

22 juni 2022 15:07
iggyinthehouse
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Noor & 'de nieuwe investeerder' #138
Tijd voor actie maar wie start dan deze actie? Iedereen zwijgt en de Angel Side vinden het beleid prima (schijnbaar)

22 juni 2022 15:29
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Noor & 'de nieuwe investeerder' #139

iggyinthehouse schreef : Tijd voor actie maar wie start dan deze actie? Iedereen zwijgt en de Angel Side vinden het beleid prima (schijnbaar)

Wellicht weet de Angel Side meer dan wij of ze wachten enig moment af. Want iedereen neemt hier van alles aan van horen zeggen maar niemand weet precies hoe de vork in de steel zit. Als het allemaal klopt wat hier gezegd wordt kan ik me niet voorstellen dat zij dit prima vinden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, M-MVV

22 juni 2022 20:09 22 juni 2022 20:14 door Driver.
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Noor & 'de nieuwe investeerder' #140
Boschpoort schreef:
De prestaties van het eerste elftal zal ik niet eens noemen omdat Noor daar niet verantwoordelijk voor is maar de faciliteiten en perspectieven maken het ook niet aantrekkelijk voor spelers om voor MVV te kiezen.

Natuurlijk is ook Noor hier verantwoordelijk voor, Mvv mist geld om goede spelers aan te trekken omdat bij Noor de sponsors weglopen, Noor weet geen nieuwe grote sponsors te strikken en houdt ons al bijna 2 jaar een worst voor over een nieuwe investeerder.
Niet te vergeten de soap m.b.t. de NOW regeling (250.000 euro misgelopen) en onder leiding van fantast Noor zit Mvv met een schuldenlast van boven het miljoen.
Met meer geld kun je kwalitatief betere spelers kopen dus meer kans op betere prestaties.

Noor brengt onze club naar de afgrond en we laten het allemaal maar gebeuren..
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mosae

22 juni 2022 22:24
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Noor & 'de nieuwe investeerder' #141

Driver schreef : Boschpoort schreef:

Natuurlijk is ook Noor hier verantwoordelijk voor, Mvv mist geld om goede spelers aan te trekken omdat bij Noor de sponsors weglopen, Noor weet geen nieuwe grote sponsors te strikken en houdt ons al bijna 2 jaar een worst voor over een nieuwe investeerder.
Niet te vergeten de soap m.b.t. de NOW regeling (250.000 euro misgelopen) en onder leiding van fantast Noor zit Mvv met een schuldenlast van boven het miljoen.
Met meer geld kun je kwalitatief betere spelers kopen dus meer kans op betere prestaties.

Noor brengt onze club naar de afgrond en we laten het allemaal maar gebeuren..

Kritisch zijn dat mag. Alleen word ik een beetje moe om iedere keer dat NOW verhaal te laten terugkeren. Tevens vraag ik me af of Dhr Noor zo slecht presteert en dan niet eruit geknikkerd wordt door ons bestuur. Heeft dat te maken met een incapabel bestuur of van beide? Ik kan me niet meer zo vinden in het azijnzeiken. Ik weet dat we ons aan de afgrond begeven, alleen vraag ik me af of Noor er nou staat of de directeur van een winstgevend bedrijf. Ik denk dat ze beide dezelfde resultaten binnenhalen. We zijn gewoonweg niet interessant genoeg denk ik.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Burgundian043, M-MVV

22 juni 2022 22:55
Boschpoort
Administrator
Administrator
Meer
Noor & 'de nieuwe investeerder' #142
Om misverstanden te voorkomen, met ‘tijd voor actie’ doelde ik op Noor. Het wordt tijd dat hij eens wat laat zien. Iets concreets, wat de club vooruithelpt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

23 juni 2022 06:16 23 juni 2022 06:21 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Meer
Noor & 'de nieuwe investeerder' #143

Boschpoort schreef : Tja, misschien doet meneer Noor wel hele goeie dingen voor de club. Maar dan wordt het wel eens tijd dat dat zichtbaar wordt.

Wat vooralsnog wél zichtbaar is, is dat we een steeds grotere schuld hebben, vrijwilligers massaal vertrekken, de service naar supporters steeds minder wordt (duurdere catering, gebrekkige toegangscontrole, vieze stoeltjes), het aantal toeschouwers per wedstrijd afneemt, sponsoren die weglopen, het stadion echt niet meer van deze tijd is en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Kortom, tijd voor actie. En wat mij betreft is een investeerder die 24% gaat overnemen ook niet de oplossing tenzij die met een briljante visie en plannen de club weer op de rit krijgt. Maar daar geloof ik dus niet in.

Noor heeft zich verzekerd van de steun van de Angelside-supporters. Ik vermoed, voel, nee ik kan dat niet hard maken, dat Noor al aan een vertegenwoordiging van de Angelside heeft laten doorschemeren dat er binnen enkele dagen, wellicht al voor 1 juli, een overeenkomst met een supersponsor of -investeerder zal worden afgesloten. Maar wat voor een deal is dat? Als je slechts twee of drie ton binnenkrijgt en daarvoor een groot deel van je zelfstandigheid moet opgeven, is dat een slechte deal.

Hoe het ook mag/moge lopen, één ding is volkomen duidelijk: Noor besteedt geen enkele aandacht aan PR en communicatie over MVV-zaken. Noor scoort een diepe onvoldoende op het gebied van PR en communicatie. Hij lijkt zaken liever in stilte te willen afronden (hoop ik maar). Maar tijdens die langdurige Noor-se stilte lijken honderden, misschien wel duizenden MVV-supporters en/of MVV-sponsors af te haken en bijvoorbeeld geen seizoenkaart meer aan te schaffen. De PR-gedachte om als topmanager in lastige tijden zo stil mogelijk te blijven is werkelijk hopeloos gedateerd.

Ik vind het onbegrijpelijk dat het bestuur (onder leiding van Jöris?) of de raad van commissarissen op zijn minst niet opmerkt dat de communicatie en/of de PR van Noor de afgelopen twee jaren beneden alle peil is. Oké, misschien is die Noor wel een heel sympathieke kerel. Maar dat ontslaat hem niet van de plicht om af en toe, minstens een keer per maand of per twee maanden, duidelijk naar alle supporters en geïnteresseerden te communiceren hoe MVV er onder zijn leiding voor staat.

Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Artikel over MVV en de gemeente Maastricht: bit.ly/salemans-over-mvv-en-gemeente-9-april-2024
De volgende gebruiker (s) zei dank u Roed en Wit 70, Ster_Drager, opadiehard, Boer458, Boschpoort, jasonke7, De Zwarte Vogel, Burgundian043, Hier menier

23 juni 2022 11:33
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Noor & 'de nieuwe investeerder' #144
Tuutsje .

Als je als bestuurder je eerste actie een dood zonde is en je bied je excuses niet aan blijft dit je achter volgen en zeker als steeds data,s noemt over een nieuwe investeerder en dat steeds weer moet herroepen ............

23 juni 2022 21:05
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Noor & 'de nieuwe investeerder' #145
Had Andries Jonker een uitstapje in Maastricht vandaag ?

23 juni 2022 21:11
M-MVV
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Noor & 'de nieuwe investeerder' #146

ouwe rot schreef : Had Andries Jonker een uitstapje in Maastricht vandaag ?

Je kunt hem geen ongelijk geven om een dagje Maastricht te doen. B)

23 juni 2022 21:39
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Noor & 'de nieuwe investeerder' #147

bokkesprongen schreef : Tuutsje .

Als je als bestuurder je eerste actie een dood zonde is en je bied je excuses niet aan blijft dit je achter volgen en zeker als steeds data,s noemt over een nieuwe investeerder en dat steeds weer moet herroepen ............

Sorry hoor maar je kan wel door blijven zeiken over NOW . Ok Noor is de Algemeen directeur maar een goede accountant , had hem hier toch echt op moeten wijzen .

23 juni 2022 22:50
Klaos Dèks
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
Noor & 'de nieuwe investeerder' #148

Sjonnie schreef : [
Sorry hoor maar je kan wel door blijven zeiken over NOW . Ok Noor is de Algemeen directeur maar een goede accountant , had hem hier toch echt op moeten wijzen .

Als je als AD niets nieuws weet te presenteren of te communiceren, blijft de laatste ‘grote daad’ je achtervolgen.
Terecht dus dat het NOW-debacle Noor blijft achtervolgen. Bij dit soort processen en bedragen (bijna 10% van de begroting) had de AD de vinger aan de pols moeten houden.

24 juni 2022 01:22
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Noor & 'de nieuwe investeerder' #149

Klaos Dèks schreef :

Sjonnie schreef : [

Als je als AD niets nieuws weet te presenteren of te communiceren, blijft de laatste ‘grote daad’ je achtervolgen.
Terecht dus dat het NOW-debacle Noor blijft achtervolgen. Bij dit soort processen en bedragen (bijna 10% van de begroting) had de AD de vinger aan de pols moeten houden.

Napoleon heb je weer een nieuwe account aangemaakt?
De volgende gebruiker (s) zei dank u M-MVV

24 juni 2022 07:26
Dylan93
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
Noor & 'de nieuwe investeerder' #150

Sjonnie schreef :

Wat een gel*l, een accountant zijn taak is niet uitzoeken op welke geld je recht hebt. Een subsidie zoals deze is gewoon de taak van beleidvoerend personeel.

Tijd voor maken pagina: 0.351 seconden